Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/16/16 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Já ti rozumím, ale s touhle logikou bych auto prodal a chodil pěšky. Stejně tak mám známého kterého 2x po sobě někdo naboural tak že měl totálku. S touhle logikou bych prostě už nemohl sednout do auta. Ber to tak že svoji smůlu už máš vybranou3 body
-
Dokonce myslim, ze když otevres kufr tlacitkem u 5tych dveří a zase zavres, ze zbytek auta zustane zamcenej.2 body
-
2 body
-
Jo ták, v autě vzadu, pro mě zepředu :-) Zachytil jsem to za kus plastu. Nedrží to tam nějak pevně, ale ani to není našponovené. Zítra vyfotím. Ta mezipodlaha zakryje některé fixační prvky, proto improvizuju.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Občas při startování 2x rychle po sobě cvakne u motoru (mělo by jen 1x). Jednou bylo startování delší a neklidne a vymazal se i palubak (někdy v létě minulý rok). Tak to jsem zbystril. Na garancce - závada se neprojevila. Vcera ráno se auto odemklo úplně normálně, ale na startování už nereagovalo. Palubka černá (nic nesvitilo), ani u motoru nic necvaka, startér se ani nesnazi. Vylezl jsem z auta, zamknul - úplně normálně i auto bliklo. Šel jsem pro multimetr, odemknu auto (zas normálně) a ejhle, startuje jak nic a palubak vymazanej. To mě nasralo dvojnásob, ja už chtěl volat odtah. Bylo mi jasné, že mi reknou, závada se neprojevila. Před chvíli volal, prý povoleny mínus pol na baterce. To poser koště. Auto Kout Brandýs nad Labem mi dělal garancku, kde je mimo jine kontrola baterie. Zivotnost, včetně kontaktu!!!! Mam i protokol. A tam mi zkurvili i geometrii a dali auto do myčky přes můj zákaz. Víčko na olej umasteny, prahy okopany. Vsude samej lempl!1 bod
-
Dal jsme vzpěry z obautodily.cz. Montoval jsem sám, nic se nikde neposunulo. Źádné podložky jsem neřešil. Milotec tež někdy neví co za ty věci chtít.1 bod
-
1 bod
-
Vzpery dnes o 11 dorazili a uz su aj namontovane.Zalezitost 20min,nie viac,samozrejme praca vo dvojke a spravne naradie je potrebne.Navod podrobny,do najmensieho detailu a ak sa ho clovek drzi/vratane oznacenia si polohy povodneho osadenia kapoty/,nic sa nerozhodi,vsetko funguje tak,ako ma.Ziadne zhananie podloziek ako hravec,vsetko proste ako ma byt.Zatvaranie bezproblemove,otvaranie presne ako v popise,pomoct kapote asi do 1/3 a potom uz krasne plynulu dobehne,pred koncom decentne spomali a dobrzdi.Tak si to predstavujem.Cena 73eur je asi jedinym nedostatkom,ale bohuzial odzrkadluje kvalitu drziakov,vzpier a prislusenstva..Milotec u mna opat nesklamal a boduje.Ak by tam nebol na vzperach a krabici napis Milotec,kludne by som si myslel,ze je to original Skodovacky diel.Vsetko uhladne zabalene,jednotlive diely oznacene indexom pravej a lavej strany,proste fakt vychytane.Ja som teda spokojny,pre mna osobne zmysluplna investicia. Par foto z uchytenia. Este doplnim,ze na obale tlmicu vzpery je hodnota 180N Takze tu mame vzpery od Milotec,OB autodily a od Mikliska.Zaujemcovia,mozete vyberat:-) Video tu: https://youtu.be/OYiHNBs3LZo1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já taky trpím když jedu 1km do supermarketu a tam to studené chcípnu, ale na druhou stranu to auto má sloužit pro mě a ne já jemu. Chápu že mu tím nijak extra nepomáhám, ale asi je pro mě příjemnější mu zaplatit za pár let servis než chodit pěšky, to to auto nemusím mít. To že bude někdo jezdit pořád krátké vzdálenosti se v 90% nijak neprojeví a s největší pravděpodobností se to neprojeví těm co o tom nepřemýšlí. Vy co to tu řešíte spadáte pod 10% kterým se to určitě projeví1 bod
-
Po cipe spotreba smerom dolu na turbobenzine?Vopred Ta upozornujem,ze mozes zabudnut.Opak bude pravdou.Bohuzial ani ziadny zazracny zabeh,ktory mimochodom neexistuje,to nezachrani.206kw opica je hladna,tak tam treba uz pred kupou ratat s riadnou porciou bananov1 bod
-
Proč by někdo nemohl jezdit 3-5 km ? Já tak jezdim do práce pořád, poslední dva roky dieselovou octávkou, a nikdy nebyl problém. Voda byla zahřátá na 70-80°C, ale na autě to nijak znát nebylo... A buhví jak s tim kdo jezdil 10 let přede mnou... Je hezký se o auta starat a dopřávat jim, ale neměli byste to tak hrotit a přehánět. S vaší logikou by si člověk koupil auto, ale do práce jezdil sockou nebo pěšky, páč je to "jen" a "pouze" 5km Auto je furt stroj, od kterého si představuju usnadnění života a komfort cestování... EDIT: Olej měněn každých 9 000km1 bod
-
Koupil jsem si auto proto aby mi slouzilo a ne abych slouzil ja jemu :-). Kazdopadne ja jezdim prevazne uz cca 15 let kratky trasy od 1km do 5-8km a u zadnyho auta jsem nepozoroval zvlastni opotrebeni cehokoliv az na baterku. Tech jsem se stal velkoodberatelem :-) musel jsem vzdy davat niznsi kapacitu oproti originalu. Ale taky vsechny auta mely vyhrejvany nekdy i 4 sedacky a to ja poustim mimo leta porad.1 bod
-
Chudák moje manželka, budu jí muset zakázat vozit děti do školky. Jedno za ruku, druhé na koně a marš pěšky. Nedělal bych z toho takovou vědu. Auto má sloužit a při troše ohledů sloužit bude, navzdory těm 3km, hodně let.1 bod
-
Sice je to tak, jak píšeš, že každej motor si tímto cyklem projde, než se ohřeje, ale nejde ani o ten motor, jako spíš o degradaci oleje během těchto krátkejch ,,studenejch" jízd. Pokud se ti olej neohřeje na provozní teplotu a nějakou dobu s ním nejedeš, nestihne se z oleje odpařit zkondenzovaná vlhkost a palivo, ktery se tam dostává při studenejch jízdách. Z toho plyne znehodnocení oleje a rychlejší opotřebení motoru.1 bod
-
1 bod
-
Už jsem to sice dával do jiného, svého tématu o mém autě, ale ještě by se to hodilo sem - přikládám fotku namontovaných originál L&K zadních LED světel + správně nakódováno od Ferdy:1 bod
-
Tak jsem včera otestoval dojezd v praxi až do prvního škytnutí... Bylo to vcelku veselé. Vyjížděl jsem z Prahy směr Německo, D8 a na dojezdu svítilo 30 km. Zhruba po 30 km se mi rozsvítil dojezd 0 km, což bylo v té chvíli při ujetí 840 km na nádrž (spotřeba do toho okamžiku na nádrž byla asi 5,1 l/100 km). No inu jel jsem dál a věděl jsem, že na minimálně 40 km to vystačí (vyzkoušeno minule), ale s teorií, že při ukazatelu dojezdu 0 km, je v MQB nádrži ještě zhruba cca. 7 l paliva. Projel jsem české tunely v Krušných horách (již lehce ve stresu jsem si říkal, že když motor škytne, musím se trefit do nouzového zálivu nebo to bude špatné...) Neškytl, jelo se dál, dojel jsem do 50 km vzdálených Drážďan a stále nic...Pokračoval jsem po A4, pak po A14 na Lipsko, stále nic... Najeto již 1000 km (průměrná spotřeba na nádrž v tu chvíli 5,0 l/100 km). Grimma - stále nic a pak přišel škyt. Motor jsem okamžitě vypnul - PC v tu chvíli ukazoval 1027 km, tedy jsem na dojezd 0 km najel ještě lehce přes 180 km!!! Je pravda, že jsem to moc nehonil (100-120 km/h tempomatových), odhaduju spotřebu na těch posledních 180 km asi 4,5 l/100 km. Čili to +/- odpovídá oněm 7 l v nádrži - záleží na každém kolik na ně najede km... No, ta pravá zábava teprve přišla. Jelikož jsem těch posledních snad 50 km držel klíček zapalování opravdu křečovitě - abych mohl motor okamžitě vypnout, což se mi i povedlo, tak jsem jel po německé dálnici v mžiku bez zapnutého motoru. Celkem štěstí bylo, že přede mnou byl zrovna sjezd - cca. 1000 m jsem z mírného kopce doplachtil. Myšlenka byla, raději doplnit palivo někde mimo dálnici, než v odstavném pruhu. Povedlo, sjel jsem a zastavil. Auto z kanystru - 6 l - dotankoval. A startuji - 2s, motor nenaskočil, 2. pokus - 5s a také nenaskočil. To už jsem si říkal, že to není vůbec dobré... Chvilku jsem se uklidňoval, něco zanadával a na potřetí po 5s naskočil - rovnoměrně a normálně. Trvalo přeci jen déle než se do válců dostala zase nafta (z nádrže to jsou dobré 3 metry palivového potrubí a v tom byl jen vzduch). Palivoměr se ani nepohl, dojezd byl stále 0 km, což potvrzuje teorii se 7 zbývajícími litry. Obrázky PC klidně zašlu přes SZ, sem mi to nejde vložit. Tak, co, najde se nějaký další odvážný tester???1 bod
-
Zdravím, S tímto problémem jsem kontaktoval přímo ŠA. Ta mě odkázala na mého dealera. Tak jsem se obrátil na můj servis a zkoušeli jsme to přímo v autě a po vyzkoušení několika telefonů požadovaná funkce stále nefungovala. Tak servis zase odeslal žádost o technickou podporu ŠA, leč opět bez úspěchu. Nakonec to chtělo nápad a podařilo se mi na to uživatelsky přijít. Snad to někomu pomůže plnohodnotně využívat navigaci, protože je to velmi pohodlné než pořád zadávat úplnou navigační adresu. Jde o to, že při přidávání adresy do kontaktu se přímo v telefonu (značka Samsung) vyplňuje do jednoho řádku. V servisu jsme zkoušeli připojit Nokii, co jede na Windows a tam to šlo. Jenže u této Nokie se adresa na rozdíl od Samsungu s Androidem vkládá do jednotlivých políček (např. ulice, město, PSČ, stát). Napadlo mě tedy po čase synchronizovat mé kontakty s google účtem a pohybovat se pouze ve webovém prostředí. A světe div se, tam se adresa u jednotlivých kontaktů vyplňuje do jednotlivých políček. Takže jsem si upravil všechny adresy, které mi Samsung natlačil pouze do políčka ulice. Synchronizace telefonu s webem a posléze i s Columbusem proběhla automaticky. Takže teď už se stačí navigovat na jméno v kontaktech a není třeba otrocky zadávat celou adresu manuálně. Takhle se vyplní sama z dat v kontaktech telefonu. Pavel1 bod
-
1 bod