Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/08/15 ve všech sekcích
-
Takže návod je tu. Předně zklamu ty, kdo doufají, že bez vyndavání sedaček to půjde. Nepůjde..... . Bohužel přední držák se dává zespodu, otvory tam pro něj nejsou, musí se vrtat a nýtovat a místo tam opravdu není. 1. Plastová páka zvednání sedačky: je nutné trochu s násilím páku odehnout od sedáku a pak západku malým šroubováčkem odklopit. Pak se plastová páka vysune ven směrem dopředu. 2. Malým šroubovákem vyloupnout krytku na páce nastavování sklonu opěradla. 3. Vsunout plochý šroubovák do mezery mezi pákou a krytem, zapáčit (rukojetí směrem k opěradlu) a páka se celkem lehce vysune ze čtyřhranu. 4. Odcvakat tři packy v prostoru pod pákou nastavení sklonu opěradla. Horní lem krycího plastu odehnout od sedačky, musí se trochu násilím a vysunout nahoru, lem je totiž zaháknut za kostru sedačky v místě rohu mezi opěradlem a sedákem. Vzadu dole je vidět čep plastového nýtu, co je zespodu. Dlouhým šroubovákem čep a pak nýt vytlačit ven. Nebo pokud máte náhradní plastový nýt, lze nýt zvenku vypáčit rovnou (nýt se tím ale zničí). Potom už jde kryt vyndat (z trochou síly) ze sedačky. 5. Nasadit nový kryt na sedačku do všech míst, kde to má být zacvaknuté, a to vč. uchycení zadním plastovým nýtem. 6. Demontovat sedačku. Bohužel jinak to nejde, ale jde to naštěstí i bez odpojení kabelů. Stačí povolit 6 matic M8, co drží sedačku na lyžinách, překlopit opěradlo směrem dopředu (co to jde) a pak sedačku povalit směrem dozadu. 7. Nasadit a přišroubovat držák na plast. Pozor, v seznamu jim chybí matice M6. Šroub M6, co je v seznamu, není samořezný, ale normální. 8. Vyrovnat plast, aby všude správně seděl (trochu se totiž kroutí). Vyvrtat dva otvory pr.5mm a nýty přichytit držák k sedačce. Vrtejte opatrně, nejlépe novým ostrým vrtákem a na konci přestaňte tlačit na vrtačku, ať si neprovrtáte potah........ Zajímavý je, že mě přišly 4ks trhacího ocelového nýtu pr.5mm pro přinýtování toho držáku a ne ty plastové nýty, co jsou v seznamu. Ještě že mám nýtovací kleště, tak mi aspoň držák drží fakt pevně. 9. Pak už jen namontovat zpět sedačku, nasadit zpět obě páky nastavení sedačky, uklidit pracovní nepořádek a kochat se....... EDIT: doplnění info o spojovacím materiálu zde:http://forum.skodahome.cz/topic/130417-seda%C4%8Dky-zakryt%C3%AD-kolejnic-sed%C3%A1ku/page-3#entry20369374 body
-
Si věří s cenou. Long se dělaly co vím tak O1 L&K a těch bylo myslím jen 7 kousků. A ty byli prodloužené v B sloupku, i pouhým okem to šlo vidět. Tady je to očividně akorát blábol a jen láká neznalé kupce3 body
-
3 body
-
Ak mozem, zapojim sa. Ked som sa chystal kupovat svoje prvecauto, strop som mal 1500-2000 eur. Vyhliadnute auta na nete vyzerali fajn, no v skutocnosti blud. Nakoniec som vybral F1 za 3000 eur. Splatky. Cely happy som bol ked mi to schvilili a neriesil som sumu. Ked som si neskor spocital, ze za neho zaplatim takmer raz tolko, tak mi nebolo do reci. Za tu sumu som mohol mat novu F2 takmer. Po case som tu F1 vyplatil, a o pol roka co cert nechcel, F1 isla z domu a ja som bol uz na F2. Ak by ma to vtedy napadlo, mojol som rovno zobrat F2Combi co mam teraz a usetrit. Preto aj tebe odporucam ist skor rovno do F2. Motor HTP sme mali v rodinnej F1Combi, neskor v svojej F1 a teraz aj F2Combi. Nelutujem. Vykon dostatocny, spotreba super... Moje odporucanie: radsej si rovno doplat do F2, motor je fajn, svetla tiez, navyse je novsie a muchy ma vychytane uz dostatocne... -- Z mobilu2 body
-
myslíš, že čorkaři si vedou elektronickou knihu jízd? To už je tedy hodně vysoký level...2 body
-
no už vidím to zaprášené auto, pak lehce sprchne, auto uschne a zůstanou tam takové ty uschlé cestičky kapek, to bude nádhera2 body
-
ako vplýva povrchová korozia na pevnosť liatiny ? dovolím si tvrdiť že nijak , tie otoče sú nelakované na všetkých autách , xy rokov a nič tomu nie je , pozri sa na nejakú 15 ročnú octaviu aké má otoče a či sa im po rokoch niečo stalo... toto nie je korozia ktorá oslabí alebo úplne zničí materiál2 body
-
Já měl auto 4 roky a nebylo potřeba žádné chladivo doplňovat a klimoška chladila perfektně. Také si myslím, že do pěti let by se na to šáhnout nemuselo. Čištění ano, tam každý rok nechat vyčistit, bakterie mají vlhko a chladno rády. Petrrr: Čištění je jednoduché, vezmeš doma do zahradní velké konve (kropítko sundej) Savo s teplou vodou v poměru 1:10 a naleješ to do výdechů vzduchotechniky v palubce A je klid. Nemusíš se bát i větší množství, ono to někde vyteče, gravitaci neoblbneš2 body
-
1 bod
-
A ještě něco - na tomto "problému" je vidět úplná tupost a nevzdělanost těch novinářů, kteří to stále melou dokola - portýr není nosič zavazadel! Oni ani nejsou schopni si zjistit význam toho výrazu. Portýr je dveřník! Například v luxusním hotelu otevírá dveře limuzín, vítá hosty, vykazuje nežádoucí návštěvníky a v případě, že je potřeba odnést zavazadla, zavolá nosiče...1 bod
-
1 bod
-
mě naopak interiér F III vůbec neoslovil a měl jsem taky výbavu Style... je to fakt dost individuální... Armyku, určitě ses ale rozhodl dobře...1 bod
-
1 bod
-
to je strašně jednoduchý, zeptáš se jich, kolik tě bude stát výměna a že budeš mít svůj olej. Tohle ti musí celkem přesně spočítat, pokud tam hoděj větší sazbu za výměnu protože máš olej svůj, řekneš sbohem, jedu jinam... jak prosté...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
a čo by si čakal od čistého kovu ? ak sa ti to nepáči tak kúp konzervačný vosk alebo iné , očisti a ošetri to , je to len kozmetika , na funkciu to nemá vplyv a ani po rokoch tomu nič viac nebude ..1 bod
-
1 bod
-
Tak světýlka, to je něco jiného, toto chci mít pořádně a do toho čemu nerozumím se neseru. I ta světýlka byla dělána s konzultací známého elektrikáře co si je sám takhle dělal taky. Ono třeba až Rolbař uvidí jak jsem zadní stropní lampu napojil na spínanej kabel od dveří co vede do přední lampy (aby se prostě i zadní lampa rozvěcovala na základě otevřených dveří-jinak fungovala jen jako čtecí po stisknutí tlačítka), pěkně napájel na tvrdo pájkou a omotal izolačkou tak ho omejou a nevím kdo mi pak ten tempomat dodělá. :-)1 bod
-
1 bod
-
JJ, u Clinta se vše mazalo automatikou, stačilo dolejvat do motoru, hadičky byly nataženy i ke kolům mazání ložisek, do podběhů - aby nerezly, do klimy přímo na kompresor, k plynovým vzpěrám, pantům dveří atd. Tedy vymakané a on to auto dá pryč. :-)1 bod
-
:-D :-D :-D Já jsem si za něj rád připlatil a udělal bych to znovu - však jistě znáš tu debatu o tom zda ano či ne tady na fóru :-D Ale zkusím dát fotky, kde není vidět :-D1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ta kola jsou strašná, to jsou ty hybridní alu-plechy co? (design ALU, matroš plech) To je fakt strašný Vypadá to, jako když je tam dali naruby Zlaté poklice... Ne..ne, strašná jsou ještě slabé slovo.....1 bod
-
myslím ti budu muset dát přezdívku "doktor Ráth" , ten taky bral úplatky1 bod
-
vzhledem k tomu, že auto meju ručně, tak vím kde jaké škrábance a důlky mám... vždycky když už jdu k autu, tak vidím jak asi ten dotyčný lezl z auta ven a jak by se musel opravdu kurewsky snažit, aby mi na autě nic neudělal a druhá věc je ta, že už z dálky vidíš, jestli jde o auto "nové" nebo o pixlu, co v ní jezdí nějaký jezedák, nebo degen co mu je jedno v čem jezdí a co se mu stane s autem... Hned koukám jestli něco na autě nemám "nového" a jak něco najdu, tak se naseru... neříkám že se něco nemůže stát omylem, ale když to je na první pohled vidět, že to je schvál, nebo že ten člověk musí bejt absolutně vymaštěnej, tak prostě emoce stranou a neznám se... kdyby to řešil tak jako já každej, tak by se lidi naučili si dávat pozor...1 bod
-
tak tak, to je zákon schválnosti s tím parkingem dál od marketu... Zastavíš až na druhé straně parkoviště, sám nikde nikdo a kdyby ses posral, tak tam sám nezůstaneš a kdyby ses posral na dvakrát, tak nezaparkuje u spolujezdce, nebo tak aby ti nic neorval a nalezl jsi do auta normálně... Už jsem to psal, ale většinou když to zavání vyloženě provokací, nebo někdo bezohledně omlátí moje auto, tak se mu na jeho autě vyřádím a to říkám naprosto otevřeně a nestydím se za to. Já nekradu abych měnil auta po 3 letech, o svoje věci pečuju co nejlépe to jde, vůči ostatním autům se chovám tak, jak bych si přál aby se chovali ostatní k tomu mému a pokud se někdo chová jako bezohlednej hňup a je mu jedno že ničí majetek druhým, tak mě je to jedno tuplem...1 bod
-
Nekdo sbira "C"ecka a nekdo zase "D"ecka [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Lenže koľko sa tých 2,0mpi predalo :/ ani 1,9tdi v súkromnom sektore nebolo zrovna horúce zboží. Firemné nákupy neriešim. A ono to tsi práve pre fabiu stačí. Aspoň mne teda v ponuke stačí jeden univerzálny motor, než široká paleta, z ktorej si aj tak nemám čo vybrať. Prezieravo som siahol po štvorvalci, kým ho nezrušia ekologicky zmýšľajúci eurouradnici brázdiaci EU hore dole každý týždeň lietadlami. S OIII súhlasím, ak, tak s 1,4tsi a už sme zase na iných peniazoch. Preto súkromný nákup s bežným nájazdom 10-20000 ročne dáva vo forme FIII zmysel. Neťahajme sem porovnanie s jazdenkami. To je večná téma. To nech si každý súkromne vyrieši. Je to porovnávanie neporovnateľného.1 bod
-
1 bod
-
1 bod