Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/30/15 ve všech sekcích

  1. Filip, je mi to líto, co tě potkalo, manželka takhle přijela jednou z noční a bulela jak želva, šrám přes celé zadní dveře těsně nad boční černou lištou. Šmouhu jsem rozleštil, nicméně promáčklá rýha je tu dovčíl. Zřejmě nějaký traferista s paletou ... jenže za ruku ho u toho nechytila, takže nic . ... ale abych to odlehčil dva chlapi v chalupě, aneb jak Sebík s dědečkem vařili ... to vám byla taková bžunda, když ten děda strouhal brambory ... a takhle to pak dopadlo
    3 body
  2. Řekl majitel plechovky od Renaultu. Heh, mám spolužáka ve značkovém servisu Renault/Dacia, tak vím, co to je za plečky. Si docela srandovní. Vy dva komici s wolfspitzem, moc mě neštvěte, varování už jste dostali. Jestli si chcete notovat v ohrnování nosem a brečením na koncernem, vypadněte ze solidních témat do hospody/lampárny. Tam si ty vaše stokrát omleté a trapné litanie můžete psát, co hrdlo ráčí. A nebudu se opakovat! Z jiných for by vás dávno vyhodili, tak si toho važte, že tady ještě jste.
    2 body
  3. Díky za doplnění info o rozměru bitu pro šroub sedačky (i když o torxu 50 tu nikde nebyla řeč :-) ). Zajímavý s těma otvorama, výroba 30.4.2013 a otvory tam nebyly, asi tedy držáky a plasty tam měli být od počátku, ale v rámci ořezávání nákladů je zrušili a teď je zase zavedou. A proto stojí RAPID teď o tolik tis.Kč víc.....
    2 body
  4. Ale je fakt že to co máš ty to není pes.
    2 body
  5. Room je Room má prostě něco do sebe Má pěkné kola
    1 bod
  6. Tohle zas bude nekončící téma . Někdo ho nesnese, někomu esteticky nevadí a má rád čistý výhled vzad. Důležité je, že oběma skupinám je vyhověno zařazením zadního stěrače do příplatkové výbavy
    1 bod
  7. Heh, tak koukám, že kokta se v noci nudil a tak založil asi stopadesát témat v sekci SIII.
    1 bod
  8. wolfspitz: Tak,tak pravdu máš,prostě se koncern VW někde přepočítal,myslím si ale že i s novými pc motory se umí některé automobilky celkem dobře vypořádat když už je k tomu tlačí emisní limity.Jasný ale je ,že nemůžou co do kvality a výdrže konkurovat klasickým motorům s pěkným objemem,prostě už musíme vzít v potaz že doba kvality atd je už pryč a nastoupila doba rychlé obměny jak aut, tak jiných vyrobků a to se prostě zastavit nedá.Jen mně dojímá to, jak jsou konzervativní lidé ke značce škoda a nedej bože se zmínit v negativním projevu.Prostě to s motory tsi posmolily a tak to je.
    1 bod
  9. No ja vlecenou poznam hned a to to auto setrim. Staci jet v obci 40 (a i min) do lomeny zatacky dolu a vlitnout na kanal... ten odskok zadku je pekelnej.
    1 bod
  10. Jen pro info : kdyby náhodou někdo měl rádio s Apple Carplay a po připojení USB kabelu mu to nejelo, stačí přepnout Iphone do angličtiny a pak to jde. Docela divný ale dokud Siri nebude umět česky tak to nepůjde. Další typ a to pro majitele Pioneer rádii - pro odblokování videa stačí zelený kablík který jde k ruční brzdě uzemnit. Mně obě "fičůůry" docela nasrali než jsem na to po hledání na netu kápl ..
    1 bod
  11. to já bych řekl, že pocit je to jediné podstatné. číslo je jen číslo. jinak samozřejmě souhlas s elxel. teplota uvnitř není jednotná a proudění vzduchu naprosto mění pocit bez ohledu na absolutní hodnotu teploty
    1 bod
  12. Za vše tyto blbosti může euro norma kdy se snaží snížit emise jak to jde. Takovej příklad, mám 1,8 T petiventil bez těchto kravinek, prostě zlatá jednoduchá přeplňovaná benzínová technika. Před 14 dny na emisích byly hodnoty jako u novýho auta, jenže tomu autu je 16 let a bude mít brzy 200 Tkm. Na motoru je vše původní a mimo spořebních a servisních úkonů jako svíčky, filtry a rozvody s vodním čerpadlem a alternátorem si motor více nežádal. Tak by to mělo být, jenže doba je jiná. Já se obejdu bez konektivity, všemožných systémů a možností nastavení a radši dám přednost dobrýmu motoru kterej přežil 15x dobu záruky v naprosto skvělý kondici. A spotřebou je stále špičkovej. Než mít pojízdnej počítač ještě se zrůdností SS tak to radši klasiku která se vyráběla ještě nedávno, ale funguje naprosto skvěle a přináší celé to dlouhé období jen radost.
    1 bod
  13. Ale na bahně nic moc . K těmto rozměrům je dobré mít v autě řetězy a to i na léto
    1 bod
  14. Naopak, v Hradci se snad neda ztratit, je pomerne suprove postavenej ;-)
    1 bod
  15. Koncern už snad 15 let neumí u benzinových motorů vyrobit spolehlivé rozvody.Proboha k čemu je proměnné časování u přeplňovaného motoru?
    1 bod
  16. Tak mám dojem že veškerá nová technika je na bačkoru a když zde napadáte Houmra za vytahování starých hříchu TSI tak si vemte v úvahu současnou katastrofu s přestavovačem vačkovýho hřídele a to je přímo masakr oproti zvýšený spotřebě oleje. Jinde se zase kritizuje zastaralost motorů Renault u Dacie, jenže tyhle kupodivu fungujou a budou dlouho fungovat. Tedy než se kasat moderní technikou s jepičí životností tak radši mít pod kapotou klasiku která se odvděčí spolehlivostí.
    1 bod
  17. Všechno uplně zbytečné,kdyby ten motor dělal někdo kdo ma ponětí jak funguje byl bys ušetřil mnoho peněz.
    1 bod
  18. Ty jo to bych si dal líbit... Hned bych nasedl a odjel...
    1 bod
  19. Ale dobře si rozmysli, kam ho umístíš, nebo ti bude ukazovat nicneříkající hausnumera (např. teplotu rozpáleného teploměru za okne, teplotu žhnoucí palubní desky, etc.)
    1 bod
  20. Tohle bude dobře držet na palubovce ;-) A nebo tohle. http://www.independentmoto.sk/product/mini-teplomer-na-palubovku-10034851-1312/
    1 bod
  21. No jo, jenže ty máš alespoň plnohodnotný motor, zatímco já tam budu mít klepotavého invalidu s amputovaným válcem.
    1 bod
  22. To víš, zákony fungují. Minulý týden si hanil 16ventil a teď dostaneš neco ještě horšího
    1 bod
  23. Ku.vadrát. Tak nakonec nafasuju v kolbence předfacelift FII 1.4 TDI PD. Byla to úplně nepatrná možnost, že by na mě zůstala, už už jsem měl 1.4 16V... a nakonec tenhle rozhrkaný klepotavý sráč.
    1 bod
  24. zajimave jo, ale o novych TSI se tam moc nepise, myslim samozrejme TSI pro FIII (zminujou akorat 1,4TFSI)
    1 bod
  25. pawouk porušuje zákony;) sdílí nelegální obsah a pak píše, něco o neautorizákách
    1 bod
  26. Petrrr to vysvětlil jasně, to je tak, když je jeden dieslák proti většině v benzínu a ti nemohou skousnout, že mi to méně žere a že nehrozí skok řetězu Teď mi tedy přišla posila přímo z dieselového nebe (Barbossa). Prostě je to smečka vlků...(s vyjímkou Stringa) kterou jsem dal dohromady. Vysvětlovat pár jedincům (Kozák a Kokta), proč jsem benzína musel prodat je už zbytečné. Takže musím snášet narážky, že mi to pomalu jezdí a že to kouří jak lokomotiva a že dehet jen do kamen atp.... Kozákovy slova neber vážně, on je teď trochu mimo, jak se přestěhoval do té vesnice. Já a do někoho šít??? Ježíš, to by mi huba upadla.... Musím vymyslet, jak těchto pár jedinců zlikvidovat, u Oziho to selhalo, měli mu vzít celé auto a ti pitomci ukradli jenom kola :D Zkusil sem to u Motose v Krušárně, když byl v opojení vůně z vepřového kolena a zase pro změnu to podělal Kozák a Motosovi řekl, že mu berou auto a oni utekli. No a Koktu jsem nechal několikrát nabourat zezadu a ten vůl si koupil jiné auto :D
    1 bod
  27. Tak jsem potkal taky jednoho blba kterýmu byla cesta malá a díky tomu sem můžu dát návod, jak demontovat sklo zrcátka a kryt.Snad se to bude někomu někdy hodit.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...