Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/09/16 ve všech sekcích

  1. Mel jsem moznost testovat model ŠKODA Rapid Spaceback - Scoutline 2016, Výbava Elegance A zde je pár postřehů z diagnostiky VAG VCDS -> 44. Posilovač řízení Změna tuhosti posilovače řízení VCDS -> 44. Posilovač řízení -> 10. Prizpusobeni -> Vyber: "Charakteristiky posilovače řízení" -> Výběr: Komfort, Automatický, Dynamika Aktivace posilovače řízení bez běhu motoru VCDS -> 44. Posilovač řízení -> 10. Prizpusobeni -> Vyber: "Aktivace posilovače řízení bez běhu motoru" -> Výběr: Zapnout / Vypnout VCDS -> 03. ABS Brzdy VCDS -> 03. ABS Brzdy -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 16 Bit 0 -> Asistent rozjezdu do kopce HHC (Zde je možnost v 03. ABS Brzdy -> 10. Přizpůsobení -> Kanál Hill_Start_Assist -> Nastavit i hodnotu brzdy na rychlá, normální, pomalé) Bit 1 -> Není popsáno Bit 2 -> Není popsáno Bit 3 -> Není popsáno Bit 4 -> Není popsáno Bit 5 -> Není popsáno Bit 6 -> Není popsáno Bit 7 -> Není popsáno Pokud o nějakém nepopsaném Bitu více více informací, budu rád pokud mi napíšete do zprávy abych mohl aktualizovat popis. VCDS -> 09. Centrální elektrika VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 1 Bit 0 -> Bezklíčkový vstup System (KESSY) [PR-413/417] VCDS -> 17. Přístrojová deska VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 0 Bit 0-3 -> Impuls vzdálenosti Bit 4-7 -> Země VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 1 Bit 0 -> Varování brzdového obložení Bit 1 -> Varování zapnutí pásu Bit 2 -> Varování hladiny ostřikovačů Bit 3 -> Multifunkční displej (V menu maxidotu budou Stopky a možná i další funkce) Bit 4 -> Vozidlo - Outline Illustration vagon/Kombi VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 2 Bit 0 -> Hlídání tlaku v pneu (TPMS) Bit 1 -> Personalizace Bit 3-4 -> Typ vozu Bit 5 -> Podvozek/řazení doporučení (efektivita Program) VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 3 Bit 0-2 -> Nádrž charakteristika Bit 3 -> Parkovací pomocník Verze 3 Bit 4 -> Omezovač rychlosti Mám toho více a postupně to budu přidávat...
    1 bod
  2. Kokta je na Nordshleife jako doma. Je tam kazdou chvili a podporuje ekonomiku riskou.
    1 bod
  3. Já to říkám pořád že nafta patří do kamen (nebo do busu) Renault a naftový motor
    1 bod
  4. Ty ze by si jel do neautorizaku? Tomu neverim.
    1 bod
  5. Nakoduju si to sám, jen bych potřeboval poradit jak.. Mít možnost vůz dostat za Ferdou, udělám to.
    1 bod
  6. No vzhledem k tomu, že se mne zóny (zatím) v podstatě netýkají, je mi to celkem jedno. Když opravdu nemusím tak do centra autem zásedně nejezdím, MHD u mám kousek od domu... Stesky těch co v dotčené oblasti nemají trvalé bydliště.. to není můj problém a ani necítím potřebu aby s tím radnice něco dělala. To že nejsou záchytná parkoviště je věc druhá - to je ovšem otázka posledních několika let a nečinnost a neschopnost magistrátu, jenže Ti co z Prahy vypadli, nebo nejsou odsud nemůžou očekávat, že se o jejich problémy bude starat pražský volič - toho zajímá co se dělá hlavně pro něj. Samozřejmě s vámi co zde nezaparkujete soucítím, ale to je asi tak všechno. A z pohledu řidiče je jen dobře, že se nebudou cpát další a další auta - nemáme tu dost místa ani pro nás domácí. A taky mi stačí když ráno kolem 8 hodiny vidím na příjezdových cestách (Roztocká, Evropská, Karlovarská, Plzeňská a vlastně na všech příjezdech) ty mimopražský značky... Veřejná doprava je taková jaká je - podle zájmu a vytíženosti - když si všichni vozí zadky po jednom v autě, těžko se něco změní. Kde není poptávka taková aby se to vyplatilo, nebude jezdit nic - a to všichni co bydlí mimo velké aglomerace určitě dobře znají tj. 2 -3 spoje za den jsou i někde přepychem.
    1 bod
  7. Homologaci si necháš udělat dnes je všude hodne firem co gravírují nebo pálí laserem do rúzných materiálu tak si to E v kroužku necháš vypálit na viditelný místo na tom pásku. záleží jaký použiješ. Já mám Ečko nalepený na pruhledný folii a nikdy problem nebyl jak s policijí tk STK stačí prý že tam je to E
    1 bod
  8. Já to zkoušel tak že jsem zahřál motor,abych nasimulovat špatný start, připojil druhé auto ( jako když se vybije aku ) pak vypnul motor a zkusil párkrát nastartovat. Když to nastartuje dobře tak je to baterií, když ne tak bych se zaměřil na startér.
    1 bod
  9. Ohledně úžasných modrých zón v Cajzlu. Zatím bydlím v Bohnicích, kde nemáme modré zóny. Což je možná dobře a starosta městské části Prahy 8 nám slíbil, že ani nebudou... ovšem začíná se vše otáčet. V Kobylisích jsou již modré zóny, které dle všeho fungují. Vždy tam parkovalo mnoho lidí ze severu, protože autobusová doprava například z Vodochod do Kobylis je tak směšná, že lidé prostě jezdí autem. Všichni v klidu v osm ráno zaparkovali v Kobylisích, vystřídali na parkovištích rezidenty a v pět nebo v šest se "náplavy" sebrali a odjeli domů za Prahu. Vždy to fungovalo, fungovalo to dobře, vždy bylo kde zaparkovat. Teď jedu v deset do práce, koukám kolem sebe a všude naprosté prázdno, kromě Bohnic, kde je parkování zdarma, autobus na Kobylisy jezdí ráno co 3 minuty a cesta z kopce Bohnic trvá celých 5 minut. Takže se v podstatě problém jen přesunul jinak, znemožnil parkování lidem, kteří nemají v Cajzlu trvalé bydliště (např. já) a ještě za to berou ti zmeťouři na radnici peníze. Já bych pochopil, kdyby platila karta, která stojí třeba 1200,- na celou Prahu. Klidně bych za ni dal i 2 tisíce, možná 3... ale pokud si za 1200,- koupím parkovací kartu a jsem omezený tím, že mohu parkovat pouze v části Praha 8, tak sorry, ale toto je prostě k*****na.
    1 bod
  10. Vtipálci... kdyby jste náhodou hledali nový vůz. Více zde http://www.dasweltauto.cz/Page/show/lunarni-vozitko
    1 bod
  11. Interiér těžko změní až takovým způsobem, žeby změkčili plasty. A s příští generací naopak spíš ještě víc přitvrdí
    1 bod
  12. Za sebe bych doporučil 16". Máme firemní O3 na 17" a je to hrozně trvdé. Taky pořád řešíme, že se blbě sjíždí pneu a po čase začnou být hodně hlučné (mají "pilku"). Několikrát kontrola celého podvozku + geo, vždy to bylo v pořádku. Od pár lidí z oboru jsem už slyšel, že O3 s jednoduchou zadní nápravou se "nemá ráda" s 17" pneu. Doma jsem měl do nedávna O2 na 16" a to mi přišlo jako optimální z hlediska vzhledu a komfortu jízdy.
    1 bod
  13. Ja bych zase uz nechtel auto bez KESSY. Komfort je komfort. Kazdy system se da prolomit (jak radio, tak mechanicky klic), kazde auto lze ukrast... Nevim jak to funguje v galerce, ale pocitam ze tem grazlum nedela problem ani jeden system a kdyz nic nepomuze, tak dlazebni kostka, nebo jeste lepe kousek keramiky a auto je otevrene. Baterka do klice stoji 30 Kc, jestli ji budu menit 1x rocne, tak me to asi nepolozi.
    1 bod
  14. Modra Nightfire, bohuzel ne moc kvalitni. Cervena Raspberry Modra Storm Toto si netroufam odhadovat, netusim.
    1 bod
  15. Tak mě dnes taky zablikal displej climatronicu ale všude se pise ze všem blikají všechny kontrolky. Mě blikal normálne nastaveny climatronic. 20°C auto režim a dalo se s nim normálne regulovat. Po do blikání se větrák rozběhl na 3 carecky. Podruhé už mě to neudělalo. Je to po divne. Včera jsem byl na servisní prohlídce někde se psalo v jiném fóru ze to takto signalizuje málo chladícího média. Je to možne?
    1 bod
  16. V přístrojovém štítu na to kontrolka není, s tím se nepočítalo (takovej Superb má už teď kontrolky na hlídání jízdních pruhů) - takže když ne LED, tak asi zbejvá využití jiný ikonky.
    1 bod
  17. Stále vychází nejlépe poměr cena/vybavení Rapid Fresh, ale blíží se nebezpečně docela slušně vybavenému Fordu Focus nebo Citroenu C4, či Opel Astra :-) Nejvíce mě dostalo, když jsem si nechal v konfiguraci dovybavit Rapid Spaceback na úroveň Golfu Comforline a cena skoro byla stejná :-D
    -1 bodů
  18. Je to tak, dokud to lidé akceptují, nemá to pro Škodu smysl dávat více. Pocitově - subjektivně ale opravdu máte z VW Pola pocit, jakoby o třídu lepšího auta. Možná jsem jen zaujatý, ale i ta zvuková kulisa je taková pěkně tlumená atd... Kurňa ale věřím, že to Škoda také posune dále časem.. :-)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...