Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/13/16 ve všech sekcích
-
4 body
-
Díky touaregovi3 jsem zrealizoval jeho geniální nápad s hmoždinkou. Universální hmoždinka s lemem od českého výrobce má na rozdíl od šedých produktů od Fishera barvu hodně podobnou plastu sloupku. EDIT: To co je uvedeno dále už neplatí! Nová varianta viz příspěvek http://forum.skodahome.cz/topic/136330-automatický-spínač-světel-neoriginální-řešení-made-in-prc/?do=findComment&comment=2178694 Otvor o průměru 10mm je umístěn v poloze dle obrázku. Hmoždinka je zkrácena na cca 4mm za lemem. Protože je plast přeci jen trochu lesklý, pohledovou plochu lemu jsem zmatnil broušením pod vodou na jemném smirkovém papíře. Otvor je nutné přizpůsobit lemu hmoždinky, aby seděla a nikde neodstávala, plocha panelu sloupku je totiž s mírným rádiusem. Hrany jsou sraženy zalamovacím nožem hlavně v červeně označených oblastech. Zelenou šipkou je označena oblast otvoru, kde je nutné udělat sražení zevnitř otvoru, aby se hmoždinka mohla trochu natočit v otvoru. Je potřeba hrany opatrně ořezávat a dobrousit jemným kulatým pilníčkem až hmoždinka sedí úplně bez mezer. Ve filcu na sloupku vyříznuté okénko pro čidlo. Hmoždinka zalepena gelovým vteřinovým lepidlem LOCTITE na těžko lepitelné plasty, před lepením jsou plochy otvoru a hmoždinky ošetřeny aktivátorem BETAPRIME 6000. Po zatuhnutí lepidla je přebytečný kus hmoždinky oříznut a zarovnán s plochou plastu sloupku. Čidlo ja na panel sloupku zafixováno vysocelepící páskou PATTEX. Čidlo je přímo na plastu sloupku z toho důvodu, že když bylo nalepeno na karoserii uvnitř sloupku, tak tam byla už hodně tma a čidlo seplo i za plného denního světla. Asi to ale bude hodně individuální podle výrobce elektroniky a citlivosti čidla. No a tady je výsledek - vypadá to hodně dobře, jakoby to tam bylo odjakživa:3 body
-
3 body
-
AutoCad, Inventor, Catia,... Všechno je to postavené na stejném základu, jen se to liší funkcema. Jenže dneska se platí za manuální práci kolikrát víc jak za tu projektovou... Já jsem nekde mezi těma skupinami a mám taky hovno, akorát mraky zodpovědnosti, starosti a ještě administrativu k tomu...2 body
-
V Auto cadu jsem kreslil asi 5-6roků, a pak jsem přešel na 3D. Takže asi 11roků v inventoru. A nezvládl jsem ten program dodnes, a neznám nikoho kdo by ho komplet zvládnul. Ale na to co potřebuju umět jsem se dostal tak za 2roky potu a slz......Ale vyplatilo se, baví mne to a nádherně mne to živí.2 body
-
Clinte ty vole ty umis cist myslenky. Jak ty to delas? Hold kazdej chce tu praci co mas ty. Mohl bych tady sbirat rozsmelcovany holuby z runway ve Varech nebo v Krasne na letisti na poli, ale to mi asi nikdo nezaplati a na spani pod sirakem bych si musel vzit spacak. V tom Krasne je super misto u letiste na spani hrbitov.2 body
-
A co srovnáváš, když jsi to auto ani neviděl a ani v něm neseděl, natož jel? Vidím tady jen tvé blábolení o Sorentu, kterým plevelíš skoro celé forum. O tomto se tady diskutovat nebude. Máš své téma, tam si piš své oslavné ódy. Tady rozhodně ne! Téma má jednoznačný název a zaměření. Pokud se tady najde někdo, koho zajímají informace o korejských a jiných plečkách, nechť se přesune na patřičná místa. Tečka.2 body
-
1 bod
-
presso je výborné, ale chce to alespon slušnou kávu http://www.coffeesource.eu/vyb.html1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ok, mate v praci Presso? Nic jineho nepiju. [emoji3] Jo a vodu jedine z Novohradskych hor a ke kave kobliha.1 bod
-
Tak nějak - je to zase úlet na druhou stranu. Doteď to pro nás dělala dceřinná firma za hodně velké prachy. Teď to pokaždé bude někdo jiný za malý peníz.1 bod
-
1 bod
-
To potrubní vedení se tam bude budovat současně se stavbou zmíněné budovy, ovšem z PD to bylo zřetelné a bylo tam s ním počítáno = musel to vědět. Já to vím zhruba dva roky. Prostě se na to vykašlal a myslel si, že mu to projde. Alespoň tak to na mě při jednání působilo. Že je něco ve skutečnosti někde jinde, než by podle dokumentace mělo být, je mi známo. Ba dokonce bych řekl, že je to spíš pravidlem, než výjimkou. Naštěstí se to netýká mnou spravovaných sítí potrubí. Tam se to dalo před asi 15 lety dokupy. Do té doby v tom byl také poněkud hokej. A navíc toho většinu mám v kolektoru, takže tam je to paráda - ke všemu, co se kříží, se tedy vyjadřují kolektory a ne já. Spíš mám obavu ze stavby dalších vedení, nikdy jsem u toho nebyl a budou to řádově stovky metrů ve složitých kříženích s mnoha sítěmi a komunikacemi - jak už jsem se o tom jednou zmiňoval. Navíc se změnou majitele firmy to nejspíš bude realizovat někdo úplně jiný, než naše současná dodavatelská firma, která to uměla naprojektovat (sic s problémy) a zároveň i postavit. Nový majitel má elektronické aukce pro takové zakázky, takže se snadno může stát, že každou podobnou akci realizuje jiná firma. Těch akvizic mi byl čert dlužen.1 bod
-
Hlavne vam tam nejdou mesicni paprsky aby jste si mohli nerusene schrupnout na 8h a rano jed domu unaveny a pokracovat. [emoji23]1 bod
-
13.8.2016. Dnes som bol v kempe. Treba už rezervovať ubytovanie nakoľko sa to tvári, že nás bude dosť, aby bol prehľad pre personál, koľko bude kapacity. Ak rezervujete mailom, treba do predmetu napísať „SUPERB ZRAZ“, ak telefonicky, tak to treba nahlásiť. Dohodol som cenu na osobu 9€/noc, a v tom už je aj tá miestna daň a možno aj parkovné. Tí, čo prídu len pozrieť, a neprenocujú v kempe majú vybavený vstup aj vjazd zadarmo! Prikladám fotky trojmiestnej chatky, ktorá je určená a vybavená primárne len na prenocovanie. Každá je vybavená elektrikou. Kedže bude po sezóne, bufet nevarí, ale ak sa dohodneme, a budeme chcieť raňajky-večeru, vedia to zabezpečiť. Štandardne je bufet otvorený do cca 21:00h.1 bod
-
Dobré ráno sousedi. Když vás nechytěj, myslete na mě. Dnes bude ovárek a na doražení krkovička. ;-)1 bod
-
Jenže tobě by dali 8 let a ještě bys ty melouny musel zacvakat s úrokama. Při tvé smůle by tě možná chytli při akci kolemjdoucí hlídači nákupního centra, žena by tě opustila a dítě by vyhodili ze školy [emoji23] Z lochu bys vyšel jako zničenej starej a denně cikány vojížděnej ztroskotanec, bez budoucnosti, nevzali by tě ani k metařům, protože by se báli, že jim ukradneš koště.1 bod
-
Tak asi mas dobry prijem, ze si muzes rict "nemam cas se dohadovat" a zaplatit 5,5k.1 bod
-
Ono jde spíš o to, aby nebylo něco s autem a i z novou baterkou to nebylo za půl roku to samé.1 bod
-
KinderPetrrr chce někam, kde nemusí hrábnout, kam přijde ráno na devátou a odejde ve tři, kde bude mít svoji kancelář a asistentku a služební auto s telefonem. Kde bude lovit na svoji sympatickou fousatou tvář mladé samičky a kde celej den prosurfuje na Webu. Za to očekává 40-50 čistého1 bod
-
Srovnával jsem rozměry a i možný rozpětí ceny a co se za to dostane jinde u konkurence. Toto zatím stačí na porovnání a jak jsem psal několikrát tak k vnitřku a dalšímu se vyjádřím až to osobně porovnám.1 bod
-
Tak, už je po dovolené. Bolo to krásných 13 dnů v Trogiru. Trasa: Slovensko dálnice, Maďarsko cele mimo dálnici po E65, Chorvatsko dálnice. Vzdálenost 996 Km doba jízdy podle maxidotu tam 11:40, domu 11:34. Spotřeba celkm 2050 Km, 6.1 l/100Km, průměrná rychlost 87Km/h. Cesta naprosto bez komplikací a zdržení ani na hranicích. Určitě doporučuji ten kdo jede přes Maďarsko po dálnici ať na konci sjede na Letenye, starý hraniční přechod, je tam naprosto liduprázdno průjezd bez zastavení celníci nám jenom mávali. Zastávky cca co 2 hodiny. Pro mě je už dovolená, plánování trasy, příprava auta, balení do auta a hlavně ta jízda na to se těším celý rok. PS: těch víček od plechovek je 110 pravda nebyl jsem na to sám pomáhali 4 kamarádi, ale zase jsem začal sbírat až pátý den dovolené, letos mi k rezervě vlezlo 41 piv a 5 kg brambor.1 bod
-
1 bod
-
Jenže on chce vydělávat a dělat přitom hovno, tak jak to děláme my pražáci. Chce chodit do zaměstnání, ne do práce. Takže sází Lotynku, Sportku a hraje pět ran do klobouku a počítá s tím, že vyhraje. Doma už má seznam věcí, které si koupí. Na prvním místě je Dodge Ram. Každý týden ten seznam upravují s manželkou a Vencou při popíjení krabičáku.1 bod
-
Téma je o Kodiaqu - nějak jsem si nevšimnul, že by se to tady zároveň s upgradem změnilo na nějaké korejské forum. Jsi jen malý krůček od BANu, tak bacha na to.1 bod
-
Navod mas tady: http://cs.skoda-auto.com/mini-apps/owners-manuals/pages/fabia.aspx1 bod
-
Srovnávat Sorento a jakékoliv moderní SUV mi nepřijde rozumný. Kdysi to byly mastodonti co plavaly po silnici s žebřinovým rámem a tohle bude podvozkove příjemný osobák. Nic proti staremu Sorentu, ale dle mého to auto patří spíš na vesnici či do lesa než na dálnice a do města, spotřebou určitě.1 bod
-
Verim. Jen ze makat znanena pro kazdeho neco jineho. Nekdo grilluje, chlasta, chrape a nekdo nema cas se jit od PC skoro jit vychcat. [emoji25]1 bod
-
Ale hovno, Petrrrovi jsem do kofoly kápnul projímadlo, aby se z těch našich oktávek závistí posral. Proto tak běhal [emoji16]1 bod
-
Clinte ty ses vtipnej, hlavne ze na tvy grilovacce si behal jen pro Fofolu a nevsimnul sis, ze ti Peetr chodil prednima dverma domu, bratru minimalne 3x 10 minut tam byl. Nechtel jsem to na Peetra vytahovat, ale nema se za co stydet, to spis ta tvoje . Taktne jsem si toho nevsimal, pac jsem si myslel ze se ti chodi koukat na bambitky, ale kdyz z tebe vypadlo zes vsechny kvuli 03 prodal, tak na bambitku koukal asi nekdo jinej.1 bod
-
Skor sa tu neustale opakuju somariny a ty si tomu len pomohol. Oleje C3 su pre TSI HORSIA volba ako A3/B4, bez ohladu na najazd, dialnice vs.mesto, nazor nejakeho pseudomechanika, svagra a pod. Cize ak niekto chce dopriat autu najlepsiu moznost, okrem dodrzania normy by mal davat spominanu A3/B4. Ale aj tak je to zbytocne to opakovat. O par hodin / dni sem zas niekto napise ze leje castrol longlife lebo to servisak odporucal, a servisak predsa ma skolenie a je skuseny.1 bod
-
U SUV bylo dříve pravidlo že člověk s průměrnou výškou má být minimálně vysoký jako auto. Z toho vyplynul vnitřní prostor a světlá výška auta. To bylo dle staré dobré praxe, ale doba úspor velí na eru větších kombi vydávaných za SUV. Sám vím že do Soriho s obdobnýma rozměry toho moc nenaložím a jediná výhoda je ve vysokém vnitřním prostoru a tím se získal potřebný objem, i když hůře využitelný. Proto mám ještě Pajero a to je přímo ráj prostru a dá se tam naložit opravdu neskutečně moc. V tomto duchu se měl navrhnout Kožak, pragmatický auto s velkým vnitřním prostorem a ne modní zakrský městský kombi s úvodní prezentací jako velké SUV.1 bod
-
na AM hraje s celorepublikovym pokrytim radio dechovka, muzu s tim trapit ostatni cestujici...1 bod
-
Mám zatím najeto 2100km a musím uznat, že ten motor se v Superbu povedl na jedničku. Dynamika slušná, spotřeba po 2100km 6.5l/100km, z toho 1/4 město, 1/2 německé dálnice, 1/4 okresky. Motor téměř není slyšet, odhlučnění je excelentní. Vibrace žádné nejsou. Přepínání nejsem schopný rozeznat při více jak 2000 otáčkách jinak než na displeji. Při nižších otáčkách je to jemně cítit, ale opravdu musíte jet bez radia a soustředit se. Rozhodoval jsem se mezi 2.0 TDI 110kW a 1.4 TSI 110kW a nakonec vyhrál benzín, protože často jezdím krátké trasy po městě. Celkově jsem z motoru v autě nadšený a počáteční obavy z papírově slabého objemu se rozplnuly právě na německé dálnici. Pokud jedete v rámci rychlostních limitů po okreskách, tak je spotřeba kolem 5,5 litru. Jako bonus je finanční úspora při koupi, nižší servisní náklady a nižší pojistka. 11 bod
-
0 bodů
-
On existuje i hezký Hnůjdej?! Hnůj mi dej a pak ho vykydej, vznikne ti Hnůjdej, lala.. Jinak mi už to Sorento začíná lézt na nervy0 bodů
-
Přečti si pozorně jak jsem to formuloval, tedy aktuální Sorento ( 2016) a to je na špičce dnešní SUV techniky. Právě cenou deklasuje zbytek Německého SUV premiového segmentu a ve spolehlivosti taky na tom není vůbec špatně.-1 bodů
-
-1 bodů