Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/13/15 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Kdyz budes podrazovat z meziplynem i u synchronizovane prevodovky, obzvlaste pri sportovnejsi jizde ve vysich otackach, tak neztratis rychlost, setris prave ty synchrony, a prerazeni pokud to nekdo opravdu umi muze byt i jemnejsi a rychlejsi, tim ze ty synchrony meziplynem roztocis a srovnaji se otacky jednotlivych kol a synchrony nemaji takovou praci v dorovnani rozdilu hnaci a hnane hridele. Ted jsem to vysvetlil a zpet k tematu.2 body
-
Nápad dobrej, jen bych klidně mezi FII nechal postavit i Roomstery, když jsou to s FII sourozenci Viděl bych to tak, že zleva Octavie 1, 2, 3, Rapidy, F3, F2/Roo, F1. Řazení Face/před Face je taky dobrý nápad, ale to by chtělo se tam nejdříve všichni sjet a až pak zaparkovat dle pořadí. Případně i udělat nějaký čtvrt kruh a podobně, ať to na fotce vypadá líp.. Parkoviště na takové pokusy je dost velké a fantazii se meze nekladou Jen by to chtělo už i někoho šikovného s pořádným foťákem...2 body
-
Hoši, ani nevíte jak mě sere, že u nás se takováhle parta jen tak nesejde, tady je to samej blb :/2 body
-
Já to budu šéfovat ve stylu Ty doleva,ty do prdele,ty tam,ty nakonec A nebo ještě pomocí vysílačky2 body
-
2 body
-
2 body
-
Starej žralok učí mladýho, jak se správně žerou lidi. Vykládá mu: " Hele, to musíš takhle postupně - nejdřív ho obeplaveš dokola aspoň třikrát, uděláš občas vlnu a ukážeš hřbetní ploutev. Pak ho tak dvakrát až třikrát těsně podplaveš, aby to s ním zahoupalo. Zase ho několikrát obepluješ dokola, to už můžeš nechat ploutev celou dobu nahoře. Klidně ho můžeš i přeskočit. No a pak ho už můžeš sežrat..." "Hele a proč tolik blbin kolem jednoho dvounožce? Proč ho nemůžeš sežrat hned na fleku?" "No protože dopředu vysraný lidi jsou chutnější...!!!"2 body
-
Jo Johny, dobře jim dáváš. Myslí si, že furt z někoho budou dělat debila. Účtujou si za to nevím kolik jsou AS, tak to tak musí vypadat. Nemělo by to být vůbec poznat.2 body
-
2 body
-
Kurňa ten Pawouk mě včera hnul žlučí, že 1.2 a 1.4 nemá to variabilní časování ventilů a ani EGR, čímž mohl v noci spát a tetelit se blahem. Já nespal a představoval si, jak se mi karbon hromadí v sání. Usnul jsem, až když jsem zjistil, kam vede odvětrání klikové skříně.[emoji23]2 body
-
2 body
-
2 body
-
Tak byl u mě Pancho odpoledne, nabízel mi za 150tis svoje modré RS, ale to mu nemohu udělat, říkal jsem mu, že je to jeho mazlík a že ho prostě prodat nemůže. Myslel to dobře, když viděl mého stříbrného sršně, jak stojí za plotem, z jedné strany vana na olej, z druhé vana na vodu, ukápla mu slza , rozbrečel se a rozechvělým hlasem mi udělal tuhle nabídku. Musel jsem ho utěšit pěti klobásama a půl kilem šunky bez chleba.2 body
-
se musím mrknout jakým tam mám teď, jak je to s tím výpustním šroubem ? také se musí měnit ? mě ten servis tak dneska nasral... Autorizovaný servis má bejt líp placený za práci, tam dražší hodinovou sazbu pochopím, ale chtít za litr oleje tolik za kolik mám 4l je naprostá zlodějna... Ještě mi tam debil navypráví jak mi tam naházel slevu kterou u nich máme, naházel tam pěkný hovno...1 bod
-
Já opravdu nechápu, proč někteří mají potřebu neustále kopat do škodovky, otírat se o majitele a rozebírat jejich rozhodnutí. Proč si nemůže každý koupit to, co mu vyhovuje, co se mu líbí, na co má peníze? Když jsem si jen tak pro formu konfiguroval i20 vs. krátká FIII, tak ve srovnatelné výbavě mi vyšla i20 o 20 tisíc levněji. A z MÉHO pohledu bych si i20 nepořídil ani kdyby byla levnější o těch tisíc 50. Proč? Z MÉHO pohledu divný asijský design, který se za chvíli okouká, dále mi naprosto vyhovuje ergonomické řešení koncernu (rozvržení ovladačů světel, tempomatu, stěračů - např. ovládání světel na páčce blinkru mi do auta nesmí) a v neposlední řadě mi naprosto nevyhovuje být svázaný výbavovými pakety. Jenže to je všechno jen můj názor, se kterým jiní nemusí souhlasit a já to respektuji. Jenže já nepůjdu na fórum hyundaie a nebudu tam psát, že škodovka je lepší. Ještě bych rozebral tu naklikanou výbavu: - Asistent rozjezdu do kopce (HHC) 2 000 Kč = nesmysl, kdo umí řídit, nepotřebuje to (měl by jít dokódovat) - Mlhové přední světlomety s "CORNER" funkcí 2 500 Kč = nesmysl, stejně to nemá extra efekt (měly by jít dokódovat) - Tempomat 9 000 Kč = to rozhodně ano - Zabezpečení vozu KESSY s ALARMEM 5 000 Kč = diskutabilní - zvyšuje cenu auta (zvyšuje základ pro havarijní), ale sníží cenu pojistky (o kolik by chtělo spočítat) - Kola / pneumatiky Kola z lehké slitiny "ROCK" 7J x 16" - 4 ks 5 300 Kč = rozhodně ano, je to zlatý střed - Volanty / interiéry / funkčnost sedadel Malý kožený paket s MuFu (rádio i telefon), krytka "Piano černá" 1 000 Kč = tady nevím, výhody HF chápu, ale do auta ho nepotřebuji - Komfort Mezipodlaha v zavazadlovém prostoru 3 400 Kč = z mého pohledu nesmysl - ubírá reálné místo v kufru bez sklopených sedaček, ale jak často jezdíte se sklopenými sedadly, aby se vyrovnal schod? - Prodloužená záruka na 5 let, do 150 000 km 12 000 Kč - tady záleží na nájezdu. Já např. 150 tis. za 5 let nenajedu, bude stačit do 100 tis. km => příplatek je jen 990 Kč - Rádia / telefony / navigace Rádio SWING s Bluetooth 3 500 Kč - viz volant - Funkčnost Střešní nosič (černý) 5 500 Kč = rozhodně ano - Akční pakety Style Advance 12 000 Kč = diskutabilní, vyplatí se, jen když chce člověk všechny prvky - Style PLUS 10 000 Kč = rozhodně Suma sumárum je výbava za 7 900 nesmyslná, za dalších 20 510 dost diskutabilní. => 383 590.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Hoši já mám nápad chce se to postavit v pořadí F1 před fl-George,F1 po fl-já,Libor,F2 před fl-Jozzi,F2 po fl Galvi,F3-los pakos Co vy na to?1 bod
-
Ano Jirka letos prezouval jako prvni jo a syncy, Rumajs je pekne auto, nebyt rumcajsa tak neni fabia1 bod
-
Mrznout nebude, dovezu teplou frontu ze západu :D1 bod
-
To ne,ale minule jsem před srazem vydrhl a jak jsem jel ze srazu tak zase WAPkou a předtím jsem měl zase nejšpinavější To píšu těm co neparkují v GARÁŽI :D nám to totiž v ní rozmrzne1 bod
-
Ale kdepak jsem si delal srandu pokud jeste prijede slon100 tak tam budem tri Se prece nebudu stydet za sve auto kdyz v nem jezdim kazdy den. A ktere jsem si skoro vymodlil1 bod
-
1 bod
-
Hmmm, F3 k nakouknutí, O3 RS k nakouknutí, to tam budu stepovat od rána od 9 :D1 bod
-
no a ted si to predstav ze sem v kine a nebo divadle,a ze mi dojde driv nez ostatnim co se se tam stane a ja se zacnu smat ) tohle se fakt stalo:))1 bod
-
Motýlka nenosím, pač se mi nelíbí, ale pěkná kravata neurazí Hospoda není zlá, sám tam občas zavítám, ale věř tomu, že když si vybereš správný představení, tak se určitě náramně pobavíš1 bod
-
Něco pro nedočkavého Pawouka aby si mohl konfigurovat. http://www.auto.cz/skoda-fabia-combi-prvni-jizdni-dojmy-video-851331 bod
-
tak to je skoda, sem si rikal, ze bys me svezl svym lehkym stylem s Yetim nicmene chapu divadlo, preju pekny zazitek kulturni...1 bod
-
Budeme se těšit,ale rovnou počítej s tím že ji všichni budeme chtít vidět1 bod
-
@kozák má tam RS nálepku, takže je to RS Furt si mě nevysvětlil, jaká lampa si koupí na 4 letý nájezd 18000km naftu a garážuje to. Tenhle motor už tak slavnej není a tourky se daleko víc ještě ojebávali. zlatá rotačka 81kw nebo 66kw, to sou držáci. Tourky se dělali s těmi hroznými zpětnými zrcátky a měly RS nárazník a křídla. @johny sedačka se dá vyreklamovat, takže no problém. a dělá to každá... kosmeticky vady má každá, protože tam není už lak.1 bod
-
Zdar chlapi, tož já bych dorazil toho 15.2. se svou novou Fabii jestli by pro mě bylo místo1 bod
-
tech 74kW jede celkem pekne a jde to dobre cipnout skoro ke 100kW a toho bych se rozhodne nebal. Blok motoru v tom neni ten pruhlednej, kterej davaji ted, ale jeste poctivej poradnej kus. za prve - psal jsem, ze nemam rad logo RS tam kde nema co delat - a to si myslim porad. a klidne bych si to koupil, protoze tohle auto bude jezdit i az tva soucasna O2 i budouci O3 a dost pravdepodobne i budouci O4 umrou a odejdou do automobiloveho nebe...1 bod
-
Dva ožralí si přivolali taxi. Taxikář, když viděl že jsou opilí a že bydlí hned naproti, tak jen nastartoval motor, hned ho zhasl a řekne: "Tak chlapi, a už jsme tu." Tak mu dali peníze, jeden poděkoval, ale druhý mu vrazí nehoráznou facku. Tyxikář se bál, že si všiml, že se s autem nepohnul z místa a tak se optal: "Ta byla za co?" A on mu odpověděl: "Příště neleť jak kokot!!! Si nás mohl zabít!!!" Potkají se žralok, orel a vlk. Žralok říká: "Já pracuju u americké policie, u pobřežní stráže, honím nelegální přistěhovalce, drogové zásilky a další trestnou činnost. Vždy, když odhalím trestný čin, zvrhnou mi do vody náklaďák masa, no žiju si jako pán, jsem moc spokojený." Nato reaguje orel: "Já pracuji pro ruskou policii. Celé dny létám nad prostorem státních hranic, ale i ve vnitrozemí a odhaluji pěkně shora trestnou činnost. Kdykoli něco odhalím, a že je to často, dostanu vrchovatý kbelík masa. Taky si žiju dobře a jsem moc spokojený." Nakonec se přidá vlk: "Já pracuju pro českou policii. Celé dny obíhám nejen statní hranice, ale i vnitrozemí. Vyhledávám a objasňuji všechny druhy trestné činnosti. A pokaždé, když něco odhalím, dostanu vrchovatý kbelík oříšků." Orel se žralokem se podiví: "Oříšků? Jsi přeci šelma, proč nedostaneš maso? "Protože jsem na tabulkovém místě veverky.1 bod
-
Moje nové poznatky s olejmi Castrol: - olej z výroby ... 1. doliatie po 5.600km (0,75l) ... 2. doliatie po 6.000km (0,25l) - výmena oleja po 15.000km ... Castrol podľa VW502.00 na pevný interval (dal som ešte jednu šancu olejom Castrol, aby nebola výhovorka na long life) ... 1. doliatie po 8.500km (0,75l) - výmena oleja po 15.000km ... Shell podľa VW502.00 na pevný interval (presný typ doplním) ... momentálne mám nabehaných viac ako 10.000km a hladina oleja je stále medzi min a max. Tento experiment som robil na dvoch autách naraz, keďže vlastníme ďalšiu Octaviu s motorom 1.4TSi a výsledok je skoro rovnaký. Moje predchádzajúce skúsenosti s olejmi Castrol boli rovnaké ako teraz ( či sa jednalo o auto alebo motorku.... stále bolo potrebné dolievať olej. Po prechode na inú značku podstatne menej som dolieval alebo vôbec. Záver: ja už viac nedávam do svojho auta olej Castrol.1 bod
-
Každý druhý sup z tohoto roku v bazaru má tyto kilometry.........bohužel ale na tachometru svítí něco jiného.1 bod
-
Jojo přesně tak to je. V zimě nejezdil, v dešti nejezdil, guma nezná ani co je louže, nebo flus, klima nefoukala, aby plasty netrpěly chladem, koberečky nepoznaly drobek a zadní sedačka neví, co je spocená prdel.....A měl diesla, aby ušetřil. Prakticky jen skákal kolem auta. Tak a teď to neprodá o moc za víc, než bych prodal já tu svojí dvojkovou o rok mladší a se všema závadama a drobkama, vykousanym deklem kapoty a vožranejma koncovkama vejfuku. Můj lak nezná DODO Jenom želvy...1 bod
-
To je ale opravdu voňavka, to bude nějakej šílenec, to Pancho je proti němu žabař a flink A takhle bychom to měli mít všichni, nemuseli bychom řešit problémy a závady1 bod
-
Bojíš se nakládačky co? Proč tedy každej večer mlátim pazourou do matrace, když ani nedorazíš?1 bod
-
Johnny - vsak ja taky vim Petrrr - 220 asi ne, ale neco vic by se dalo a spotreba ti neklesne pac budes jezdit vic jak prase1 bod
-
Proc ne, nechas nachipovat na 220 koni a spotreba se ti jeste snizi jak pisi chiptuneri. Tedy pokud jezdim kolem 6ti, tak po takovem chipu budu jezdit zs 5,5.1 bod
-
Zveřejněny ceny "předplaceného servisu" avizovaného v zimním magazínu. Zajímavé jsou rozdíly cen pro jednotlivé nájezdy u jednotlivých modelů - např. Citigo vs. Fabia. No a taky u víceméně shodných řad jako např. Fabia vs. Rapid. Existuje varianta Standard a Plus: Varianta Standard zahrnuje výrobcem předepsané servisní úkony ve vazbě na stáří a najetý počet kilometrů. Jedná se o servisní prohlídky včetně výměny oleje, výměny brzdové kapaliny, výměny filtrů a výměny zapalovacích svíček. Varianta Standard zahrnuje Záruku mobility po celou dobu platnosti produktu ŠKODA Předplacený servis, zákazník má tudíž v případě nepojízdnosti vozidla nárok mimo jiné na odtah k nejbližšímu autorizovanému servisnímu partnerovi či zajištění náhradního vozidla zdarma. U varianty Plus má zákazník nárok na stejný rozsah služeb jako ve variantě Standard a dále výměnu náhradních dílů podléhajících opotřebení a práci nutnou k jejich výměně. Dále obsahuje prodlouženou záruku na dobu po ukončení základní záruky výrobce na většinu součástí vozidla. Součástí je i příprava vozu na STK. Předplacený servis neobsahuje opravu a výměnu náhradních dílů poškozených při nehodě, v důsledku nedbalosti, neoprávněného používání nebo nedodržení návodů a doporučení výrobce. Citigo: Předplacený servis Standard na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km 16 990 / 25 990 / 36 990 Předplacený servis Plus na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km 20 990 / 38 990 / 60 990 Fabia: Předplacený servis Standard na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km - 12 490 / 16 490 / 26 990 Předplacený servis Plus na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km - 17 990 / 29 990 / 54 990 Rapid: Předplacený servis Standard na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km - 12 990 / 19 490 / 29 490 Předplacený servis Plus na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km - 19 490 / 33 990 / 60 990 Roomster/Praktik: Předplacený servis Standard na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km - 12 990 / 17 490 / 27 990 Předplacený servis Plus na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km - 18 990 / 30 990 / 55 990 Superb: Předplacený servis Standard na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km - 15 990 / 23 490 / 35 990 Předplacený servis Plus na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km - 24 990 / 45 990 / 76 990 Yeti: Předplacený servis Standard na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km - 12 990 / 19 990 / 29 990 Předplacený servis Plus na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km - 19 990 / 35 990 / 61 990 Octavia: Předplacený servis Standard na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km - 13 990 / 19 990 / 32 990 Předplacený servis Plus na 5 let nebo 60 000 km / 100 000 km / 150 000 km - 20 990 / 36 990 / 63 9901 bod
-
Dneska večer, jel jsem na noční, nastartuju a asi to běželo na tři válce chvíli Skákal jsem na sedadle, jako když jedu v traktoru Říkal jsem si, že to bude asi už ten konec toho motoru, ale nic se nerozsvítilo a po chvilce to běželo normálně. No škoda.... Tak jsem se rozhodl, že povedu antiškodováckou kampaň velké popularity A mám chuť napsat nějakej dopísek do MB1 bod
-
on sa pytal : "ci je mozne odpojit imobilizer a prevezt tak auto do servisu..." myslel tým že by si ho vypol sám a tak priviezol auto do servisu. sup mu nepisal ze sa to nedá spraviť, dal mu len riešenie. btw načo cituješ príspevok, keď píšeš rovno pod ním?1 bod
-
No snad se k tomu CANu časem dostanu, teďka mám minimálně do konce února dost napilno.1 bod
-
Pánové, mám pocit že tu každý komunikujete trošku na jiné frekvenci, jeden o koze a druhý o voze. Hkubes se baví o této stránce, kde se zadá VIN vozdidla a u infotainment systému se potom dá zobrazit jestli a co daný mobil podporuje. Na této stránce ale nejsou úplně přesné informace, protože jak píše jozzi, funguje mu i telefon, který zde není uvedený jako kompatibilní. Aby mezi vámi nebylo zmatku málo, Habi001 do toho zamotal SmartGate, kde se VIN zadává jako heslo pro připojení k SmartGate AP.1 bod
-
zatím těžko soudit , na BZG mám zatím jen 127t km. Kdyby jsi se ptal na AZQ, tak budu jenom pět chválu, neboť na něm (motoru) mám (krom kurvítka EGR) vše origo a absolutně bez zásahu a aktuálně 294t km.1 bod
-
vím že je to staré téma ale postřehy jsem tu na foru nenašel ohledne iphone aplikace a elm327. Tak tedy přispěju Zakoupil jsem ELM327 krabičku ale nikoli Bluetooth verzi, ale WIFI. iphone ani ipad nekomunikuje po bluetooth s jinym zarizenim . zakoupil jsem aplikaci DashCommand z appstore. Nakonfiguroval a rozjel se. Vše se spojilo hned. Takže funkčně nemám co vytknout. Jediné co jsem nezvládl je nastavení řazení - ukazuje jen třístupňovou převodovku. A potom nevím jak odečítat z budíků tlak turba, hodnoty váhy vzduchu a egr případně. Nevím jaké hodnoty mají být správné takže sice na mě něco vyskakuje ale jestli to je dobře nebo špatně nevím. Spotřebu to také ukazuje podivně. Ale možná jen to mám špatně nastavené. Používám na O2 1,9TDI 77kw Dnes zkusím po cestě více otestovat. Pokud máte někdo nějaké lepší postřehy a nastavení prosím sem s nimi. Zajímal by mě i dashboard udělaný pro O2 nebo univerzální pro škodu.1 bod
-
Všechny zdravím, tak jsem se taky pustil do leštění světel. Na mojí Fábině rv 2002 už byly silně zašlá a těch škrábanců bylo taky až až. První jsem je chtěl vyndat a leštit je v ,,teple,, domova, sundal jsem nárazník a uvolnil všechny šrouby. Světla už držela jen na svazku drátů elektriky a tak jsem myslel, že je odpojím a mám hotovo - no ale to by to muselo jít odpojit, za živýho boha jsem s nima nehnul a na nějaký šachování tam není ani moc místa (on ten motor ropáka 1,9tdi poctivě vyplňuje všechny mezery:) . Vesele jsem světla našrouboval nazpět a rozhod jsem se je vyleštit přímo na vozidle. Do aku vrtačky jsem nasadil redukci na leštící kotouč, na světla jsem nanesl tenkou vrstvu pasty Tempo a dal se do práce. Po cca 10min leštění byl už rozdíl dost znát, světla bila opět krásně čirá a téměř všechny škrábance byly FUČ. Pak jsem na čistej kotouč nanesl trochu motor. oleje, zvýšil otáčky vrtačky a doleštil světla k dokonalosti. Rozdíl je opravdu obrovskej a i to jak svítí je znát . Jinač celej proces mě stál cca 300,-kč (tempo, leštící kotouče adaptér na vrtačku) 1,5hod. času a díky prvotní snaze vyndat světlomety i dost nervů. Hlavně jsem chtěl napsat, že vyndavat světla není nutné1 bod