Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/27/16 ve všech sekcích
-
A remcat na forech. [emoji3] Kapitane, Buh zehnej ( ne Americe), ale Skodovce. [emoji3] Jen bohati mohou kupovat Skodu, protoze maji na to kupovat co 3 roky novou nez se to rozsype. Jo a abych Te uklidnil, toto je teprve zacatek. [emoji23] Jinak mam trochu pocit ze ty ve svem TDI nemas prevodovku MQB 200. To cislo za tim MQB vetsinou uvadi pro jaky max. kroutici moment je tato prevodovka urcena. Z toho vyplyva, ze O3 se to tykat muze ovsem s motorem 1.2 TSI, ktery ma 175 Nm. Vsechny ostatni motorizace , pokud se nepletu, maji kroutici moment vyssi a tedy i jinou prevodovku.3 body
-
Ok Petře tak ti díky za osvětu  no uvidím co tam najdou nebo spíš nenajdou a řeknou ať si nechám seřídit pastelky u doktora2 body
-
Kapitane. Tak muj Rapid dnes krom umyti, vysati, osetreni interieru ( jako ze tech plastu je tam kurva hodne tak to dalo zabrat), absolvoval narocny Petrrruv test prevodovky. Ja jako hlavni bezplatny tester SA jiz s mnohaletymi zkusenostmi jsem provedl nekolik 100tis razeni 1. RS na miste, nekolik 100tis razeni 1.RS pri nizkych rychlostech a bez zavady. Rapid prosel bez zavady - kvalitni to vuz o tom po tom. Tedy asi mas spatny kus, coz se stava max. u 1 z 10000.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Jak zvrhlost, dojeďte, taky pojedu jen na placek, sice jen z Olmu, ale co2 body
-
Me z celyho koncernu se me libi nejvice libi gt4 :))) to je proste top auto jako kdybych ho zadal udelat ja ale hold sem chudej tak o tom muzu max koukat na videa :))1 bod
-
Jestli to chápu správně, tak já s klimatronikem a stmívacím zrcátkem, v něm mám jen čidlo vlhkosti, to odpojím ze svorkovnice, vyndám tak aby tam zůstal gel co tam je, teda jestli tam v mým případě vůbec je (ten případně nahradím tou opravnou sadou) a místo něj tam dám ten dešťák, pak se to nakóduje a je to ? :-) Čidlo světla, předpokládám je to co je v palubce. Pro jistotu přikládám nějaký fotky. Ještě se zeptám Ferdy......nebylo by teda lepší koupit tu opravnou sadu rovnou pro všechny případy ? nebo jinak, když se staré čidlo nepovede sundat tak, aby původní gel zůstal nepoškozen, musí se pak nějak jeho zbytky vždycky úplně odstranit a dát tam gel nový, což je předpokládám ta opravná sada nebo ne ?1 bod
-
Už ani ty radary jim pořádně nefungují. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/praze-nefungoval-spravne-radar-v-blance-ted-musi-pokuty-vracet/1 bod
-
Jednička jde bezvadně, s převodovkou problém nemám. Z počátku byla trochu tužší celkově, ale teď pohoda On asi Barbuchovi nikdo neřekl, že se řadí se spojkou [emoji23]1 bod
-
Jo ze zpateckou to mam taky. Musi zaradit napul, chvili pockat a pak doradit. Jakmile zaradim naraz tak to jde lehce pres zuby. Bud jsem chomout nebo je to vlastnost. Od novoty zase vic drhla 3ka, zejmena pri podrazovani ze 4 na 3. To se ovsem casem asi zabehlo. Uz to nedela.1 bod
-
Petře já toho taky moc po městě nenajezdim ale problém s řazením jedničky mám od začátku a s trojkou to bylo taky špatný ale ta si po čase sedla. Z neutralu na jedničku cítím lehký odpor ale z dvojky na jedničku už je problém velký dokud auto úplně nestojí tak ji tam nedostanu. Takže mě čeká reklamace a už se těším na ty blbce jak na mě koukaj že sem první kdo s tím má problém.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Malto Neser a už startuj to tvoje hátépéčko a dojeď1 bod
-
5Q0 955 559 A = senzor deště(tj. auto bez climatroniku) 5Q0 955 547 A = senzor deště + senzor vlhkosti(tj. auto s climatronikem)1 bod
-
fakt brzo ... by jsme se aj přidali, ale zase jet 180 kiláků jen na placek ... nevím, to už mi přijde jako zvrhlost1 bod
-
1 bod
-
Tato sekce není B A Z A R ! Je to na odkazy. Například testy pneumatik, statistiky, internetové časopisy atd. A hlavně bez zbytečných diskuzí. O tom jaké pneu, audio a pod do konkrétního auta se diskutuje v příslušný sekci danýho typu auta. Samozřejmě budou mazaný odkazy na warez, porno a pod. Taky budou mazaný vlákna typu: Zajmavé rádio kup tady, akce. nebo Jaká pneu na OII nebo Levná ojetá pneu, kde koupit.... Nebo Nazdar chlapi, jestli sháníte slušné nářadí za slušnou cenu, tak koukněte......1 bod
-
1 bod
-
Dnes bylo počasí akorát na práci kolem auta a měl jsem konečně čas se do desinfekce klimatizace pustit a jak jsem slíbil, udělal jsem pro Vás kompletní fotodokumentaci mojí práce Pro úvod tedy, fotky jsou z mého vozu - Octavie II 2005 s Climatronikem, na které jsem desinfekci po 10-ti letech provedl poprvé, AUTO režim mám zapnutý celoročně a NEVYSUŠUJI výparník před vypnutím motoru!!! - použil jsem desinfekci Würth, jsou na ni dobré reference a cokoli jsem od nich používal bylo perfektní, navíc se nechá sehnat tento sprej i za 350kč v akci. Na kompletní vystříkání které zde popisuji jsem ji vypotřeboval celou, pokud by někdo dělal jen výparník, má to na 2x (byl to vodnatý sprej, žádná pěna nebo tak něco) Nenarazil jsem tu na žádný podrobný postup, takže jsem vše nafotil a popíšu krok po kroku DESINFEKCE VÝPARNÍKU A CEST VENTILACE 1. demontovat schránku spolujezdce - povolit 5x torx, odpojit hadici klimatizace a konektory airbagu a osvětlení schránky 2. demontovat spodní kryt palubní desky spolujezdce - povolit 2 vruty a sundat polstrování 3. vyjmout kabinový filtr - sundat víko filtru posunutím od tunelu, vyjmout starý filtr (až jsem se lekl, co po 1,5 roce používání může být na filtru nachytáno bordelu) 4. odstrojit pravou stranu tunelu - vytáhnout rámeček řadící páky, povolit 2x torx popelníku, vyndat popelník, povolit 1x torx za popelníkem a 1x torx na bočním tapecu, potom uvolnit suchý zip a tahem směrem na předek auta tapec vytáhnout 5. demontovat odtokovou hadici - vytáhnout hadici za výparníkem a vysunout z plechu boku tunelu 6. demontovat schránku palubní desky - v místě šipek podebrat a zvednout plochým šroubovákem, po vyskočení schránku zvednout, odpojit konektor výstražných světel a schránku vyjmout 7. desinfikovat odtok výparníku - prostříknout hadici a odtok v podlaze, DŮLEŽITÉ: nasadit hadici zpátky na výparník a do podlahy!!! 8. desinfikovat výparník - výparník je hned za otvorem pro filtr směrem do středu tunelu, doporučuji si koupit zrcátko za 180kč s LEDkou, lehnout si na podlahu a strčit ho do otvoru pro filtr, je tam krásně vidět kam se hadičkou stříká a nastříká se kompletně celý výparník, na slepo to budete stříkat všude po tom obalu výparníku a je to o ničem, potom jsem ještě odpojil i druhý konec hadice klimatizace schránky spolujezdce a prostříkl to i z druhé strany výparníku, tam už je to na slepo a je spíš jako navíc za tím výparníkem. Na obalu bylo uvedeno stříkat na výparník cca 30s, já to prostě pěkně postříkal celé po krocích, takže tak přiměřeně, abyste měli dost spreje na zbytek desinfekce. (udělal jsem Vám foto jak vypadá můj výparník, je skoro jako nový, sám jsem se divil, že vypadá tak jak vypadá, čekal jsem to horší) 9. desinfekce všech ventilačních cest - na fotkách je myslím jasné, kde jsem jsem desinfikoval (na výparník z výdechů schránky palubní desky, do obou cest ofuků čelního skla, oba boční výdechy, zadní výdechy středového tunelu a výdechy pod předními sedačkami) ještě upozorňuji, že sprej je hodně natlakován a stačí po dobu vytahování hadičky z ventilační cesty stříkat přerušovaně cca každých 10cm povytažené hadičky, při stálém držení Vám jeden sprej stačit nebude 10. kontrola odtoku v podlaze pod autem - zde je místo, kde vytéká kondenzát z výparníku, je vidět, že celá cesta je pěkně volná, udělala se mi louže z vyteklé desinfekce 11. nový kabinový filtr - určitě stojí za to, hned filtr vyměnit za nový (já preferuji uhlíkový) 12. zpětná montáž dílů - montáž se provede opačným postupem, v rychlosti: nasadit hadici klimatizace schránky spolujezdce do výparníku, namontovat schránku s vypínačem výstražných světel, nasadit boční tapec tunelu, namontovat popelník a rámeček řadící páky, vložit nový kabinový filtr a jeho kryt, připojit airbag, hadici klimatizace a osvětlení na schránku spolujezdce a přišroubovat jí Časová náročnost u mě byla cca 2,5 hodiny + 0,5 hodiny promazání ventilátoru (návod přikládám hned pod tímto příspěvkem) Doufám, že to k něčemu bude a že to mnohým z Vás pomůže, netřeba se toho vůbec bát, zvládne to průměrně mechanicky zdatný člověk a navíc to máte s obrázky Takže přeji hodně štěstí a čistých klimatizací!!!1 bod
-
Dělá to motor v zámku.Vem ho na regulovanej zdroj,dej 4-6V a skoušej ho rukou zastavit.Ucítíš v jednom místě jak přestane tahnout .Při troše šikovnosti ho stačí rozebrat,vyčistit komutátor,naaretovat kartáče a složit.Dělal jsem jich desítky-WV-oktavie-fabie.Ba dokonce pravej zadní na mojí vlastní F1rs.Mikrospínače uvnitř zámku jsem nikdy nepotřeboval,vždy byli OK.Zato burgesů měním hrstě.1 bod
-
-1 bodů