Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/08/16 ve všech sekcích

  1. V hospodě a lampárně se vždy řeší jenom kraviny. A hospoda s lampárnou netvoří toto forum, naštěstí. I když se o to někteří stále snaží.
    2 body
  2. Ale jistě, v tom máš 100% pravdu. Jen je tam drobný rozdíl - nikdy v minulosti o sobě nevykvákali dobrovolně tolik informací někomu, koho vůbec neznají a nevědí, co se s nimi děje a k čemu to slouží. Už jen proto mám k tomu odpor, to samé platí pro Google a jeho aplikace. PS: Já moc dobře vím o co jde. Že něco nemám, přece neznamená, že to neznám.
    2 body
  3. Heslo současnosti. Bohužel se tím řídí skoro všichni.
    1 bod
  4. Mě se aktualizoval včera, zase nějaké chujoviny v notifikaci, přibyl zvoneček, zase se nastavil podpis (jako po každé aktualizaci) a ještě to teď mluví anglicky skoro pořád... a aby toho nebylo málo, tak na fóru HONDA se s TapaTalkem nedá přihlásit, ačkoli ho normálně v TapaTalku najdu v seznamu a přihlásím se... každá další aktualizace ho víc a víc zadupává do země...aneb, když něco funguje, je třeba to rozesrat...
    1 bod
  5. Kliďo píďo, snad to nikdo neuvaří
    1 bod
  6. Dnes třeba toto, cesta z Prahy po okreskách ve 2, v kufru skoro nic bez klimy. Já i jako před 7 lety HTP jsem to zajel ,,na důchodce ´´ spotřeba oleje za 7let žádná, kombinovaná spotřeba na delší cestu pod údajem TP ( 4,8l má toto). Je fakt, že nad 4tis otáček jsem tak jednou měsíčně ( na co to k..., když dvoulitr z toho nikdy nebude).
    1 bod
  7. Velmi super místo pro superB:) vždycky tyhle pláně mají něco do sebe. Jen aby vyšlo počasí
    1 bod
  8. Myslel jsem že budu chipovat.Ale kašlu na to. Fakt jsem nepočital s tim že pojede tak hezky. Soudruzi maji asi dobře zpřevodováno =)
    1 bod
  9. Tak jsme dnes byli s Peťů omrknůt letiště v Popicích. V pozdadí nebudem mít Mikulov, ale Pálavu. Možná je to nakonec lepší místo pro nějaké scenérie Na každém konci letiště jsou velké plácky, ale pro focení se rozmístíme na trávu. Byli jsme to projít, ani břichoplazovci by tam neměli mít problém
    1 bod
  10. To je nesmysl - rýhy mohou být na kotouči i po 1000km, např. když do třmenu chytneš kamínek. Je třeba si uvědomit, jaký bordel se na cestách nachytá na destičky... Mnoho z Vás si asi neuvědomuje, že kotouče mají především BRZDIT, ne být KRÁSNÉ. Docela by mne zajímalo, co by někteří chroničtí řešici p****** řekli na toto: http://img.auto.cz/auto/base/2015-40/teaurs686_560e34e4d8bf1.jpg http://img.auto.cz/auto/base/2015-40/teaurs685_560e34e4b9405.jpg Vysolit 250 tisíc za karbon-keramiku, která je popraskaná! Už vidím ten zástup na reklamačním oddělení. P.S. malá nápověda - "praskliny" v povrchu karbon-keramických kotoučů jsou normální, stejně tak jako rýhy v kotoučích normálních.
    1 bod
  11. dobry napad zdvihnut auto "hore nohami" a lestit ho zo spodu Inak nováčik sa hned pozná
    1 bod
  12. Ta reklama je jen minimum, za které se dá skrýt cokoli... Cokoli, co se kdy na FB objevilo, je tam pořád. K čemu to asi potřebují? Jen tak pro zajímavost - zkoušel jsi se někdy vygooglit? A co tam na tebe vyskočilo?
    1 bod
  13. Ak to budeš držať okolo tých 2500ot tak ok. A neboj sa ten motor vytočiť má to rád resp. ja to mám rád
    1 bod
  14. Na FB je kdejaká kravina.
    1 bod
  15. Tak malá změna ohledně vyjížďky. Jelikož zrovna v sobotu jsou v Mikulově vinné trhy a Mikulovské slavnosti chtěl bych se mu vyhnout obloukem protože to tam bude nejspíš auto na autě a bohužel určitě i to vyhlídlé parkoviště bude plné. Tak jsem zvolil jinou trasu a fotky by jsme mohli udělat v Popicích na letišti. Celková délka vyjížďky je 30 km, s tím že 15 km se pojede na to letiště a dalších 15 km zpět do kempu. Zpět do kempu jsem zvolil jinou trasu, uděláme v podstatě takové kolečko aby trasa nebyla stejná. Cesta zpět bude po hrázi která půlí nádž Nové Mlýny s krásným výhledem na Pálavu. Pod samotnou Pálavou taky pojedem přes Dolní a Horní Věstonice. Přikládám odkaz na trasu a mapku trasy. Když se na tu trasu podíváte tak to kolečko se pojede po směru hodinových ručiček. Názory a připomínky vítám. https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=16.6010700&y=48.9085178&z=12&rc=9mH3PxSKzwkMJxSbQE9mUI-xSOCg9mM1-xRyoSax0xSKdW&rs=coor&rs=addr&rs=coor&rs=coor&rs=coor&ri=&ri=10051480&ri=&ri=&ri=&mrp={%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1}&mrp={%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1}&mrp={%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1}&mrp={%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1}&mrp={%22c%22%3A1%2C%22tt%22%3A1}&rt=&rt=&rt=&rt=&rt=
    1 bod
  16. rozhodol som sa, ze toto predam a kupim to s tym konektorom. Kto ma zaujem za 25 Eur. http://auto.bazos.sk/inzerat/61031691/SkodaVW-spatne-stmievacie-zrkadlo-1K0857511.php
    1 bod
  17. Je úplně jedno, jak jezdíš, dokud nejsi na silnici sám - když ti někdo/něco zkříží cestu a musíš krizově brzdit nebo se vyhnout, dostáváš se na hranu a tam rozdíly pochopitelně jsou. Ergo já říkám vybírat pneu podle trakce, hlavně za mokra - na hlučnost a spotřebu kašlat! Co ti bude platné, žes jezdil tišeji nebo levněji, až třeba zůstaneš na vozíku?
    1 bod
  18. V první řadě bych řekl, že je kelu turbo. Jak se to pořád točilo i bez plynu znamená, že šel olej z turba do sání a jelo to na něj. Ty ostatní projevy (jako vylítaní voda, motor bez oleje, voda v oleji) můžou bejt pouze důsledky přetížení motoru při nekontrolovatelným běhu na olej. Nechápu, že jsi motor nezkontroloval při první odstávce. Určitě už chybělo dost oleje....
    1 bod
  19. V mene Slovákov Dakujem Tomaskeny za to ze to za nás cvakol, klobúk dole a len ma to utuzuje v tom ze sme SUPERB banda rovnako aj Jakubovi za organizaciu a trpezlivost :-) uz sa na Vas tesime
    1 bod
  20. Jaký je prosím postup na odpojení lanka kliky (viz. obr.)? A jak sundat ty černé krytky na konstrukci dveří, aby se člověk dostal na plech? Měl jsem tapec sundaný, zkoušel jsem to, ale zřejmě se za to bojím vzít, abych nenadělal víc škody než užitku... Dík
    1 bod
  21. Tak to skusme cislami. Chces obiehat pri povedzme 90km/h. Patka ti toci cca 2100, trojka ti toci tak 3600 otacok (zdroj: http://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?p=2102763) Treti prevod ma pomer 1.28:1, piaty ma 0.74:1, staly prevod je 3.62:1 (zdroj: http://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?p=2103761) Skutocny (vyuzitelny) krutiaci moment, ktory sa prenasa na kolesa, je cca. 155Nm * 1.28 * 3.62 = 718Nm (3st.) vs. 160Nm * 0.74 * 3.62 = 428Nm (5st.). Pri 120km/h mas stale cca. 125Nm v motore, to je stale vyssi prenasany moment ako ked ides na 5st. A absolutne to nie je o zavodeni, ale o bezpecnosti. Cim dlhsie si v protismere, tym vacsie riziko. Bodka. :-)
    1 bod
  22. tež jsem přemýšlel co černou dírou a přes půl roku už to řešit nemusím a vypadá to takto
    1 bod
  23. Já to s tím "dozráním" nemyslel až tak zvaně na důchod.... Já to myslel jako že když je člověku dvacet, chce malé auto - typu Fabia, Golf atd. a samozřejmě v manuálu - protože ho baví řídit, když je mu přes třicet , chce už větší auto a nejlépe kombika, něco jako OIII... hlavně když má rodinu a vozí např.kočárek ap. (50% manuál, 50% DSG - taky podle peněženky).... a když mu táhne na čtyřicet už chce určitě 4x4 a ještě s DSG, protože na to jednak už má a pak taky ho řídit už tak nebaví... respektive ne pořád... a když si chce tzv. zablbnout má tam pádla nebo podobně a 4x4 ho všude podrží.... no a když mu táhne na padesát koupí si SUV - 4x4 a DSG.... protože se s toho lépe vystupuje Kdo se nenašel ve své věkové skupině, toho jsem se samozřejmě nechchtěl dotknout, berte to jako příklad Takže do DSG a 4x4 člověk musí dozrát... takhle jsem to myslel....
    1 bod
  24. Ale tenhle názor je už jenom o penězích....Já tam psal.....POKUD MOŽNO....Prostě, kdo to chce, ten si připlatí. Každá značka má tenhle princip. Záleží na zrovna třeba akční nabídce. W má příplatek větší, než ŠKODA.
    1 bod
  25. Kdo jednou sedne do automatu, tak už potom manuál, pokud možno, nechce....
    1 bod
  26. Automat je hlavně o komfortu a myslím,že i o předsudkách a egu:-) Dost lidí automat haní aniž by ho kdy v životě vůbec vyzkoušeli-pche,já přece řadit umím, nepotřebuji automat-hmm,taky názor. Další skupina si do aut nacpe X asistentů, kteří za ně skoro všechno dělají a hodí si to do manuálu,protože si chcou to řízení prostě užít-to taky nejde moc dohromady, ale taky názor. Vyzkoušel jsem automat v Suzuki,Audi a VW a vůbec bych se tomu nebránil,velmi silná návykovost.
    1 bod
  27. Jenže u těch dobrých sportovních aut to funguje mnohem lépe než třeba sedmistupňové DSG v oktávce 1,8TSI. Podle testů, co kolujou na netu se moc nepovedl a vesměs se doporučuje manuál. (cukání při rozjezdu, zejména do kopce, při parkování atp, prodlevy a horší spotřeba + vysoký příplatek 50tis) Viz. třeba zde: http://www.sauto.cz/auto-moto-clanky/skoda-octavia-combi-18-tsi-dsg-elegance/5533 Ono asi také záleží na povaze řidiče, já bych musel jezdit furt na sport....
    1 bod
  28. jasně,jako vedlejšák proč né. Další,co o tom hovno ví-umyli kola,dali nové ventilky. klidně ti tam nechám staré styřelé a dopadneš jako kamarád,kterému v HR praskl ventilek.Jak jsem mu říkal ať si dá nové za 15,-Kč tak to bylo drahé a tam nechal 35€ Klidně ti vyvážím kola kde je bláto,pak ti to odpadne,znova přijedeš tak ti to zas vyvážím a ty zacáluješ. mudrců je tu hodně,ale rozumu o tom mají málo. Jinak bych chtěl třebas takového garážníka vidět,jak bude obouvat 22" RunFlat kolo.
    1 bod
  29. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...