Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/03/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
BARUM ULTRASMYK by to prelitly jako hovno bez jedineho skrabnuti. CZECH kvality.3 body
-
2 body
-
2 body
-
Kapitáne to je paráda, tohle já dostal z 1,8 TSI a to jsem myslel, že ty benzíny pojedou lépe jak tahle ropa. Jak jsem psal, já 220 a víc se tomu asi už nechce.....2 body
-
Jo trochu semnou zacloumalo ale v pohodě. Bylo to ještě v Německu na D17 sranda byla že jsem kus před tím zkoušel maximalku jestli to nemám rozbitý jako klint :-D2 body
-
2 body
-
Hm, to je zakkadni motor bez turba. Ten byl nedavno nahrazen 1.0 s turbem. Tak ze se ti nedivim. Kdyz si primyslim, ze Opely jsou vseobecne tezky jako krava tak je to jasne.2 body
-
2 body
-
Sem pište, co lze dokódovat (a jakým způsobem) na OIII. Např. laptimer, odstranění chybového hlášení osvětlení při použití LED, atd. NÁVODY: BRISKODA.net: Octavia III VCDS Adaptations - tried and tested steimei.de: http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-octavia-iii-5e.php Před položením dotazu ve smyslu "Dejte obecný návod na kódování...." doporučuji si přečíst tento příspěvek: Hlavně tento odstavec, cituji: "Veľa ľudí pýta presné návody na určité kódovania. Časy, keď na každé auto fungoval rovnaký postup, sú už dávno preč. Čo funguje na jednom aute, nemusí fungovať na druhom. Častokrát v priebehu modelového roka sa mení softvér v jednotkách za novší, veľakrát aj hardvér a dochádza k zmenám v kódovaní a adaptácií. Stačí malá zmena z jedného bitu/bajtu na iný, alebo len zmena názvu adaptácie a návod už nefunguje. Preto sa univerzálne návody ťažko píšu a ja osobne som s tým prestal. Fungujem/fungoval som na viacerých aj zahraničných fórach, veľa konkrétnych zverejnených postupov pochádza odo mňa a boli platné a funkčné v čase zverejnenia. Niektoré platia dodnes aj na novšie autá, ale u množstva z nich záleží na konkrétnom modelovom roku, na kombinácii viacerých použitých jednotiek, rôznemu sw v nich a toto sa nijakým univerzálnym návodom pre začiatočníkov podchytiť nedá. Veľa ľudí pokúpi lacné VCDS káble z Číny, pozrie návody trebárs na Stemei a ide "kódovať". Pred týmto dôrazne varujem všetkých nadšencov, dať do pôvodného stavu nefunkčné auto nemusí byť celkom jednoduché, hlavne po zásahu cez čínske VCP. Na to obzvlášť pozor, VCP patrí do ruky len tomu, kto vie čo robí! Minimálne raz týždenne riešim takéto lahôdky a veruže ich už zopár prišlo aj na podvalníku alebo odťahovke..." Veškeré úpravy a změny v kódování jsou na vlastní odpovědnost a nebezpečí každého uživatele!!! ⬇️SOUHRN kódování z tohoto tématu by @bouchy ⬇️ Možnosti kódování u OIII.docx1 bod
-
problém Tipa je spíš v tom, že v době své největší slávy, to bylo jedno z nejlepších, né-li nejlepší auto své třídy. Teď je to auto pro "chuďasy" ? celkem smutný...1 bod
-
1 bod
-
Clinte to je jen detska nemoc, kolikata ze uz u tebe ? jen pata. Kvalitni vozy skoda se preci nerozbijeji. No ale mas to preci v zaruce. [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Souhlas, má to logiku. Sám to dělám stejně, jen mám možnost si výměnu oleje a filtru udělat sám a vyjde to pod 1000 i s LL, když si odečtu DPH a to je v poměru k ceně auto skoro 0.1 bod
-
Trojky okty už proměřujou méně, než dvojky, potvrdí vám to Honza s číslem a mám to taky vypozorované. Nejhorší jsou Seaty, pač u Leonů se zjistilo, že při 250 na tacho jedou 190 reál...Takže už při 200 na Petrrrovým tacháku by Koktu v pohodě s Cuprou spráskal, pač by tam měl Petrrr reál 220 a Kokta na tachu 280 a reál 210.1 bod
-
srovnáváš nesrovnatelný, ta O3 co všude psal strejda Kaban, tak je lehčí.... akorát 220 na taháku znamená v realu, cca 210km/h?1 bod
-
No to je jasne, ze s takovou rychlosti jel max. za 5l/100km. Clint to muze potvrdit. Ten ted setri mesicne 10tisice kc na pohonnych hmotach. [emoji1]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Presne keca. Kdyz jsem jel za nim s Thalii a kdyz jsem mu rikal at mi neujede na dalnici ze nemam dalnicni znamku at jede predemnou kvuli pripadnym policajtum, tak uz na najezdu byl v prdeli a mel strasnou radost jak ujel Thalii. Hold mindrak. A to jsem jel 160 a dojel ho az na konci dalnice. Kdyz sjizdel do te sve satelitni vizky. [emoji1] Jo Motosi ta spona je na pikacu nejak to dubluje. Vyfotil si nam co vidis z okna jo. Dejvickej kulatak bydlis v prizemi jo, auta to jezdi u hlavy. [emoji23]1 bod
-
Ty jo si mě zklamal od tebe jsem chtěl radu jestli to půjde svařit a ty na mě že mám koupit novej no nic zítra zajedu za nějakým specialistou a uvidím co na to řekne ale co jsem koukal na netu tak vařej úplný nesmysly o proti tomu co mám já.Clinta neposlouchej káže vodu a pije kořalku po dálnici jezdí 220protože mu to víc nejede a koupí si dvoulitra když by mu stačila šestnáctka;-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jojo, je to mrdka Navíc koukám, řádně udržovaná Petrrra kinderka by tomu oplu napráskala jako fík.... Já měl v G-čku Astře 1,4 Eco Tec 90 kobyl, v combi. Tenkrát jsem si myslel, že to jezdí dobře, pak jsem to prodal kolegovi, co měl před tím Fiata Bravu v dieslu s turbem a prodal ji za tejden, že to vůbec nejelo1 bod
-
1 bod
-
Ano mám DSG a ano uznávám všechny odborníky a Tvůj názor(jako odborníka - to není žádná ironie) beru taky. Viděl-li jsi pár rozebraných motorů, jistě byly starší...tím chci říct jedině to, že všechny ty technologie jdou mílovými kroky kupředu, I technologie olejů a všeho možného. Taky docela nerozumím tomu, proč najednou skáčeš od motoru k DSG. Takže k těm motorům....před enormním opotřebením mne záruka nekryje, to máš bez diskuzí pravdu. Já bych chtěl fakt akorát vědět kolik CUNA motorů s Kastrólem Edge cosi uvnitř jsi viděl zničených či aspoň enormně opotřebených...víš, já tyhle argumenty znám, (a to nejsem žádný "tajný agent Vw) ale to většinou skončí že "Máňa to říkala...." to není nic proti Tobě, ani se nechci v neděli po ránu hádat :-) A ano, máš pravdu, že všechny ty zelené předpisy určitě urychlují opotřebení oleje v motoru (co to dělá s DSG kde tak vysoké teploty nejsou to nevím)...Upřímně řečeno, ten tlak "veřejného mínění" o termínech výměny všeho možného je fakt velký a informace o tom kolik motorů CUNA se totálně podělalo je zcela jistě velmi přísně utajovaná informace, ale to je skoro všechno. Jako když jsem otevřel téma vyvažovacích hřídelu v CUNA a CUPA a který motor je v dieselové erese.....to jsem dostal kartáč i od škodovky, když jsem se neustále dožadoval vysvětlení, které mi stejně neposkytli...je to jedno, já to prostě udělám takhle a přeju Ti aby se Ti díky výměnám všeho, co vyměnit jde motor ani jiná část nikdy nerozsypal a ať jsi maximálně spokojen (opět-bez ironie). A už toho nechám, venku je opět docela hezky.....1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No já nevím, ale ta Astra co jsem dnes vyfasoval, tak ta je spíš vyrobená abych někde na silnici zhebnul. Nejde s tím předjet ani posranej kamion. Jako tohle je fakt dobrý akorát do města a ne s tím najezdit 3000km měsíčně.1 bod
-
Pokud je šířka pásma pro jednotlivé repráky nastavená stejně jak u Cantonu v oktávce, tak zadní "středobasy" hrajou jen středy. Takže pokud dáš balance dozadu, hrajou ti jen výšky + středy a basy obstará subwoofer (ale ne v celém rozsahu), takže to zní hrozně. Ale s tím nic nenaděláš, to bys musel vykuchat celý systém1 bod
-
Demontáž přední stropní lampy: http://forum.skodahome.cz/topic/123629-demontáž-předního-stropního-osvětlení/1 bod
-
1 bod
-
jo představa jak těsně za mnou někdo maže rychlým krokem po schodech, jednou rukou mě šťouchá do nohy s kufrem plným elektroniky a v druhé ruce drží anténu, aby měl dosah až na parkoviště a kolega stihl nejen otevřít, ale i nastartovat mi přijde docela komická... Vždyť i dálkové ovládání je vcelku snadno zachytitelné=překonatelné a to na poměrně velkou vzdálenost. Svého času se doporučovalo na velkých parkovištích auto několikrát po sobě dálkou zamknout a odemknout, aby se snížila šance zachycení signálu a těch historek o vykradených autech bez jakéhokoliv poškození taky není zrovna málo. Je to tak jak jsem psal výše - všechno je překonatelné a je na každém, do jaké úrovně bezpečnosti se pustí. Ale toto tady mi už přijde jako hysterie, kvůli jednomu nějakému laboratornímu pokusu. Ano děkuji, vím, že KESSY není srovnatelné s pancířovým zámkem na litinovým trezoru a to je tak asi všechno. Jestli je normální dálka výrazně bezpečnější, tak to tedy z toho nepoznám.1 bod
-
Klasické stropné žiarovky mozes zameniť za hocijaké T10 ledky z číny... zozenies na eBay 10 ks za pár eur aj z poštovným...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
osobne nevidim problem v tom, ze niekto spravi nieco zadarmo a druhy za to vypyta uplatu... ono je mozno hlavny rozdiel v medzi "mam kabel a na fore som nasiel, ze s tym viem spravit asi toto..." a "presne viem co robim, viem sa zarucit, ze ak nieco slubim, tak to aj splnim..." proste je to rozdielna uroven danej sluzby... ak auto zverim do ruk ozajstnemu odbornikovi, tak nevidim najmensi problem v rozumnej odplate (v mojom pripade to bol Igor z BA a kedze tu u nas robil asi 7 aut, tak aj cena za jedno vychadzala celkom fajn) islo predovsetkym o tieto adaptacie: Columbus video obraz pri pohybe auta + povolenie vstupu do skryteho setup menu Automaticke zatvorenie okien pri dazdi Zapnute zadne svetla pri dennom svieteni Zobrazenie sily ventilacie v AUTO rezime Zrusenie AM frekvencie radia Zmena citlivosti cidla vlhkosti (zabranuje roseniu okna) Naklopenie praveho zrkadla pri zaradeni spiatocky Corner hmlovky Dve zadne hmlovky Oneskorene ostrekovanie xenonov Stlmenie (intenzity) predneho denneho LED svetla pri blikajucom blikri Signalizacia nezapnuteho pasu vodica a spolujazdca – vypnut Pernamentne vypnutie Start-stop Zobrazenie mnozstva paliva chybajuceho do plnej nadrze na maxidote (nie je to presne, zaokruhluje na 5 litrov) Zatvaranie 5-tych dveri gombikom z predneho sedadla (pre tych, co maju elektricke otvaranie kufra) samozrejme v zavislosti od toho, kto co chcel, resp. mohol vzhladom na vybavu auta (jednalo sa vesmes o vybavy RS a Business)1 bod
-
Pokud je to myšleno na nabídku samuraie, že provede kódování zdarma (jako že asi ano), tak se musím zeptat: Jsou zde s ním nějaké špatné zkušenosti? Abych se nespálil, kdybych ho třeba vyhledal. Pokud nikdo konkrétní špatné zkušenosti nemá, pak to považuji za podpásovku.1 bod
-
Krenstikovo první žádost o Comming a Leaving home: http://forum.skodahome.cz/topic/126882-co-a-jak-lze-na-oiii-dokódovat-vcds/?p=1944445 Najděte v tématu mou odpověď, že to nejde?? V soukromé komunikaci jsem také nic nenašel(možná jsem smáznul) a píšu, že to umím cca. 2 měsíce... Jinak nemusíš otvírat dveře...správný postup je: Vytáhneš klíč, světla vypnutá, krátce rozsvítíš světelnou houkačku a pak až otevřeš dveře tak se auto rozsvítí. Zajímavé, že opět se do mě hned pustili a nikdo z nich Ti to neporadil. Tady je sumář mých příspěvků(které něco nastavují v autě): http://forum.skodahome.cz/topic/126882-co-a-jak-lze-na-oiii-dokódovat-vcds/?p=1860246 http://forum.skodahome.cz/topic/126882-co-a-jak-lze-na-oiii-dokódovat-vcds/?p=1958601 http://forum.skodahome.cz/topic/126882-co-a-jak-lze-na-oiii-dokódovat-vcds/?p=1958862 http://forum.skodahome.cz/topic/126882-co-a-jak-lze-na-oiii-dokódovat-vcds/?p=1959840 http://forum.skodahome.cz/topic/126882-co-a-jak-lze-na-oiii-dokódovat-vcds/?p=1963653 http://forum.skodahome.cz/topic/126882-co-a-jak-lze-na-oiii-dokódovat-vcds/?p=1968639 http://forum.skodahome.cz/topic/126882-co-a-jak-lze-na-oiii-dokódovat-vcds/?p=1970142 http://forum.skodahome.cz/topic/126882-co-a-jak-lze-na-oiii-dokódovat-vcds/?p=1975355 http://forum.skodahome.cz/topic/126882-co-a-jak-lze-na-oiii-dokódovat-vcds/?p=2000181 Některé příspěvky reagují přímo na požadavky členů tohoto fóra. Nemusím se víc obhajovat...1 bod
-
je to bůh jinak pawouku tohle můžeš ještě přidat na homepage. : https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=49D9FF091C92EAF7!1921&ithint=onenote%2C&app=OneNote&authkey=!AHp3f0GKe_KV48E1 bod
-
tak jsem to prosel a vybral postupy, ktere tu nekdo napsal... Návod na prosté odpojení + návod na vypnutí sound generátoru přes kabel. www.briskoda.net/forums/topic/301834-has-anyone-disabled-the-vrs-sound-generator/ Úprava nastavení čidla vlhkosti: Zmena citlivosti cidla vlhkosti - Jednotka 08, v kodovani byte 14 zmenit na 08 Cornering 09 - Central Electronics 16 - Security Access - enter 31347 10 - Adaptations (5)-Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion B 12 zmenit na Abbiegelicht links (5)-Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion B 13 zmenit na Abbiegelicht rechts pro RS navíc: (5)-Leuchte8FL LB39-Lichtfunktion B 8 zmenit na Abbiegelicht links (5)-Leuchte9FL RB2-Lichtfunktion B 9 zmenit na Abbiegelicht rechts Deaktivacia AM pasma na radiu/navigacii Jednotka 5F, v kodovani byte 14, bit 1 zapnut Coming/leaving home cez hmlovky a nie stretavacie svetla Jednotka 09, bezpecny pristup 31347, v adaptaciach zmenit: -Comfort illumination-Coming Home Leuchten nastavit na Fog Light -(x) Leuchte6ABL LC5-Lichtfunktion C 6 nastavit na Not active -(x) Leuchte7ABL RB1-Lichtfunktion C 7 nastavit na Not active Hodnota x sa meni v zavislosti od konfiguracie svetiel - ci su obycajne alebo bixenony tlumení DRL u LEDek při blinkrech (16)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion G 2, stará hodnota "Not active", nová hodnota "Blinken links aktiv beide Phase" (18)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert GH 2, stará hodnota "0", nová hodnota "35" (19)-Leuchte2SL VLB10-Dimming Direction GH 2, stará hodnota "Maximize", nová hodnota "Minimize" (16)-Leuchte3SL VRB21-Lichtfunktion G 2, stará hodnota "Not active", nová hodnota "Blinken links aktiv beide Phase" (18)-Leuchte3SL VRB21-Dimmwert GH 2, stará hodnota "0", nová hodnota "35" (19)-Leuchte3SL VRB21-Dimming Direction GH 2, stará hodnota "Maximize", nová hodnota "Minimize" tlumení DRL ale normálního halogenu při blinkrech Jednotka 09, login 31347 a potom v adaptacích zmenit hodnoty: (16)-Leuchte4TFL LB4-Lichtfunktion G 4,Blinken links aktiv (beide Phasen) (17)-Leuchte4TFL LB4-Lichtfunktion H 4,not active (18)-Leuchte4TFL LB4-Dimmwert GH 4,25 (19)-Leuchte4TFL LB4-Dimming Direction GH 4,minimize (16)-Leuchte5 TFL RB32-Lichtfunktion G 5,Blinken rechts aktiv (beide Phasen) (17)-Leuchte5 TFL RB32-Lichtfunktion H 5,not active (18)-Leuchte5 TFL RB32-Dimmwert GH 5,25 (19)-Leuchte5 TFL RB32-Dimming Direction GH 5,minimize Aktivace HHC Aktivace HHC (asistent rozjezdu do kopce) – jednotka ABS, Byte 25, bit 0 a 1 Aktivace XDS jednotka ABS, Byte 23, bit 1 Nastavení tuhosti posilovače řízení V servu(44) lze nastavit přímo charakteristika serva($1920): možnosti: volba módu pomocí tlačítka - hodnota: $00 komfortní - hodnota: $01 automatická - hodnota: $02 dynamická - hodnota: $03 základní - hodnota: $04 Kodovani LED pro osvetleni nohou (1)-Leuchte30FR LC72-Lasttyp 30,36 - LED Kleinleistung (6)-Leuchte30FR LC72-Dimmwert AB 30,89 Vypnutí světlené houkačky(nebude se hýbat ani clonka): Leuchte10SHUTTER LB23-Lichtfunktion B 10,not active Leuchte11SHUTTER RB22-Lichtfunktion B 11,not active Leuchte6ABL LC5-Lichtfunktion B 6,not active Leuchte7ABL RB1-Lichtfunktion B 7,not active Mlhovky spolu s dalkovymi: (8)-Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion C 12,Left high beam (9)-Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion D 12,not active (10)-Leuchte12NL LB45-Dimmwert CD 12,100 (8)-Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion C 13,Right high beam (9)-Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion D 13,not active (10)-Leuchte13NL RB5-Dimmwert CD 13,100 Zapnutí světelné houkačky přes mlhovky: Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion C 12,Lichthupe generell Leuchte12NL LB45-Dimmwert CD 12,100 Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion C 13,Lichthupe generell Leuchte13NL RB5-Dimmwert CD 13,100 u RS navíc(budou svítit obě dolejší světla): Leuchte8FL LB39-Lichtfunktion C 8,Lichthupe generell Leuchte8FL LB39-Dimmwert CD 8,100 Leuchte9FL RB2-Lichtfunktion C 9,Lichthupe generell Leuchte9FL RB2-Dimmwert CD 9,100 koncová světla společně s brzdovými světly při denním svícení: (9)-Leuchte22BR MA57-Lichtfunktion D 22 to standard position light "Standlight allgemein" (10)-Leuchte22BR MA57-Dimmwert CD 22 to 25% mlhovky jako další brzdová světla: (9)-Leuchte23SL HLC10-Lichtfunktion D 23 to brake light (9)-Leuchte24SL HRA65-Lichtfunktion D 24 to brake light nebo (16)-Leuchte26NSL LA72-Lichtfunktion G 26,Brake light (18)-Leuchte26NSL LA72-Dimmwert GH 26,100 16)-Leuchte27NSL RC6-Lichtfunktion G 27,Brake light (18)-Leuchte27NSL RC6-Dimmwert GH 27,100 Vypnutí ESP změna posledního bytu v kódování jednotky ESP(adresa 03) na hodnotu $07 = volby ESC Zapnuto, ASR Vypnuto, ESC Vypnuto a nebo hodnota $06 = ESC Zapnuto, ESC Sport, ESC Vypnuto. Příklad: stávající kódování: 1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C002 nové kódování: 1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C007 nebo 1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C0061 bod
-
Padající ručičky ? Závada je v 90% na stejným místě,od určitého ročníku vyřešeno pasivním chlazením.Pokud má někdo zájem,opravím to zadarmo nebo za cigára.Už jsem dělal 4x a vždy stejná závada,akorát jednou tam byl navíc mrtvej jeden odpor.1 bod