Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/16/15 ve všech sekcích
-
Dobrý den, auto jsem nekupoval nové, už s určitým nájezdem, auto mělo poťukaný nárazník, tak jsem se rozhodl pro jeho výměnu, narazil jsem na nárazník v laku bez nutnosti oprav za rozumnou cenu. Přidávám pár fotek, kdyby to někoho zajímalo a nevěděl tak jako já, jak na to. Postupoval jsem podle dílenské příručky, na kterou najdete odkaz na tomto fóru. Skoro celé jsem to dělal sám, až na fázi sundání a nasazení nárazníku, kdy je lepší mít u sebe ještě jednoho člověka. Jak můžete vidět, měnil jsem to za pomoci klasického heveru. Postup následující. Sdělat kola, odmontovat torx šrouby držící podběh blatníku. Pod podběhem se skrývá jeden torx šroubek držící nárazník sešroubovaný s blatníkem. Stačí odšroubovat jen stranu podběhu u nárazníku, pro lepší komfort lze sdělat celý. Poté zalézt pod auto, ze zadní strany jsou celkově 4 torx šrouby a po bocích po dvou. U mého benzínu byly dva šroubky pouze na pravém boku. Poté sdělat krytku u světlometů, do dírky vložit háček, imbus, něco, čím pak můžete mírně zabrat směrem od světel, mě se dobře oddělával tak, že jsem napřed odchlípnul spodek a pak až teprve vrch. Pod krytkou se nachází dva torx šroubky držící světlo. Po jejich odstranění mírným vykláním světlo uvolníte s karoserie, drží ještě na dvou čepech.Nezapomeňte na to, že světlo drží na svazku kabelů, je potřeba odpojit svorkovnici. Nyní se Vám naskytne pohlede na zámky, držící nárazník. Začnete tak, že nejprve směrem od blatníku k odkrytým zámkům vytáhnete narazník z bočních lišt (u tohoto už je lepší být ve dvou), teprve poté začnete plochým šroubovákem odjišťovat zámky, až ucitíte, že je nárazník volný, tak ho směrem k sobě vytáhnete. Montáž je akorát v opačném pořadí :-)2 body
-
Sup zůstává-resp. na firmě, takže denně v dohledu, budu věrný skodahome A na sraz samozřejmě také jedu2 body
-
Můžu dosvědčit - viděl jsem to na vlastní oči (rozdíl byl markantní), taktéž i směšnou svítivost mlhovek s corner funkcí. Ovšem oproti Astře to svítí, ba dokonce moje světla pro denní svícení na Octavii svítí víc, než oplácké mlhovky.2 body
-
Tak jo, první majitel, stav dobrý, majitel bazaru sympatický, tak jsme s Tonym pro tu A8L W12 zajeli a koupili Na varský to zkoušel Porsche Boxter, ale neměl šanci, pocit z jízdy se nedá moc vyjádřit, to se musí spíš zkusit.... Asi jsem už zmlsanej Tak tohle přesně mám: http://www.autoforum.cz/fascinace/A8-W12/ Ty fotky mi připadají úplně stejné a nákupní cena nového odpovídá (4,2mil Kč)2 body
-
Neco mi rika, ze cele tohle lakovani muze byt zytecne. Co kdyz to nepomuze a za dva roky to tam bude zas? A muze se stat, ze to nebude tak dobre nalakovane jak z vyroby. Co kdyby ti zatim jen vymenili to tesneni (pokud teda maji nejakou novejsi verzi) a za rok se porovna (podle fotek) jestli se to zhorsilo nebo ne. A kdyz ne, tak se to nalakuje, kdyz jo, tak budou menit tesneni dokud se to nebude zhorsovat. Jinak muzes lakovat taky do nekonecna...2 body
-
Díky příspěvku RWE {přeplatek za plyn} jsem zrealizoval výměnu xenonů za původní halogen. Xenony jsem sehnal kompletně osazené na S- bazaru. Výměna proběhla v servisu {o nekvalitě v mém tématu zde http://forum.skodaho...48#entry2098188 }, doladění polohy vůči karoserii a nárazníku jsem si musel udělat sám. Jinak kontrolka prasklých světel zatím nesvítí, problémy s tím tu měl zemlik.1 bod
-
1 bod
-
jjj Petrr dobře napsáno a vidíš jak sem psal že xenony svítí mnohem lépe jak H7 tak jsem byl za blbce podle některých ikdyž jsem udělal na srazu test H7 vs xenon a tam viděli rozdíl všichni.1 bod
-
ok, díky, myslel jsem si to, osobně si myslím, že tahle varianta low xenonů jako má Rapid je skvělá věc pro auta tohodle segemntu nebo cenové kategorie...1 bod
-
Světlo je jen jedno číslo 5JB941017A a 018A. Do 1.9.2014 byly ještě 015A a 016A, ale ty jsou vyřazeny z výroby a nahrazeny těmi prvními. Kabel byl plug and shine, nic se nezměnilo. Žádná ŘJ nikde v Etce není napsaná. Ono pořád si ty lidi myslí, že je to plnohodnotný xenon a musí to být ostřik, nivelace a řídící jednotka nebo předřadník. U Rapida tomu tak není. Úspory úspory úspory a přitom to to auto pozvedne na vyšší úroveň {která jinými problémy je sražena zpátky tam, kde byla před tím}.1 bod
-
Rypicong jéééé jak sem ti říkal kup to s výroby tak si říkal že je nepotřebuješ to samé Climatronik hahahahahahahah a teď tito chybí Miklisek super práce1 bod
-
1 bod
-
Lakoval to lakýrník autorizovaného servisu AŠ. Hranu lakování jsem teď zkoumal a nemohu najít místa, kde co a jak napojoval. Prostě je nevidím. Rozhodně zadní blatník, atd. nelakoval. To by byla cena jiná. "Můj" lakýrník je ale jeden z nejlepších tu v okolí. Jeho práce baví. Je to jeho srdeční záležitost a to se na výsledku odrazí.1 bod
-
A plutoniu v kapsách...... Sry, vždycky si vzpomenu na Homera. Obvzlášť, když vidím ty čudlíky na velíně. :-)1 bod
-
Nechci vyvolat polemiku, ale moje oprava rámu dveří (viz výše) nevyžadovala lakovat takové plochy jak uvádí "Miklisek". Faktura opravy včetně lakování byla vystavena na částku 3.176 Kč, takže se rozhodně kůli rámu dveří nelakovalo cca 20% plochy auta.1 bod
-
V softu v ŘJ je nastaveno, aby se klapka pohybovala relativně pomalu - jde tomu odpomoct tím, že odpojíš na chvíli baterku, tím vymažeš z ŘJ všecky "adaptační hodnoty" a po novým zapojení baterie s ní začneš jezdit ostrým stylem - ŘJ se během pár stovek km naučí, že požaduješ rychlejší reakce a začne makat rychleji. Jinak se dá úprava učunit pomocí VAG/VAS, kdy se zvýší základní nastavená úhlová rychlost škrticí klapky - ale to vyžaduje někoho, kdo to v tom menu umí najít a nastavit...1 bod
-
sice OT, ale s tou baterkou je to pravda, silnější altík nic neřeší. mně zhasínají světla i za jízdy, když prudce zatočím, mám tam tu nejslabší baterku, tuším 36Ah.1 bod
-
No, mně to přijde jako rozumné řešení. Spolehnout se na to, že to přelakování nebude vidět, to by se mi teda taky moc nechtělo.1 bod
-
Milý příteli, dokážu tvou přítelkyni rozeřvat více, než ty. . . . . . . S pozdravem, Tvůj pavouk EDIT: nebo snad Pawouk?1 bod
-
1 bod
-
Renegade je pro plážové teplouše. když už tak Grand Cherokee, ale po tom co jsem viděl jak dopadl po zatížení při losím testu ho nechci.1 bod
-
1 bod
-
Prej byl Stringo v Temelíně..... http://www.novinky.cz/domaci/383616-pecinka-z-divocaka-rozhoukala-bezpecnostni-ramy-v-temeline.html1 bod
-
Ano, z toho odření přestříkaného laku o jednu generaci novějším těsněním, který má mimochodem ta moje kolegyně, se taky bojím. Moc se mi nechce být pro ŠA pokusným králíkem.1 bod
-
1 bod
-
minulý týden mi dealer řekl, že na OIII combi mám počítat 3-4 měsíce. když jsem vytáhl obočí a naznačil že určitě s tím něco umí udělat, tak řekl, že mají několik aut zadaných k výrobě s takovou tou nejběžnější výbavou a že pokud bych si vybral model a výbavu která jde "dotvořit" z těch už zadaných aut, tak se to prý občas povede stáhnout třeba i na 1 měsíc. Takže pokud člověk nechce něco super extra, tak se při troše snahy dá ten termín zkrátit.1 bod
-
První žena na Měsíci: - Houstone, máme problém! - Co? - Ale nic, nech to být. - Co se stalo? - Nic... - Tak mi to řekni. - Ne...1 bod
-
1 bod
-
Jakou prasárnu? Téma je legitimní a jediný, kdo se tady shazuje je jeho autor. To je ovšem jeho problém. Tudíž není důvod k nějakému zásahu.1 bod
-
1 bod
-
Aspire> Ja szukam , Ty hledas. Ja pierdole a Ty sukas Ja nemam nic spatneho na mysli1 bod
-
A jak? Nějak jsem nepostřehnul nějaké problémy. Přijde mi, že se těch zetek v poslední době objevuje stále víc. Naopak, pro začátečníky bych to, řekněme na první rok, zavedl povinně (i když je mi jasné, že to není samospasitelné, navíc někdo si udělá řidičák a začne jezdit třeba i za několik let poté, což by se špatně legislativně ošetřovalo). Alespoň je řidič za nimi jedoucí upozorněn, že může očekávat neočekávané. Já sám jsem kdysi dávno zetko na autě měl také, jinak by mě otec nenechal řídit.1 bod
-
no to bych mladé neudělal, páč vím jak se fšici až na vyjímky chovají k takto označeným autům ... musí ukázat kdo je králem silnic1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já měl taky pěkně rozesranej centrál. Nejdřív jsem vyměnil zámek dveří, protože byl kaput (mikrospínač a asi i studeňáky, protože to dělalo hroznou rotyku, spravil to čínský za 700kč). Ještě tak rok před touto výměnou mi přestal jít centrál na dálku (na oba klíče), asi po měsíci to zase začalo běhat normálně. Před třemi týdny mi dálka vypadla znova. Proto jsem se rozhodl koupit ten zámek a doufal že se tím vyřeší všechno. Po výměně začal zámek běhat normálně (kontrolka na palubce, osvětlení interiéru atd.), ale dálka pořád nic. Tak jsem zajel k autoelektrikáři a ten měl problém se s tou řídící jednotkou centrálu vůbec spojit, a když se do ní konečně dostal nemohl v ní stejně nic přenastavit, prostě ho to nikam nepustilo. Tak jsem sehnal jinou řídící jednotku a vše je po přizpůsobení klíčů v pohodě, centrál mi po třech letech co to auto mám konečně chodí tak jak má. Jen mi ten maník přes elektriku říkal že těch jednotek je hrozný kvantum a že tam musím dát tu pravou, označení těch jednotek jde vyčíst přes vag. Tak hodně štěstí při odstraňování závad centrálu, vím co to je.1 bod
-
důchodce?snad ne ale když píšeš za komančů už asi hodně pamatuješ ne?v té době probíhalo mé dětsví to jsem snil o tom jak budu jezdit u statků s tatrou po vzoru mého tatíka a doma budu mít nablískaného rapida.vše se zvrtlo je mi 28 dělám ve fabrice,měl jsem Wartburga 3 roky,pak 5 let favorita a když se mi měl narodit kluk,tak vzkázal táto kup oktávku v kombáru v TDI jinak ven nejdu no tak ji máme1 bod