Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/30/15 ve všech sekcích

  1. Co se týče výletu do sklepa pro víno, tak mám tip na Loucký klášter ve Znojmě. Je tam velká vinotéka Znovínu, bere od nich víno Jarda Ace. Ptal jsem se tam kdyby jsme tam dojeli přes 30 aut a že není problém a rádi nás přivítají. Je tam dost místa, takže by sme tam mohli i zaparkovat všichni jak pojedem z obědu.
    3 body
  2. Opět přidám Pawoukovi svou troškou do mlýna. Neni to sice rozhledna, ale výhled je tam taky Hora Sv. Jure 1762 m.n.m. v pohoří Biokovo nad Makarskou riviérou v Chorvatsku. Výjezd tam stojí 50kn na osobu, ale dostanete brožurku s mapkou a výkladem + nějaké CD. Cesta je dlouhá 23 km a jede se tam skoro hodinu. Nedoporučuje se pro řidiče začátečníky, ale je to psíš pro zkušené a otrlé řidiče. Cesta je celá vyasfaltovaná, ale široká pro jedno auto, místama jsou výklenky na vyhnutí se, takže po cestě se několikrát couvalo Je to i pěkný adrenalin někdy, na jedné straně skála a na druhé máte velkou propast. Svodila jsou jen místy. Na vrcholu je parkoviště tak pro 2 desítky aut, a taky televizní vysílač. A jedna buňka WC, a to bylo ucpané...
    2 body
  3. dobre k teho je takova pisen Tato skladba vyhrala nejaky zpevacky porad v polsku . Uz nepamatuju jaky
    2 body
  4. Pokračování "Selské izby" aneb vesničani si i ve městě poradí
    2 body
  5. došlo pivo a já v měl v kufru jagrmajstra, tak o co šlo jo byl tam klid, dokud ty tuningáři nejezdili kolem těma hlučnyma ropákama, to je horší jak kohout.
    1 bod
  6. no kdyby mi to řekl kdokoliv jiný, bych mu i věřil, ale v tvém případě ....
    1 bod
  7. víš ale co tě čeká, jestli to nebude pravda
    1 bod
  8. Tak po 4 vyjetých nádrží jsem zjistil, že u mě PP oproti skutečné spotřebě kecá nejvíc, když jezdím po dálnici. 2 vyjetý nádrže město/okresky byla odchylka +0,2 a +0,3l což beru jako normální. Ale 2 vyjetý nádrže na dovču, kdy dálnice byla 70% tak odchylka byla +0,5 a +0,6l :-( Tankuju do prvního cvaknutí a pak tam ještě nacpu litr, což tak ještě dvakrát cvakne. Jinak reálná spotřeba město/okresky s klimou 7l. Dálnice max. 110 s klimou, kola na střeše, kufr po okraj a 4 lidi 7,5l. Takže auto na prdeli. Je to dost, ale s tou výbavou v autě a na autě to asi jinak Roomem nešlo :-)
    1 bod
  9. Z alba Škoda Superb II 2009 1.8 TSI CDAA Ambition

    Neodpustil jsem si ještě jednu fotku - Superb vypadá z výšky překvapivě moc pěkně.
    1 bod
  10. Jojo Ondra je nas dvorni fotograf. Ondro uz nebudu hanit tve foto ( mozna ) Tomus u vas musi byt radost pracovat.
    1 bod
  11. Hodne jsem se dozvedel na oleje.cz, proto jsem tam vznesl dotaz, tady uz to moc resit nechci.
    1 bod
  12. Tak já se příště budu snažit,slibuju Stačí?
    1 bod
  13. Tak jest - nová móda, asi k vám na západ ještě nedošla.
    1 bod
  14. Voice a kdy tu k nam prijedes ze nam tu chodis do hospody ?
    1 bod
  15. Víš co,příště nebudu nic fotit a bude
    1 bod
  16. 1. Necituj předchozí příspěvek - pravidla fora to nedovolují 2. Návod k obsluze slouží k čemu? Nebude tam nějaká inspirace?
    1 bod
  17. protože mobilem to jde dost blbě fotit a pawouk se bál, že mu někdo rozbije brejle
    1 bod
  18. Jinak z fotek Clinta na FB jsem si vsiml ze nektere Octavky se asi transformovaly do BMW nebo Jeep Wrangler. Sraz Skodovek pry. [emoji23] Ja priste zajedu na sraz Hnujdaj, kdyz bude blizko.
    1 bod
  19. Petře, ono psát příspěvky a nebo spamovat je kurwa rozdíl [emoji23]
    1 bod
  20. No tak to si Ondro budes uz konecne muset koupit nejaky mobil s lepsim fotakem
    1 bod
  21. V kolik jsi vyjížděl Ozi z Žamberku?
    1 bod
  22. Jo, silikonová vazelína od Panoilu je asi to nejlepší řešení této vady. Ale bohužel taky to není bezúdržbové řešení, protože prostě se musí po nějaké době aplikovat, jinak se člověk s absolutní sluchem na pazvuky zblázní. Zajímalo by mě, jestli už je poslední verze těsnění (vpředu 4.verze montovaná od 30.6.2014, vzadu dokonce 5.verze montovaná od 7.8.2013) "vrzáníodolná".
    1 bod
  23. Tak a teď zkus trumfnout mě.
    1 bod
  24. Je to kus plechu, kterej v lepším případe za 15 let nebude mít žádnou cenu. Takže bych tam nalil motorový olej předepsané specifikace a vůbec bych to nerešil. Maximálně častěji vyměnil. Je to prostě jen spotřební zboží a je to sazka do loterie komu to jezdí bez závad a komu se to sere. Takže asi tak.
    1 bod
  25. Mam vazelinu uz 4 mesice a ok, nemohu si stezovat, jedine jak to lehce smyva voda, tak mam z venku trochu mastnejsi okna v horni petine. Coz kdyz clovek auto pravidelne myje nicemu nevadi. Lepsi nez poslouchat vrzani. I o tech paracich co byly.
    1 bod
  26. Tak on studuje tu Plzenskou rychlovysokou. 20tis a semestr mas doma za mesic. A hlavne neni dulezite co umis, ale ze na to mas papir. [emoji1]
    1 bod
  27. Hele Ozi zjistil, že 1,4 TSI žere méně než jeho RSo [emoji23] A na to studuje vysokou školu
    1 bod
  28. Michale,Michale Na mobilu to vypadá dobře ale ve skutečnosti to stojí za pikaču
    1 bod
  29. To mi pripomina polskou parodii richanny '>
    1 bod
  30. Ondro to si zas fotil tou starou kalkulackou ze to je takove kostickovane ? Jinak dik za pokec bylo tam fajn. Davide tak uz sis to vyzkousel jezdit na cas tak priste taky Sakra jak vidim tu fotku s grilem mam chut si taky neco udelat.
    1 bod
  31. Dík motosovi za ochutnávku famózního uzeného a pikantních klobásek. Heslo dne:
    1 bod
  32. Kua neuvěřitelné se stalo skutečností a já dorazil na čas
    1 bod
  33. Přesná definice Facebooku: Pro ty dříve narozené, kterým možná není úplně jasné, na co je dobrý Facebook. Snažím se nyní získat přátele obdobným způsobem jako na Facebooku. Každý den chodím ven a vyprávím kolemjdoucím, co jsem jedl, jak se cítím, co jsem dělal předchozí noc a co budu dělat zítra večer. Pak jim rozdávám fotky mé rodiny, mého psa a moje fotky, jak pracuji na zahradě a trávím čas v bazénu. Také poslouchám jejich rozhovory a říkám jim, že je miluji. A funguje to. Už mám tři přátele: Dva policisty a psychiatra.
    1 bod
  34. Je to proto, že TDI je jednak těžší a druhak se při řazení dostává mimo rozsah maximálního výkonu. Na krouťáku motoru "nezáleží", když nemáš stejné zpřevodování. Podstatnějším ukazatelem je výkon.
    1 bod
  35. Aktuální info: podařilo se mi sehnat el. schéma pro MJ2015 s dvojspínačem u řidiče. Vytahal jsem si z toho zapojení oken a z etky díly, co jsou k přestavbě potřeba: Dvojspínač k řidiči 1SB.959.857 Krytka do madla pro dvojspínač:1S0.867.255.G 8 pól. svorkovnice k dvojspínači: 1J0.972.724 Spínač ke spolujezdci: 1SB.959.855 Spínač ke spolujezdci není uveden u Citiga, ale UP a Mii ho mají a podle schématu je jiné zapojení spínače, proto si netroufnu použít původní. Všechny díly už mám, krom spínače spolujezdce, ten musím objednat někde u VW či Seatu, u místní škodovky mi ho objednat nedokázali, když není v etce pro škodovku. K novému zapojení je potřeba natáhnout 3 nové dráty (napájení do levých dveří a propojení obou dveří mezi sebou).
    1 bod
  36. Na Vysoké u Tachova Háj u Aše Bismarckova na Zelené hoře u Chebu Věž hradu Choustník u Tábora Nová Hýlačka u Tábora Čermákův vrch u Krátošic U Jakuba na Havlově hoře u Valtínova Nedaleko této rozhledny jsem byl v prdeli, respektive u prdele. Ďáblově prdele. Rýdův kopec u Děbolína Semenec u Týna nad Vltavou
    1 bod
  37. EA211 vo verzii EURO5 je taktiež 63 a77kW (napr. v OIII), čiže nie je možné generalizovať tvrdenie, že všetky 63 a 77kW sú EA111
    1 bod
  38. Nazdar, Na svieckach zistis zivotvost tak ze ti auto postupne zacne obcasne vynechavat zapalovanie - to sa bude stale zhorsovat...
    1 bod
  39. Tak jsem se s tim 1,4TSI 92kW svezl a z prechodu z me 1,6MPI do tohoto je to hudba! Tahne to okamzite po seslapnuti jiz od cca 1450 ot. az do 4500 co jsem to tocil to stale tahlo a pisou i dale, muzu rici, ze me to velmi prekvapilo, fakt je to prijemna jizda, hlavne to nekope a je to tichounky!!! V porovnani s 1,8TSI 118kW s kterou jsem jel v Supu II se to neda zase rovnat, tam je zatah velmi mohutny, v Praze da se rici velmi malo vyuzitelny v provozu, jelikoz pak je to brzda plyn a chrousta to 11l/100km. Proste v klidu tento motor doporucuji, v Golfu variantu jel velmi dobre!!! Jeste bych rad vedel, jak to je s tim, ze nektery maji turbodmychadlo + kompresor, ktery si tu praci predavaji pri nizkych tahne kompresor, ktery to ve vysich predava turbu. Ktery motory maji toto u 1,4TSI a ktery maji jen to turbo? Nejak se v tomto ztracim... EDIT: Tak uz jsem to nasel, cituji "K dispozici jsou motory 1,4TSI výkonem 90kW, 103 kW a 125 kW. Turbo u tohoto /90kW/ motoru pracuje samotné, bez pomoci dalšího kompresoru, jako je tomu u silnějších verzí."
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...