Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/27/15 ve všech sekcích

  1. Tak už Clintovi to TDI se sportovním podvozkem a placatým volantem nezáviďte. Závist to je hrozná věc.
    3 body
  2. Bych vůbec neřešil situaci, že mechanik v autorizáku bude řešit nějaké otlaky na výpustném šroubu. Řekl bych, že tak stupidní mechanik na zeměkouli neexistuje !
    3 body
  3. No nevím, i základní výbava Mercedesu nabízí 90% toho, co nejvyšší výbava Superbu a kolikrát i něco navíc. Já osobně bych opravdu radši prémiovku, než větší Octávku. Superb je povedený, ale srovnávat jej například s É-čkem je za mě trošku zcestné - Mercedes máme v rodině a vím, o čem mluvím, tam je i ten blbý výběr plastů někde úplně jinde a nešetří se na každém dílu, který není hned na očích.. Navíc se v Mercedesu neomlátím o tvrdý plast na dveřích (vím, SIII už má měkčený, pokrok, už jsme v éře Š120!). Takže tak
    2 body
  4. glanc = lesk přeložil - Petrrr
    2 body
  5. Clinte, teď sis naběhnul - někteří, co kritizují, alespoň mají léta konzistentní názory a nemění je, jako někdo podle toho, co se zrovna hodí, či spíše, podle toho, co si dotyčný právě koupil. A to nebudu mluvit o tom, že někdo na to má cash a někdo kdo splácí, nemá skoro na zimáky a pak tady operuje s různými doplňky stylem, že to zas tak moc peněz nestojí. Fakt bys měl občas popřemýšlet nad tím, cos psal horem dolem po celém foru relativně nedávno (a jakým stylem jsi to psal) a co tvrdíš dnes (opět jakým stylem). Musím se tomu smát. Že jsou na foru nekritičtí fanatici, ještě neznamená, že jsme jimi všichni. To, že mám škodovku, ještě neznamená, že ji budu vynášet do nebes. Chce to trochu odstup a kritické myšlení nezastřené bezbřehým obdivem. To že kvalita nových aut jde směrem dolů, je realita, bohužel. A ono je to vidět na první pohled. Ovšem tací, co mají pořád nějaký problém a příště si stejně nakonec koupí auto stejné značky a ani moc nenadávají, to je ideál pro automobilky. Tudíž mohou slevit z kvality, protože nějaký BFU to stejně koupí - většina z nich tomu stejně ani za mák nerozumí. A dělají to tak všichni, takže výběr v tomto směru je nulový. Ad 4x4 - nastuduj si, jak ten systém u škodovek vlastně funguje, ono to není jen o jízdě za zhoršených adhezních podmínek. Když to napíšu logikou tvých posledních příspěvků, tak je to o tom, že někdo na to má a někdo ne, a ten pak píše, že to vlastně k ničemu kloudnému není, či jen jízdě na horách. Ale tak to není. Zkušený řidič toho dokáže využít v daleko více běžných situacích.
    2 body
  6. To jsem od Motose neslyšel....ale je možné, že už začíná moudřet a že nakonec zjistil, že to jeho předraženě servisované staré auto už vlastně doslouží, je před rozpadem a tak kouká po nástupci. Třeba se mu začal kinder líbit, motor ho uchvátil s jeho spotřebou a kabina místem na nohy...Už nepotřebuje závodit a honit si brko, prostě se z něj stal starší pán, co má rád kvalitu a bezpečnost jízdy kinderkárkou. 4x4 je samozřejmě k hovnu, to víme my, co ho nemáme Ale vysvětli to těm, co ho mají
    2 body
  7. Tak přece ho nebude hanit, když do toho vrazil prachy, že? Někdo to tak prostě má nastavené - ať si pořídí sebevětší nesmysl, tak si nepřizná, že je to nesmysl a bude ho bránit až do krve.
    2 body
  8. Problémem této hospody není kvalita piva, ale znuděný hospodský. Uráží hosty, překračuje pravidla, kloudný příspěvek poslední dobou prakticky nejde vidět. Já se taky nevypisuju s ve svém vlákně za peníze, ale kvůli dobrému pocitu, že jsem už několika lidem ušetřil peníze na nebo pomohl vybrat správnou konfiguraci.
    2 body
  9. většina Čechů by byla ráda, pokud by to auto bylo na úrovni audi, bmw a Mercedesu, ale auto za 1,25 mio v ceníku, které nemá např. vysunovací hlavové opěrky, prodlužování sedáků, více variant sedaček (sport, klasicka, může mít sebevíc místa pro nohy v vzadu, ale na tuto třídu prostě dosáhnout nemůže.
    2 body
  10. Však jo. Hlavně, že nemáš placatý gumy. Já nezávodím. Na silnici je to samej blázen, tak se snažím zkrátit čas, aby mě nikdo nezabil.
    2 body
  11. Jako proc se divíš. Máš tam tvrdší podvozek.18 kola a České silnice a potom ty Vadi nějaké vrzání.? Bud sis měl koupit třeba Lexuse nebo tam mit normální podvozek a kola a bylo by to jiné. Stejné jezdíš na spotřebu tak k čemu tvrdý podvozek a velký kola. Nebo prostě chceš podvozek. Velký kola ale potom je jasné ze to bude tvrdé a vím více zvuků. Hlavně na našich silnicích. Tak to prostě je.
    2 body
  12. panebože co to je za populistický humel... možná tak v ceně,deštníkama, virtuálního místa na nohy vzadu k ničemu, ale tak tím to končí a začíná....
    2 body
  13. Kvalitu konkrétního oleje poznáš jen když ho budeš používat dlouhodobě,jestli tam pokaždé naleješ něco jiného,tak jak píše froggy nepoznáš vůbec nic.Pro šetřílky,v Montfieldu mají Mogul Racing 5w40 4l za 379,LL za 419.Koukněte na jejich stránky.
    2 body
  14. Přídavná USB zásuvka pro nabíjení nebo napájení telefonu nebo tabletu pro pasažéry vzadu. Vhodné zvláště jako doplněk pro dlouhé cesty, kdy se děti baví hraním her v telefonu nebo sledováním filmů v tabletu. Zásuvka má v sobě integrovánu nabíječku 1A. Pokud nechcete, aby nabíječka "žrala" akumulátor, je nutné ji zapojit na spínané napětí od klíčku. V RAPIDu jsem neobjevil bližší bod spínaného napětí než v pojistkové skříňce. Rádio SWING kupodivu spínané napětí nemá přivedeno (AMBITION FRESH m.r.2013). Postup: 1. V krytu loketky vyříznout otvor pr.27mm, rozměřit tak, aby otvor vyšel mezi dvě vnitřní žebra. 2. Na černý kablík dát kabelové oko M5, šroubem do plechu upevnit k plechové matici, která je na držáku loketky. 3. Červený kablík opatřit kolíkem (samec), cca 2m kabelu 1mm2 opatřit dutinkou (samice) pro případné rozpojení v budoucnu. Spoj zaizolovat smršťovací dutinkou nebo elektrikářskou izolačkou. 4. Kabel protáhnout skrz středový tunel a přístrojovku k pojistkovému bloku. Dobré je vyndat kastlík na nápoje pod climatronicem a demotovat rádio. Já demontoval ještě spodní kryt sloupku řízení, ale není to nutností, akorát se pak víc plazíte pod přístrojovkou a odíráte si ruce. Kabel fixovat stahovacími páskami na vhodných místech k jiným el.svazkům, aby nikde nevadil nebo se časem neprodřel. 5. Demontovat pojistkový blok, vysunout směrem doprava a pak dolů pod přístrojovku. Jde to poměrně špatně, svazky jsou dělaný opravdu na míru, ani mm navíc. Ale je třeba se toho nebát a trochu zabrat. Odcvaknout a sundat zadní kryt pojistkového bloku. 6. Na kabel od USB zásuvky nacvaknout vhodný pin (já použil 000979021E). Vysunout modrou jistící lištu ve horní řadě pojistek. Kabel zasunout do volné pozice 40. Vrátit zpět modrou jistící lištu, zadní kryt a pojistkový blok namontovat zpět do přístrojovky. 7. Vložit pojistku 5A, vyzkoušet funkci, zda se nabíjení spouští jen při zapnutém zapalování.
    1 bod
  15. Zrovna domlouvám s kolegou, co má bráchu manželky ředitele u Benetu, aby Petrrrovi vytunili kindera. Akorát prej bude muset kindera prodat, aby měl na ten tuning Ale možná se mi podaří domluvit návštěvu této fabriky....
    1 bod
  16. Jenže Mustang není ježdění na okruhu. Charisma těchto aut nějaká směšná BMW M1 nemůže nijak ohrozit - na to nemá a ani nikdy mít nebude.
    1 bod
  17. Twl, na jedničku stovku... 22" kola, to by tady asi moc dlouho nepřežilo a koukám, že 14" přední kotouče jsou skoro ve velikosti kol na kindercar.
    1 bod
  18. A když je i okamžitá reakce na plyn.... To je pak nádhera. Ne jak ty dnešní verky. Dám plnej, zapálím cígo a aaaa jedéém.
    1 bod
  19. Petře, tady alespoň můžeš poslouchat ten božský sound.
    1 bod
  20. Přesně tak, nemá smysl se hnát, když tam jezdíš každý den a ušetříš několik minut. Do toho musel náš pistolník uzrát. Ono když to pak hodí na kalkulačku, tak to za rok bude určitě pěkná ušetřená částka. Samozřejmě něco jiného je se čas od času projet pro radost, tam se na spotřebu nebude hledět.
    1 bod
  21. Nekoukal jsem, ale moc to ve finále nebude...Tohle mi žrala kdysi MZ-ta 150ka
    1 bod
  22. Boha Pandoro, ty máš starosti, že by se z nich kůň poblil a prase posralo - jestli si myslíš, že takhle motoru zajistíš nekonečnou životnost, tak na to je nejlepší nechávat auto trvale v garáži a VŮBEC S NÍM NEVYJÍŽDĚT... Desetitisíce řidičů lejou do svejch motorů ty nejvobyčejnější voleje a taky najíždějí ročně desetitisíce kilometrů a mil - a ty tady řešíš voleje jak fintivá blondýna účesy ...
    1 bod
  23. Jdeš si vychrápat na ten volant??? [emoji23]
    1 bod
  24. Cesta do práce teď večer, to Kozák čumí, to vejrá, to mu údivem a závistí padaj čínský Raybeny z čela [emoji23]
    1 bod
  25. Clinte však jsi byl taky takový.Neboj,oni konvertují až si našetří na pořádného ropáka :-)
    1 bod
  26. těžkej předek, lehkej zadek s náhonem. Jinak tady mám něco pro Clinta, škoda že na O3 to asi nedělají, mohl si tam dát portrét Putina, kterého stejně vozí v kastlíku.
    1 bod
  27. Zrovna loni jsem viděl nějaké Báwo, jak stojí na namrzlé silnici lehce do kopce, zadní hrabou a auto jelo bokem do příkopu. Okolo svištěly feldy a dědci se smály na plnou hubu
    1 bod
  28. No nevím, ale na horách je mi úplně jedno, jestli v kopci zastavím. A navíc se mi líbí rozložení váhy. Kinderka se mi líbila jako 2hé auto do rodiny, ale zatím nemá kvalitní motor a asi mít ani nebude. Zadokolku bych chtěl, ale pořádná není.
    1 bod
  29. Na 4x4 mi nešahej. Za chvilku to bude standart, aby se ty turbo motůrky vůbec rozjely za zhoršených podmínek.
    1 bod
  30. Kdo šetří, má za tři a Clint má za čtyři. Kdyby si dělal taky pro Rusáky a psal proruské komentáře, taky by sis vydělal.
    1 bod
  31. Jo, pár korun Stringonevím co řešíš, to má Clint 4 litry za jednu noční když se de do práce vyspat. Ale zase vyrábí se různé věci a každému se líbí něcojiného, jaká by to byla nuda kdyby všechno bylo stejné a všem se líbili stejné věci, pak by se i stejné věci vyráběly.
    1 bod
  32. Přesně tak, a nejen autobazary. Ale to je v tuto chvíli už zástupný problém - někdo se tady spíš snaží vyřizovat si nějaké svoje účty, či spíše mindráky.
    1 bod
  33. pawouk dnes jedl ráno vtipnou kaši
    1 bod
  34. My byli 3x na víkendovce přes slevové portály (ať neděláme reklamu konkrétnímu) a pokaždé super takže bych se toho vůbec nebál
    1 bod
  35. No každopádně někdo na auto ani nemá,takže buďme rádi, za to, co máme [emoji6]
    1 bod
  36. Pokud si dobře pamatuji, tak jsem přispěl před lety na rozšíření kapacity serveru, když zde majitel žebral o pomoc, od té doby se žádná výzva nekonala, a byl bych připraven to udělat znovu, než se takto poklonit zlořádům z AAA. Když každý registrovaný pošle tři stovky, tak ze zbylých peněž může majitel stránek jet ještě na cestu kolem světa, jsem připraven na takovouto alternativu, než se prodat laciné děvce. Žádné blbé žvásty jako mnohdy, toto je o etice a o morálce, ta zde silně klopýtla. Tečka.
    1 bod
  37. Proč se na seriozních stránkách dělá reklama v povědomí většiny řidičů neseriózní firmě? I já jsem byl napálen těmito překupníky!
    1 bod
  38. když tak rovnou keramiky.
    1 bod
  39. Jj. Zadní. Jsem to čekal. Kotouče vyrezlé a do Itošky jsem je vypálil a zbavil koroze. [emoji23]
    1 bod
  40. Co znamena ze diagnostika nic neukazuje? Diagnostika by mela ukazat, ze ridici jednotka spravne rozpoznava, ze je motor studeny a ze je sepnuty kontakt volnobehu. Staci takova hloupost jako spatne serizene lanko od plynoveho pedalu. Jestli identifikuje rezim motoru spravne, tak bude zavada v klapce, nebo zapalovani.
    1 bod
  41. No.......jen napíšu toto..měl jsem prodloužený servisní interval...při 15tisících jsem si koupil svůj olej....svůj filtr a vyměnil jsme si olej doma sám...vyšrouboval opatrně výpušták a dal ho hezky zpět..výpušták jsme vůbec...vůbec nepoškodil...prostě byl jak nový....dal svůj olej a filtr a jezdil dalších 15tisíc, kdy jsem šel po 30tis na servisní prohlídku do autorizáku kam jsem si donesl svůj olej....no a tam mě udělali prohlídku naučtovali práci + filtr zapsali do knížky a jezdím dál....
    1 bod
  42. tak vyzkoušet se má všechno :-D hlavně chci vidět, co pozná :-D maximálně to, že se motor stále točí... /kdyby tam nalil řepkový olej, tak nepozná nic.../
    1 bod
  43. 1 bod
  44. Na to,že jsi dvě stránky zpátky sháněl PAO olej,tak jsi dost slevil.
    1 bod
  45. Aktuální info: podařilo se mi sehnat el. schéma pro MJ2015 s dvojspínačem u řidiče. Vytahal jsem si z toho zapojení oken a z etky díly, co jsou k přestavbě potřeba: Dvojspínač k řidiči 1SB.959.857 Krytka do madla pro dvojspínač:1S0.867.255.G 8 pól. svorkovnice k dvojspínači: 1J0.972.724 Spínač ke spolujezdci: 1SB.959.855 Spínač ke spolujezdci není uveden u Citiga, ale UP a Mii ho mají a podle schématu je jiné zapojení spínače, proto si netroufnu použít původní. Všechny díly už mám, krom spínače spolujezdce, ten musím objednat někde u VW či Seatu, u místní škodovky mi ho objednat nedokázali, když není v etce pro škodovku. K novému zapojení je potřeba natáhnout 3 nové dráty (napájení do levých dveří a propojení obou dveří mezi sebou).
    1 bod
  46. Debilové jsou na obou stranách. Osobně jsem pravověrnej silničář, ale asi jeden z mála, kdo zvedne pracku když hodlá odbočovat, kdo se neprotlačuje křižovatkou mezi auty a chová se na silnici jako kdyby řidil pomalé vozidlo, třeba traktor. V zatáčce když vidím dopředu, tak slušnému řidiči vlekoucímu se za mnou uhnu a mávnu, že mě může předjet bo je v protisměru volno, když se potkáme na hodně úzké silnici s protijedoucím autem, tak zajedu na okraj a když to nestačí, tak zastavím. Když je horší viditelnost, natáhnu jedovatě žlutozelenou bundu a rozblikám světlo, i když je do tmy daleko. Já nevím, tohle mě po kouskách učili už v mateřský školce, na základce, táta mi to tloukl do hlavy a vlastní zodpovědnost mi prostě nedá. Jenže pak člověk předjíždí za šera borce v černých hadrech (bo černá je přece in), bez světel (nebo aspoň odrazek), bez helmy a má pocit totální marnosti. O tom, že pivko "je přece jonťák" raději ani nemluvě. Abych nebyl úplně OT, tak jedna klasika: Baví se sestry Williamsovy a Serena říká "hele ségra, se mi zdá, že nám táta sype do jídla nějaký hormony". Venus: tvl, jak jsi na to přišla? Serena: no, rostou mi chlupy tam, kde dříve nebyly Venus: a jako kde, třeba? Serena: no, třeba na koulích.
    1 bod
  47. Přemejšlím, že si udělám radost a koupím si ten placatej perforovanej volant s MF (černá nit)....Zkusím mrsknout inzerát na ten můj a uvidím, jestli bude zájem Přidá to rázem deset koní
    1 bod
  48. Každý team má svého maskota
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...