Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/23/15 ve všech sekcích

  1. Jo, to je jen teoretizování podle zákonů, ovšem v praxi těžko použitelné. Normální lidi by si ukázali, kdo pojede. Dělám to tak běžně, když v nějaké konkrétní situaci mám přednost, ale ve skutečnosti bych těžko křižovatkou projel, tak toho druhého pustím a je to.
    2 body
  2. Zelenej najede, žlutej, modrej a zelenej. Zbytek vyřeší nehodovka a pojišťovna.[emoji23]
    2 body
  3. Neboj mají i maso. Říkaj tomu garny, nebo tak nějak. A navíc si vezu železnou zásobu kolen v konzervě, 3 kartony piva, 3x Tulamore a vodku na čištění zubů. [emoji12]
    2 body
  4. Já mám zkušenosti takové, že originál podvozek je nejlepší kompromis. Všechny jiné kombinace jsou lepší maximálně v jedné věci, ale v dalších naprosto k ničemu. Já se nedokážu dokopat abych zkusil nižší pružiny, aspoň na chvilku. Po zkušenostech z bývalých aut se mně do toho nechce. Stejně vím co bude následovat, tvrdší jak teď-takže kostitřas- a při zatlumení houpačka, protože sériový tlumič nemá šanci. Vždycky se zhoupne, vždycky! Jedině komplet nějaký štelovák, ale to je drahý špás a navíc moc komfortní taky nebude. Navíc tím stejně dřív začnou odcházet silentbloky a vlatně všechno. Rozhodí se odklony atd.
    2 body
  5. Jen malý dotaz-jaká je Octavie 1.4 16V 55 kW? Nemáte s ní někdo zkušenosti? Vlastnoti, lenost a spotřeba.....-teď jsem ji zahlédl u Porsche Plzeň a docela mě to zaskočilo....Díky
    1 bod
  6. Ty dokážeš spočítat k veřejnému klíči soukromý klíč??? K čemu Ti je aktivační klíč funkce(to co bys vyčetl z gateway), který neobsahuje funkci, kterou chceš a na konci je podepsán soukromým klíčem. Tím pádem jak bys změnil obsah té části co je v ní informace o tom co je tím vše povoleno + VINko tak Ti přestane souhlasit ta část vygenerována soukromým klíčem a gateway to prostě odmítne zpátky nahrát. Když to tam nahraješ pomocí programátoru(pokud máš tu možnost), tak v rámci ověřování validity klíčů to taky neprojde.
    1 bod
  7. Clinte, jo tak nejak by to asi melo bejt, ale prakticky si to neumim moc predstavit... Nicmene, ja bych to projel prvni s kterymkoliv autem, protoze bych byl suveren a nejrychlejsi...
    1 bod
  8. Že by byl Clint takhle mazanej. Modrej veze kolena do globus takže má přednost aby se nezkazily a pak už normal zelenej, žlutej
    1 bod
  9. No jo, ale zaháknutý na tažném laně
    1 bod
  10. To je jasne, priklanim se k variante zeleny, zluty modry. A zulu je doma. Ve zlutem jede Johny a jeste ze tam nejede bile clinta vy pres ten cmoud z vyfuku nebylo videt. V modrem jede Motos s mrazakem s masem v akci z Kauflandu.
    1 bod
  11. Clinte to je jako nějakej nachytavák ?Nikdo nikam nejede jakože Stringuv sraz u Plzeňskýho globus:-D
    1 bod
  12. to si nejsem jistý jestli se stará Octavie (v základu například pouze pytel řidiče) dá srovnávat s novějším Tourem. A také je to trochu jiná třída. Netvrdím, že Rapid není bezpečnější, pravděpodobně to tak je, jen mě zarazilo, že to je to jediné "jednoznačné".
    1 bod
  13. Zeleny, zluty, modry. V piratskem klubu se jezdi bez papiru?
    1 bod
  14. Aha tak to jo:)) A ze budu jeste auto luxovat to take dostanu body?)
    1 bod
  15. Tak to že jsi umyl auto znamená, že bude výraznější a bude lépe vidět pro ostatní příslušníky silničního provozu. Předpokládám, že kvůli tomu to auto v podstatě meješ. Takže další +bod. Ty body jsou plusové a vyvažují tvé záporné za přestupky, které jsi spáchal
    1 bod
  16. Tak clinte dneska sem dvakrat umyl auto.to je take bezpecnost:))
    1 bod
  17. Kýbl má nový a větší. Dokonce i s víkem, aby nenačichlo auto. Nechci stavět na každém rohu.
    1 bod
  18. Pancho, Honza+číslo si tě bude muset vzít trochu do parády. Vzal si do parády i Clinta a podívej jak jde do sebe.
    1 bod
  19. také nemám pocit, že by byl volant měněný. Jen se mi těch 40kw v kombinaci s klimou zdá málo a naopak 85 tisíc v cash je za slabé HTP hodně.
    1 bod
  20. Největší motivace je 47,- Kč za litr benzínu. Hold bude osádka taky chvilku tlačit, aby se protáhla.
    1 bod
  21. Ozi to je přesně ten typ řidiče, co na tebe zezadu bliká ve 140, že jedeš pomalu, pak tě předjede a zabrzdí, že potřebuje odbočit doprava....
    1 bod
  22. Taky jsem zvědav na spotřebu. Pojedu 2x 1600km. Chci to dát na 4 nádrže. Takovej ecorun.
    1 bod
  23. pokud máš všechna okna v el., tak to někdo zbastlil
    1 bod
  24. a nebo tě po prohlídce auta pošlou někam...
    1 bod
  25. Tak že dovol mi Clinte pár reakcí. S 2,0 TDI, ano 103kw ne 110kw jezdím sem tam ve strýcovo SUPU 2 po fl., popř. v tetce Yeitim. Dle papírových hodnot zrychlení z 0-100 pouze o 0,2s rychlejší než moje 1,2 TSI, ano pružné zrychlení atd asi bude ve prospěch TDI, ale když si vezmeš co stál Sup a co moje. Pokud myslím 1,4 TSI, myslím samozřejmě ten nový 103 kw, ne ten Pawoukovo 90kw. 2,0 TDI - 110kw/3500-4000 - 320Nm/1750-3000 - 8,5s - 218km/h - 1325kg 1,4 TSI - 103kw/4500-6000 - 250Nm/1500-3500 - 8,4s - 215km/h - 1250kg rozdíl v cene - Ambition - 556 vs. 482tis = 74tis spotřeba 4,0 vs. 5,1 = 1,1 l/100 = 54tis km než se ti vrátí investice za dehet. Závěr analízy - Klady dehtu - spotřeba,(rozvody ukáže čas, nový TSI mít již řemen) jediný klad co jsem našel a to se ještě vyplatí pro lidi s vysokým nájezdem. Nic nového pod sluncem a ty to samozřejmě víš, jen si lehce zapomněl, stejné argumenty jsme vždy používali spolu, asi ti ten dehet těma vibracema vyklepal pamět z hlavy. :-) edit. Rozjezdy - viděl jsem u tebe když sis to dovezl jak jsou jednodušší rozjezdy, nevím komu to furt chcípalo :-) :-) :-) edit 2. abych ti vehnal slzy do očí, rozhodl jsem se, že te´d skoro jednu nádrž budu jezdit více ekonomicky abys viděl za kolik já se svým Kindercar dokážeme jen při lehké snaze jezdit. Cesty různé, ne jen do práce a občas řídí i manželka, třeba te´d ze sobotní FamilyGrill a spotřeba po 10ti dnech a nevím kolik km papírová, tedy 5,4. Výsledek Ti pak pošlu na Tvou adresu s notářským ověřením. :-)
    1 bod
  26. To už je takový folklór, že měli zájem ačka a esa......nevěř všemu
    1 bod
  27. Na kinderu má Petrrr nejdražší tu kameru, co dal za čelní sklo To se takhle občas dělá, děti si dávají na hračky a RC modely kamery, aby natáčeli, jak jezdí autíčkem v trávě. Pak to s napětím u limonády a vzrušením večer sledují na televizi a sdílejí po internetu. Teď je Petrrr trochu nešťastnej a brouzdá po foru, pač se mu ještě rozpadá koženka na ovládacím joysticku. Co se týče motoru, tak z kopce mu to jede pěkně, ale do kopce musí vypnout i rádio a pořádně to po rovině před kopcem rozjet, aby neztratil dech a v nejhorším před horozontem manželka otevře dveře a odrazí se párkrát pravou nohou o asfalt....
    1 bod
  28. Jn, on je mladej nezkušenéj. To my víme vše nejlépe.
    1 bod
  29. Ja se te ptal jestli chces silon ze ho mam jeste v kufru ale pokud mas doma dreveny kolicek na pradlo tak ho rozeber a na slunku az to to trochu ohreje to podloubnes melo by to taky jit. Ty pismena tam moc nedrzi. Jo mam to zajistene skpaskou tou stahovaci a urizly ten konec. No a kdyz to bude nekdo chtit ukrast tak bude muset mit sebou nuz bo kdyz to bude chtit urvat tak akorat znici tu krytku a bude mit stejne zlost jako ja
    1 bod
  30. Takže MR2016, iPhone 6 v češtině a carplay funguje :-)
    1 bod
  31. Co je sportovy podvozok? Naco je sportovy podvozok? Kto videl komfortny sportovy podvozok? Jazdil niekto na sportovom aute? No mne islo o to ze mat to v Rapide ten pocit z jazdy a ovladania na ceste, ale tato tema uz je onicom pre mna, rozhodol som radsej kupit sportove auto na vyblaznenie....ako vyhadzovat prachy do rapida, ze prerabat mu brzdy, podvozok, filtre a kopec dalsich veci, ten nech radsej ostane ako auto na jazdenie do prace....
    1 bod
  32. no máš štěstí, že mě zatím, nenapadá nic trefného, co bych ti tam dal, ale až to jednou přijde ....
    1 bod
  33. Janka koupí, Janka už má zaplaceno. F2, krátká, 1,4 16V 63kW, ambiente s klimou, původně firemní, 1-2 řidiči, servisováno jen v autorizáku, náš mechanik to projel podle VINu v škodovácké databázi a prý opravdu pěkná servisní historie, vše měněno tak, jak se má. Před x desítkami tisíc km lehce ťuknuté, nahrazeno novými plechy. Od té doby bez závady. Najeto 160 tis, ale ten motor, chvilku se tam něco štelovalo(táta ví co, já si to už nepamatuju), protože to cca 14 dnů stálo, ale potom krásný tichý běh, nic neklape, nešustí, motor bez vibrací, táta se nad tím rozplýval, proti naší staré 1,6 babi, co má nejeto stejně, úplná poezie. Když jsem to projížděla, tak jsem po městě měla neustále 60, protože mám naposlouchané naše auto na 50 na trojku, ale tady bylo furt ticho. Jinak interiér i exteriér odpovídá věku i nájezdu. Proti 1,6 55kW v oktávce to je pěkný žihadlo :-D Budu si muset zvyknout na to, že motor toho tolik nezkousne, ta 1,6, když na to přišlo, auto táhla i na 1800 otáček... Ale je prostě Škoda, vše tam, kde to člověk čeká. A jinak si připadám jak cvok, od té doby, co vím, že ji budu kupovat, nemluvím s nikým o ničem jiném, jediný tatík má pro mně pochopení :-D
    1 bod
  34. Taky mám Dynamic a sedačky v pohodě. Jen se trochu odírají vzadu od pásu. Kvůli autosedačce pro děti je pás přitlačen k látvce sedačky. Jo při vystupování vpředu škrtáš o boční vedení. Podle mne to ale není velký rozdíl mezi Elegance sedačkami a Dynamic (RS). To Mabiente sedačky jsou příšerné. Hlavně úzké nahoře.
    1 bod
  35. A myslíš, že o tom do teď nevěděli, když to svede každej Pepa, co má doma kabel? Mě ta odpověď naopak potěšila, protože jsem čekal, že se začnou cukat a psát, jak se to nesmí, a že je to špatně. Místo toho mi ale férově napsali, že samotné kódování vliv na záruku nemá, což může být pro některé užitečná informace do budoucna... Např. mně totiž prodejce tvrdil opak. (A autorizák ti to samozřejmě nemůže udělat z pochopitelných důvodů.) To, že se jim to nelíbí, je věc druhá. Důležitý ale je, že Škodovka zjevně nepovažuje samotný kódování (včetně aktivací příplatkových funkcí) za něco zakázanýho, a to ani během záruky. A upřímně, kolik lidí si tyhle věci nechává dělat? My z fóra... a pár dalších lidí, co tomu rozumí.
    1 bod
  36. blbostí bych to nenazýval - ekonomická teorie říká, že pojištění je čistě spekulativní produkt - buď spekuluješ na to, že ti auto neukradnou a nebo že ti ho ukradnou. I když se to teď nezdá, jednal zcela racionálně, protože většina lidí na pojištění prodělává...Pokud ti auto ukradnou jen jednou za život a nebudeš pojištěný, měl by jsi na tom mírně vydělat, respektive ušetřit na pojistce. Tohle je však postup pro silné, zcela racionálně uvažující nátury - my "emotivní citlivky" volíme pojistku
    1 bod
  37. Když si ty oleje budete měnit doma sami načerno, tak to škodovka vyhodnotí jako velmi kvalitní motor a nakonec nám ještě nastaví proměnlivé intervaly na 45 000/3 roky
    1 bod
  38. Já bych si tipnul že to bude mít na uhašení případného požáru (svého nebo cizího auta). Ale "ruku do ohně" bych za to nedal
    1 bod
  39. Ja bych z toho zase nedelal drama. Je to proste novy model, problemy se daly cekat. Pokud jsou zatim problemy je v dodaci dobe o par mesicu delsi a nikoliv v tom, ze se rozpada motor nebo neco podobneho, tak bych to spise povazoval za uspech. Btw. vite, ze existuje nemalo aut na ktere je uplne bezna cekacka treba 2-3 roky? A ne vsechno jsou to jen ty nejvyssi premiovky.
    1 bod
  40. Tak už mi to konečně jede. Chyba byla opravdu v řídící jednotce. Nějakým způsobem se řídící jednotka hádala podtlaky okolo turba. Takže kdyby měl někdo taky takový problém zkuste hledat chybu v řídící jednotce.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...