Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/30/15 ve všech sekcích
-
Rapid mi i pro menší děti přijde lepší. Ony ty sedačky s pětibodovými pásy jsou obrovské. V Rapidu jdou dveře otevřít div ne do pravého úhlu - výhoda pro nastupování a vystupování, popř. nandavání/vyndavání spícího děcka. A dítě člověku nekope do zad i když je přední sedačka posunuta hodně dozadu. Do širšího kufru v pohodě dostanu synkovo kolo, víceméně na šířku, takže zbývá víc prostoru na tašky a dcerky odražedlo, ale s tím bych si poradil i u fábky. Konec konců, co jsem dokázal naskládat do kufru Matizu mi dodnes přijde jako malý zázrak. Jsme dneska moc rozmazlení, DDRoni dokázali do Trabanta naložit výbavu na měsíční dovolenou, zatímco kámoš se s dvěma malými dětmi neposkládá do Zafiry s rakví na prodloužený víkend.2 body
-
Jak se zaruka prodluzuje po dobu v servisu atd jsem tu pro zjednoduseni nerozepisoval. Prodlouzena zaruka je jen libovůle prodejce (at jiz "zdarma" v ramci ceny vozu ci za penize) a tudiz neni upravena zakonem, ale nejakyma obchodnima podminkama. Tam uz se muze dit cokoliv.2 body
-
No ono pozor. Drive platilo, ze na meneny kus je zase dvouleta zaruka. Jak to upravuje zakon dnes po velke revoluci nevim. Ale drive jsi tedy reklamoval cosi v zaruce, napr po roce. A pokud menili kus za kus, mas opet na tento kus dvouletou zaruku. Takze po roce kdy zaruka napr na vuz vyprsi, mas stale zaruku na saltrpaku rok. Takhle tedy muzes (slo, nevim jak dnes) reklamovat cely zivot, nez se treba dohodnete na jinem reseni. Napsal jsem tu jeste takovou šmelinu (ale pak ji smazal), kdyz mi na srazu připomenete Iphone, tak ji reknu. Psat to ale nebudu. Jestli teda na sraz muzu. Ale je sezona prehazovani gum a Clint zas trefil termin.2 body
-
No. To je sice dobrej nápad, ale- Na tak malým prostoru narvat dostatečně silnou pružinu aby tu kuličku pořádně tlačila do sedla. -Sedlo, dosedací plocha by musela bejt dost přesně provedená. -Znečištění sedla a reznutí kuličky od bordelu ze silnice- snížená těsnost. -Zmenšení průřezu díry pro odtok oleje- při vypouštění nemá olej dostatečně velkou rychlost aby s sebou strhnul nečistoty na dnu spodního víka motoru-vany. Takže to vyjde úplně stejně jako při odsávání olej přez olejovou měrku.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem to dnes nechal namontovat. Zaplatil jsem 1500kč ale je to profesionálně zapojený a nemusím mít strach o záruku. Kamera začne automaticky natáčet po zapnutí zapalování. Návod ke kameře nic moc není ale menu je v češtině. Zadní kamera se jen stěží dá nazvat jako náhražka couvací, ale dá se na to zvyknout. Do konce týdne se mi snad podaří natočit a dát sem noční i denní video.1 bod
-
1 bod
-
Vím, ze to není konstruktivní příspěvek, ale stejně si ho nemohu odpustit - vlastně je to dotaz: Proč??? Vždyť to bude vypadat jak social-edition. Má to připomínat karbon, nebo proč se tim zabyvat?1 bod
-
Zatím u každého auta jsem si nechal vymazat klíče a nahrát nově jen ty co jsem měl. O1, Sharan, Roomster 07, Touran. U Sharana to byl trochu problém, ale povedlo se. Dělal jsem to neboť mi auto předváděli a byly na svazku dva klíče, ochotně mi auto přivezli druhý den "domů" ale dali mi je jeden klíč!!! Tvrdili, že to byl klíč od jiného vozu... blablabla... Koupil jsem jiný což byl u Sharana II 2003 problém a nechal nakódovat což také byl nakonec problém... U Romstera 2007, jsem koupil, opět s jedním klíčem, na netu koupen kompletní klíč za 950,- a v Kladně mi to firma vymazala stávající klíče a nahráli mi tam jen ty dva co jsem měl. Cena za broušení a práci 500,- Nevím, zda ty nové romstery jdou vymazat a znovu nahrát klíče, ale asi jediná levná cesta k jistotě, že nekdo jiný nemá klíč, kterým nastartuje...1 bod
-
No, jestli to nebude právě těmi materiály 21. století. Kůže, sklo, dřevo a kov nevrzaly. Teď je holt doba plastová. Ale buďme rádi, co by za to rodiče v Africe dali1 bod
-
Prešiel som v okolí všetky predajne škoda väčšinou to bolo okolo 14 000€ takže tých 12 700€ mi došlo dost dobré. :-)1 bod
-
Mně by stačila až Dodge RAM 1500 a podrobnější popis a fota to je teprve auto pro rodinu a né ty šuplíky v kterých jezdíme my. Kočárek hodíš na korbu ani ho nemusíš skládat, když tě nasere manželka, hodíš jí taky na korbu atd. Motor, že motor z Rapida by se do něj vešel 4x a přitom spotřeba krásných 16l/100. No čekám pořád na tu sportku. Až to vyjde, dám si pak Rapida na korbu jako vozítko po městě. No ale, protože jsme chudáci, musí nám ten Rapid stačit a taky mám mladou rodinu a auto plně dostačující ( kočárky převeze jak velký tak golfky a přitom dost místa v kufru zbývá) autosedačka se tam krásně vejde jak je popisováno výše a to mám varinatu 9-36kg s pultíkem. Teď jsme byli v Praze 150km v 4 lidech dospělých + dcerka ( v té autosedačce) a také se dalo, pokud si dozadu sednou 2 ženské normálních postav. V tomhle směru nemohu říci ani popel. Tehdá jsem jej však kupoval za jinou cenu jako jiní zde, dnes už bych spíš šel asi také do F3. Rapid o té doby nemálo podražil a i když uznávám i tyto jeho kvality, tolik bych dnes za něj nedal. On totiž má ten Rapid i řadu mínusů, co se spíše kvality výroby týče. Ale jaká bude kvalita F3 nám ukáže jen a pouze zase jen čas.1 bod
-
Jo vím, nejsem včerejší. u renaulta jsem si za prodlouženou 4 letou doplácel, taky povídal že je to stejné jako 2 letá zákonná akorád trvá 4 roky. No a když nastal nyní problém ( loupající se zpětné vnitřní zrcátko) a pořádně jsem si prostudoval podmínky, tak jsem se nestíhal divit a jednodušší by bylo vyjmenovat na co se ta záruka vztahuje než ten hustě popsaný papír na co se nevztahuje, samozřejmě, že se na to zrcátko nevztahovalo v servisu po mě chtěli tím pádem 1tis Kč, že jim to tak přišlo z reklamačního, řekl jsem nasrat ať tam dají zpět to staré. Stačil jeden vostřejší email do Renault centrály s odpovědí, že i když nárok na výměnu nemám (což byla věc názoru, protože tam nebylo jednoznačně uvedeno vnitřní zpětné zrcátko, ale hovořilo se tam spíš o vnějších) přesto, že v rámci dobrých obchodních vztazích bla bla dávají pokyn servisu aby mi ho vyměnili zdarma. Tedy jsem tam zase jel, čuměli tam jak puci s tím, jak jsem to prý udělal a zrcátko zase vyměnili za nové. Na druhou stranu při prudkých změnách změny směru jízdy něco pochalo u podvozku už od novoty. Říkal jsem si, je to od novoty, bylo to na dvou servisech, tak je to asi vlastnost. Ale asi po necelých 4 letech mi to nedalo a zajel jsem tam s tím než skončila ta záruka a hle, převodovka byla špatně osazena, stačilo ji lehce dousadit. vyřešeno v rámci záruky a navíc si sami od sebe všimli, že kotouče jsou v prdeli a jedna destička přežahlá na prach, brzdy pročistily, dali mi tam jinou dobrou destičku i když použitou abych mohl mezi tím jezdit než s nimi domluvím celé ty brzdy a to prosím zadarmo. Kotouče a desky jsem pak nechal samo sebou vyměnit někde jinde za polovic. Ale třeba v tomhle se mi přístup líbil, ale protože to byl servis se špatnou pověstí nikdy jsem tam před tím nebyl i když auto jsem tam kupoval. Hold to možná byla chyba. Je to hold o lidech a i když mám proti AS averzi, najdou se i světlé chvilky.1 bod
-
cca 10% je tam zdražení - což je dost. design je subjektivní - F3 pěkná je, Rapid mi přijde designem více modernější. Místem je to úplně stejný, akorát vzadu má Rapid více místa. F3 pro mladou rodinu, Rapid pro rodinu kde už jsou děcka větší... F3 je lepší poměr cena/výkon1 bod
-
Start-stop je v autě jen kvůli tomu, aby při měření emisí auto splnilo euro 6, tedy při simulování městského provozu auto zastaví a vypne motor, tudíž žádné emise, takže pro obyčejné smrtelníky je to naprosto zbytečná věc. Start-stop v mém autě našel jiné využití a to v případě železničních přejezdů nebo kyvadlové dopravy se semaforem. Kde bych normálně vypnul motor, tam zapnu start-stop a mám z toho radost, že si můžu zmáčknout v autě i nějaké to tlačítko.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jsem se ptal v práci spolupracovníka který má po známosti možnost sehnat .. tak uvidíme ale o těch dunopech jsem uvažoval .. byly dobré i v testech celkem1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
celou dobu jsem měl v hajzlu pravé zadní dveře.Ne a ne je otevřít a když už to šlo tak jen na chvilinku.Potom jsem jel na sraz a po naší slavné D1 a ejhle od té doby to funguje. Doufám,že to ještě chvilku vydrží každopádně tankodrom pomohl aspoň na chvilku :-)1 bod
-
Pro ty, kteří mají radi recesi, aneb nejnižší rozhledna u nás : (Cimrmanova rozhledna v Nouzově u Semil) ( Otáčením kličky na telofonním aparátu v budce vzniká proud, který je veden na řídítka zavěšené na sloupu.... holt vyděržaj pianěr v praxi.) Ačkoliv to není rozhledna, výhled je z Ještědu výtečný :1 bod
-
96 Octavia III - představení vozidla 1.část.pdf 97 Octavia III - představení vozu 2.část.pdf 98 Octavia III - elektronické systémy.pdf 99 Motory 1.8 TSI a 2.0 TSI EA888.pdf 100 Motory 1.6 TDI a 2.0 TDI EA288.pdf 102 Systém CNG ve vozech Škoda.pdf Motory EA211.pdf Motory EA288.pdf Motory EA888 III gen..pdf Octavia III RS.pdf Octavia III Scout.pdf OIII - Bezpečnost.pdf OIII - Motory.pdf OIII - Novinky elektroinstalace.pdf SSP 510 Das Aktive Zylindermanagement ACT beim 1,4l-103kw-TSI-Motor.pdf SSP 511 Die neue Ottomotoren-Baureihe EA211.pdf SSP 514 Die neue Dieselmotoren-Baureihe EA288.pdf1 bod