Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/22/15 ve všech sekcích
-
Právě zde pěješ ódy, jaký ekologický motor máš, na rozdíl od TSI. Je to lež, podívej se do tabulky emisních limitů. Ani s EURO 6 nemá diesel tak nízké emise jedovatých prvků, jako benzínové motory. Jedině CO mají diesely o něco lepší, jinak sračky jako NOx a HC jsou na tom stále hůř než benzíny. Tak tady nemel kraviny. A pevná částice z benzínu není totožná dieselem. A ani EURO6 nepřikazuje filtry pro benzínové motory.7 bodů
-
Clinte v tomhle máš naprostou pravdu. Ale vše je úplně jinak. Začalo to bezolovnatým benzínem a pokračuje to nesmyslnýma emisema. V rámci ekoterorismu mám v autě čím dál menší a ekologičtější motor s čím dál větší spotřebou, který vypouští čím dál větší sračky. Ale ty se pro jistotu neměří.5 bodů
-
a kdyz bych si mel vybrat jestli dejchat emise benzinu nebo nafty,tak urcite benzin,lepsi umrit s vuni benzinu v plicich nez smradem z nafty:)5 bodů
-
protoze mne to stve tohle vsechno sou jen kecy,to same globalni oteplovani,ale to bych uz zasel daleko:) ale diky zkurvenejm EURO neco jdou motory do kopru,a to myslim charakterem,radosti zvuku motoru,jizda a i kvalita4 body
-
"Famózní" příspěvek - navrhuješ zamknutí, protože se zde řeší nesmysly a přitom sám jsi ukázkový přispěvatel nesmyslů. Takže klídek.3 body
-
2 body
-
Pánové, tak je to správne, tak to má byt ! Sic je to hospoda, ale nemusíme se v ní chovat jako v nějaké zaplivané čtyřce Takže na příštím sraze si to vyříkáme jako dospělí2 body
-
mě překvapuje, jak slovo rodinné auto ve spojitosti s fabii působí na většinu jako červený prapor, ad 5 míst, zajímalo by mě, jaké auto pohodlně usadí 5 lidí, třeba passat variant b7 je o nevím, dvě ? řady víš a rozhodně bych v tom autě v zadu ve třech nevydržel cestu delší než pár kilometrů2 body
-
2 body
-
Fabia znatelně pohodlnější, Rapid už má taky cenový odstup při doplnění výbavy(pro hraje i nenutnost Freshky na financování) o stejné prvky co má Fabka. Díky většímu rozdílu v rozchodu vzadu je SB stabilnější ve vyšších rychlostech, Fabia naopak obratná v technických pasážích a městském popojíždění. Je to i o povětšinovém užívání, pocitovém vnímání, kdy Rapid vybírají ti co berou interiér Rapidu blíž Octavii a je pro ně "luxusnější" pocitovou šířkou díky horizontálnímu dělení palubky a využijí znatelně větší prostor vzadu. Kufr je u Rapidu taky o cca 80 litrů větší. Palubka Fabie není vyhraněná v dělení a Fabku, kdo u nás bral, tak se už 5 bralo v CCkonceptu, který zase Rapid nenabízí. Je to složitější výběr a nyní už vstupují preference a i výše popsaná pro a proti.2 body
-
to vorlajz- recenze hezká a potvrzující to co jsem i na jiném vlákně o Fabii psal taky díky tomu, že s nimi "jezdím" od listopadu. Auto je celkovým dojmem vyvážené, něco je "dost dobrý", něco špatný, něco cajk. Recenze to Losky83- co tam vyrobíte a do auta strčíte, tak to koupíme. Ovšem trošku scestné, že by se měl cpát do masového auta cíleného do specifické sorty lidí motor 100 kW a víc. Kolik klientů si našla Fabia II RS? Kolik lidí kupuje Rapida TSi ?? Ano, možná díky DSG, ale kdo už na to prachy má, tak ten nějaký groš navíc neřeší. Na pořádnější povození už jít raději do OIII a TSI 103(měl jsi ho jako MALLku) a tam má větší motor opodstatnění. I když jsme nad aplikací zrovinka TSI 1,4 na salonu jaksi přemýšlěli. On by se tam možná vešel i s manuálem, jenže našlo by se tolik lidí aby to mělo význam vůbec vyrábět? Ano, je Polo s tímto motorem, ale to má jinou klientelu a taky je to jaksi zaryté jako GTI tradičně a taky na jiných trzích. V Anglii se RSky prodávaly ve větší míře a asi by se i "zaplatily". Třeba se názor Vlkohradu změní.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pro narovnání našich vzájemných vztahů, pro klid v našem klubu a pro uklidnění rozjitřených emocí, se tímto omlouvám Clintovi, za to, že některé moje dnešní příspěvky v tomto tématu pro něj vyznívají nepatřičně (urážlivě), ač tak nebyly myšleny. Zároveň tě také žádám, abys upravil tento svůj příspěvek do podoby hodné dospělých lidí a přehodnotil/přepracoval některé další nepatřičné komentáře v dalších příspěvcích. Děkuji.1 bod
-
Tak už jsem si poradil sám a nakonec to vytáhl ven. Ve spodku jsou čtyři zobáčky které je potřeba zmáčknout nejlépe nějakýma plastovýma kartama které zasuneme do mezery mezi palubku a ofuk. Pak se ofuk vyklopí směrem nahoru. Nahoře jsou další čtyři zobáčky které však není třeba řešit. Další rozebrání je jednoduché. Naštěstí ten spojovací díl byl spadlý jenom v tom ofuku tak oprava byla jednoduchá. Nechápu však jak to mohlo vypadnou drží to tam docela pevně. Foto napoví za vše.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak pánové, možná to někomu pomůže, ale podařilo se mi úspěšně u dvou kusů PTC opravit funkčnos...t! ........1 bod
-
1 bod
-
Ja Hravce taky znám osobně a mám názor na něj opačnej než ty. Hrdina za klávesnicí je opravdu velkej, vyhrožování a poučování mu šlo fakt pěkně, ale je to akorát hulvát s mindráčkem viz. pokusy poňižovat Koktu. Tady se evidentně neshodneme, ale v pořádku jen sem měl potřebu ti ukázat, že problém s tímhle člověkem neměl jen Pawouk. Ja kuli němu témeř přestal chodit do sekce OIII..1 bod
-
Perforovaný volat z OIII RS je jednoznačně nejlepší volant, který v Octavkách kdy bych... je příjemný na dotek (tak akorát), má vybrání na palce a zároveň něco vydrží.... u OII jsem měl kožený volat brzo odrbaný od prstenu, zipu na bundě, případně od přesky pásu, když si člověk nedával pozor... Jinak pravidla statistiky říkají: "Ti co mají placatý volant, chtějí rovný a ti co mají rovný chtějí placatý.... , pokud by si je vyměnili, toto pravidlo bude platit znovu.... "1 bod
-
1 bod
-
Já se do Tebe taky nenavážím za vybranou motorizaci, kdybych neměl koncovky tak mám nárazník černej jak bota...a pokud bych měl větší kilometrový nájezd tak mi doma chrochtá CR už přes tři roky. Ale fakt je ten, že dřív jsi si do naftalínů docela navážel....což by už ovšem teď jaksi ve Tvém případě bylo poněkud kontraproduktivní. Jenže černej výfuk ještě neznamená, že svinstvo z něj je horší, než z toho který je na pohled čistejší. On ten filtr pevných částic taky není úplně 100%.1 bod
-
Já se tedy omlouvám jako první. Má poznámka neměla býti brána tak vážně a nečekal jsem takovou následnou debatu, měla to být nadsázka. Propstě šlo spíše o označení dehtová královna místo sněhová, čekal jsem, že se tomu zasmějeme a nic víc. Jako omluvu Ti pošlu jak se ve slušné společnosti sluší svůj uříznutý malíček.1 bod
-
Jojo, ten už jsem ti okomentoval s tím, že nahoře jim došla ta hladká kůže Ale jo, vypadá pěkně Já si zatím procházel nějaká fora, zda je lepší ten dole placatej, nebo kulatej a nějak se nemohu dopídit k žádnému závěru.1 bod
-
Hele Clinte já nemám nic proti hádkám benzín / nafta , ale dost dobře nechápu, proč sem taháš jisté bývalé členy fora. Jinak TDI jsi donedávna nemohl cítit hlavně Ty. Chápu, že bráníš kamaráda, ovšem z pohledu ostatních členů tohoto fóra si to nejspíš nezaslouží. On se totiž choval normálně jen k těm kteří mu neoponovali, jestli jsi si z diskuzí náhodou nevšiml. Pokud Tě mohu veřejně poprosit, už jej zde neřeš. Dík1 bod
-
Dej si mokrej hadr na palici a prober se. Skutečně ti tam haraší a to dost slušně a to od té doby, co sis pořídil jiné auto. Za tu dobu jsi tady popřel vše, co jsi hlásal předtím. A to jsem si nevymysel, to snad vidíš i z reakcí ostatních. Jo a nevím, proč se taháš nějakého Hravce. Jestli spolu máte nějaké techtle mechtle je váš problém, tak to nezanášej sem. Kritiku já snesu, ale konstruktivní, o tomto problému stále víš houno, tak se do něj nemotej. Nebo tady budeš za šaška. Nebo se chceš dostat na jeho primitivní úroveň reakcí?1 bod
-
Ok, zamčení ne, ale pořád dokola to samé. Přispívám nesmysly, proč ne, to tady dělá 90% lidí a jak se objeví někdo, kdo vybočuje z řad fans a dovolí si podotknout na nějaké slabiny, už je zle [emoji2] Takže tady je další příspěvek o ničem...1 bod
-
Ježiši kriste pawouku, prober se, vyčisti si brejle, kde jsem psal, že mám ekologický motor???? Kde???? Máš moderátorskou mlhu před očima. A na co nějaké tabulky? Já jen psal, že nemám vočouzený zadek jako jsem měl na TSI, TO je (edit) všechno! A to je pro mě směrodatné. Já to pak musím umejvat a čistit. Tak to asi něco už napovídá ne? K čemu mě, jako obyčejnému uživateli auta jsou nějaké tabulky o emisích? Mě zajímá, jestli mám nebo nemám vočouzenej zadek, to je jediné. A na TDI nemám. A netvařte se tady, že nemáte saze na zadku vašich TSI a vočouzené vejfuky. Tak se prober. Navážel jsem se do tebe snad? začal jsi ty tentokrát a absolutně bezmyšlenkovitě. Projdi si mé příspěvky laskavě a napiš mi, kde opjevuji svoji naftu. Když se do mě navážíš, tak chci vidět, kde jsem to psal. A jestli je emise u benzínu jiná než u dieslu je mi u prdele. (sorry za sprostá slova, ale nemohu jinak. Jak jednoduše může nějakej brejlatej cvrček s mikádem na hlavě někoho rozčílit...to je fakt hrůza) Zde rovněž editováno pro uklidnění situace. Sprostá slova z článku vymazána. Hravec nebyl a není špatnej člověk, rád si s ním volám a pokecám a rád ho uvidím osobně. Jenže vy dva jste tu vyvolali válku mezi sebou a já mám tušení proč k tomu docházelo. K tomu se přidalo pár tvých místních posluhovačů a hravcovi nezbylo nic jiného, než to vzdát a odejít, aby se nemusel věčne dohadovat. udělal jsem si čas a prošel pár tvých a hravcových témat a přípsěvků a ne vždy jsi byl uplně tolerantní a ne vždy byl hravec všeho vinnen. To jen tak, abys věděl, že kritika musí bejt i mezi přáteli.1 bod
-
Až budu na ministerstvu pro čistý vzduch, nařídím měřit skutečné emise při regeneraci DPF. [emoji6]1 bod
-
Já předtím jezdil s 60k HTP ve FII, takže 90k TSI by mi v kombíku stačilo. Záleží asi s čím porovnáváš. Souhlas. Stačí se s 6tkou dostat do pásma max. točivého momentu a zrychluje to mnohem lépe. Když se někdo snaží zrychlovat na 6tku v takto nízkých otáčkách, kde turbo ještě nefouká, tak je jasné, jak to dopadne. Jinak nerozumím tomu, jak všude kritizují převodovku 66kW verze - že je nastavená příliš do těžka - při 130 na 5tku točí 3000 ot., to mi nepřijde málo. HTP 44kW před FL točí při 130 km/h 4000 otáček a to je hrozné. 81kW verze bude stačit téměř všemu, co se na okreskách pohybuje. Na dálniční přetahovanou s třílitrovými TDI to ale opravdu nebude, to je snad všem jasné. Moje info není nic oficiálního, jen jsme mluvili o změnách, které přijdou s KT22 - Monte Carlo, Amundsen, možná stříbrné ližiny a určitě zdražení - jak velké, to se ještě neví. S cenou Amundsenu jsme se shodli na těch 20 tisících jako u OIII. Jestli to má pro někoho smysl, to je otázka.1 bod
-
1 bod
-
hosi pokud budu mit dneska cas ve skole, tak otestuju to co jsem napsal a i s komentarema vam to sem poslu a pawouku budu o tom informovat i pticu. pripadne to spacham snad zejtra...1 bod
-
Taky z toho nejsem moudrej, Ozi mluví nějakou mysliveckou hantýrkou s mufloním přízvukem1 bod
-
Fufale a vlastně všichni... Diky moc za reakce a i nějakou tu pochvalu jsem rad, ze jsem to nedělal zbytečně1 bod
-
Mám takové tušení, že SUPa II asi přeskočím. Sice nebude šestihrnek, ale dvoulitr pojede taky slušně a potenciál pro čipery ten motor mít bude určitě.1 bod
-
no řeknu ti to tak, mám rooma 2007, najeto 133t km, výfuk ještě origo, zvenku lehce orezlý, vypadá ještě dobře, ale uvnitř už bude KO, páč od 3200-3500 hluboce rezonuje jako laďák. Na neutrálu při protúrování, to tak není slyšet, prostě tam není to správné zatížení motoru. Mrkl bych také na vlnovec, při nastartovaném motoru, zda tam není někde díra a nefouká1 bod
-
tak to mám napsané... viz. příloha.... a jedno video na začátek... trošku pro zasmání a vopovažte se mi nadávat!!! :D přidáno video... a další video... a poslední video... teda pro dnešek... možná zítra po cestě domů ještě něco natočím... Nová Škoda Fabia III - recenze od Vorlajze.pdf1 bod
-
1 bod
-
Dodržujte pravidla a pak nebudu muset nikam nic psát a nic mazat! Jste snad dospělí a ne haranti ve školce. Víš kulový, co jsem tady smazal a proč jsem to napsal. Sám jsi teď předvedl ukázkový kibicování o ničem. Jestli se ti to nelíbí, nelez sem. Navíc jsi mi to mohl poslat přes SZ. Nevím, kde se tady pořád bere to myšlení, že si každý může psát co a kam se mu zlíbí - nemůže a nebude. Tečka.1 bod
-
1 bod
-
a viděl si OIII třeba v ambitionu? Úplně to samé i ta koženka...jen v horní části je ta plastová ozdobná lišta... u rapida za 320tis se to dá akceptovat ale u auta jehož cena sahá k půl milionu? A to bohužel není jediná věc1 bod
-
mne tie celoplastove dvere v kombinacii s pochybnou kozenkou pridu hnusne. argumenty o lahsej udrzbe neberiem . aj ta latka sa da ocistit ... ved si do nej xnad nikto neutiera ruky od oleja ... aby sa tak veelmi spinila1 bod
-
1 bod