Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/17/16 ve všech sekcích
-
A co teplota oleje? Také se takto mění? Normální mi to nepřijde i vzhledem k tomu, že současná auta mají ukazatel teploty motoru sw "poladěný" tak, aby ukazoval 90°C skoro pořád... U tohoto motoru není klasický termostat, ale inteligentní termomanagement = řídící jednotkou elektricky ovládaná šoupátka. V tomto systému bych tedy očekával nějaký zádrhel.2 body
-
No páni, keďže pravdepodobne čakáte na odpoveď, prichádzam s ňou. Zašiel som do servisu včera a bol som s chlapom zo servisu natankovať. Dojazd som mal 20km. Vystúpil a šiel sa pozrieť. Akonáhle som natankoval 15 litrov cvakla pištoľ. Skoro mu oči vypadli, keď som skúšal tankovať ďalej ale nešlo. Potom sadol do auta a stlačil štartovacie tlačidlo. Ku podivu, nádrž bola plná. Tak som zaplatil a vrátili sme sa do servisu. Auto si zobrali okamžite (aj napriek tomu, že tam mali iné autá na opravu). Po hodine a pol mi volali nech si prídem po auto. Keďže nemal veľa času a rozprával veľmi rýchlo pochopil som nasledovné ... Nejakým spôsobom bol poškodený plavák a zariadenie, ktoré meria spotrebu a počíta dojazd. Plavák mi vymenili a cez počítač prepálili software v aute. Pýtal som sa ho či teda nádrž bola naozaj plná a povedal, že nie. Bola naplnená do polovice. Ako je možné, že teda cvakla pištoľ ? To mi vysvetliť nevedel a následne sadol do auta, že mám ísť na najbližšiu benzínku rýchlo natankovať. Čuduj sa svetu natankoval som do prvého cvaknutia 44 litrov benzínu. Nádrž je plná, prešiel som už 50km a stále sa ručička nepohla. Dlhodobá spotreba je stále 6,3l (nenuloval som ju a povedal, že tieto údaje ostali nedotknuté). Od tankovania ukazuje už ale 8,4 a od štartu som mal ráno 9,5 (čiže konečne ukazuje reálnu spotrebu). K spotrebe sa mi vyjadril, že nech sa neurazím ale pravdepodobne na tom jazdím ako babka o paličke. Že mu mám aj stúpiť a prevertať to po diaľnici sem tam, kým sa poriadne nezabehne motor. Všetok včera natankovaný benzín mi preplatili a za servis som neplatil nič (predsalen je auto v záruke). Ak by spotreba do týždňa až dvoch neklesla aspoň na 7 rovných litrov tak sa mám zastaviť v servise a budem uprednostnený. Takže zatiaľ som spokojný uvidíme ako to pôjde s tou spotrebou ďalej. Hlavne by ma zaujímalo prečo cvakala pištoľ a už necvaká (aspoň včera po servise necvakla kým nebola nádrž plná). Alebo problém vedel ale ho opravil a nepriznal. Ktovie. Jednoznačne je to pre mňa skúsenosť keďže mám len 20 rokov a prvé NOVÉ auto. Ďakujem všetkým za pomoc a rady. Budem informovať ak by sa niečo stalo, zmenilo EDIT: Dojazd už pri plnej nádrži ukazuje od 690km do 710km2 body
-
Ja ten elektrický, hadam sa najde aj niekto s klasikou pre "fajnsmekrov" :-) uz som hladný No Lenka bude sklamaná že nebude steak Ale klasika syr moze byt :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dej čas a není problém. Zítra, až se probudím jedu pro maso. V nejhorším případě nám na mrazáku krkovičku. Jinak dieta.....1 bod
-
No hošani, jsem tu tento týden až do neděle. Rychlo výlet a grilovačka není problém.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
jj. je to tady cca dvě stránky a devatenáct měsíců zpátky ... ale miklísek je jen jeden :-)1 bod
-
1 bod
-
neni to jenom tak, ze pri vyzvaneni to ztlumis koleckem ovladani hlasiotosti na potrebnou uroven a to se ulozi1 bod
-
To je stará známá věc, autorizovaný servis má kolem sebe 50metrové ochrané pásmo, před ním projevené závady se u nich neprojeví. Samozřejmě nadsázka, ale mohu to potvrdit, skutečně se to často stává. Já svoji závadu dokonce předváděl technikům z bolky a nalítal jsem s nimi několik desítek kilometrů, než se jim to projevilo. To je snad něco mezi nebem a zemí.1 bod
-
1 bod
-
Údajně to má být hoooodně podobné konceptu, takže klidně by to tak vypadat mohlo a jinak v září na konfigurátoru, říjen ofiko představení v Paříži a první dodávky zákazníkům únor/březen. Jinak dealeři si už předváděčky objednávali v březnu.1 bod
-
Jenže je mu to nedělá tt. On se prostě vytahuje, že má Sony. Petrrr holuba a já si tam dám - to ještě budete koukat!!!! ;-)1 bod
-
Muselo být nějakým způsobem ovlivněno odvzdušnění nádrže (palivového systému), proto ti ta pistole vypínala předčasně.1 bod
-
Skvele, snad to byl prvni a posledni neduh Tveho auta. At ti slouzi ke spokojenosti1 bod
-
Ehm, to nezní příliš optimisticky. Navíc automaty od Fordu nikdy nebyly nějak extra spolehlivé... Alespoň u Mondea ne.1 bod
-
Zdarec řídící jednotka je v kufru pod tapecem v levo to najdeš raz dva :-) a čidla jsou: přední je u levého kola když jej sundaš tak ho najdeš podle plastovych táhel možná jde vidět i když vytočíš kola a zadní je pod plastem co kryje zadní nápravu a je umístěny v levo tež uvidíš dle plastového táhla to poznáš jak nic tež jsem měl podobny problém a bohužel to byla řidící jednotka. Tak hodně štěstí1 bod
-
1 bod
-
Taky bych tam uvital ten steak. Ale nevadi no. Kuci ja uz se tam tesim jak malej Jajda... :D Dorazim v patek cca kolem 5.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj všem, tak po cca třech týdnech mám hotový. Před cca třemi týdny jsem si v HK - Barth objednal dodělání tempomatu (normálního - o adaptabilním jsem ještě v tu dobu nevěděl). Objednali páčku, ta dorazila cca do týdne, tak jsme se objednal a o pět dní později jim tam Fabku nechal. Po hodině mi volal technik, že se omlouvají, ale že až z návodu k páčce zjistil, že k tomu je třeba objednat aktivační kod, kterým se tempomat aktivuje. Ok, objednali ho, měl přijít hned druhý den, tak jsem tam dorazil, nicméně kod tam nebyl. Nakonec kod dorazil po cca pěti dalších dnech. Včera mi technik volal, že kod dorazil, tak jsem tam hned letěl. Během dvaceti minut kod zadán, hotové papíry a frčel jsem ze servisu. Testoval jsem tempomat na cca 20 km úseku zatím vše bez chybičky. Šlape jak hodinky. Zítra ho zkusím portáhnout a trase 200km, tak uvidíme. Níže přikládám pár screenů. Foto před výměnou páčky - pouze SpeedLimiter: Foto po výměnou páčky - Tempomat / SpeedLimiter: Video přepínání mezi fukncemi: https://youtu.be/xkGZ8x-6QMI Na počátku byla dohodnuta cena na 7000 - 7500 za dodělání tempomatu. Finální částka mě velmi potěšila - 5 585,- Jen trochu přestávám chápat, proč dodělávka stojí skoro polovinu ceny, než položka v konfigurátoru. Nicméně je to dobře vědět.1 bod
-
Ako myslíš, majte sa tu pekne, dovi zase o pol roka, vďaka Tvojej arogancii. Napísal som to sem nakoľko som to inde nenašiel, zrejme som nevenoval hľadaniu dostatok času čím som opakovane porušil pravidlá fóra, za čo sa ospravedlňujem. Predpokladám, že to ako obvykle vymažeš, teda môžem napísať čokoľvek, dokonca aj svoj názor, že to dosť často preháňaš. Myslím, že mám dosť rokov (45) na to, aby ma tu niekto buzeroval ako malého chlapca a to naozaj nepotrebujem. Pripadá mi to tak Pawouku, že tu chceš mať stádo tupých poslušných ovečiek, to chceli aj pred r. 89...... Ešte raz sa ospravedlňujem, jazyková bariéra spôsobila, že som zadal "Adaptívny tempomat" miesto "Adaptiví tempomat", čo samozrejme nenašlo. Naozaj je tu "Adaptivní tempomat - dodělávka", na čo stačilo upozorniť a môj príspevok by som sám vymazal, ale niekto si tu znovu potreboval preleštiť ego.1 bod
-
Ja mel spatny termostat. Teplota mi nesla pres 80 °C (podle diagnostiky, ne podle budiku). Po vymene termostatu se mota kolem nejakych 91 °C. Celou dobu mi ale pristrojovka ukazovala 90 °C. Pokud ti ukazuje jen 80 °C a je to termostatem, budes mit realnou teplotu motoru jeste mnohem nizsi. Jestli je to termostatem nebo cidlem muzes vycist z diagnostiky. Tech cidel je tam vic, takze staci namerene hodnoty navzajem porovnat. Napr. pri vychladlem motoru by cidla teploty chladici kapaliny, paliva a nasavaneho vzduchu mela ukazovat stejnou hodnotu.1 bod
-
1 bod
-
Netusim. Cidla tam zadny nejsou. Leda jim to spatne chladilo, tak privedli vzduch k motoru i tudy. Jestli se nepletu, tak to maji vsechny aktualni SIII. Pritom v plechu otvor na drzak uchytky tesneni je.1 bod