Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/09/16 ve všech sekcích
-
Mel jsem moznost testovat model ŠKODA Rapid Spaceback - Scoutline 2016, Výbava Elegance A zde je pár postřehů z diagnostiky VAG VCDS -> 44. Posilovač řízení Změna tuhosti posilovače řízení VCDS -> 44. Posilovač řízení -> 10. Prizpusobeni -> Vyber: "Charakteristiky posilovače řízení" -> Výběr: Komfort, Automatický, Dynamika Aktivace posilovače řízení bez běhu motoru VCDS -> 44. Posilovač řízení -> 10. Prizpusobeni -> Vyber: "Aktivace posilovače řízení bez běhu motoru" -> Výběr: Zapnout / Vypnout VCDS -> 03. ABS Brzdy VCDS -> 03. ABS Brzdy -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 16 Bit 0 -> Asistent rozjezdu do kopce HHC (Zde je možnost v 03. ABS Brzdy -> 10. Přizpůsobení -> Kanál Hill_Start_Assist -> Nastavit i hodnotu brzdy na rychlá, normální, pomalé) Bit 1 -> Není popsáno Bit 2 -> Není popsáno Bit 3 -> Není popsáno Bit 4 -> Není popsáno Bit 5 -> Není popsáno Bit 6 -> Není popsáno Bit 7 -> Není popsáno Pokud o nějakém nepopsaném Bitu více více informací, budu rád pokud mi napíšete do zprávy abych mohl aktualizovat popis. VCDS -> 09. Centrální elektrika VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 1 Bit 0 -> Bezklíčkový vstup System (KESSY) [PR-413/417] VCDS -> 17. Přístrojová deska VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 0 Bit 0-3 -> Impuls vzdálenosti Bit 4-7 -> Země VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 1 Bit 0 -> Varování brzdového obložení Bit 1 -> Varování zapnutí pásu Bit 2 -> Varování hladiny ostřikovačů Bit 3 -> Multifunkční displej (V menu maxidotu budou Stopky a možná i další funkce) Bit 4 -> Vozidlo - Outline Illustration vagon/Kombi VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 2 Bit 0 -> Hlídání tlaku v pneu (TPMS) Bit 1 -> Personalizace Bit 3-4 -> Typ vozu Bit 5 -> Podvozek/řazení doporučení (efektivita Program) VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 3 Bit 0-2 -> Nádrž charakteristika Bit 3 -> Parkovací pomocník Verze 3 Bit 4 -> Omezovač rychlosti Mám toho více a postupně to budu přidávat...1 bod
-
Kokta je na Nordshleife jako doma. Je tam kazdou chvili a podporuje ekonomiku riskou.1 bod
-
Já to říkám pořád že nafta patří do kamen (nebo do busu) Renault a naftový motor1 bod
-
1 bod
-
Nakoduju si to sám, jen bych potřeboval poradit jak.. Mít možnost vůz dostat za Ferdou, udělám to.1 bod
-
No vzhledem k tomu, že se mne zóny (zatím) v podstatě netýkají, je mi to celkem jedno. Když opravdu nemusím tak do centra autem zásedně nejezdím, MHD u mám kousek od domu... Stesky těch co v dotčené oblasti nemají trvalé bydliště.. to není můj problém a ani necítím potřebu aby s tím radnice něco dělala. To že nejsou záchytná parkoviště je věc druhá - to je ovšem otázka posledních několika let a nečinnost a neschopnost magistrátu, jenže Ti co z Prahy vypadli, nebo nejsou odsud nemůžou očekávat, že se o jejich problémy bude starat pražský volič - toho zajímá co se dělá hlavně pro něj. Samozřejmě s vámi co zde nezaparkujete soucítím, ale to je asi tak všechno. A z pohledu řidiče je jen dobře, že se nebudou cpát další a další auta - nemáme tu dost místa ani pro nás domácí. A taky mi stačí když ráno kolem 8 hodiny vidím na příjezdových cestách (Roztocká, Evropská, Karlovarská, Plzeňská a vlastně na všech příjezdech) ty mimopražský značky... Veřejná doprava je taková jaká je - podle zájmu a vytíženosti - když si všichni vozí zadky po jednom v autě, těžko se něco změní. Kde není poptávka taková aby se to vyplatilo, nebude jezdit nic - a to všichni co bydlí mimo velké aglomerace určitě dobře znají tj. 2 -3 spoje za den jsou i někde přepychem.1 bod
-
Homologaci si necháš udělat dnes je všude hodne firem co gravírují nebo pálí laserem do rúzných materiálu tak si to E v kroužku necháš vypálit na viditelný místo na tom pásku. záleží jaký použiješ. Já mám Ečko nalepený na pruhledný folii a nikdy problem nebyl jak s policijí tk STK stačí prý že tam je to E1 bod
-
Já to zkoušel tak že jsem zahřál motor,abych nasimulovat špatný start, připojil druhé auto ( jako když se vybije aku ) pak vypnul motor a zkusil párkrát nastartovat. Když to nastartuje dobře tak je to baterií, když ne tak bych se zaměřil na startér.1 bod
-
Ohledně úžasných modrých zón v Cajzlu. Zatím bydlím v Bohnicích, kde nemáme modré zóny. Což je možná dobře a starosta městské části Prahy 8 nám slíbil, že ani nebudou... ovšem začíná se vše otáčet. V Kobylisích jsou již modré zóny, které dle všeho fungují. Vždy tam parkovalo mnoho lidí ze severu, protože autobusová doprava například z Vodochod do Kobylis je tak směšná, že lidé prostě jezdí autem. Všichni v klidu v osm ráno zaparkovali v Kobylisích, vystřídali na parkovištích rezidenty a v pět nebo v šest se "náplavy" sebrali a odjeli domů za Prahu. Vždy to fungovalo, fungovalo to dobře, vždy bylo kde zaparkovat. Teď jedu v deset do práce, koukám kolem sebe a všude naprosté prázdno, kromě Bohnic, kde je parkování zdarma, autobus na Kobylisy jezdí ráno co 3 minuty a cesta z kopce Bohnic trvá celých 5 minut. Takže se v podstatě problém jen přesunul jinak, znemožnil parkování lidem, kteří nemají v Cajzlu trvalé bydliště (např. já) a ještě za to berou ti zmeťouři na radnici peníze. Já bych pochopil, kdyby platila karta, která stojí třeba 1200,- na celou Prahu. Klidně bych za ni dal i 2 tisíce, možná 3... ale pokud si za 1200,- koupím parkovací kartu a jsem omezený tím, že mohu parkovat pouze v části Praha 8, tak sorry, ale toto je prostě k*****na.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Interiér těžko změní až takovým způsobem, žeby změkčili plasty. A s příští generací naopak spíš ještě víc přitvrdí1 bod
-
Za sebe bych doporučil 16". Máme firemní O3 na 17" a je to hrozně trvdé. Taky pořád řešíme, že se blbě sjíždí pneu a po čase začnou být hodně hlučné (mají "pilku"). Několikrát kontrola celého podvozku + geo, vždy to bylo v pořádku. Od pár lidí z oboru jsem už slyšel, že O3 s jednoduchou zadní nápravou se "nemá ráda" s 17" pneu. Doma jsem měl do nedávna O2 na 16" a to mi přišlo jako optimální z hlediska vzhledu a komfortu jízdy.1 bod
-
Ja bych zase uz nechtel auto bez KESSY. Komfort je komfort. Kazdy system se da prolomit (jak radio, tak mechanicky klic), kazde auto lze ukrast... Nevim jak to funguje v galerce, ale pocitam ze tem grazlum nedela problem ani jeden system a kdyz nic nepomuze, tak dlazebni kostka, nebo jeste lepe kousek keramiky a auto je otevrene. Baterka do klice stoji 30 Kc, jestli ji budu menit 1x rocne, tak me to asi nepolozi.1 bod
-
1 bod
-
Tak mě dnes taky zablikal displej climatronicu ale všude se pise ze všem blikají všechny kontrolky. Mě blikal normálne nastaveny climatronic. 20°C auto režim a dalo se s nim normálne regulovat. Po do blikání se větrák rozběhl na 3 carecky. Podruhé už mě to neudělalo. Je to po divne. Včera jsem byl na servisní prohlídce někde se psalo v jiném fóru ze to takto signalizuje málo chladícího média. Je to možne?1 bod
-
V přístrojovém štítu na to kontrolka není, s tím se nepočítalo (takovej Superb má už teď kontrolky na hlídání jízdních pruhů) - takže když ne LED, tak asi zbejvá využití jiný ikonky.1 bod
-
Stále vychází nejlépe poměr cena/vybavení Rapid Fresh, ale blíží se nebezpečně docela slušně vybavenému Fordu Focus nebo Citroenu C4, či Opel Astra :-) Nejvíce mě dostalo, když jsem si nechal v konfiguraci dovybavit Rapid Spaceback na úroveň Golfu Comforline a cena skoro byla stejná :-D-1 bodů
-
Je to tak, dokud to lidé akceptují, nemá to pro Škodu smysl dávat více. Pocitově - subjektivně ale opravdu máte z VW Pola pocit, jakoby o třídu lepšího auta. Možná jsem jen zaujatý, ale i ta zvuková kulisa je taková pěkně tlumená atd... Kurňa ale věřím, že to Škoda také posune dále časem.. :-)-1 bodů