Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/10/16 ve všech sekcích

  1. Písal som, že má poslednú reťazovú verziu EA111
    2 body
  2. No já jsem nadšený z D6, rozhodli se v celé délce postupně vyměnit svodidla. Teď začali u letiště. Abych vstával do zaměstnání o pět minut dříve [emoji1]
    1 bod
  3. No je pravda, že se i u nás pořád dokola něco řeže a asfaltuje. Vrchol byla 14.dní nová asfaltka kterou museli znovu celou rozkopat, protože zapomněli udělat přípojky do nové kanalizace k barákům...
    1 bod
  4. aha, aha to jo, opravujeme radši staré silnice než aby se stavěli obchvaty a dálnice. A ještě pro jistotu na jedné trase na 4 místech, to je fakt logika a ještě rozkopem dráhy ale aspoň opravují, to máš pravdu. na jednom místě tam kopají stejnou silnici už 4 rokem každé léto, to asi chyba u mě není a D11 jak vypadá, to je šílené. Už to je solidní tankodrom a to je pár let stará...
    1 bod
  5. Uzavírky a opravy jsou už taková tradice. Chtěl jsem vypíchnout ten kulaťák. Najedeš, chceš vyjet a červená. Tím se auta nahrnou, zablokují všechny nájezdy a výjezdy a kolaps je hned. Ale prej to maj vychytaný a doprava se podstatně vylepší.
    1 bod
  6. No, je zajimave ze takova dopravni omezeni na R6 sla behem film. festivalu vsechna pryc, rekonstrukce nerekonstrukce. Navic rada omezeni je, ale nikdo tam nemaka. V DE kolikrat jedou i pres noc pod reflektory kdyz je to nutne.
    1 bod
  7. Když se mermomocí cpe do auta... Vždyť má metro u baráku.
    1 bod
  8. Za MJ mas dnes pekne elektrokolo. V opacnem pripade se kodrcej v kolonach a vypoustej emise. [emoji3] Ale vy Prazaci jste na to zvykli, hopsat v kolonach a dychat kvalitni prasny vzduch. [emoji3] Ja bych na to nervy nemel. Ja hopsnu do auta a jsem za 20min 20km v praci, to same plati obracene.
    1 bod
  9. Až budou mít kola pořádnej motor, tak jo.
    1 bod
  10. Po pár dnech doma a nestačim se divit. Spousta uzavírek a oprav. Samozřejmě tak, aby se to nedalo objet. Vrchol inteligence je nový semafor na kulaťáku u výjezdu na Svatovítskou. Takovou kolonu jsem neviděl ani v týdnu. Jsem zvědavý na zítřek.....
    1 bod
  11. Copak, došla ti baterka v elektrokole?
    1 bod
  12. záruka na funkčnost čínského zboží? Životnost nabídek na Aliexpressu je v řádech dnů, nejvýše týdnů, každá dodávka se navíc může lišit. Maximálně si můžeš vybrat prodejce s vysokými referencemi. Prostě objednej kabel s nejnovější verzí SW a pokud nebude fachat, postup opakuj.
    1 bod
  13. Na 100% to u F3 nevim, ale podle me je to vylozene jen jejich obchodni politika, pac dosli k nejake nesmyslne uvaze, ze kdo chce vyssi auto tak nebude chtit vetsi kola. Jsou to fakt dementi, protoze s malyma kolama to vyssi auto vypada nic moc, ale s vetsima uz je to uplne v pohode a clovek ma vsechny vyhody vyssiho auta. V TP to podle me bude mit napsane stejne kola jako jakakoliv jina Fabie. Alespon drive u starsich modelu O2, F2 to tak bylo na 100%. Technicky tomu kazdopadne nebrani vubec nic, ty kola maji stejny obvod a i kdyby meli vetsi (coz nemaji) tak tam je na ne naopak vice mista.
    1 bod
  14. jj, taky jsme na to vzpomínali, dokud se mu dalo jen mléko, přebalit, položit na deku, nebo do kočáru a pokaždé ho tam člověk našel ... navíc my měli jen holky a ty byly klidné, takže takový vichr z hor, nebo jak já říkám malý Kájínek, permanentní útěkář, nebo tornádo Lou, kam přijde tam sto let tráva neroste a bere vše
    1 bod
  15. Bicista: Fandím ti, jsem na tvé straně.
    1 bod
  16. No a ve finále stejně zjistíte, že nejlepší je 2.0 TDI [emoji23]
    1 bod
  17. Ja bych taky mohl tvdit, ze neni rozumne se hrabat v kodování. Je to tu o moznostech vypnuti SS. At si na svoji zodpovednost kazdej vybere co uzna za vhodne. Kdyz sem sem dal postup na rele. Tak hned jak je to zasah do instalace a ze to muze shoret atp. Funguje to uz rok bez problemu i tem co jsem to instaloval. Jestli to chce nekdo riskovat pres senzor at si riskuje. Nasledky si z kazdeho postupu musi kazdej nest sam. Ten senzor na baterce je tam kvuli Start/stop a jeho funkci je : "Elektronický senzor akumulátoru přesně a dynamicky zachycuje charakteristické provozních hodnot, jako proudu, napětí a teploty. Používá naměřených hodnot k monitorování schopnosti akumulátoru a určit spotřebu energie a výstupní kapacitu." Takže je na každem jesti tohle chce nebo nechce oželet. Auto kvuli tomu neklekne. Je mi jasne, ze vše co neni pres postup Kodovani tak to je u vás špatně Podle mě je každy postup špatný. Z žádného nemám dobrý pocit. Jedinej dobrej pocit by bylo reseni z vyroby a to takove, aby defaultne byl SS vypnute a zapinalo by se tlacitkem.
    1 bod
  18. Petře ty seš fakt strašnej negátor moc dobře víš že je to u všech značek stejný ale furt to bude stejná písnička jak je škoda špatná. za to ti přeju aby ti ten tvůj šuplík někdo ukradl po obědě před prací. ;-)
    1 bod
  19. Dík za odpověď. Ten druhý způsob funguje taky, ale u mého vozu naopak svítí spolu se zadními světly i osvětlení RZ.
    1 bod
  20. Ahoj. Zdravím všechny zoufalce co jim padá motor do nouzáku. Toto jsem řešil asi rok. Taky jsem měnil turbo cc3x. Tak jsem na to po čtvrté vlítl sám a ejhle. Závada banální a opravitelná za pár korun. Tato závada se projevuje jen u motorů s DPF filtrem. Za motorem je zpětné vedení výfukových plynů a na něm je takový plastový podtlak, který ovládá klapku v onnom zpštném vedení, tak že, když je zima je klapka ne jednu stranu a, když se motor prohřeje, klapku to překlopí na druhou. Uzavírá a otevírá to okruhy proudění plynů. Jde o tu plastovou baňku, kterou jsem měl propálenou nevím od čeho. Byla roztanená na jedné straně, a když začal fungovat podtlak tak onen měkký plad obalu nádobky to vtáhlo dovnitř a vznikl kráter jak sopka, ale dovnitř. Když motor vychladl onen kráter stvrdl a při další práci motoru se přez něj přecvakala membrána, která je uvnitř a tím se stal podtlak nefunkční. Kdyby se některý z techniků ve Škoda servise podíval přádně a neřešili to jen tím, že budou měnit turbo, tak by lidem pomohli a ne, že je budou ožebračovat a staré tuba dále prodávat za repasované. Tak, že neměňte turba je to zbytečné. Jak sem vložím obrázek, mám to i vyfocené. Jo ještě bych zapoměl, ta podtlaková nádobka se špatné shání, dá se to koupit jen jako celek s tím potrubím co nepotřebujete k výměně. Ale je vyčůranost servisů a výrobce. Nový díl stojí kolem 6titisíc, ale vy z toho potřebujete jen ten podtlak, který stojí max 200kč, výc bych za to nedal. Já to sehnal na vrakáči za 1800, dost, ale dobrý byli i dražší. TAk , kdo bude chtít fotku pošlete email a nebo mi napište jak se sem dají dát fotky a dám to sem. Čau.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...