Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/25/15 ve všech sekcích
-
Nějak to tady spí, tak abych rozvířil vody klubu zeptám se Clinta, jak to má u té své DEHTOVÉ královny s čistotou zadní koncovky?4 body
-
Ta woe tak ja bych byl rad ze se klukovi nic nestalo,ale asi by mne odvezli za toho policajta:)) To bych asi po nem vystartoval a to sem jinak klidas ale tohle teda ne. Jinak jak pises hlavne ze kluk ok docela .Bud v pohode, stanou se horsu veci.....treba ten plech na strechu:))3 body
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
K čemu silnější? Měl jsem několik silných aut a jsem rád, že jsem nepřišel o body . Člověk si to ani neuvědomil a už měl na tachometru více, než by chtěl. Navíc v dnešním provozu sílu výkonného auta ani nevyužiji. Ta 81kw je myslím tak akorát.. Čím vyšší výkon větší pojistné apod. Navíc za mě.! Na dálnici mě předjede blb, který si myslím že s třílitrem si může vše dovolit a po pár km ho v klidu dojíždím. Prostě rád se svezu ,ale když to vidím na našich silnicích , když se podívám kde všude jsou radary, kde všude dnes měří, atd., tak nemám kam spěchat a na to cestování těch 81kw bude v pohodě stačit. Kolik lidí tady kritizovalo HTP a dnes přiznávají, jak s tím jeli do zahraničí na dovolenou i s rodinou a pohoda . Jinak si pamatuji , jak jezdila Fabie 1 TDI 74kw, občas za sebou nechávala i silnější vozy, jen z důvodu že byla lehká a ten motor s tím uměl zahýbat. Totéž si myslím o dobře zajeté 81kw. Fábii.2 body
-
2 body
-
Nevím jak ostatní, ale já pokaždé, když vjedu na dálnici a "málokdy" dodržím 130km/h, musím jet v pomalém, abych nepřekážel. Neříkám, že všichni jedou okolo 200km/h a víc, ale jsem prostě mezi tím minimem nejpomalejších. Chápu, když kdokoliv tvrdí, že výkon je dnes při předjíždění potřeba. Když mi bylo 30, nebyl jsem jiný. Ve 40 ale nejdřív zvážím, jestli na to mám já, jestli na to má auto, jestli to situace vůbec dovolí a až potom předjíždím. Když mi jedno z uvedených chybí, kouknu do zrcátka na rodinu a raději si řeknu, má to cenu... zpozdím se. Mnohokrát jsem toho agresivního řidiče dojel o pár sekund na světlech nebo v uzávěře a v duchu jsem se mu a těm několika stovkám koní a newtonmetrům ze srdce vysmál! Za mě proto říkám, vyšší výkon=vyšší riziko=možná dříve smrt, a za mě jakožto otce, na to asi nemám.1 bod
-
Dneska jsem potkal protijedoucího nového Superba... v první chvíli jsem myslel že jde o nějakou Audi, když se přiblížil, tak jsem už viděl logo. Ty LED, kam se hrabe Octavie, svítí nádherně, mají šmrnc a Superb vypadá opravdu jako luxusní auto, ta příď budí respekt, byl hodně posazený nízko (nevím jestli skutečně bude až tak nízko, ale slušelo mu to. V hooodně tmavé vínové barvě (možná už skoro ta hnědá), Na zelených značkách. No krása, za mě 1. za design přídě... zbytek jsem neviděl...1 bod
-
1 bod
-
ani turbo někdy nepomůže, těch 81 kW je na F III velmi slušný výkon... mě se s tím jelo super..., ale taky jsem musel podřazovat..., ale navadilo mi to... dneska v mé 1.6 to bylo zase jiné svezení...1 bod
-
jak to tak tady čtu, každý má 185 cm, váhu 110, 120kg....to se vám pak lehce tuká na okýnko jinýho auta copak mají dělat ostatní jako já s 180cm a 78kg1 bod
-
Já taky neříkám umožnit takovej výkon KAŽDÝMU - ale zároveň říkám, že JE TAKY NAPROSTÁ PITOMOST KAŽDÝMU BEZ ROZDÍLU TO I ZNEMOŽNIT. A v tom je ten nebetyčnej rozdíl ...1 bod
-
Měl jsem myšlenku spíš, než polemizovat nad dostatečností a oprávněností 81kW pro FIII, že výkon pro tohle malý auto stačí dostatečně. Výkon není o všem. Hlinka měl taky výkonné auto, o třídy vyššího Superba. Proti Avii mu byl ale kulový platný, ačkoliv si jistě hověl, jak je výkonný, jaké má deformační zóny, jak je bezpečný, jak skvěle žehlí nerovnosti vozovky a jak jsou naprostou samozřejmostí bezpečná předjetí. Promiň, ale takto přesvědčených a ujištěných a "bohužel" i nejen těch, jsou plné Olšanské a ostatní hřbitovy. FIII se svými schopnostmi, bez ohledu nad zkušeností a schopnostmi řidiče, je s 81kW plně dostačující. Měj na paměti nepsané, ale pravdivé pravidlo, že... vyšší výkon=vyšší rychlost=vyšší riziko nejsou totožné jako vyšší bezpečnost=vyšší třída.1 bod
-
Ne já beru chilli aby se dalo používat tohle je spíš na zabití... Už tak mám Satan´s Horn a když jí omylem mamka přítelkyně dala (podotýkám 1 papričku!!!) do guláše nikdo to nejedl a museli ho prý vylít :D1 bod
-
Při srovnání mezi FIII 55kW a mojí FII 51kW, jsem prostorem a především motorově zásadně rozdíl necítil, fakt jen trochu v Nm při zátahu okolo 80k/h. Při motorovém srovnání FIII s mojí služební OII 1.8 TSI... samo OII úplně jinde, prostorově ale (alespoň za mě) bez rozdílu... podotýkám mám jen 175cm. Při jízdě mi obě auta přišla zvukem stejně utlumená, ovšem dělí je 4 roky a cca 80tkm a jak bylo řečeno, při porovnávání záleží na článku mezi pedály a volantem, který dokáže někdy absurdně pozměnit veškerá zjištění. Nedá mi ale ohradit se proti výrokům ohledně slabého výkonu 81kW pro FIII, které považuji za směšné a můžou vzejít jen od trouby s inteligencí Trpišovského, co má na silnicích neustálou potřebu dokazovat své maličké ego, v ještě menší FIII. Pro drtivou většinu postačí s rezervou a kdo má "potřebu" ještě většího výkonu u FIII, ať se porozhlídne v jiné motorizaci, jiné třídě a pokud možno "pro nás normální účastníky silničního provozu" i na jiné planetě!!!1 bod
-
To lovec: chtělo by to vidět a proměřit. Zkus najít elektrikáře poblíž tebe, nebo na jarním srazu se Ti na to můžu kouknout já. Někdy mi to sice trvá, ale pokud to není špatnou komfortkou, dáme to snad do cajku. Docela bych si "zafáral" s Acem Venturou1 bod
-
Určitě sis při koupi LED žárovek všiml, že u nich je nápis: Žárovka není schválena pro provoz na pozemních komunikacích. Určeno pro tuningové účely. Má to několik podstatných důvodů. Přerušovač směrovek v autě je navržen tak, aby při poruše jedné žárovky nebo více z nich blikal vyšší rychlostí a tím ihned upozornil na poruchu. Určitě bys nerad zavinil nehodu např. tím, že by ti nesvítil levý zadní blinkr a ty odbočoval doleva v okamžiku, kdy tě někdo bude předjíždět. Pokud obalamutíš přerušovač tím, že tam dáš tzv. CANBUS LED (paralelní odpor), tak se okamžitě nedozvíš, že ti některá žárovka nesvítí, protože proud přes odpor poteče i když LED svítít nebude. Mimochodem dnešní auta mají elektronické přerušovače, bimetalové jsou už minulostí.Obdobně platí pro poruchu brzdových světel to blikání kontrolky. Další důvod je ten, že veškeré vnější osvětlení je precizně spočítáno na geometrii tenkého svítícího vlákna. Toto v žádném případě nelze nahradit LEDkami, které svítí jinde. Takže směrové i brzdové světlo svítí úplně jinak, než by mělo. Když se tak probírám všemi těmi nabídkami LED žárovek, tak bych opravdu nechtěl jet za někým, kdo si koupí žárovku u které je deklarováno "svítí 4x víc, než obyčejná žárovka" a vrazí jí do zadních obrysovek. Možná se ti LED žárovky líbí, ale ty nejedeš za (před) svým autem. Doporučuju vrátit tam žárovky, které tam patří.1 bod
-
1 bod
-
Dokážu si živě představit jak hrozná pakárna to pro ně musí být. Pokud to ale nechtěj opravovat, tak musej auta rozdávat zadarmo.1 bod
-
Já nevím, že bych přijel zamachrovat s Notem 3? (pokud ho budu mít) abych Clintovi ukázal jak má vypadat telefon pro chlapy (s Motosovo upgradem) Ale nevím jestli budu mít čas, mám vyhlídlou jednu restauraci kde bych to pokropil, abych pokořil toho ze včera. A ta restaurace v Lánech nebude mít tolik hostů abych to tabulkově zvládl, leda by jste se obětovali ve jménu lepších výsledků a statistik, potřebuji alespoň 12 dobrovolníků. Kdo se hlásí?1 bod
-
Ozi, Vsak to pisu, s tim na fb vyslovene souhlasis. Jinak ja mam 768MB ram v mobilu a da se, mam tam asi 15 stranek aplikaci a 20 GB fotek. Telefon staci rootnout a picovinky co porad bezi na pozadi smazat (ty ktere nechci, napr. hlasove ovladani), zasadni je taky neinstalovat nic, co porad bezi na pozadi a sbira data... typicky 'free' gamesy, typu Smoulove a Simpsni. Dukladne kontroluji prava a kdyz se mi to nezda, tam to neinstaluju. Napr nove guugl mapy, nikdy jsem se nedocetl, proc chteji, pristup k fotkam, telefonimu cislu, proc chteji vedet kdo mi vola (ne ze nekdo vola, to chapu a to jsem jim povolil; chteji vedet kdo vola), proc chteji pristup k uctum v telefonu. Ze stejneho duvodu uz jsem asi pred rokem neinstaloval aktualizaci na .... no uz nvm jak se to jmenovalo (uz jsem to i odinstaloval) - ta komunitní navigace, jak se soutezi, kdo vic najede km. Dopravu ukazuji i guugl mapy, tak to slo pryc, stejne jen kvuli doprave jsem to mel.1 bod
-
Já to řešil, co půjde otrhej a zbytek namáčej techn. benzínem, po chvíli to půjde krásně odstranit. Překvapuje mě, že jí máš i vpředu... PS: až budeš lepit značku, tak se nench zmílit jako já - kolečka na technickou nejsou uprostřed značky1 bod
-
mam ted na zimu taky dokodovane zadni a rozhodne mi pri DRL nesviti kontolka obrysovek1 bod
-
Tojo, stát se to Pančovi, tak by ho vezli, byl by na tom hůř než ten sraženej kluk1 bod
-
Akorad policajti maji takove ty cedulky s cisilky do strechy z plechu tl. 3mm zrezleho, kdyz to nafocuji a kdyz jsem si vsiml ze mi to dal na strechu malem me odvezla zachranka taky. Ostre rohy a hrany s plechu a polozi ti to na strechu ty vole. Pancha uz by vezli urcite. Ja si toho vsiml pozde. Samozrejme tam mam tupku jako od kaminku. Jako by to nemohli mit na gumovych patkach. Ja sam si na strechu a jinde neodlozim ani penezenku a oni toto.1 bod
-
Ovsem, ja taky nejasam. Budu az budu mit do mesice od nich vyrozumeni na papire. Castecne jsem rad uz ted ze kluk dopadl tak jak dopadl. Zivot a zdravi je jen jedno, mlady kluk a tezce by se mi zilo at je vina kdekoliv. Dokonce i kdybych mel neco s autem tak mne to netrapi, to se opravi, pojistovna zaplati. Poskozene zdravi obzvlaste u ditete je smutne a to uz nikdo neopravi. Auto je uplne bez sramu.1 bod
-
zadna zamestnanecka sleva. kolega dostal 8% zaklad (tech mejch 10,5% je uz zamestanecka sleva od CS). + k tomu dostal 5k za vykup auta (stare mondeo, tu hodnotu uz ani nema) + 15k od Skoda auto ( to nevim za co se presne dava, jestli za nejakou ekologickou likvidaci nebo proste ze se zbavis jednoho auta a koupis nove). Tak ze suma sumarum, kolega si objednava F III Style, 81kW, Automat cenikovka cca 380k, a po odectu vsech slev ho to vyjde na: 380-5-15-8% = 331k +- - sleva tedy skoro 50k) Ja mam cenikovku kolem 379 a budu platit kolem 340k (10,5% dolu). Doufam, ze je to z toho pochopitelny:)1 bod
-
Slovenský manuál hovoří v této věci stejně jako český. Nemůže to spíš mít souvislost s dokódovaním svícení zadních světel při denních nebo podobnou super domácí úpravou?1 bod
-
1 bod
-
Na prvni pohled jsem u radia nepozoroval žádnou změnu. Ale vzhledem k tomu že mi dvakrát zazlobilo přepínání stanic (přepnul jsem na volantu radio se ztišilo, zesililo ale stanice zůstala stejna) tak jsem ho nechal přehrát.1 bod
-
Pořád stejnej aušuš. Ale byla to tehdy pěkná pecka. Já hledal, kde jsem chytil šutrem od auta jedoucího přede mnou a nic jsem nemohl najít, když tu se podívám do vnitřního zpětného zrcátka a vidím, že nic nevidím. Sklo bylo na "kostičky" a části se začaly sypat na zadní plato.1 bod
-
hele ale tak trochu by ses mel zasnazit, dostat se tam da lhce a nelibi se mi, ze nekde na netu jsou moje fotky s spztkama... navic tady se taky davali se schovanejma a ted to placnes na vejfuk, kam se dostane jeste navic uplne kazdej? to uz tam rovnou hod i moji adresu a nejlip seznam zabezpeceni...1 bod
-
Tak opatrne az pojedes kolem pole, at za tebe nazaprahnou pluh, kdyz je to takovej traktor...1 bod
-
Clinte vidim ze si tu a jen me ignorujes... co ty fotky s SPZtkama na tom facebooku??? nechces je upravit?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nechci bejt rejpal. Proč si pořizujete pokročilejší funkce u vozu a pak jste líní si přečíst návod jak fungují?1 bod
-
1 bod