Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/20/16 ve všech sekcích
-
Clinte nemáš Opla tak neříkej hopla co není může bejt ale na druhou stranu když to budeš chtít prodat tak ti čecháčkové utrhnou ruku protože máš lifta mě obě protože mám myslivce ;-)3 body
-
Ak to niekoho zaujíma, tak dnes som vypustil 0W40 MOBIL1 a mám ho dať na rozbor, tak som veľmi zvedavý, aké má parametre po 12 500km. Rozbor: Kópia - 1606241-SÚC_PO_SK_Mobil0W-40.pdf2 body
-
fotka právě zkresluje. Nečekal si na to správné světlo aby se rozehrála hra stínů. :-)2 body
-
2 body
-
Oni je (diesely) stejně zakážou a pak dojde i na Ottův motor. A budeme auta zapojovat do zásuvky. Mě spíš zajímá, že se nikdo nezabývá třeba TSI motory - takový cyklus nazvaný "zahřívání katalyzátoru", či spíše jeho funkčnost jen v určitém intervalu teploty chladící kapaliny (motoru), je také dost zajímavý z hlediska emisí, respektive funkčnosti katalyzátoru.1 bod
-
1 bod
-
Joooo, Clint by mohl vypravet. Ovsem vim jak to chodi treba i u Korejcu, v tomhle si nemaji automobilky co vycitat. Skoda na tom z nich bude asi jeste nejlepe a to musim uznat i ja..1 bod
-
1 bod
-
Už toho je až dost - teď tady nějaký expert napsal, že mu vrčí snad motorek stěračů, či co. Motor jako motor, co? Tak to tedy ne! Po zásluze byl příspěvek smazán. Další podobný už bude rovnou odměněn varováním. Téma je o závadách a zvucích linoucích se z motoru 1.2 TSI EA211 a o ničem jiném!1 bod
-
tady máte šifru mistra http://www.auto.cz/test-seat-ateca-2-0-tdi-4wd-sifra-mistra-kabane-96019 šifra, jak být stále v AS. Ale ani jsem to nečetl, protože hovadiny nečtu.1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem se prave vratil z Chorvatska. Jel jsem pres Rakousko a objizdkou pres Slovinsko. Cesta paradni, nikde zadne zacpy. Tam jsem jel v patek na sobotu v noci. Ve Vidni jsme se v kolone zdrzeli mozna 5 az 10 minut, jinak pusto prazdno. Pri ceste zpet (v sobotu pres den) jsme se zdrzeli mozna 10 minut na Chorvatsko-Slovinskych hranicich, jinak pohodicka. Opava -> Zadar za cca 12.5h s prestavkama, jel jsem vicemene predpisove a spotreba 5.8l/100km (2 dospeli, 1 male dite, plny kufr vseho mozneho).1 bod
-
Pancho taky zahodil půl roku dřiny, odříkání, hubnutí a u Motose sežral jako za starých časů 2 kila grilované krkovičky [emoji23]1 bod
-
Přesně tak, nic vyndavat nemusí aby poznal že sou to LEDky a tím pádem nehomologovaný. Taky sem o tom s technikem kecal páč koukal že je mám i v interiéru a celkově tam k tomu přistupujou stejně jak popisuje Stringo. Zato na jiný stanici kde sem byl dřív jen jednou páč tam sou ti "chytřejší" tě s tímhle okamžitě vyrazí.1 bod
-
No Clinte ale úspěšně za kolegy pokulháváš, chtělo by to víc kolen zapojit do jídelníčku [emoji6]1 bod
-
Tak tak, samo-kontrola je nechá probliknout a tím že fakt svítí dost, je to i vidět, každopádně pokud máš strach, výměna trvá cca 5 minut a máš klid. K homologaci asi tolik, není problém to poznat okamžitě, jakákoliv LEDžárovka není homologovaná takže ani nemusí nic vydávat, ale já s tím problém neměl, jenom mi řekl, že musím večer pěkně vidět a jestli tedy vím, že za to můžu dostat pokutu, což jsme o tom ještě pokecali a bylo, jak to není v hlavních světlech nebo mlhovkách, tak to u nás neřeší...což jinde klidně můžou...1 bod
-
OK. přijedu rád. Pokud se to bude realizovat, prosím o rezervaci celé jedné chatky pro 3 osoby. Díky. :-)1 bod
-
no byli jsme v Cieszyne, do Frýdku jsme dorazili v deset dopoledne, takže na sraz příliš brzo, tak jsme se stavili ve Frýdě, zašli jsme k T-Mobile vypovědět obě smlouvy na paušál (budeme mít ten samý paušál jako zaměstnanecký benefit za třetinovou cenu) ... no jak jsem naznačoval, nakonec byl plán změněn, jeli jsme ještě do Práglu. Takže oběd proběhl v Olmiku v Globusu a frčelo se dál. Takže vyráželi jsme v 4:30 ráno, domů dorazili v 21h, najetých 805km ... no musíme trénovat na dovču .1 bod
-
1 bod
-
za mě jdi do TSI a rozhodně maxidot, MFA mi přišel strašně nepřehledný, ale zvykne se na to. Maxidot má jednu výhodu a to v digitálním rychloměru, ten je šíleně návykový a koukám jenom něj. Když jsem poté přesedlal na Fabie s MFA, nedokázal jsem se ani po 1400km soustředit a koukat na klasický rychloměr pokud mohu doporučit, jdi do Style...1 bod
-
CentriFUGA: Samozřejmě, to jsem nezmínil v předchozím příspěvku - cena servisu, jaký jsi absolvoval Ty, je extrémně závislá na ceně oleje. A ta - pokud vím - na rozdíl od dílů, není daná Škodovkou (protože olej nekupují od Škodovky), ale tím kterým servisem. Proto já si už teď nosím olej svůj, seženu ho ještě méně než za půlku oproti "mému" servisu. A to pak najednou výměna oleje namísto 5 000 stojí se vším všudy 2 000.1 bod
-
Ja uz by som auto bez ACC nechcel a to s nim ani nejazdim nejako dlho. A vedel som to este pred kupou. Vsetko to je o tom, ze to su LEN asistenti, nie dokonali roboti a tak sa k tomu treba aj postavit a spravat a vtedy to dokaze fungovat skvelo. Su situacie, ked mu treba pomoct plynom, ako pise elxel vyssie, su situacie, ked je lepsie ho vypnut a su situacie, ked je lepsie ho vobec nezapinat. Ale jazdim kazdy den 100 km do a z prace a na 90% pedale ani nepouzivam, len tukam do packy, pokial idem normalne. Jasne, ked sa ponahlam, tak ACC nema sancu, akokolvek by bol dokonaly. Moj nazor, ze vsetky taketo "hracky" potrebuju vzajomne súžitie a potom su plnohodnotnymi pomocnikmi. Jeden priklad, ja mam rad taketo hracky vo vsetkych sferach, moji svokrovci sa s tym vobec nekamaratia. Ked som kupoval L&K, tak mi vraveli, naco ti to je, tych asistentov aj tak nevyuzijes atd. Maju SQ5 vo fullke, a z asistentov pouzivaju tak max palubny pocitac. Ja pouzivam vsetko v octavii. Pre nich bolo nepredstavitelne, ze dam radsej tolko penazi za rocnu skodoooovku vo fullke, ked som si za to mohol kupit 3-4 rocnu A6ku, aj ked v podstate holu. Dalsi z prikladov, mycku vyuzivam na 100 %, oni nie, lebo ze to skriabe pohare (samozrejme ju v kuchynskej linke maju). No nejebem cele pohare? Kupim o pat roky dalsiu sadu. Mam doma roboticky vysavac, aj roboticky umyvac. Nepracuje to same, nespravi to vsetko, musi im clovek pripravit "podu", ale to vsetko som vedel pred kupou a preto aj tieto pomocniky vyuzivam na 100%. Ked sa ma pytali, ako som spokojny a ci im odporucam, aby si to kupili aj oni, som povedal rezolutne NIE. Lebo viem presne, ako by to skoncilo. Co som tymito litaniami chcel povedat, ze vsetko to je o pristupe cloveka ku vselijakym asistentom a pomocnikom. Ak to chces vyuzivat, nastuduj si, ako to funguje a zrovnaj si v hlave, ci si ochotny sa zmierit s pripadnymi nedokonalostami, resp. ci si ochotny sa im v istych ohladoch prisposobit. Holt niekoho to bavi a vyuzije vsetko, pre ineho je aj dazdovy senzor vrchol technickej evolucie.1 bod
-
Jooo, utekl jsem jim. [emoji1] Nemci totiz nevi co s penezi. Hlavne kolega co tam pravidelne jezdi pracovne rika ze Nemci uz sami ani hakovat neumi. Ze jen koukaji jak praci hodit na nekoho jineho nebo jak ji dobre prerozdelit. Nikdo si to moc neuvedomuje ale to bohatstvi maji diky nam a jinym co pro ne za par korun delaji. CR, Polaci atd. jen levna Montovna pro ne.1 bod
-
Němci ruší jaderné elektrárny a chtějí bezemisní auta... tam je to fakt už úplně jiný svět...1 bod
-
1 bod
-
Ahoj. Každy z Vás jinák rozumi "rezervu" Pro mně rezerva je kdy se zasviti žluta čerpaka na palubovce a zazvoni a na displeju mi se ukaže dojezd 70 km. Ručička je na prvni červené čarce. ja sem počital , že podle palubovky mate 5L benzinu nebo nafty. Ale kdy v tomto chvili leješ k nádrže jde tam jen 37,4L paliva. Z počitani vycházi že rezerva je 7,6L. i podle palubovky je 5L Takhle je v dvojkové Fabci. Myslim že v trojkové je stejně. Tomáš.1 bod