Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/29/16 ve všech sekcích
-
Ja bych si chtel nechat deaktivovat blinkry a ukazovat smer jizdy rukou ven z okynka. Prece si nebudu devastovat zarovky. :-D Sent from my iPhone using Tapatalk4 body
-
Jenom aby to nebylo dražší než v Krušárně. Petrrr by musel prodat kinderku, aby měl na limonádu.4 body
-
jde o to že firma ručí do výše svého jmění a zde je evidentní, že žádné "jmění" neexistuje. Vzhledem k tomu, že tě mohou svým jednáním velmi poškodit (třeba tím, že nedopatřením prošvihnou nějakou lhůtu - to se stává i advokátům), mi to přijde zásadní. Prostě nechat se zastupovat ve správním řízení člověkem, kterého jsi nikdy neviděl, který ničím neručí a nikomu se nemusí zodpovídat mi nějak nesedí s původní myšlenkou "nebudu muset nic řešit".3 body
-
Ponechme stranou etičnost celého byznysu. Jen mi hlava nebere, jak někdo může zaplatit tři tisíce eseróčku, které vzniklo před měsícem a jehož základní kapitál je 120 korun. Nedej bože, že mu dá plnou moc pro zastupování ve správním řízení, kde ve finále může jít o hodně peněz. Vždyť za nimi není sebemenší náznak jakéhokoliv zajištění. Také bych nepoužíval v této souvislosti slovo "pojištění", protože dotyční nemají příslušnou licenci ČNB. Je to prostě jen právní asistence, kde jediným rizikem pro majitele oné firmy je, že přijdou o 120 korun.2 body
-
Pravda. Pojisteni na cokoli (i na pokuty) je jedna vec (a kazdy se muze rozhodnout, zda se pojisti, ci nokoli). Toto je naprosto v poradku a pokud existuje nekdo, kdo takove pojisteni nabizi, tak proc ne. Druha vec je, jak pak takove pojisteni funguje. A tady uz se nemohu zbavit dojmu, ze to probiha formou vykrouceni se hlednani ruznych klicek. Osobne bych vsak do toho nesel, neb s takovou praktikou nesouhlasim (i kdyz uznavam, ze to muze usetrit spoustu casu). Ono je to problematicke. Prave to, ze se sposta lidi snazi nejak vykroutit, je jednim ze spoustecu toho, jak pak ruzne instituce jednaji. Ano, je pravda, ze 10centimetru na zlute care je celkem bezvyznamne. Ale na druhou stranu i takova blbost pak rika, jak moc je clovek ochotny respektovat urcita pravidla (stani na zakazu zastaveni, vjezd do zakazu vjezdu, +10km/h a proc ne vice v obci vecer a proc ne rovnou pres den, cervena, vzdyt tam pred chvilkou nebyla, ...). Kazdopadne to uz je trochu mimo tema.2 body
-
Proste klasika. Misto toho, aby se k tomu clovek postavil celem a za svou chybu nesl nasledek, tak se z toho snazi vsemozne vykroutit. Pak to tu ma nejak vypadat.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To ještě Stanmar pořeší, přehodí směnu, nebo zasimuluje nemoc. Všechno se dá pořešit1 bod
-
1 bod
-
Tak hošové, máme tu termín říjnového srazu Náš legendární a jedinečný Čaj o páté se bude konat ve středu 12. října od 17:00 a teď pozor......v restauraci LIONS Nesuchyně! Pro neznalé, je to o cca 4-5km dál než Krušovice, stejný směr. Projedete Krušárnu a dále po Karlovarce, za motorestem je železniční přejezd a za přejezdem cca 500m doprava na Nesuchyni Nové klubové samolepky budou Parkování je v areálu a míst dostatek. Jídlo a pití prostě vyzkoušíme Pro kinderPetrrra: je to blíž k Varům Zde odkaz: http://www.stredisko-nesuchyne.cz/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Asi ta co je u Superbu Sportline Návod k obsluze: http://cs.skoda-auto.com/mini-apps/owners-manuals/pages/kodiaq.aspx1 bod
-
Jenom aby to nedopadlo jako s tou firmou, která tuším slibovala vrácení bankovních poplatků. Pár lidem je vrátila a ti ostatní museli zaplatit soudní řízení nebo šli do exekuce. Jinak mám zkušenost s pokutami a vždy jsem si byl vědom přestupku. Zaplatit je nemilé, ale člověk se alespoň poučí a ví, že ten přestupek má z krku.1 bod
-
No ja ted jezdim kazdou nedeli do Luhacovic tak bych se musel s Ondrou nejak domluvit na sobotu na predani a pak ti to hned predat. Dam ti pak vedet pres SZ.1 bod
-
FA lze vypnout i na maxidotu, nejen v infotainmentu. MF volanty bez hlasového ovládaní dokonce mají tlačítko pro asistenty, takže je hned vypnuto.1 bod
-
1 bod
-
Uznavam... nemam ridicak dlouho... jen asi deset dlouho a mam najeto neco kolem 300 000 (coz taky neni moc). Nikdy jsem si nevsiml, ze by mi nekdo daval pokuty bez dukazu, nebo ze by s nima byl nejaky byznys... Kde je chyba? Ze mam stesti? Nebo ze ty jezdis jako prase?1 bod
-
Když opatrně od spodu vypáčíš kryt palubní desky tak uvidiš jednotku která je dos chabě uchycena v plastovém držáku. Potum ten kryt podlep pěnovou páskou v místě dotyku s palubní deskou. Potom bys měl mít klid.1 bod
-
Kdyz tohle ctu... tak si rikam ze nekdy te demokracie mame trosku vice, nez je zdravo....1 bod
-
Chuděra tvoje manželka, prachy jí z práce nepřineseš - (narozdíl od clinta, který si je raději tiskne aby jich měl víc) a ještě ji nutíš šplhat na rozhlednu ....1 bod
-
Zdravim. Mam problem s plastovym pukanim z pravej strany od spolujazdca. Neviem ci to ide od dvier alebo z palubovky. Robi to najma rano ked je chladno,pri hupavych nerovnostiach najma na dialnici. Poobede ked je auto vyhriate od slnka je pokoj. Uz som nastriekal tesnenia dvier silokonovým olejom, demontoval bocny kryt pristrojovej dosky, prestriekol vetraky od ofukovania, skontroloval schranku na okuliare aj pred spolujazdcom no nic nepomohlo. Nestretol sa s tym niekto. Dik.1 bod
-
Joooo yeti na srazu bych tam rad videl. Ale klidne i bez snehu Tak co BANDO 29.10 sraz ???1 bod
-
Mi je to fuk.jak bude moc sněhu,jedu jetíkem.1 bod
-
1 bod
-
Proc? Je to jen "nepovinny" asistent, stejne jako treba parkovaky nebo ASR. Jsou chvile, kdy je lepsi to vypnout (treba pri tazeni), ale pri dalsi jizde uz bys to mohl zase vyuzit. Nez to pokazdy lovit nekde v menu a myslet na to, jestli jsem si to aktivoval nebo ne, tak mne vic vyhovuje to, ze se to po startu zase zapne automaticky.1 bod
-
Nesouhlasil bych, ze je to kram. Ve vetsine pripadu, pokud se venujes rizeni, tak o nejakem FA vubec nevis. I ty dve auticka dole na MaxiDotu neuvidis, kdyz si drzis odstup. Pri pojizdeni v kolone te taky neotravuji. Je tam spis kvuli tomu 1 promile pripadu, kdy to opravdu pred tebou nekdo zadupne nebo ti tam znenadani neco vlitne a elektronika ma proste rychlejsi reakci nez ty. A nemusi to ani byt tim, ze zrovna koukas na aktualni spotrebu, nastavujes tempomat, klimu nebo navigaci...1 bod
-
A proč to vůbec řešíš? Dostáváš pokuty neprávem, nebo jen nechceš platit za něco, co jsi udělal?1 bod
-
Zdravím. To se mi stalo u mojí první Fabie. Bylo to tím, že byl ucpaný odtokový kanálek na vodu pod čelním sklem. Voda neodtékala pryč, přetekla do topení a občas to proteklo kolem pracho-pylového filtru spolujezdci na nohy.1 bod
-
1 bod
-
Přední brzdový kotouč Superb I : r.v 01 - 5/05 : 288x25 - (PR 1ZC) OE : 4B0615301B, 8E0615201Q - výška kotouče 46,5mm ! 1,8T, 2,0, 1,9TDI, 2,0TDI - 4 válcové motory do roku 5/05 (shodné pro : Passat 3B) 312x25 - (PR 1LT) OE : 8E0615301R, 4B0615301C - výška kotouče 46,5mm ! 2,5TDI, 2,8 - 6 válcové motory do roku 5/05 (shodné pro : Passat 3B) ------------------------ r.v 5/05 - 08 : 288x25 - PR 1ZC) OE : 1K0615301T - výška kotouče 49,9mm ! 1,8T, 2,0, 1,9TDI, 2,0TDI - všechny 4 válcové motory od roku 6/05 (shodné pro : Oct II a Superb II 312x25 - (PR 1LT) OE : 1K0615301AA - výška kotouče 49,9mm ! 2,5TDI, 2,8 - všechny 6 válcové motory od roku 6/05 (shodné pro : Oct II a Superb II ------------------------------------------- zadní brzdový kotouč Superb I : 245x10 - 01-08 OE : 4A0615601A (shodné pro : Passat 3B ) 1,8T, 2,0, 1,9TDI, 2,0TDI, 2,5TDI, 2,8 - pro všechny ročníky a všechny 4 a 6 válcové motory1 bod
-
Jen doplním, když motor chytne na olej hlavně nevyřazovat a snažit se udusit motor rychlostí přes nožní brzdu. Po vyřazení dojde k přetočení a nejspíš k velkému poškození motoru.1 bod
-
Myslím si, že se na to spousta lidí (třeba oneb1t) dívá naprosto špatně. Pokusím se vysvětlit. Mám auto A (66 kW TSI) a auto B (81 kW TSI). Obě auta jsou technicky naprosto shodná s jedinou výjimkou a to je převodovka (jiné brzdy můžeme zanedbat), vyššího výkonu je dosaženo pouze jiným řízením motoru. Pokud pojedu s oběma auty po rovné silnici ustálenou rychlostí (pro zjednodušení, to stejné bude platit i když nepojedou ustálenou rychlostí ale budou kopírovat stejný rychlostní profil), tak obě budou pro udržení této rychlosti potřebovat dodat na kola stejný výkon, čili počet koní kterým budou muset "dát nažrat" bude stejný. Je naprosto chybné si myslet, že auto B bude žrát víc než auto A, protože pokud by do směsi nacpalo víc benzínu a zvedlo plnící tlak, tak se stane co? Zvedne se točivý moment a začne zrychlovat. Nevidím jediný rozumný důvod pro to, aby se při částečné zátěži mehanicky stejného motoru zhoršila jeho účinnost v této částečné zátěži. Rozdíl ve spotřebě nastane až tehdy, když motor B začne dodávat víc točivého motoru než motor A, potom teprve dostane víc paliva a k tomu víc vzduchu s čímž souvisí i jiná reakce obou motorů na plyn, což je jediný reálný důvod co dělá rozdíl ve spotřebě z hlediska motoru.1 bod
-
Aktualizovano: Tak volam dneska k Sevcikovi a tam mi tvrdi,ze ten zvuk sice vychazi ze vstrikovaciho cerpadla a bejt tam nema,ale po konzultaci s Boleslavi to prej nevadi. Ze by mi to nemel rikat,ale ze si mysli,ze za mesic bude svolavacka,ze urcite nebudu sam. tak mu tvrdim,ze tim padem mam neprodejnej srac,za pul milionu.Ze kazdyho pripadnyho kupce to po nastartovani odradi.Rikal,ze me chape,ale ze bohuzel. Tak jsem okamzite volal do Boleslavi a tam mi sdelili a divili se,ze s nima nikdo nic nekonzultoval a o VIN tam zaznam nemajia ze kdyz tam ten zvuk nebyl,tak ze se to urcite bude resit a at jim naskenuju papir co mi dali u Sevcika (jeste jsem si auto nevyzved). Tak samozrejme volam Sevcikovi a tam uz koktali,ze se skodovkou to neprobirali,ze to je jen jejich nazor.Tak jsem jim rek,ze trvam na odstraneni i pripadne pravnim sporem a prosil me at nic nikam neposilam,at jim to tam necham a zejtra,ze se do toho pusti a hned to proberou se skodovkou. By se clovek posral z jednani v soucasnej dobe k zakaznikovi...1 bod
-
Hoši,z každého turba jde trocha oleje a nedělejte si iluze že né.Zkuste si u auta co má 50.000km oddělat IC a uvidíte.S tím plastem je to stará věc a dost častá chyba1 bod
-
spotreba u tychto motorov bude rovnaka z dovodu lebo to je ten isty samotny motor len stym ze 81kw verzia ma vyssi tlak turba a ten sa vyuziva len pri maximanolnom vyuziti plynu aby sa natlakoval take pri normalnej jazde auto sa sprava rovnako ako aj 66kw verzia ...spotreba by sa mala tahat na niejakych 4.5l 100km pri N95 shell alebo OMB ..lebo tesco metro slovnaft ako u nas na svk su odpad ktory len skodi motoru a riskoval by som nechcel za lacnejsie palivo a spotreba by zas bola vyssia aj vykon rozdielne nizsi ...tak isto ked sa bavime o N98 auto bude mat maximalne lepsiu reakciu na pedal a lepsie tahat do maximalnych otaciek alebo maximalna rychlost ....pri N100 je cisto uz pre sportovy ucel kde by som uz radsej aj auto nachipoval a mozno aj lepsie nastavil RJ pre N100 kto chce to dlhodobo pouzivat aj ked je drahsi spotreba je relavine o 1l vyssia ako pri N95 ale citelne citit vyssi vykon aj lepsiu pruznost acceleracia atd ....na zivotnost motora uz nvm nvm ale asi nebude mu smakovat lepsie ako pri N95 ktora je odporucana ....kto chce este nizsiu spotrebu treba si dat ECO chip ktory zvysi o 10k 20nm viac cca ...spotreba by mala by nizsia na 100km -0.50l -0.70l takze slusne ....normal znizuje o -0.30l -0.50l a vykon je 136k 226nm alebo RACE ktory turbo uz tlaci nieco cez 1.4.-1.6b a ma 144k a 240nm zo N100 to bude nieco do 150k ...ja mam v plane si auto upravit na fabiu rs ako by mala vyzerat len skoda ze tam nedali aspon 1.4tsi ako mala 2.gen ..lebo nove polo ma uz 1.8tsi 192k..skoda stoji 20 500eu aj s priplatkovou metalizou ....ja som dal za fabiu 20 000eu ale zas mam sportovy packet full vybava auta aj dsg takze spokojeno ...tak isto mam v plane si auto upravit vyfuk KAT bude seriovy nech sa nemeni spotreba lebo vtedy bude vyssia a auto zas hlucnejsie no a aj emisie budu vyssie sportove sanie veci intercooler alebo dokopit dalsi nech to lepsie chladi tankovat N100vku a tak isto upravena DSG kde mi nastavia + - opacne ako ma byt spravne tak isto lepsie drzanie otaciek lepsie reakcie a mal by som sa dostat na 160k+- 270nm moj odhlad co staci na 1.2tsi ....:)-1 bodů