Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/08/15 ve všech sekcích

  1. Už ani ne 48 hodin a nastane nová éra EDIT: Z technických důvodů je příloha nedostupná
    5 bodů
  2. No oproti OIII za mě nebe a dudy. Hlavně aby facelift neproběhl ve smyslu FL SII v liftu vzadu - hnusnější zadní část neměla ještě dosud žádná Škodovka v celé historii
    2 body
  3. Tak dneska mi došla trpělivost a rosení je konec. Zvládl jsem to za pomoci zalamovacího nože, slabých kombinaček a obyčejné horkovzdušné hobby pistole. Náklady 317 Kč {305 spojky a ventilek + poštovné a 22 smrštovačka 9,5/4,5 v elektro krámu}. Kabel nakonec zatejpován obyčejnou elektrikářskou páskou a ventilek jsem ponechal volný. Jen jsem ho připevnil stahovacími páskami k ostatní kabeláž i, aby se ventilek ve spojkách nešponoval.
    2 body
  4. Kdybys v tom příspěvku na konci nepsal něco o starém pardálovi, už bych si skoro myslel, že příspěvek je určen mně. Já bych bi-xeny bral, ale hold člověk nemůže mít vše že. A Motosovi je to jedno, když převážnou mírou jezdí se služebáka někdy cenově v řádech milionů a svou oktu využívá jako sváteční vůz a to jen ve dne. V noci totiž nejezdí, to chlastá na Slapech.
    2 body
  5. V těhle pytlích teď budou jezdit TDI, to je ta úprava VW.
    2 body
  6. To bohužel není až tak pravda. Vyjeté koleje plné vody zvládají užší pneumatiky lépe, odolnost proti aquaplaningu je u nich větší. Na suchu je to samozřejmě opačně. http://www.testpneumatik.eu/blog/sirsi-nebo-uzsi-pneumatiky-jake-jsou-lepsi-na-zimu/
    1 bod
  7. Dobrze . Napisze Ci to jeszcze raz Ondracek powinien płacić vyższe ubezpiecznie z powodu pseudo niebezpiecznej i groźnej jazdy na ulicach
    1 bod
  8. Piš to raději polsky,to se dá aspoň číst
    1 bod
  9. To věřím, že to musel být porod, namontovat to tam. Už takhle mám pěkně odřené ruce. Řekl bych, že snad by bylo lepší namontovat ventilek už k motorku na nádržce po odmontování kola a plastového nadkolí.
    1 bod
  10. no teda,to mam ale zakazniky:)
    1 bod
  11. Pocasi vyjde, jen trochu zima. Nevesta si hodi bily kozuch pres zada a ty si das o jednu pulku navic
    1 bod
  12. motosman: od 1400 vejš, olej co 10 000 km shell 5W-40
    1 bod
  13. Koho píseň jíš toho chleba zpívej. To pro mě neplatí. Pokud na Škodě je něco v prdeli a je to šunt, tak to řeknu a je mi jedno jestli vlastním nebo ne. Takovej u mě platí zákon, Law and Older.
    1 bod
  14. A vis o cem ty mlhovky jsou? Zase o barve, dej si tam zlutou ledku a je to uplne to same.
    1 bod
  15. Stejně ta S1 je oproti S2 krasavec a super kára
    1 bod
  16. 3 roky rozdíl Stejné místo Jen mnohem více Superbů A taky II. generace Superbů
    1 bod
  17. Jo viděl jsem ho tehdy jet, skákal po silnici jak pumlíč a po projetí zatáčkou se ještě půl minuty nakláněl ze strany na stranu
    1 bod
  18. Nám se ještě nestalo, že by LEDky nevydržely. To spíš prasknul plast na světlech. Cena světla 85tis.
    1 bod
  19. Ty si pako. :D Je pravda, že ak sa ponáhľam niekam, tak sa s tým neseriem a mimo mesta sa ručička otáčkomera dosť často pozrie aj za 5-ku, ale zase stále tak nejazdím. Ak mám čas, tak idem viacmenej predpisovo a na spotrebu, a vtedy tám DSG hádže jeden kvalt za druhým tak rýchlo, že tá ručika sa pre zmenu nedostane ani cez 2-ku. Výnimkou je ak chcem brzdiť motorom a zasiahnem do radenia sám. Vtedy sa môže stať, že zo 7 radím na 2.
    1 bod
  20. Nastavení moderních světlometů: Nastavení moderních světlometů.pdf
    1 bod
  21. Víc mě oslňuje kdejakej jouda co má NightBrakery a postavené světla do výšky, nebo kdo tam nacpe ty nelegální sady výbojek nebo další zhovadilosti typu nějakých zelených a podobně divně svítících žárovek pro tuningové účely... Xenony mi nikdy nevadily ani před tím co jsem je ještě ani na autě neměl...
    1 bod
  22. No já konkrétně můžu srovnat halogeny a xeny na OII a je to prostě nepoměrně lepší viditelnost ve prospěch xenonu. To je jako kdybys řekl, že na co mít v autě airbagy, když se dřív jezdilo bez nich nebo proč mít tempomat, když plynový pedál je stejnej už od vzniku moderního automobilu... Prostě jsou tu jiné možnosti a technologie a ty staré by se měly přestat používat, nevidím v tom žádný smysl se držet staré technologie, když už tu dnes máme ne novou generaci ale už třetí generaci světel (čočkové halogeny, xenony, LED případně zatím vývojové LEDlaser) takže tvrzení, že snaha mít lepší viditelnost v noci znamená neumět v noci jezdit, beru jako neuvážený výrok starého pardála, který je spokojený s tím co má... [emoji6]
    1 bod
  23. Já teda nevím, jezdím s kde čím, ale na světla, pokud jsou OK, jsem si nikdy nestěžoval. Asi nějaký trend svítit, jak ve dne. Čekám, kdy někdo nařídí, aby všechny silnice byli nasvícené. Lidi asi slepnou, nebo neumí jezdit v noci, čemuž bych se ani nedivil.
    1 bod
  24. Určitě se podělím o zkušenosti a dojmy.
    1 bod
  25. Tak zvyknout si jde i na konsky povoz
    1 bod
  26. Pokud nemas dehet 1.6 TDI tak zadna. [emoji23]
    1 bod
  27. Ondra mám jasno, v životě bych si moje auto nepůjčil Ty tvoje spotřeby, já se divím, že tě v té práci ještě mají.
    1 bod
  28. Neni nad klasickou halogenku. NBU a kam se serou Posrany xeny, kdyz po x letech co sr to vyrabi to ani neumi profici v AS seridit. Hold se na skolenich probiraji jine dulezitejsi veci. Treba jak prodat litr oleje za 800 a jak nakukat zakaznikovi jak ten jedinej je spravnej. [emoji1]
    1 bod
  29. dnešní test spotřeby audi q7 Sline 180kw 8kvalt při jízdě 150km. dálnice z toho 35km po Praze. Dálnice 130 km/hod.
    1 bod
  30. Tak on řádně nedošlápne na pedál plynu, tak na něj musí hodit cihlu. Pak se nemůžeš divit, že mu to žere i kolemjdoucí babičky na návsi.
    1 bod
  31. Ondřeji, tobě žere každé auto i travu kolem silnice [emoji14]
    1 bod
  32. Spis bych zkusil jet do jinyho servisu. Otevrit kapotu a jenom rict ze nevim co to je a povazovat to za vyrizeny, no to je fakt profesionalni pristup. To si z fleku muzu otevrit servis taky :-)
    1 bod
  33. Dlouhodobá rychlost na dalnici 150? To asi nee. Odhaduju, ze to točí tak 4 tis. Nehledě na to, že to udělá jen na rovince a menší stoupání max. 140. Jsem měl sice poslední HTP v ibize ST rv. 2010 a nejelo to špatně, ve 130 tocilo 3tis. , byl jsem s tím nonstop ve Švýcarsku, ale teď co mám TSi byť jen 63kW, tak musím říct, že auto s HTP je jako auto bez motoru. Teď jezdím mnohem rychleji, rychlost drží kopec nekopec a navíc o litr menší průměrná spotřeba. Chápu ale, že pro LPG není jiná volba. Ale chválit se tenhle motor nedá, max. se na něho nedá tolik nadávat, nenadchne, převeze, nic víc.
    1 bod
  34. Zdarec, mám taky dodělávané mlhovky na OII tour. Bohužel jsem při objednávání na mlhovky nějak pozapomněl, tak auto bylo bez.. Po čase jsem chtěl mlhovky dodělat a bylo mi potvzeno, že originální řídící jednotka to neumí. Takže pokud bych měl stále zájem, tak dodělávka i s jednotkou za nějakých necelých 34tis. Kč. Nakonec vyřešeno bez jednotky, výměnou spínače světel, dotažením drátotechny a vyvedením malé zelené LEDky vedle hlavního vypínače světel. Bohužel to muselo jít přes autorizák, jinak ztráta záruky. A cenově to přišlo přijatelně. Dle rozpisky fakturovaného materiálu, že je použito zapojení přes relé.
    1 bod
  35. Co říkáte na tyhle pneu Yokohama V550 http://www.pneunet.cz/index.php?sekce=pneu_info&ID=5203&m
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...