Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/26/15 ve všech sekcích

  1. Hoši ted jsem tam dal Fávo a už mi volal jeden zájemce, sorry Clinte dostaneš hovno Hovno už druhej volal na inzerát :D
    6 bodů
  2. Ucitelka ve skole: "Deti zapojte svoji fantazii a navrhnete, co prevratneho by se mohlo stat za 50 let." Anicka: "Pristaneme na Marsu." - Ano, to je moc pekny napad. Honzik: "Budeme si tisknout auta primo v garazi." - Ano, to je take velice pekna myslenka. Pepicek: "A Ceska posta zacne prijimat platebni karty" Hmm Pepicku, zase tak moc to s tou fantazii neprehanej....
    3 body
  3. No jo no, za to dnes ti auto po 4 letech a 100tis zere tolik oleje, ze nekteri to donuti koupit nove auto, to pak po roce donuti prodat kostitrasi vlastnosti aby dotycny o5 koupil nove . [emoji23]
    2 body
  4. Ano. Kdo jednou zkusil automat už nikdy nebude chtít DSG. Teda manuální převodovku s automatickou spojkou.
    2 body
  5. Motosi, to je teda síla, poškrábanej blatník a hned totálka Ale tak reálně to tak je, pač oprava je dražší než celé auto Ale byla by to škoda co, taková pěkná Felda. Petrrr: Myslím si, že i kdyby se ten Talisman jmenoval třeba MegaLuxus, tak to stále bude jenom Rendl Téhle "konkurence" se rozhodně Sup obávat nemusí.... Je to něco jako ta jejich mega limuzína Florenc, jak v těch reklamách si ji plete ten bussinesák s A8...
    2 body
  6. jak kdyby zase právě sjel z linky http://auto.idnes.cz/oprava-vozu-skoda-yeti-v-provedeni-ruske-firmy-autobotanik-pqi-/auto_ojetiny.aspx?c=A151006_113030_auto_ojetiny_hig
    2 body
  7. už máme napsanou předběžnou smlouvu aby měl čím jezdit. Požadavek měl jasnej, chce benzín.
    2 body
  8. on v době vydání Rapida, nevypadal ten volant špatně, problém nastal, když přišel nový tříramený s kompletním ovládáním na volantu, za mě jeden z nejhezčích volantů v současných autech ( pokud počítám běžně cenově dostupný auta : )
    2 body
  9. Dobrý den, auto jsem nekupoval nové, už s určitým nájezdem, auto mělo poťukaný nárazník, tak jsem se rozhodl pro jeho výměnu, narazil jsem na nárazník v laku bez nutnosti oprav za rozumnou cenu. Přidávám pár fotek, kdyby to někoho zajímalo a nevěděl tak jako já, jak na to. Postupoval jsem podle dílenské příručky, na kterou najdete odkaz na tomto fóru. Skoro celé jsem to dělal sám, až na fázi sundání a nasazení nárazníku, kdy je lepší mít u sebe ještě jednoho člověka. Jak můžete vidět, měnil jsem to za pomoci klasického heveru. Postup následující. Sdělat kola, odmontovat torx šrouby držící podběh blatníku. Pod podběhem se skrývá jeden torx šroubek držící nárazník sešroubovaný s blatníkem. Stačí odšroubovat jen stranu podběhu u nárazníku, pro lepší komfort lze sdělat celý. Poté zalézt pod auto, ze zadní strany jsou celkově 4 torx šrouby a po bocích po dvou. U mého benzínu byly dva šroubky pouze na pravém boku. Poté sdělat krytku u světlometů, do dírky vložit háček, imbus, něco, čím pak můžete mírně zabrat směrem od světel, mě se dobře oddělával tak, že jsem napřed odchlípnul spodek a pak až teprve vrch. Pod krytkou se nachází dva torx šroubky držící světlo. Po jejich odstranění mírným vykláním světlo uvolníte s karoserie, drží ještě na dvou čepech.Nezapomeňte na to, že světlo drží na svazku kabelů, je potřeba odpojit svorkovnici. Nyní se Vám naskytne pohlede na zámky, držící nárazník. Začnete tak, že nejprve směrem od blatníku k odkrytým zámkům vytáhnete narazník z bočních lišt (u tohoto už je lepší být ve dvou), teprve poté začnete plochým šroubovákem odjišťovat zámky, až ucitíte, že je nárazník volný, tak ho směrem k sobě vytáhnete. Montáž je akorát v opačném pořadí :-)
    1 bod
  10. jo no, dnes sice si to auto můžeš objednat přes mail ale stejně čekáš 9 měsícu
    1 bod
  11. Jenže na tohle k mému autu hned po zadání reklamace do systému ŠA v sobotu 10.10.2015 vyjeli hned v úterý 13.10.2015 technici ze ŠA do mého servisu zkoumat auto. Holt na lak dávají 12 let záruku, podobný problém byl u OII, je to na dost viditelném místě, takže se to se silentblokem nedá moc srovnávat. Taky se ani moc nešprajcovali a řekli servisákovi rovnou na místě: nalakovat a vyměnit těsnění. To že to má ještě dohru v podobě mého váhání jestli lak jo nebo ne, jestli "nové" těsnění pomůže nebo ne, je až druhotná věc. V tomto případě zareagovala ŠA tak, jak by si člověk oprávněnou reklamaci představuje.
    1 bod
  12. Nene. Koupeno v autorizáku a pravidelně servisováno taky tam. Mototechna byla 8 let před a nebo dnes (AAA) [emoji16]
    1 bod
  13. a ty budeš první zákazník, protože škoda :D :D a budeš to tady chválit jak svoji tchyni, která petrovi nosí jed
    1 bod
  14. Clinte za ty prachy co tys jim uz nacpal bych ja mel bordel kazdej den se dvema spolecnicema po dobu jednoho roku a ano na prani by byl i kaviar. [emoji1]
    1 bod
  15. Škodovka....to je moje, už sem do ní taky nacpal 1000x víc než do manželky Láska na celý život...
    1 bod
  16. No a to ještě nevíte, že jsem poslal pochvalnej dopis mému autorizáku v Rakovníku, jak jsem s nimi spokojený. A jsem, po pravdě moc, se vším. No a poslali mi pozvánku na slavnostní otevření nového saloonu pro VIP osoby. Takže se tam budu pohybovat mezi samou smetánkou, dlouhé doutníky, šampáňo poteče proudem, hostesky, osmnáctky tam budou chodit nahaté a budou mi nabízet chlebíčky s kaviárem Do toho všeho budeme s manažery servisu chválit superby a plánovat, v jakých výbavách si je pořídíme pro své manželky...a smát se Rapidům, že je potřeba vyrábět levná auta i pro tu chátru. Samozřejmostí bude určitě 50% sleva na servis na příštích deset let
    1 bod
  17. Tomu se Kokto rika laska az za hrob, laska k znacce, v nemoci i ve zdravi, v bohatstvi i chudobe atd. A to klobouk dolu. V pripade Clinta uz se tomu da rici hrdinstvi a nebo a to bude horsi dusevni nemoc. [emoji23]
    1 bod
  18. Jj. Snaha půjde rozpočtem. Dveře stojí 1700 bez slevy a blatník se opraví. Bude to veterán. Ale jen kvůli vám, aby jste věděli jak má vypadat auto. :-)
    1 bod
  19. To se hned pozná hodná tchýně, už tě chce vidět v penálu, aby její dcerunka zdědila majestátnou limuzínu Kinderzínu Doufám, že jsi jí za to koupil tu bomboniéru v bílých kostkách
    1 bod
  20. Jj. Lepší je sežrat plutonium. Jinak novinky ze servisu. Felda je na totálku. Oprava je za 35tis. Takže dohoda na opravu rozpočtem a uvidíme jak to dopadne. Servis má zákaz opravit. :-(
    1 bod
  21. Jj presne, kdyz to davali v TV zrovna mi to tchyne dovezla.
    1 bod
  22. Teď se toho všichni zbavují zadarmo, když dneska WHO napsala, že je to stejně rakovinotvorné jako kouřit nebo čuchat u vejfuku. [emoji23]
    1 bod
  23. to bojler: Ehm je videt, ze si nikdy s DSG poradne nejezdil, protoze by si nemohl napsat co si napsal. DSG ti umoznuje radit si stejne jako s manualem a to nemyslim s padlama pod volantem, i kdyz tim take. Proste si prepnes volic do manualniho rezimu a radis tak jak potrebujes a tak jak predvidas apod. Jinak automat je treba si naucit na svuj styl jizdy a pak zacne radit tak jak potrebujes nebo aspon ve vetsine pripadu. Dle meho nazoru, je Superb tim kam se radi opravdu udelan spise pro automat...proste jako limuzina, ale pokud nekdo trva na manualu tak at si poridi manual, moznost tu je Kazdopadne dle meho nazoru je otazka jestli DSG nebo manual stejna jako jestli bilou nebo cernou barvu...proste kazdy mame rad neco jienho a kazdy si zvolime to co povazujeme za nejlepsi A jeste je tu jeden vyrok...kdo zkusil automat uz nic jineho nechce a to i v pripade silnych vozu
    1 bod
  24. Moznost odpojeni pohonu pri brzdeni? Volba stupne podle toho jak potrebuju a co vidim pred sebou?
    1 bod
  25. Clinte pro tebe http://www.novinky.cz/auto/384540-ford-v-cesku-otevrel-prvni-specialni-autosalon.html Škodou tam, Fordem zpátky. Huri už to zná a jak je spokojenej, žádné plasty mu nevržou, jezdí za 4 litry nafty a fordovej dehet si jen svými náhodnými detonacemi vrní.
    1 bod
  26. S motorem zatím velká spokojenost, krásně točí a jde za plynem. Spotřeba kolem 10
    1 bod
  27. Chlapi se v hospodě shodnou, že jsou fakt strašní manželé, a že teda udělají svým ženám oč si řeknou. Druhý den v hospodě: První chlap: Jak jsem šel domu vožralej, tak jsem nějak víc bouchnul dveřma. Stará prej ať je klidně rozštípu, tak jsem vzal sekeru a dveře rozsekal. Druhej: Přes dveře jsem se dostal, ale chtěl jsem se napít a nějak mi cinkly v kredenci hrnky o sebe, stará prej ať to všechno rozbiju, tak jsem komplet všechno rozflákal. Třetí: Tož u nás dveře i pití v poho, ale si to začnem se starou užívat v posteli a vona prej "urvi mi ji, urvi mi ji". Tož nekecám chlapi, tady je...
    1 bod
  28. Proto Porsche gt4 je s manuálem vyprodané. Mustang s 5litrem je pro Evropu taky vyprodaný.Protože majetnejsi lidi chtějí automat do všeho. Na okruhu je jasné automat rychlejší, otázka jestli kazdej potřebuje jezdit na sekundy a jestli vůbec umí jet kalby bomby Mega pilu. No superb si hraje na limuzínu a je srovnávan s BMW 5 apod, ale dostane dvouspojku. Panebože na co. Jenom marketing, protože se koncernu nechce vyvíjet jinej automat a aisin nebo zf sou dražší.
    1 bod
  29. Ten uhýbací manéver doľava bol práveže perfektným vyhodnotením situácie. Pozerajte tak pol dňa ruské nehody z palubných kamier na YouTube, a po čase si všimnete, že práve pri nehodách, kedy oprotiidúci nedá prednosť pri odbáčaní doľava, by sa často nehode dalo predísť tým, že protidúce vozidlo by duplo na plyn a vodič s palubnou kamerou prudko zabrzdí, aby ten blbec pred ním stihol opustiť jeho dráhu. Väčšinou sa ale stane to, že vodič protiidúceho vozidla si všimne svoju chybu už neskoro a namiesto toho, aby sa snažil dráhu vozidla na hlavnej opustiť, prudko zabrzdí, a ostane stáť na najhoršom mieste, presne pred ním, a vodič s kamerou tiež strhne volant práve tým smerom, kam smeruje aj druhé vozidlo. Takže zrážka je vlastne istá. ANDi ale úplne správne spravil vyhýbací manéver doľava, lebo či už chybujúci vodič zastavi včas, skríži jeho dráhu, alebo v nej rovno ostane stáť, on zvolil úplne iný smer, pri ktorom sa dráhy jazdy vozidiel nekrížia. Totiž pravdepodobnosť toho, že chybujúci vodič pri brzdení ešte aj úplne zmení smer jazdy je minimálna. Oproti tomu pri skrížení dráh vozidiel je pravdepodobnosť nejakej zrážky vysoká. Čo sa týka jeho jazdenia, tak ako som už písal. Radšej desať krát viac takých vodičov ako ANDi (lebo jeho jazda je napriek rýchlosti predvídateľná), než tých motákov ktorích sú dnes plné cesty a u ktorých sa nikdy nedá vedieť že aké nebezpečné číslo idú zase previesť zo svojho repertoáru. A ak tých motákov niekto obhajuje, tak by sa mal zamyslieť na svojim šoférovaním.
    1 bod
  30. A umýto už 8 kamionů . Od 19 hodin.
    1 bod
  31. je vidět že si nejel s novym superbem na eko mod ten motor podtáčí totálně i pod 1200 otáček. Superb 2 taky jezdí na 1200 otáček, pak dříve odchází dvouhmota i na CR motorech.
    1 bod
  32. ... proč by nebyly v automatu, automobilky mají větší zisk. Jinak, že na předváděčkách jsou většinou automaty, je pravda. Ale není to argument.
    1 bod
  33. DSG je skutečně skvělá věc, ale já jen doufám, že se v automobilkách nenajde nikdo, kdo by manuál "zakázal" . Vždyť to je na tom to perfektní, že si můžete vybrat. Někdo chce to, jiný preferuje zase něco jiného. Neberu nikomu jeho názor a ani ho nevnucuji. Já beru manuál. Důvody pro a proti nedávám - fóra jsou toho docela plné. Jen si vzpomínám na jednu příhodu, když jsem "zapadl" v hlubším sněhu a měl jsem DSG - museli mě vytáhnout, s manuálem bych se vyhrabal sám. Ale možná jsem to jen neuměl...
    1 bod
  34. já se na ten hever těším víc jak na vánoce, ale ty to asi letos nestihneš co?
    1 bod
  35. Pokud jsi ten hever na vzor musel kupovat, tak jsi ho měl pouze vylepšit - udělat mu lepší základnu. Zbytek očistit, nabarvit a promazat. A dlouhý roky by bez problémů sloužil. Ale koukal jsem na tvoje starší příspěvky a dotazy a už mě tvoje nynější počínání nepřekvapuje....
    1 bod
  36. Taky si myslím, že vyrábět samo-domo hever v dnešní době je ztráta času. Takovýto "proč to dělat jednoduše když to jde složitě". Už několik let používám asi v Globusu koupenej hydraulickej 2t podjížďák za asi 500 - 600 kč. I po pár letech stále drží a neklesá i když s ním běžně opravuju auta a ta jsou na něm někdy i několik dní. Když zvedám svoje auto, který má hrany práhů netknutý, tak na zvedací patky dám podložku vyrobenou z uříznutého silentbloku gumou k hraně práhu abych ji nepoškodil.
    1 bod
  37. Nemuset uz radit a venovat se plne rizeni? Tolik zenskych ma manual a jak ridi? Manual ci automat vec nazoru, ale nemyslim si ze manual sebira venovani za volantem. Pridava naopak konyrolu nad autem pri privrzdovani a tak. Ale signoflife jestli se rozhodujes mezi 110kw nebo 140kw tak jdi do 140 je to lepsi :-)
    1 bod
  38. Taky mě motoráři a zkušební jezdci ŠA tvrdili, že Tsi je naprosto spolehlivej a dokonalej motor. Hlavně 1.8 a 2.0.
    1 bod
  39. Nechapem preco mu stale vytikate 1.0... ved ma este dalsie auto k dispozicii, a tym je golf VII variant, motor si uz nepametam presne. Takze ak to ma byt auto do mesta tak preco nie, na to ten 1.0 bude uplne stacit. Ze vas to stale bavi pisat to iste dookola ze vy by ste brali silnejsi motor, a lepsiu vybavu,a taku velkost diskov. Viem ze keby sa to tu neomielalo stale dookola tak by to forum bolo miestami mrtve, ale proste mi to pride stale to iste dookola sa tu pise.
    1 bod
  40. Moja skúsenosť s motorom 1,8 TSI CDAA je tiež veľmi bohatá, mám ho v Superbe 2, 06/2009. Kupoval som ho v roku 2012, kedy mal najazdených cca. 40 000km, O rok neskor som dával na radu známeho, ktorému preskočila reťaz, preventívne meniť rozvody a napinák, ale ja som žiadne chrastenie nemal, každopádne po výmene som N-kový napinák rozobral (viz foto) a ozubená vačka, ktorá má držať napinák vysunutý kým nemá olej tlak, už bola úplne zodratá, takže asi by bola iba otázka času, kedy by to preskočilo. Potom nastalo obdobie kľudu a spokojnej jazdy až do cca 120 000 km, kedy sa začala objavovať zvýšená spotreba oleja, ale bola stále v norme od Škodovky. Toto trvalo asi pol roka, až kým nezačala ísť spotreba oleja do extrému, to už som dolieval aj liter oleja na 1000km a nosil jedno 5litrové balenie v kufri. V Júli 2015, pri 140 000 km som mal dlhší čas volno, tak som sa rozhodol túto agóniu skončiť a išiel som s autom do autorizovaného servisu. Tam ma čakal šok, pretože tam mali zrovna rozobratú Oktáviu s rovnakým motorom a s rovnakým problémom ale s oveľa menšími kilometrami a mal som možnosť vidieť ten motor rozobratý, všetky 4 piesty mali krúžky úplne zodraté a mali také vôle, že sa mohli voľne vo valcoch pohybovať do strán, ale čo bolo fatálne, tak steny valcov boli úplne doškriabané, takže strata kompresie a nutná výmena celého bloku motora (polomotor), a samozrejme piestov a ojníc - odhad cca 5000 až 6000 EUR. U mňa pripadali zo strany servisu dve možnosti, motor rozoberú a keď budú valce nepošriabané, tak "iba" piesty a ojnice za cca 3200 € ale keď budú poškriabané, tak situácia ako pri Oktávii. Nakoniec som sa rozhodol už starý motor nerozoberať a neplatiť za tento výkon , ale autorizovaný servis pristúpil na to, že ak si zoženiem motor, tak mi ho celý vymenia, čo sa aj stalo, podarilo sa mi zohnať komplet motor 06/2012 (už po modifikácii krúžkov) s nájazdom 22 000 km, skompletovaný aj s turbom za 2500€ + výmena v autorizáku, takže som sa vošiel do 3000 €. Odvtedy najazdené cca. 7000 km, motor ide výborne a hlavne hladina oleja sa z maxima ešte ani nepohla, čo je priam zázrak :-) Snaď vydrží aspoň ďalších 150 000 km. Ak by ste niekto potrebovali kontakt na firmu, ktorá mi motor zohnala, dajte vedieť. Majiteľ Oktávie nakoniec zvolil tiež tento scénar a tiež mu vymenili celý motor
    1 bod
  41. To Martin: Nejlepší koupit celý nový zámek, sice druhovýroba asi z Číny, ale funguje to a nějaký čas fungovat bude: http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb/dily-karoserie/zamky-vicka/1913-zamek-zadnich-dveri-superb-2000-2008.html
    1 bod
  42. 14 otáček je teda nějak moc. Ale tři je málo, to je fakt a taky, když jsem vytáčel nad návodní limit, tak jsem byl nervní, kdy něco spadne, ale pohoda. Dráty jsem nemusel odpojovat, celej agregát jsem opřel vedle dveří, tak jak byl a zámek vyměnil. Trochu mě naštval ten nejtek - proč tam nedali šroubek? Jedinej rozdíl je nyní v tom, že zamykací kolíček zalejzá víc do dveří, v podstatě zaleze celej, nekouká kousek jako předtím a jak zbývající dveře.
    1 bod
  43. Nemas v aute originál HF. Funkce si najdi. nejvyssi stupen original HF je GSM III Premium.
    1 bod
  44. Vždyť nikdo přesně neví co bylo zasažený, znáš to jenom z popisu někoho. Kdyby byla aspoň fotka, takto jsou to všechno jen dohady a spekulace......Jestli to pojištovák odhadl na 205 tisíc, tak je to asi opravitelné.
    1 bod
  45. Caute. takze tu je foto kde by sa mala dotykat ta palivova hadicka karoserie a sposobovat drncanie. Ja som ju mal vypodlozenu penou a drncalo to aj tak.
    1 bod
  46. zkuste se podívat pohledem v motorovém prostoru jak jde trubka od klima kompresoru tak u mě se částečne dotýkala karoserie a to mělo za následek taky nepříjemný zvuk v interiéru je třeba ji opatrně odehnout jinam
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...