Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/08/15 ve všech sekcích
-
Už ani ne 48 hodin a nastane nová éra EDIT: Z technických důvodů je příloha nedostupná5 bodů
-
No oproti OIII za mě nebe a dudy. Hlavně aby facelift neproběhl ve smyslu FL SII v liftu vzadu - hnusnější zadní část neměla ještě dosud žádná Škodovka v celé historii2 body
-
Tak dneska mi došla trpělivost a rosení je konec. Zvládl jsem to za pomoci zalamovacího nože, slabých kombinaček a obyčejné horkovzdušné hobby pistole. Náklady 317 Kč {305 spojky a ventilek + poštovné a 22 smrštovačka 9,5/4,5 v elektro krámu}. Kabel nakonec zatejpován obyčejnou elektrikářskou páskou a ventilek jsem ponechal volný. Jen jsem ho připevnil stahovacími páskami k ostatní kabeláž i, aby se ventilek ve spojkách nešponoval.2 body
-
Kdybys v tom příspěvku na konci nepsal něco o starém pardálovi, už bych si skoro myslel, že příspěvek je určen mně. Já bych bi-xeny bral, ale hold člověk nemůže mít vše že. A Motosovi je to jedno, když převážnou mírou jezdí se služebáka někdy cenově v řádech milionů a svou oktu využívá jako sváteční vůz a to jen ve dne. V noci totiž nejezdí, to chlastá na Slapech.2 body
-
2 body
-
To bohužel není až tak pravda. Vyjeté koleje plné vody zvládají užší pneumatiky lépe, odolnost proti aquaplaningu je u nich větší. Na suchu je to samozřejmě opačně. http://www.testpneumatik.eu/blog/sirsi-nebo-uzsi-pneumatiky-jake-jsou-lepsi-na-zimu/1 bod
-
Dobrze . Napisze Ci to jeszcze raz Ondracek powinien płacić vyższe ubezpiecznie z powodu pseudo niebezpiecznej i groźnej jazdy na ulicach1 bod
-
1 bod
-
To věřím, že to musel být porod, namontovat to tam. Už takhle mám pěkně odřené ruce. Řekl bych, že snad by bylo lepší namontovat ventilek už k motorku na nádržce po odmontování kola a plastového nadkolí.1 bod
-
1 bod
-
Pocasi vyjde, jen trochu zima. Nevesta si hodi bily kozuch pres zada a ty si das o jednu pulku navic1 bod
-
1 bod
-
Koho píseň jíš toho chleba zpívej. To pro mě neplatí. Pokud na Škodě je něco v prdeli a je to šunt, tak to řeknu a je mi jedno jestli vlastním nebo ne. Takovej u mě platí zákon, Law and Older.1 bod
-
A vis o cem ty mlhovky jsou? Zase o barve, dej si tam zlutou ledku a je to uplne to same.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jo viděl jsem ho tehdy jet, skákal po silnici jak pumlíč a po projetí zatáčkou se ještě půl minuty nakláněl ze strany na stranu1 bod
-
Nám se ještě nestalo, že by LEDky nevydržely. To spíš prasknul plast na světlech. Cena světla 85tis.1 bod
-
Ty si pako. :D Je pravda, že ak sa ponáhľam niekam, tak sa s tým neseriem a mimo mesta sa ručička otáčkomera dosť často pozrie aj za 5-ku, ale zase stále tak nejazdím. Ak mám čas, tak idem viacmenej predpisovo a na spotrebu, a vtedy tám DSG hádže jeden kvalt za druhým tak rýchlo, že tá ručika sa pre zmenu nedostane ani cez 2-ku. Výnimkou je ak chcem brzdiť motorom a zasiahnem do radenia sám. Vtedy sa môže stať, že zo 7 radím na 2.1 bod
-
1 bod
-
Víc mě oslňuje kdejakej jouda co má NightBrakery a postavené světla do výšky, nebo kdo tam nacpe ty nelegální sady výbojek nebo další zhovadilosti typu nějakých zelených a podobně divně svítících žárovek pro tuningové účely... Xenony mi nikdy nevadily ani před tím co jsem je ještě ani na autě neměl...1 bod
-
No já konkrétně můžu srovnat halogeny a xeny na OII a je to prostě nepoměrně lepší viditelnost ve prospěch xenonu. To je jako kdybys řekl, že na co mít v autě airbagy, když se dřív jezdilo bez nich nebo proč mít tempomat, když plynový pedál je stejnej už od vzniku moderního automobilu... Prostě jsou tu jiné možnosti a technologie a ty staré by se měly přestat používat, nevidím v tom žádný smysl se držet staré technologie, když už tu dnes máme ne novou generaci ale už třetí generaci světel (čočkové halogeny, xenony, LED případně zatím vývojové LEDlaser) takže tvrzení, že snaha mít lepší viditelnost v noci znamená neumět v noci jezdit, beru jako neuvážený výrok starého pardála, který je spokojený s tím co má... [emoji6]1 bod
-
Já teda nevím, jezdím s kde čím, ale na světla, pokud jsou OK, jsem si nikdy nestěžoval. Asi nějaký trend svítit, jak ve dne. Čekám, kdy někdo nařídí, aby všechny silnice byli nasvícené. Lidi asi slepnou, nebo neumí jezdit v noci, čemuž bych se ani nedivil.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ondra mám jasno, v životě bych si moje auto nepůjčil Ty tvoje spotřeby, já se divím, že tě v té práci ještě mají.1 bod
-
Neni nad klasickou halogenku. NBU a kam se serou Posrany xeny, kdyz po x letech co sr to vyrabi to ani neumi profici v AS seridit. Hold se na skolenich probiraji jine dulezitejsi veci. Treba jak prodat litr oleje za 800 a jak nakukat zakaznikovi jak ten jedinej je spravnej. [emoji1]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak on řádně nedošlápne na pedál plynu, tak na něj musí hodit cihlu. Pak se nemůžeš divit, že mu to žere i kolemjdoucí babičky na návsi.1 bod
-
1 bod
-
Spis bych zkusil jet do jinyho servisu. Otevrit kapotu a jenom rict ze nevim co to je a povazovat to za vyrizeny, no to je fakt profesionalni pristup. To si z fleku muzu otevrit servis taky :-)1 bod
-
Dlouhodobá rychlost na dalnici 150? To asi nee. Odhaduju, ze to točí tak 4 tis. Nehledě na to, že to udělá jen na rovince a menší stoupání max. 140. Jsem měl sice poslední HTP v ibize ST rv. 2010 a nejelo to špatně, ve 130 tocilo 3tis. , byl jsem s tím nonstop ve Švýcarsku, ale teď co mám TSi byť jen 63kW, tak musím říct, že auto s HTP je jako auto bez motoru. Teď jezdím mnohem rychleji, rychlost drží kopec nekopec a navíc o litr menší průměrná spotřeba. Chápu ale, že pro LPG není jiná volba. Ale chválit se tenhle motor nedá, max. se na něho nedá tolik nadávat, nenadchne, převeze, nic víc.1 bod
-
Zdarec, mám taky dodělávané mlhovky na OII tour. Bohužel jsem při objednávání na mlhovky nějak pozapomněl, tak auto bylo bez.. Po čase jsem chtěl mlhovky dodělat a bylo mi potvzeno, že originální řídící jednotka to neumí. Takže pokud bych měl stále zájem, tak dodělávka i s jednotkou za nějakých necelých 34tis. Kč. Nakonec vyřešeno bez jednotky, výměnou spínače světel, dotažením drátotechny a vyvedením malé zelené LEDky vedle hlavního vypínače světel. Bohužel to muselo jít přes autorizák, jinak ztráta záruky. A cenově to přišlo přijatelně. Dle rozpisky fakturovaného materiálu, že je použito zapojení přes relé.1 bod
-
Co říkáte na tyhle pneu Yokohama V550 http://www.pneunet.cz/index.php?sekce=pneu_info&ID=5203&m1 bod