Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/30/15 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Aby ses nepodělal, když tam jednou za sto let jede kolona. A je úplně jedno, co a kdo v ní jede. Jestli naše armdáda, nebo jiná, či nějaký nadměrný náklad apod. Nejezdí tam každý den. Tyhlety kidy mám nejraději.4 body
-
Si je Kokto na protest měl vybrzdit taky toho Strikera, by ti udělal tuning zadečku, jak to máš rád. Možná by tě převálcoval ani by si nevšiml a byl bys tam jako bílé vodorovné značení nepravidelného tvaru.3 body
-
Ochutnávka nových ceníků od půlky dubna, obecně letošního roku "potvrzená" Vlčkem dnes v rozhovoru na auto.cz: uvolnění paketu Style u Spacebacku jako příplatkové výbavy, nejen jako samostatná výbava Fabia MC v ceníku od dubna s novým MR Octavia RS 4x4 letos na podzim ve Frankfurtu Roomster II v Ženevě 2016 SUV Paříž 2016 pro nižší motorizace se víceprvková náprava u OIII neplánuje ani za příplatek CNG pro FIII nepotvrzeno, ale zcela nevyloučeno na parkovací kameře pro modely mimo SIII, OIII a Y se "pracuje" Scout pro nové modely (FIII, SIII) nevyloučen, ale nepotvrzen2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Zcela jednoduchá odpověd - loajalita. Při koupi auta jsem byl velice spokojený s přístupem prodejce a jeho profesionalitou. K tomu dali na auto dobrou cenu a v rámci servisu mám vždy náhradní vozidlo zdarma, slevu na materiál i práci. A rozhodně se v autě za 700 tisíc nechci hrabat sám, když tomu nerozumím. Samozřejmě, že by to jinde udělali levněji. Ale není dobré vždy hledět pouze na peníze, ale i na možnou další budoucí službu (reklamace, koupě dalšího auta...) K tomu při této první výměně se řešili věci v rámci garance, vše bez řečí dali dokupy, nic není problém. Chtěl jsem ztlumit sound generátor, a i když něvěděli jak na to, poradili si. Takhle to má vypadat, myslím, že moc takovýchto servisů není. Proto mají mou plnou důvěru.2 body
-
Co se přístupu atd. týče, a to musím s Pawoukem souhlasit, je občas na některých mladých klucích vidět, že vojnu nezažili. Známá co by policajtka v Praze a jiní co znám tady z řad Policajtů z náborového apod. by mohli vyprávět. Respekt s nikoho a ničeho, velké frajerství, ale když dojde na lámání chleba , tak jsou takhle malí. Já na vojně ještě byl, ano přiznávám, nemusela to být až taková vojna co zažil můj otec strýc na dva roky apod. A i když jsem si to dřív nemyslel a viděl to též jako ztrátu času. Dnes po 10 letech vidím skrze i dost pozitiv. Člověk se naučil odhadovat lidi, né každý je takový jak se jeví a opačně. A až v krizových situacích poznáš opravdové přátele a na vojně těch krizových chvílí člověk zažije hodně ( ač uměle vytvářených). Kluk namakanej jak prase a pak tam div nebrečel a jednou odešel na opušťák a už se nevrátil, jinej ojebávka, co když ostatní dřeli jemu furt něco bylo a když pak jiní jeli domů na Vánoce a on ne, tak stál v kasárnách na Loretánským náměstí na okně s tím že skočí atd. Věř Kokto, že řada 18-19ti letých kluků co tam přišla byli mamánci co za celý život nevytáhli paty z domu, i já se musím přiznat jsem byl trochu vysranej z Prahy, neznal jsem to tam, nevěděl co kdy kde a jak. Tedy Vojna řadu lidí naučila samostatnosti atd. a jak se říká, že vojna z chlapce udělá chlapa jak fyzicky tak hlavně mentálně je pravda. Kdysi jsem byl zastáncem zrušení vojny, dnes bych ji ovšem obnovil, alespoň na 1/2 roku nějaký základní vojenský vícvik, ono by to nikomu neuškodilo.2 body
-
Čteš to Clinte jo? Všichni mají rádi zbraně, ale všichni doma mají max. vzduchovku Slávii 630. Budeme je muset vzít na naše místo, Pawoukovi by se z toho zamlžily brejle, Kokta by zahodil svůj Rambo nůž v podobě rybičky na svačinu a pořídil si taky něco pořádného, Motos doma zapátrá po šuplících skříních a třeba taky něco na ukázku ještě najde. Jinak kdo bude na hlavě držet jablko? vybral bych koktu, jemu tam to jablko bude nejlépe držet2 body
-
Kolony, nebo nadměry beru, ale tuhle hysterii NE. Lidi parkují v klidu na dálnici, dokonce po ní pobíhají a mávaj, jak ovce. Nejvíc mě pobavilo, jak se ptali chlapa, proč mává vlajkama a on, že mu je někdo vrazil do ruky, ať je podrží. A kde byli všichni, když se dělila armáda a měsíc v kuse jezdily kolony na Slovensko. Asi se jim nechtělo vstávat, nebo byli v práci..2 body
-
já bych také bral přesný název servisu, pokud bych měl někdy problém a bylo by tak super a bezproblémové jednání jak se vypráví, mě by se tam vyplatilo zajet...2 body
-
clinte, 2013 jsem tedko nasel v popelniku, asi budu muset domluvit s paradoxem ty folie, aby to bylo pripraveno na samolepky1 bod
-
Zrovna na místě, kde má stát ta dráha, jsem objevil vzácného brouka, zřejmě se jedná o nějakou kolonii a ten brouk je chráněný.....1 bod
-
1 bod
-
Jj, tohle jsem taky našel a asi to tam i koupím. Jen jim budu muset napsat, co vše to obsahuje, jestli jen tu dečku nebo i vše ostatní. Každopádně dík za rady:)1 bod
-
Tyhle samolepky držej na skle jak židovská víra Z OII jsem jí sundaval v bazaru a vodělal jsem si nehet1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jak to tu vidím, tak mám několik možností buď začnu něco pěstovat nebo kuchtit , páč se mezi vás vůbec nemůžu mísit1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tipuju předsudky a negativní reference lidí, kteří s tím nikdy nejeli. Tak to prostě u HTP je.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Když si ty oleje budete měnit doma sami načerno, tak to škodovka vyhodnotí jako velmi kvalitní motor a nakonec nám ještě nastaví proměnlivé intervaly na 45 000/3 roky1 bod
-
No nic, na čaji dáme pořadovku, Clint zařídí střeleckou. My z vás ty vojáky uděláme.....1 bod
-
Přesně tak, kázeň a pořádek! Když se to vyžaduje, tak to má bejt. To je to nejdůležitější!1 bod
-
Tak když jsme u té vojny tak já nebyl ale za to jsem odkroutil rok a půl civilní službu na operačních sálech jako zřizenec. Na vojnu jsem nechtěl protože jsem viděl u bratra jak se tam valí a chodí domu v civilu. Ve špitále jsem Měl nakonec větší galeje než na vojně bratr a vůbec mi to nevadilo ba naopak. Klidně ať vojnu zavedou ale s pořádným výcvikem Třeba na 3mesice.1 bod
-
Výsledky mi pošlete do SZ a já vás někam přidělím. vzor-testu-sdruzene-zkousky-v-zp-az-u-vev0001.pdf1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Sice u mě přibrzdili a koukali na mě, nicméně mě nechali a mazali dál. Asi jeli lovit za dolary amíky. Alespoň už znám nepřítele na D11 Praha - Poděbrady.1 bod
-
Co mi brání? Centrum Valašska je dost široký pojem.Servisů sice je 270,ale jaksi nejsou všechny stejné a někde si pořád myslí, že řetězové rozvody se nemění.Ale nasměruju k vám mkabu,ten bojuje s ředěním oleje benzinem, to je mimochodem další "vlastnost".1 bod
-
Diagnostiku napiš sem kde děláš a v případě problémů jedu rovnou k vám.Jestli to bude fungovat jak se pořád chlubíš tak se ti tu veřejně omluvím a všechno co jsem psal vezmu zpět.1 bod
-
Armyk: Je to to stejné co říkám i u jiných věcí, každý by si měl vyzkoušet sám a potom se rozhodnout. Ve výsledku třeba ten dotyčný zjistí, že se mu S/S bude aktivovat jenom minimálně a že to nemá smysl řešit. Na životnost motoru to určitě vliv mít bude, ale jak píše Pawouk, nikdo nedokáže predikovat jak moc. Je ale potřeba si uvědomit, že životnost motoru ovlivňuje spousta jiných věcí (studené starty, prasení nezahřátého motoru nebo naopak neustále trápení v nízkých otáčkách, nekvalitní palivo, přetahování výměny oleje, atd...) a samotný S/S z toho bude nejspíš dělat minimum. Dá se asi říct, že nejvíc budou trpět tlakově mazaná ložiska v motoru, nicméně tomu se asi dá předejít vhodnou konstrukcí olejového systému. Zajímavostí řady EA211 taky je, že narozdíl od předchůdce nemá tlakově mazaná ložiska pístních čepů, což taky o něčem svědčí. Já za sebe říkám, že si počkám jak se S/S bude chovat při ostré jízdě se zastavováním (ostré brždění a ostrý rozjezd). Toto je přesně ten případ, který by asi motoru vážně nedělal dobře a pokud automatika nebude dost inteligentní, aby motor nechala běžet, udělám to tlačítkem za ní. Pokud ale pojedu klidně a klidně se budu rozjíždět, vážně nevidím důvod to řešit. Jo a ještě S/S asi budu vypínat v době záběhu.1 bod
-
to bych chtěl vidět autorizák, který když mu bude přivezeno auto na servisku, nikdo mu nic neřekne a budou mu chrastit rozvody, ty rozvody změří a popř. sám od sebe vymění Pantáta měl už jednou měněné rozvody, po cca 3 letech to začlo chrastit jak blázen, zajel do servisu v Lysé nad Labem, tam mu jenom dolili olej a že prej s rozvodama u 1.2TSI žádný problém není a o výměně rozvodů nic nevědí Ptal se mě co s tím, řekl jsem mu najít lepší servis a změřit. Zajel do Pardubic kde auto koupil, technik jo jo víme, hned změřil, samozřejmě špatně a rozvody mu komplet vyměnili se vším zadarmo a auto již nebylo v záruce. Zase v mém servisu mě překvapil prodejce když jsem si vybíral Rapida, tak jsem se krapet ofrňoval nad motorem a on se divil, tak mu říkám, že v rodině jedno auto s prvním TSI je a zrovna spolehlivostí ten motor neoplývá, tak mu říkám že po roce hned měněné rozvody a že to zase chrastí ( bylo to ještě před tou druhou výměnou ) a on se strašně podivoval že to zase chrastí, že pokud jsou jednou vyměněné tak to není možné1 bod
-
Jirka - dôvod je prostý , rýchlejšie premazanie studeného motora , pri krátkych trasách ideálne , ak jazdíš len dlhé tak mu neublížiš ani 10W-40 50200... ja na iné auto nemám a chcem aby bolo v dobrom stave, tak sa snažím mu dať čo najlepšie veci ...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
[emoji23] [emoji23] [emoji23] Clinte ty se furt certis, ja preci nechci aby ses obhajoval. Jak si sam rekl uz si to vysvetloval, ale je to proste sranda a tak to musis brat a ne jako utok na tvou osobu. Jinak by te melo spis zajimat kdo to nasel, ja to nebyl. Dotycnemu se klepala kolena a bal se to sem dat. Ja jsem v tom vlastne nevinne, byt jen prostrednik. [emoji1]1 bod
-
1 bod
-
Pocitovo dok..vili motory EA 111 aktualizáciou FW na jar 2012 spoločne s "podložkovou" akciou na wastegate, táto sabotáž ostrého "rodinného turba" z reklamy na nevýrazný turbomotor je známa ako 24W6. 24W6 prebiehala od jari 2012 ako dielenská akcia, kedy sa previedla "na tajnáša" počas pravidelnej prehliadky, teda niektorých zastihla až na jar 2013. Aby sa mohli zmerané výkony porovnať, museli by byť merané na rovnakej skúšobni za rovnakých podmienok ako teplota a vlhkosť vzduchu, autá by tiež zrejme museli pre zachovanie objektivity mať identické pneumatiky a prevodovky, inak to rôzne korekcie môžu skresliť. Ďalšia vec je rozptyl výkonu jednotlivých kusov v rámci rovnakej rady motorov, a taktiež fakt, že Rapid z roku 2013 môže byť už trochu lepšie zabehnutý ako Fabia z roku 2015. Ak niekto chce vyrobiť senzáciu, nie je problém otestovať vydarenú EA111 pre istotu v úplne inom type auta a ešte surovú EA211 vybratú z lenivejších kusov. Podľa môjho názoru takéto porovnania nemajú výpovednú hodnotu.1 bod
-
Pripada mi ze od tech aut chcete vic nez vam dokazi dat. Na jakz takz zrychlovank od 200 km/h potrebujete mnohem vic nez 200 koni nebo mnohem mene kg hmotnosti. Snizit vuz, snizit zbytecnou zatez, snizit rotacni hmoty, snizit treni mechanickych komponent, redukovat mechanicke ztraty v pohonem systemu a pridat dalsi kone a pak mozna muze obyc dvojlitr v supu litat jak si predstavujete. Kdyby to bylo jen o nastaveni softu myslim ze by to kazdy rad prodaval a vsichni by jste litali 300 z mista. Ocividne to ale nejde.1 bod
-
Caute, chlapy jak sa dava dole calunenie sedadla? vedel by to niekto popisat step by step? totizto sa mi posralo vyhrievanie a rad by som si tie decky vymenil sam. vdaka1 bod
-
Hm m ale uz se to nekde resilo. Ja ho mel. Je to proste kus kozenky se suchejma zipama, ktery prilepis na sedacky a plato. Je to prakticka vec. Neni tam ta blba dira do kufru a unese to destnik. Je to par kacek. Urcite do toho jdi.1 bod