Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/17/15 ve všech sekcích
-
3 body
-
Na sbírání hoven a rozšmeldovaných ptáků po runway nepotřebuješ košili. Ale modrá košile = Modrá ústřice to jsem tipnul dobře. navíc když chrápeš si košili stejně zmuchláš a kravatou se ještě udusíš. Já mám nejraději polokošile, vypadá to rozumě (lépe než adidas triko s třemi pruhy) a přesto je to pohodlné. Hold na letišti i mechanici a hajzlbáby musí mít kravatu. To se nedá nic dělat, tam si hrajou na granty. :-)2 body
-
Ty Petře jo, proto můžeš mít v klidu NOTE, já mluvím o lidech co pracují, ne o těch co chodí na procházku2 body
-
2 body
-
Dnes jsem navštívil Ferdu25 a vůbec nelituji zajížďky 200 km. Nastavil mi všechno možné a ještě jsme si u toho dobře pokecali ;-) K tomu co mi z mých požadavků udělali jinde s dovětkem, že ostatní věci nejdou: - koncová světla při denním svícení - Protočení ručiček po zap. zapalování - Signalizace nezapnutého pásu mi dodělal: - Aktivace vypnutí denního svícení při zatažení ruční brzdy - Aktivace mlhových světel v zatáčkách CORNER - Aktivace druhého zadního mlhového světla - Aktivace sklopení pravého zrcátka při couvání - Aktivace asistentu rozjezdu do kopce HHC - Aktivace coming a leaving home pomocí mlhových světlometů - Aktivace kontroly tlaku v pneumatikách - Vypnutí Start-Stop - Deaktivace AM pasma na rádiu - Nastavení ESP, ESP sport, - dokódování Fader u radia - zobrazení množství paliva chybějící do plné nádrže Ferdo25, ještě jednou díky.2 body
-
Přijde muž domů a žena říká. "Máme výročí miláčku a mám chuť na něco dobrého. Co takhle šneci, jak jsme je měli v Paříži?" Muž nelení a jde pro šneky a šampaňské. Cestou domů jde kolem bordelu a říká si: "Trocha srandy neuškodí." Nakonec se probudí na pokoji s třemi holkami v pět ráno. No průšvih jako hrom. Jde tedy domů a přemýšlí,co bude. A tu ho osvítí ho Bůh. Ulomí v parku prut, rozestaví šneky před vchodem,zazvoní a hned jak žena otevře,začne křičet spustí: "Tak huš, huš, kurvy pomalý, to je otřesný jak se loudáte!!!"2 body
-
svicky si vymenil, tudiz OK co je dalsi na rade, tak jak sam vidis, vynechava ti zapalovani a to komplet cele od 1 az po 4 valec,.. tudiz je potreba si aspon pujcit zapalovaci listu a jezdit, jestli se to treba nezlepsi, pokud se to zlepsi, tak koupit tu zapalovaci listu dalsi co bude v poradi, tak bych potreboval vedet co mas za KOD MOTORU ... podle VAGu jak koukam mas dve lambda sondy,.. takze ty bude v dohledne dobe taky potreba nejspise vymenit pokud ti nedokazali pri techto pricinach rici v servisu co a jak, tak bych zmenil servis1 bod
-
Eco u ACC = pozvolná (ekonomická) reakce při dosahování nastavené rychlosti. Eco u světel = nenatáčí se do stran. Eco klimatizace = není tak rychlá. Eco motor pomalejší odezva na plyn, auto zrychluje pomaleji. Jakmile se udělá kick down, jede na max. Eco u řízení snadno se točí volantem i jednou rukou, naopak u sportu pěkně ztuhne.1 bod
-
1 bod
-
O3 RS FL bude mit 200 Kw! A stacit bude trihrnek. http://www.autorevue.cz/vw-pripravuje-motory-10-tsi-272-k-60-tsi-608-k-a-20-tdi-300-k1 bod
-
Urcite to resi jen nasledek ... ale u daneho kusu uspesne ... Koupim 1.4 16V, manzelce to staci ... a nebudou problemy ...1 bod
-
Tak jsem něco nafotil, ale nevím jakou to pro vás bude mít vypovídající hodnotu. V reálu to vypadá o mnoho líp, a kór s mobilem. Foceno tedy bez mobilu, logicky Pouze pro info, jde tedy o standardní držák Brodit, který je přilepený k nějaké no-name základně s dvěma háčky pro zachycení na výdechu. Drží to tedy za ty dva háčky, ale opírá se to trochu na spodku o palubní desku. Bál jsem se, že to bude jezdit do stran, skákat atd., ale nic z toho se neděje. Za prvé ty výdechy jdou u Rapidu docela z tuha otáčet a za druhé to i s vahou mobilu krásně drží na svém místě. Pro mě důležité, že je to krásně po pravě ruce ihned za volantem, dobře na to vidím, dobře se mi mobil zandavá i vyndavá jednou rukou, nepřekáží mi to na skle ani na palubce, přesně to co jsem si přál. PS: Prachu si nevšímejte, holt není čas uklízet A fotky se uploadem otočili, foceno bylo normálně na stojáka1 bod
-
Mozna to taky bude od krajiny. Treba v Italii jsem pozoroval, ze to uz ma snad kazdy novy maly Fiat nebo Alfa. Ale tam je to ve mestech jeste vic natesno nez u nas, takze to asi dava vetsi smysl. Navyseni ceny by to prave nemuselo byt, pokud by to bylo v ramci nejakeho paketu navic, stejne jako treba senzory nebo ruzni asistenti. Ale v zasade mas asi pravdu a nakonec ja nastesti taky nemusim parkovat v ulickach, kde by urvani zrcatka nejak akutne hrozilo. Az budu muset, tak si ho holt priklopim rucne ;-)1 bod
-
Interiér potažený á la socialistický obývák vídávám i v podstatně dražších autech, povětšinou to tak mají starší lidé.1 bod
-
Jo tak, to je zajimavá práce, jak jsi říkal, že nejdřív do turbíny vlezeš ty a když se ti nic nestane, tak tam pustěj opraváře1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Abyste viděli, že fakt makám, ne jako Petrrrr nebo Clint, kteří o práci jenom mluví1 bod
-
stringo to jo, ale čistej jak padlej sníh, z toho odvozuji, že se taky moc nepředřeš.1 bod
-
Petrrr: Tak já v zaměstnání nenosím montérky a vaťák jako ty v práci, ale košili modrou - pionýrskou, vyžehlenou a kravatu. No a protože jezdím stále autem, nemůžu ho mít v zadní kapse u kalhot. Taky nemám rád ty buzertaštičky na mobily u pasu, čili nezbývá jiná možnost.1 bod
-
toto som minule videl na jednom golfe... https://youtu.be/g_zqcuv9RG0?t=25s luxusne... skoda, ze octavka nema take nieco...1 bod
-
Ahoj kapacita baterie neni ovlivněna alternátorem.....Prostě pokud máš velkou kapacitu baterie tak na startování použiješ pořád stejný odběr u velké kapacity po startování ti zůstane více kapacity jak u baterky menší... Čili dobíjí se stějně jako každá druhá nebo jiná.... Jinak zvýšit dobíjecí kapacitu alternátoru nelze žádnou nemá... Sou v supu altíky co dobíjí 140A,120A,100A a myslím, že už 80ky nebo 90ky se nedávají.... Maximální velikost baterie do supa je 85Ah větší tam nenarveš1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Sony špatný není. Už mas 5ku android? Hlavne sony dlouho vydrží, když si ho dobře nastavis.1 bod
-
vyprdni se na to , v závěru to (při koupi-prodeji) nikdo neocení a ještě budeš v podezření ,že to bylo trefený na předek ,, navíc za "ušetřenou" cenu dílů najezdíš (v naftě) spoustu km s funkčnim čumákem (pro mě hezčim) ktery k tomu roku patří1 bod
-
Ja mám tiež prakticky maximálnu výbavu a 66kW k tomu. S tým radením súhlasím, čo píšeš. Rád radím, ale ak 6ka pri 130ke robí rozdiel nejakých 200 otáčok, tak mi jej zmysel vážne uniká. Príliš veľa majiteľov práve tu na fóre nenájdeš, pretože sem idú väčšinou nadšenci, alebo sa ľudia nechajú strhnúť davom a nasúkajú do auta čo sa len dá Sám som tak zmenil výbavu. Ja som dokonca uvažoval o tom, či nezobrať Mpi! Predtým som mal octaviu 110kW benzín a teraz som sa po jej predaji na chvíľu vrátil k fabii HTP 40 kW a ak naozaj nejde o poriadne kopce, tak ma limituje tento výkon len v hraničných situáciách a občas pri pripájaní na ďialnicu (oveľa väčší problém, ako môj výkon pod kapotou, vidím v tom, že ľudia nevedia jazdiť plynule a svojim bezohľadným správaním neumožňujú plynulú jazdu ani ostatným účastníkom premávky.. napr. choroba snáď všetkých drahých áut.. kombinácia nepoužívania smeroviek, ale zásadne telefonovanie s mobilom v ruke.. zaujímalo by ma, či tí tupci nevedia len HF vo svojich miliónových kárach používať, alebo kde je problém..). Takže 66kw a 160Nm je v porovnaní s tým aj tak luxus. Dostatočný výkon, resp. rezervu, by som riešil práve v kopcoch, ako aj sám píšeš. Prevez sa a uvidíš. Niekomu hravo stačí 66kW, iný plače, že fabia nemá pod kapotou najmenej 200 kW. Záleží na tebe, aký si typ vodiča a aké máš skúsenosti s autami. Podľa toho si aj vyberieš správnu kombináciu motora/prevodovky pre teba.1 bod
-
čím sú vyladené pružiny a tlmiče ? tvrdosť , počet závitov , priemer závitov , medzera medzi závitmi , sila tlmiča pri stlačení , pri roztiahnutí , tieto veci niekto vyrátal a ver tomu že v škodovke tie podvozky vedia veľmi dobre a majú to otestované ... sú autá kde sú zhodné diely napríklad Octavia-GOLF , a sú aj úplné špeciálky čisto na jeden model ... všetko ostatné je len blbý univerzál a "nejak" funguje , rozumný šofér to spozná1 bod
-
A já si říkal, že na tom dotazu je něco divného. A bác ho, nějak mi ulítlo o čem toto téma vlastně je. Mno, třeba tím bude čistit vstřiky.1 bod
-
Nadra+Forte... ty Ňadra jsou fak boží...budu muset starej koupit alespoň 2 balení...snad budou v akci...1 bod
-
Galvi: I ty Brute? Malta: Co tím chceš říct? Ale přecejen tady musí být někdo kdo tady sníží věkový průměr že? Komu tady táhne pomalu ale jistě na 50? Ty vlastně jedeš 5té gumy1 bod
-
1 bod
-
Děláš si kozy, nebo na něčem jedeš? Jestli jo, tak fakt dobrej matroš 1.Summer is comming 2.kapalina do ostřikovačů není aditivuv Nicméně nečekej ožehavou diskuzi na zimní kapalinu do ostřikovačů (kór v červnu), páč 99% lidem je úplně jedno, co se tam v zimě naleje, hlavně když to nezmrzne To takhle letní kapalina, to už je lepší téma. Tam zase 99% lidí ocení, když to pořádně umyje prdelky Takový prdelky to je prevít!!! Na čelním skle ty rozplácnuté nevypadají hezky, ale na ty letní prdelky v minisukýnkách se kouká dobře. A na to potřebuješ dobrý výhled z vozidla a dobrou kapalinu do ostřikovačů, co Ti ty roplácnutý prdelky pořádně umyje1 bod
-
1 bod
-
To jsou kola jak od kočárku, lišta luxus. A takový pěkný auto to bylo, když to vyjelo z fabriky...1 bod
-
Klidne ji zabal, teda pokud nebude zlobit a lisat se po Ondrovi1 bod
-
mám rovnaký problém s tým že pôvodný majiteľ chodil do škodovky do servisu a ja už nie je to asi tak 40tkm.1 bod