Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/02/16 ve všech sekcích
-
4 body
-
3 body
-
3 body
-
No a mně už nikdo ani nezavolá, už jsem jen kinder vzduch pro Clinta. Chtěl jsem přijed, ale s takovou teda nepřijedu. :-)3 body
-
3 body
-
Alespon se ti ulevi a strhni i tu predni a zadni co mas na aute,takovou tu slepici v kruhu2 body
-
Nevolal a to neokecas. Hodil si me pres palubu. Mas Sabize a ja uz jsem Ti ukradenej. No nic no. Jdu ted hned strhnout vsechny samolepky klubu z auta hodim je na zem a pochciju je.2 body
-
Zajímalo by mě také, jestli se zúčastní dvě slibotechny, Kokta a Pancho. Kokta si bude stěžovat, že je to daleko a Pancho bude mít zrovna píchačku dvou padesátek někde v Lounech A to pokud nebude na pravidelné swingers megaold hairy párty2 body
-
2 body
-
No jasný pak se rodí děti po 30, vychovávají je lidi co už měli být dědečkem a babičkou, v lepším případě dostane v nejlepších letech děcka infart jen táta děti odrostou a ty ještě v 60 doplácíš hypotéku. Prostě model, zajistím domov pak rodinu... to kdyby tady jeli všichni, tak děti zásadně rodí lidi až po 40 a to ještě jen 20 % obyvatel, takže by jsme měli přirozený úbytek -1.8 Obyvatele. Trošku utopie ne ? Prostě ne normální je mít dítě kde muži teprve táhne na třicítku a matce je mezi 22 a 26 let. Zbytek je prostě proti přírodě a super čuper články lidí co žijí mimo realitu a kážou jak se má žít jsou úplně mimo. To že máš děti dřív a táhneš to všechno najednou jak železnou kouli, je prostě uděl chlapa, který to má podle mě v moderní době emancipace strašně těžké, protože všichni tlačí rovnost pohlaví a muži se už neumožnuje tolik běžnou prací vydělat aby to sám celé utáhl. Za mě ti přeju hodně štěstí a jsem v tom s tebou stejně, mám to stejné a jsem rád že až mi bude 45 budu mít plnoleté děti a 5 let života před sebou se zdravím srdcem :-) To jak stát sere na mladé rodiny a podpora v bydlení a tvoření nějakého zázemí ve městech na prosto 0... tohle naší společnost dožene až mi bude v důchodu louskat šváby. Prostě tohle se aktuálním směrem žene do sraček. Školky jen za těžké prachy pro vyvolené, pro děti všechno předražené, každý si z vás utrhne co může, žádné úlevy naopak vydělat vydělat vydělat. Naložit vám ještě víc na záda.2 body
-
Habi001 - díky, tak to se budu muset smířit se stávající nabídkou, do 22KT čekat nebudu _Denis_ - "V jednoduchosti je krása" a "Detaily tvoří celek" - svatá pravda, s tím souhlasím. stanmar - proč tě děsí?2 body
-
Já bych to tak nehrotil, řekněme, že jsou ty oči jiný než na co jsme byli doposud zvyklí. Když so objevil FL měl jsem ještě možnost objednat pFL, ale nakonec jsem se rozhodl, že počkám na FL. Je pravda, že určitou roli v tom rozhodování hrály i nové výbavové prvky včetně infotainmentu. Už teď vidím, že toho nelituji. Budou v základu (metalu) nějaké nové barvičky?2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
A ku.. sorry. Jsem tě vytíp, bo práce a zapoměl jsem na tebe. Teď jsem si na tebe vzpoměl, protože vyžírám Hooters. Prej když prožerem 20tis. bude dárek. Dělám co může kuchař navařit, tak snad to dám. [emoji28] [emoji28] [emoji28]1 bod
-
To ti fakt stalo za tie peniaze? Preco nie radsej nejake dvoj-trojrocne auto s normalnou vybavou a normalnym motorom? Ale hold, nech sluzi no...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dělal jsem si souhrn pro sebe, tak bystří mohou najít v tomhle tématu kompletní souhrn cenových změn.1 bod
-
Blbost, teď hraješ machra a před několika stránkami jsi tady vykřikoval, že na nás sereš a nepřijedeš.1 bod
-
on má dobrý hlášky, třeba že diesel je tižší než benzín. to mě dostal kokot nebo prej máš jezdit na 1100 otáček do kopce s čiplym autem od xtuning.cz1 bod
-
Hlášky Pepy? Vždyť to je naprostý trapas co tam předvádí, jestli toto jsou hlášky co se někomu líbí......1 bod
-
Vyřešeno!!! Tak pánové díky za všechny rady... Problém byl v tom, že nějaký dobrák co to naposled asi opravoval, přehodil směr odvětrávací trubičky z hlavy motoru do sání naopak....a protože je tam zpětný ventil tak to co? nemohlo fungovat a tlakovalo to do měrky.... otázkou je proč to začalo až ted v zimě..... ja s tim jezdil tak půl roku a nic...1 bod
-
Toto není až tak úplně pravda, samozřejmě za předpokladu, že nejsi obyčejný Pepík, který nic neumí a neměl v minulosti zájem se vzdělávat. V době, kdy funguje LinkedIN a další profesionální sítě, je dost firem a headhunterů, kteří loví právě schopné lidi. Pokud kamarád neumí počítat, šel do baráku, neměl na to a teď živoří, je to jen a jen jeho problém a ohrozil tak dalších několik lidí. Co se týče žena, tak taky nemusí sedět na „mateřské, rozhodně ne dovolené“ a zkusit hýbnout pozadím. Dneska není v Cajzlu a okolí problém, aby si matka na rodičovské přivydělala na brigádě nebo na částečném úvazku. Naše firma dokonce sama před nástupem na mateřskou jde za budoucí matkou a nabídne poloviční úvazek. A co se týče dětí, tak nezapomeň, že každá návštěva doktora je hrazena zaměstnavatelem, viz. 590/2006 Sb. Jenže je jiná doba. Drtivá většina harantů studuje do šestadvaceti, potom ženská musí rozjet nějakou, alespoň minimální kariéru, aby se po mateřské měla kam vracet. My s ženou třeba čekáme, až bude dostavěný dům. Na stát se dneska nespoléhám, protože mi nic nedá - jsme s ženou svoji, mám nadstandardní příjmy, mám auto, mám hypotéku na několik milionů... stát se na mě vysere a dá to raději nějaké kurvě, která ošukala polovinu fotbalové Sparty a má dvě děti. Proto se musím otáčet, abych měl příští rok postaveno a mohli se pustit v pětadvaceti do prvního malého zmetka, co bude vyžírat prachy, lednici a pak se nám někde rozstřelí v autě. Až stát přijde s tím, že nebude podporovat nezodpovědné svině, které nechtějí makat, nesnaží se něco na svém životě zlepšit, bude to sluníčkové. Protože dostávat na rodičovské 7 600,- měsíčně i za předpokladu, že ženská vydělává 30 tisíc měsíčně, je prostě a jen výsměch. No a ještě je tu fakt, že za komoušů nebyl problém dostat městský byt za směšné prachy a měl jsi téměř jistou školku a školu. Dneska chceš ve třech letech parchanta sebrat, hodit ho do školky a nemůžeš, protože školka funguje od osmi do čtyř... ty vole, kde jsme? Stačil by mi byt. Spokojil bych se s krásnou novostavbou o velikosti 70m2 v uspořádání 3+kk nebo 3+1. Má podmínka byla Praha 8, protože se mi tady líbí. Nejlépe Bohnice, Čimice, případně Dolní Chabry. A ceny? Naprosto nádherné... - https://www.sreality.cz/hledani/prodej/byty/praha-8?region=městská část Bohnice&velikost=3%2B1,3%2Bkk&stav=ve-vystavbe,novostavby&plocha-od=70&plocha-do=10000000000®ion-id=13704®ion-typ=ward&vzdalenost=5 5 900 000 Kč 5 792 780 Kč 6 650 000 Kč 7 099 200 Kč 5 991 500 Kč 6 191 800 Kč Proto jsem se raději hecnul, za 1 780 000 Kč jsem koupil pozemek 12 kilometrů od současného bydliště, 8 kilometrů od hranice Prahy a ještě s dokonalým názvem ulice - Na Vinici. Barák postavím za 2 500 000 Kč včetně kuchyně, spotřebičů a za zbytek koupím víno, ožeru se a za těch pár ušetřených korun (1 512 780 Kč oproti nejlevnějšímu a nejmenšímu bytu, co jsem napsal) si koupím Dacii v plný palbě.1 bod
-
Správně, ano, kdyby to fungovalo 100% nebo alespoň 99% a dalo by se na to spolehnout, viděl bych to jako přínos. Pokud mi ovšem auto hrabe do řízení bezdůvodně nebo nečekaně, mám za to, že je to horší než kdyby to tam vůbec nebylo.1 bod
-
No na AutoSalon se někdy kouknu - mě teda spíš baví ty hlášky moderátora Pepy, ale abych pravdu řek pořád je to lepší než odborníci typu Z. Merunka.... Jo když byl ještě Dolejš a AMR... to byly recenze.1 bod
-
Ono ani nejde o to, že jsou ta světla 4, i když tedy navzdory domnělé popularitě nikdy úspěšná nebyla. Aspoň za mě jde o tu naprosto nesmyslnou různorodost designu a myslím, že to je důvod, proč se to většině lidí nelíbí. Nejsem designérem aut, no o design a architekturu se zajímám a dělám s ním už mnoho let a vždy jsem zastáncem 2 vět: "V jednoduchosti je krása" a "Detaily tvoří celek". V tomto případě neplatí ani jedno. Je to překombinované, tvarově vůči zbytku auta naprosto nesourodé a prostě to působí asi stejně, jako lepenková krabice, nalepená na Clio s novým názvem Thalia - taky nikdo nevěří, že to auto takto mělo vypadat... Ale abych nebyl opět za největšího netvora, podotýkám, že to každý může vidět jinak a je to jen můj názor1 bod
-
1 bod
-
Jsem tady jediný, komu se facelift líbí? A předek víc než zadek. Neví někdo, jestli LED mají natáčení do zatáček? Odesláno z mého D6633 pomocí Tapatalk1 bod
-
Jj sou to zlodeji. At danej jako firmy nebo jako kazdej zamestnanec, ktery dava nemalou cast vyplaty statu1 bod
-
Hravec - Taky čekám až to spustí, potřebuji nakonfigurovat pro kolegu co mi to svěřil. Neměl to dělat, z 1,6 TDi přejde na 1,8 TSi :-D1 bod
-
Vždy to bylo to první co jsem z auta po koupi hned sundal a nyní to bylo hned prvni co jsem na auto koupil. Přední + zadní, přestaly mi mlátit kaminky do podběhu a hlavně se to tak nešpiní. Nic nerezne nic se tam nedrží, mají to udělaný dobře a hlavně je to originál Škoda, tak máš záruku na lak kdyby něco. Vystříkávám vapkou a pohoda. Zima taky, kopnu to nich a spadne nabalenej sníh. Za mě bych se toho nebál za ty směšný prachy.1 bod
-
No pokud by člověk soudil jen z rozhořčených reakcí zde na foru, tak by se u nás snad neprodala ani jedna Fc O III. Já osobně nevěřím tomu, že vzhled bude mít nějaký zásadní vliv na prodejnost - právě proto, že většinovým odběratelem v ČR je firemní klientela a tam rozhoduje cena / servisní náklady a ne to, jestli má auto čtyři, nebo dva hlavní světlomety.1 bod
-
1 bod
-
To máš pravdu, teprve zkušenosti majitelů ukážou nakolik se vše podařilo dotáhnout k dokonalosti (nebo naopak ne). Měli bychom dát novému vozu Kodiaq čas, než jej budeme soudit. Bohužel doba je taková, ža ani vůz s cenou dost přesahující půl milionu nemusí být zárukou 100 % kvality - a tím nemyslím jiné značky, ale vozy z MB. Viz Octavia, či Superb. A Denis správně píše, že kupovat vůz ze začátku výroby je tak trochu riziko.1 bod
-
jo, ale pořád o tom samým a zbytečně. Mám takový pocit, že ten, kdo zde bude mít první OIII fc tak bude mít chudák celý téma zeblitý kecama co si to koupil za hnus. Pište do škodovky, tady vám to nepomůže.1 bod
-
....a proto tady brečíte zbytečně, protože kvůli pár tisícům to určitě v MB měnit nebudou.1 bod
-
on v době vydání Rapida, nevypadal ten volant špatně, problém nastal, když přišel nový tříramený s kompletním ovládáním na volantu, za mě jeden z nejhezčích volantů v současných autech ( pokud počítám běžně cenově dostupný auta : )1 bod
-
1 bod
-
Abych řekl pravdu, uvažoval jsem o tomto motoru teď do oktávky, pač jsem prodal supa v 1,9 TDI 96KW. Problémy starších 103KW PD 2,0TDI jsou všeobecně známy, ten motor byl prostě jakýsi omyl už od začátku. Teď ho nahradil CR, který je tišší, ale o jeho poruchovosti se nikde člověk nic nedozví, protože to není ani rok, co se do oktávií dává. Mám velmi dobré známé ve škodovce, vedoucího servisu a ani on mi nemohl k poruchovosti nic říci s ohledem na fakt, že je tento motor v oktávce chvíli. Nicméně je to nafta a ta sebou přináší určitá rizika a navíc ve spojení s CR. Experti ze škodovky radí, vyhýbejte se CR obloukem, protože to svinstvo s řepky, co v současné době do nafty lejou, vyloženě CR neprospívá. PD byla v této souvislosti zřejmě odolnější. Ale i já jsem loni, ačkoliv jsem tankoval naftu jen u Benziny a lil aditiva, při mínus 24 po ujetí 5km totálně zamrznul. A k čemu je mi auto, na které se nemohu v zimě spolehnout? Tak jsem o tom všem přemýšlel, nafta, po sto tisících možnost výměny vstřiků (40tis kč min), možnosti zamrznutí čili menší spolehlivost v zimě, vyšíí povinné ručení, choulostivé studené starty, starost s aditivy v zimě...nakonec zvítězil 1,8 TSI. Svezl jsem se a to ticho benzíňáku je fantazie, zátah parádní, 160 koní pod kapotou, žádná starost v zimě, nižší ručení, rozvody řetězem....nemohu pochopit, co na naftě všichni vidí. To vše je samozřejmě oproti TDI vykoupeno vyšší spotřebou, ale náklady na provoz dle mého názoru spojené s údržbou tyhle rozdíly smáznou. Tak tím nechci 2,0 TDI odsuzovat, určitě to nebude špatný motor, ale bohužel ta naše nafta mu prostě moc nechutná....-1 bodů
-
Pojistky ještě dokážu zkontrolovat, tak na ty se podívám,ale jinak v tom mám trošku hokej...Dám to k autoelektrikáří i s tím tvojim popiskem ať se na to podíva..Neboť já tomu rozumím jak koza petrželi.-1 bodů
-
BitPower.cz plně doporučuji .... autochip a pod.. nikdy!... má octavie má 141kw 493nm 4x4 a nemůžu si stěžovat spotřeba od 3.5L klidnou jízdou bez problému kolem 4.5L se dá jezdit.. jelikož jezdím do práce kousek tak jezdím aktuálně za 6.7L za 4km ani pořádně neprohřeje ... popř. pro více informací nebojte se zavolat 776570022 (firma BitPower.)-1 bodů
-
Nojo, s Cuprou si tam člověk musí připadat jako žebrák. Skoro ostuda ji tam brát [emoji23]-1 bodů