Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/25/17 ve všech sekcích
-
Tedy ještě k rozdílu mezi pesimistou a optimistou: Rodiče mají dva chlapce, dvojčata. Jeden je naprostý pesimista a druhý totální optimista. V den jejich šestých narozenin jdou rodiče nejdříve za tím prvním a v pokojíčku mu nachystají kupu dárků. "Jéé, tolik dárků," míní pesimista, "to zase bude baterek". Poté jdou do pokojíčku druhého a vysypou tam kupu hnoje. "Jůů, tolik hoven?" křičí nadšeně druhý, "To tady asi někde bude poník!!"2 body
-
1 bod
-
Škoda je braná jako ten poslední no... Ale lepší se to. Ono jim za chvíli dojde, že Seata neustále zachraňovat nejde - ač se mu ten snad po 8 letech poprvé daří a že lidé chtějí něco jiného než VW. Problém Rapidu je ten, že je to takový auto mezi. Je velký, ale nemá nejmodernější technologii, má být levný ale není... Jeho přímá konkurence mu ani omylem nemůže konkurovat - akorát cenou Je v dost blbý pozici... Já osobně než Rapid v plný palbě, vezmu radši Korejce...1 bod
-
Tak jsem to schvalne zkusil. Mam MR2017 (vyroba nekdy konec cervna zacatek cervence 2016) a ŠS se zda funguje (neni to nejaky velky rozdil a asi zalezi i na typu skladby, ale po prepnuti se podani zmeni). Stejne tak se podani trochu zmeni po zapnuti virtualniho subwooferu. Je pravda, ze fader mam nastaveny defaultne na stred. Pokud s tim zacnu hybat, tak se to cele rozhodi a moc se to poslouchat neda. (bolero; HW: H30; SW: 0353; Cislo zarizeni: 5Q0035819B; Codec medii: 3101.0.0.9)1 bod
-
No zalezi na ktere co chces, podle toho si to nastavis, mas LED denni, nebo zarovky? Vzadu LED nebo zarovky? to vse pak meni. Tady je moje video, jak mám udělané světla pro CH / LH. Zadek je tusim 23 / 24, predek 3/4 a potom cely zadek v upravach: Pri dennim sviceni jen prouzek, ten pri blinku pohasina (mam to kvuli lesum atd) tj. 50 % resp. 25 %, parkovani pres blinkr je taky stejne Brzda vcetne mlhovek, samo dve mlhovky Obrysovka / tlumene taky jen prouzek, ale zacina to na 100 % aby to svitili lehce i do celeho cecka a pri blinku pohasne Spodni a horni zarovka z C je deaktivovana. A LED blinkr, zpatecka a RZ :-) A pak predek: Obrysovka jen na blinker, ten pri blikani jde z vypnuto do blinkru Parkovaci svetlo taky jen na blinkr Svetelna houkacka na cely predek Denni sviceni pohasina pri blinkru1 bod
-
Zajímavá historka Já to auto dělám pro sebe a kdybys viděl v jakym bylo stavu tak snad každej řekl na popravu..... Nevim co ti nato mám říct,někdo jde s autem do servisu aby zaplatil nehoráznou raketu za opravu a někdo nato prostě nemá tak kutí a věřim tomu že je tu velká spousta kutilů co si dělaj auto samo-domo dřív za komoušů tomu nebylo jinak Jestli někoho urazim nebo naseru tim že dělám samo-domo tak se předem omlouvám .A jsem si 100 jistej že to nějakýmu kutilovi jako já pomůže Ale jinak stebou souhlasim prostě je to prasárna... PS:Příšte budu montovat LPG (ale na jiný auto)1 bod
-
Měření pro Svět motorů proběhlo sice se spožděním, ale přeci. Jsem tedy malinko rozpačitý jak z měření, tak z auta. Měření vložím později, budu ještě pokud to půjde měřit s rozpojeným Haldexem. Co se týká úprav, budu je přeměřovat začátkem května po nájezdu cca 20 tis. km, což by už mělo něco napovědět. Ještě jsem marod, ale jakmile budu v kondici, čeká mě ještě test těchto motorů v DE.1 bod
-
To mi připmíná: Víte co říká pesimista? "To už nemůže být horší!!!" A optimista na to s úsměvem: "Ale může..."1 bod
-
Taky taky jedna :-). Auto mám cca 2 měsíce, v dlouhodobém jsem byl někde kolem 4,3l (o fotky jsem přišel po pádu telefonu). Auto služební. Jezdím cca 1200 km týdně, 50% dálnice (D1 Praha-Brno), 45% mimo město, 5% město. Nikdo na mě netroubí a když, tak jedu dle předpisů a nikoho nebrzdím. Tady je extrém co jsem dal po cca 6-ti vesnicích a město s průjezdem cca 4 km vč semaforů. Nemám ale problém jezdit kolem 3,7l dlouhodobě, kdyby nebyla dálnice. Udělám foto po jednom týdnu vč. statistiky kolik byla přesně dálnice atd a průměrné rychlosti. Je dobré zmínit i to, že nemám potřebu po dálnici to honit 150-kou. Jezdím 120 - 125 Km/hod, nikoho nebrzdím a levý používám na kamiony a autobusy. Pokud je někdo línej vstát o 8 minut dřív (rozdíl mezi 120 Km/hod a 130 km/hod tj PHA-Brno), tak mě to za to stojí :-). V kombinaci s tankováním a slevami v Aholdu se to docela pěkně nasčítává a byť to neplatím, jezdím stejně jako bych jel svým soukromým. PS: není to green line :-P + přikládám jednu z dnešního rána (levý screen) vč. grafu rychlosti a výškového profilu + průměrnou spotřebu od natankování1 bod
-
1 bod
-
Tvoj štýl preferujem a praktizujem a ja. Tu je reč ale o tom, že ako to robí väčšina motoristov, ktorí si vôbec neuvedomujú, že v aute majú nejaké turbo, ktoré má okrem iného aj určité nároky na chladenie, ak nechceme aby doslúžilo predčasne. Preto sa všeobecne doporučuje dochladzovanie turba.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, děkuji Ti za inspiraci, taky jsem už dlouhou dobu řešil, jak pravé zrcátko opravit, v levém byly diody jak nové a v pravém bylo krycí sklíčko diod úplně zelené. Opatrně jsem krycí sklíčko odřízl nožem a "vysypal" zbytky původních diod. Na původní tišťák jsem nalepil pásek Strip 1210 OPSB/WS, který dělený po 2,5 cm. Aby se proužek vešel do sklíčka (2cm), musel jsem ho po krátkých stranách zastřihnout až k diodám. Dráty se potom musí naletovat přímo k diodám (jsou zapojeny sériově). Jen jsem do sklíčka dal pouze jednu řadu diod (bohatě stačí, svítí trošku víc než původní) a hlavně dvě řady by se tam nevešly. Sklíčko jsem zpět zalepil tavnou pistolí. Spálená pojistka 1/16A, která je na kabelu k zrcátku nebyla nikde poblíž k sehnání, tak jsem tam dal obyčejnou skleněnou 0,08A.1 bod
-
Vývoj modelu trvá plus minus 4 roky. A zpravidla v polovině této doby dochází k finálnímu zmrazení designu, který se pak mění jen v případě nutnosti. U faceliftu je náročnost a tím i doba výrazně kratší. Když si spočítáte, že od představení Fabie NJ uběhlo víc jak 2 roky a modely Škody čekají kratší životní cykly, tak vám "tvůrce" faceliftu bude známý raz dva. Možná se někomu Fabia II a Octavia II FL líbí, mně to přišlo jako neslabší období Škody vůbec.1 bod
-
Zkoušel jsi toto: Now you have to test whether the microSD card is compatible. To do this, type the following command Ls -l / sys / block | Grep mmc There are now a series of many entries. Look for a line with the "mmc0: 0001" entry, if you find it, you can use the microSD card. If you have an entry with zb. "Mmc0: 59b4", you can stop or test another microSD card. ?1 bod
-
Já bych zrovna u Yetiho na tu slevu díky příchodu Yetiho II moc nespoléhal. Současná generace se stále prodává jak teplý housky a s blížícím se koncem výroby se spíše očekává zvýšený zájem. Už teď je čekačka na auto do výroby cca 3-4 měsíce. Jinak bych zvážil akční výbavu Fresh, oproti ambition je tam hodně věcí navíc. Fresh je sice jen pro verzi city, ale ta se od outdooru liší v zásadě beztak jenom trochu jiným oplastováním.1 bod
-
To petrys22: Pouzivam noveho Columba jiz vice jak 10 000km a osobne jsem nic takoveho co popisujes nepozoroval a to jsem tam poustel video v tebou zatracovanem rozliseni 720x576, dokonce jsem mel odvahu tam pustit i fotky v 360p a zase v pohode. Ta vzdalenost od ridice k displeji neni zase tak uplne mala. Neco bych ti rad napsal o tom co znamena pouziti displeje a grafickeho cipu, ktery zvladne FULL HD...k tomu vsemu potrebujes mnohem vykonejsi cip, potrebujes take k tomu vykonejsi cipovou sadu, ktera se ti postara o predani dat z daneho zarizeni na graficky cip a v neposledni rade i vlastni procesor, ktery se stara o cely system infotainmentu a samozrejme mnohem vetsi pametove naroky...popsal jsem to velice jednoduse a cely system procesoru, koprocesoru, cipovych sad, pameti apod. je mnohem slozitejsi a na mnohem detailnejsi debatu. Mel jsem moznost vyzkouset tablety implementovane do palubovky(hlavne Francouzi), ne jen ze to vypada strasne(napr. u 306-ky), ale odezva systemu byla naprosto katastrofalni...na zmacknuti tlacitka viditelne obrovske zpozdeni reakce...co to znamena...i kdyz je pouzit graficky cip, ktery to zvladne, je podtaktovany nebo je malo pameti a to z duvodu, aby se system neprehrival nemel velkou spotrebu, atd. atd. Infotainment je implementovan v palubovce, velice tezce se chladi a musi odolat vysokym teplotam. Dalsi vec co jsem spozoroval na one 306-ce je, ze se displej neskutecne patle, coz u displeje pouziteho na Columbovi nenastava. Tot muj nazor na tuto vec. Kazdopadne mas moznost si do auta koupit Bolero...na sklo drzak a na nej dat iPad a mam takovy dojem, ze existuje do iPadu i nejaky software, ktery prebira data z auta a umi je zobrazovat podobne jako Columbus(nejsem si timto tvrzenim ale uplne jisty). Vypadat to bude stejne jako u tech Francouzu a budes spokojeny1 bod
-
Mám olejový hever a opírám ho přímo o ramena poloos. Je to asi nejlepší, jelikož se zvedá přímo kolo a ne celý vůz. Takže stačí jen trochu přizvednout.1 bod
-
Přihněte si chlapci, mě neprofukuje vůbec nic ani ve 160, asi mi přihnuli dobře už soudruzi v MB-1 bodů
-
Testoval jsem Columba u prodejce Klokočka. Zobrazení displeje při navigaci pěkně kostrbaté. Soubory mkv (filmy ztažené z netu, dnes v běžném standartu, na které koukám i v TV) nejdou s SDkarty přehrát. Filmy byly v rozlišení 1080p a 720p. (1920x1080 a 1280x720) V návodu je uvedeno max. rozlišení 720 x 576, tzn. film převést na tento humus používaný před 8 lety. Proto opět tvrdím, že soudruzi ve Škodovce zaspali, a to docela dost. Toto rozlišení 720 x 576 je rozlišení videa z DVD, které jsem opravdu už minimálně 8 let nepoužil. Oponuji Alešovi BX. Kvalita zobrazovaného videa, či fotek je mimo jiné na prvním místě vždy o rozlišení. Na displej Columba koukáte docela zblízka, takže čím je vyšší, tím lépe. 1920 x 1080 je už doopravdy bežný standart u TV (a to je daleko od očí), PC monitorů, notebooků a tabletů.-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
@peterup rozhodně vyměnit, hned, tohle už není sranda... A teď vážně. Co ti vlastně měřili? Podle toho naskenovaného papíru je to nějaký obyč test přilnavosti tlumičů. Je to tam i napsané. Ty hodnoty, co uvádíš, vyjadřují přilnavost kol k vibrační desce vůči době, kdy probíhal test. Ale chybí tam ta podstatnější část a to ta, která říká, jaké ty hodnoty u nových tlumičů na tom konkrétním autě mají být. Tenhle test neříká vůbec nic, snad jsi ho aspoň neplatil.-1 bodů
-
Pokud nejsou nějak extrémně namáhané, tak to normální není... Jak říkám, tenhle test nedokazuje, jak opotřebné tlumiče jsou. Teoreticky by pak byla přilnavost největší u auta bez tlumičů, kde by kola byla pouze tlačena pružinami k desce a nic jejich pohyb nezpomalovalo, ale to je samozřejmě nadsázka. Nejlepší by bylo, kdyby se porovnaly hodnoty úplně nového auta se stejnou výbavou s tím tvým autem, abys věděl, o kolik je ta přilnavost v porovnání s novými tlumiči horší. Máš DCC nebo ne? Ostatní komponenty podvozku někdo kontroloval? Stav tlumičů nemá na plavnost zrovna přímý vliv, to spíš uložení, tlak v pneumatikách, tvrdost bočnic, například.-1 bodů