Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/13/16 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
Nojo, to by nebyl Stanmar. Někdo sbírá fotky celebrit, někdo fotí letadla, někdo koukám po motorkách, ale náš Stan miluje autousy. dychtivě stojí na Evropské s foťákem a jakmile zahlídne Karosu v jiných barvách, cvaká jak o život. A dlouhej kloubák, to jsou pro něj druhé Vánoce, lepší prej jak sex s Koktou2 body
-
to by nemenili ani i kvuli par set tisicum oni maji udelany pruzkum trhu, takze jim je to uplne jedno, lidi si na to zvyknou, az to bude jezdit ve firmach a koupi to tak i tak2 body
-
....a proto tady brečíte zbytečně, protože kvůli pár tisícům to určitě v MB měnit nebudou.2 body
-
mám to stejně jako _Denis_, když spěchám někde, kde to neznám, tak koukání na navigaci dost pomůže2 body
-
2 body
-
12.11.2016 nastal pre mňa a majiteľov Fabia III deň D... teda aby som to upresnil, ide o prvé zverejnenie dokumentu Kódovanie funkcií Fabia III v1.0 v mojom vyhotovení. vybraní užívatelia už mali prístup k verziám v0.9 a v0.9.1, ktoré boli pracovné. nakoľko som im dôveroval, mohli si prezrieť komplet dovtedy nazbierané a otestované kódy, prípadne som čakal na odozvu.... všetky podstatné informácie o tomto dokumente sú dostupné priamo v pdf súbore. v prípade akýchkoľvek otázok sa na mňa môžte obrátiť, ak budem vedieť, poradím. zbytočné komentáre si nechajte, nejde mi o zárobkovú činnosť, no každý lajk, donate či ďakujem poteší...poprosím bez zbytočných komentárov, nech zachováme tému a diskusiu ohľadom kódovania... alternatívny odkaz na stiahnutie: https://uloz.to/!3JfVkF4TLy8s/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v1-0-wirer-pdf admin: ak to povolí autor prvého príspevku, kľudne to tam hoďte. snáď sa nik nenahnevá VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v1.0 wirer.pdf2 body
-
Vsak ja si vyjimecne nestezoval. Co jsem napsal jsem myslel vazne. Tentokrat vyjimecne max. 1x za 10 let s tebou souhlasim. Jinak dnes jsem hosi vyhral ve sportce. Vsadil jsem 60kc a na sanci vyhral 50kc. Nemusi prset, staci jen kdyz kape. [emoji23] I kdyz, kapat by mohlo zltrochu vice. [emoji3]1 bod
-
Buď rád, že ji máš, vždyť tě ještě nikde nenechala....nadávej až půjdeš domů pěšky.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jinak superb stále dělá cink, cink. Závada neodhalena. Až ji budu umět nasimulovat, tak opět servis. [emoji19] [emoji21]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No Petrrr by na Harykovi jezdit nemohl, v těch jeho svátečních teplákách by se mu ostatní smáli1 bod
-
ale mají problém hadry na koloběžku přetáhnout přes zadek, protože ho mají nafouklej!1 bod
-
To jsou hracky pro zamindrakovany kluky s malym pindikem co jeste nevyspeli. Proto se jim taky vetsinou ty pindici do tech kozenych hadru vejdou.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dvakrát rychle za sebou, to druhé zmáčknutí držet. Pokud nefunguje, tak to asi pro některou výbavu není nastaveno. Nevím.1 bod
-
Jak jednoduše zavřít páté dveře z delší vzdálenosti (jinými slovy jak zvětšit dosah ovladače pro zavření): Stačí dvakrát rychle po sobě stisknout prostřední tlačítko na ovladači, přičemž to druhé stisknutí podržte. Funguje. Ověřeno. Řeší to částečně i možnost zavírání pátých dveří pomocí ovladače uvnitř auta, aniž bych musel ruku s ovladačem natahovat dozadu - funguje pouze při vypnutém motoru.1 bod
-
1 bod
-
Já si myslim že tvuj kamarád mel zřejmě vyjmečnou a6 která objela nejméně asi tak 30x zemekouli a pak se to stalo.Ukapávající vstřik tak že propálí píst u 2.5 tdi je tak ojedinělá věc jako najít na ulici milion.Pokud se do nafty bude přidávat aditivum které dostatečně přimazává jak vstřiky tak čerpadlo,není duvod k tomu aby to dopadlo takto. Jestli chceš mít ale jistotu vyndej vstřiky a dej je na stolici na test rozprachu a těsnosti tim nic nezkazíš.1 bod
-
Tento rok jsem byl na dovolené ve Skandinávii. Na snímku je znázorněná spotřeba z Moravskoslezského kraje přes Německo, Dánsko, Švédko, Norsko až na Nordkapp (nejsevernější bod Evropy kam dojedete). Cesta probíhala ve 4 osobách s přeplněným kufrem a rakví na střeše. Tankováno vždy Natural 95 + přidán VIF venzin aditiv. Podotýkám že mám Octavii 4x4 + DSG.1 bod
-
Pátral jsem po firmě renovující ALU. Oprava se skládá z opískování, vypálený zinkový základ a na tom komaxit? Takže kola jsou vlastně vypáleny dvakrát. Nejprve se zinkem a pak s práškovou barvou.1 bod
-
Neblaznite s tymi cislami. Na zeninej Fabii jazdim do roboty kazdy den len mesto a realnu spotrebu mam od 4,3 do 4,6 l/100km... Je to r.v. 2001 1,9SDI, motor ASY. Na dialnici to este nebolo, lebo dlhe trasy jazdim passatom, a ten ma 116 kobyl a spotrebu 5,8/100km.... Ak mate niekto na SDIcku vyssiu spotrebu ako 5 litrov, ta mozu byt len dve priciny : 1 - bud jazdis ako prasa (plyn/brzda), alebo 2 - je na aute zavazna technicka porucha. (vaha vzduchu, termostat, vstreky, a kompletne nastavenie a vyladenie motora) Tankujem len na OMW a jazdim podla rychlostnych limitov... + -1 bod
-
1 bod
-
Tak vidíš a ani to nebolelo vzducháč udělá děsně moc, sám ho měním každých 10 000km, ta investice mne nezabije a mám klid Jináč sportovní filtr do TDi je naprd, ale pořád lepší než zasratej Tak hodě šťastných km se sazema za prdelí-1 bodů
-
KLK2: Treba hlavne vymenit filtre VZDUCHOVY+PALIVOVY. Na dieslovom aute sa nejazdi jak s benzinovim netreba ho vytacat do vysokych otacok.. Spotreba na OCTAVII 1,9 SDI-1 bodů
-
Já hlavně myslím, že pokud je štít dobře udělaný a nepřeplácaný, přispívá to bezpečnosti. Určitě lepší, než čumět někam k nohám na displej navigace, který Škodovka vyjma Kodiaqu a Fábie není schopna dát nahoru-1 bodů
-
Vysvětlí mi někdo, proč pořád chcete ten radar vypínat? Díky tomuto super bezpečnostnímu prvku dostala fábka 5 hvězdiček, bez něj by na plný počet nedosáhla. Proto se také dává u většiny fabií sériově. Nedělejte prosím kraviny.-1 bodů