Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/11/17 ve všech sekcích

  1. Bodejť by se Ti nelíbil, na kombíka Ti už nezbyly splátky....
    4 body
  2. Mě se třeba combi líbí víc jak lift. Prostě estetický rozdíl. To co píšou zase liftaři, že vozíme zbytečně vzduch je taky hovadina. Je to úplně jedno a těch pár kg navíc je nic, naopak tuhost karoserie je u combi ve většině případů vyšší než u liftu, což je bezpečnější. Podle mě je úplně jedno jestli koupím combi nebo lift protože jde pouze o sympatie a ne o užitnost (v případě Octavie). Já ale třeba do lifta musel kočár úplně rozložit včetně koleček, do combi jsem ho jen složil. Ale většina lidí má combi jen protože se jim líbí.
    4 body
  3. Kdepaaak, myslivcum to nevysvetlis. Ovsem co pises plati treba u Ochcavky. Ale u takoveho Leona to neplati a tam je kombi nutnosti, stejne jako golf apod. Si myslim. Jinak takovej Pawouk to tady flaka posledni dobou
    3 body
  4. Proč ne ? Mít jej a být s ním spokojen, tak bych se taky (možná) nebál... Jen jde o to, jak dlouho mu ta jeho radost vydrží.
    2 body
  5. Pěkný večer, vzhledem k faktu, že zde diskutující vůz nevlastní a mají s ním minimum zkušeností, je relevantnost jejich vyjádření minimální. 14 dní jsem majitelem Škody Kodiaq 2.0Tdi 110kW manuál Style, DCC , nezávislé topení, max. výbava, najeto 2359km. Zkušenosti-vlastněné vozy, od Favoritu, přes Octavii I a II, Superb II a II kombi, Superb III. Jezděné vozy Audi A6, Passat poslední generace, C5. Důvod ke změně vozu-fantastická cenová pobídka od dealera, od něhož je to již 4.vůz. Ročně najedu cca 50 000km 50% dálnice. Hlavním kriteriem výběru vozu je value for money, prostor, pohodlí, mám dva pubertální syny a fantastickou manželku. Mám ve zvyku se o vůz starat, 1.výměna oleje do 1 500 km, dále pak po 10 000 včetně filtrů. Kodiaq má zatím dlouhodobou spotřebu 6,6l, u Superbu III po 80 000km jsem měl 6,2-spotřeba výborná, motor je po primárním zajetí, pomalu jej vytáčím do vyšších otáček. Vůz je pohodlný, podvozek perfektně odladěný, jednotlivé režimy lépe vychytané jak u prvních Superbů III. generace, na vozidle jsou 17 zimní pneu Nokian 65 bočnice-jsou to papuče!! Vynikající odhlučnění podvozku, naprosto nezvyklé u Škodovky. Jízda hladká, pohodlná, tichá, slabší diesel sedí charakteru vozu perfektně. Vůz nevlastním proto, abych na někoho nějak působil, popř. si něco dokazoval. Jsem si vědom svých schopností a nepotřebuji vozem zvyšovat sebevědomí a masírovat ego. Respektuji názory ostatních, je na každém, jaký vůz si koupí a v jakém jezdí. Pokud máte otázky, rád je zodpovím.
    2 body
  6. Kritizuješ, že motor vypadá v autě malý. Ale přitom je to dvoulitr, který je na dnešní dobu ještě dobrý. Není to snad jen dobře, že máš lepší deformační zóny? Mi toto zase už přijde jako pomlouvání něčeho jen proto, aby bylo co pomlouvat...
    2 body
  7. Nojo to máš pravdu, ale stejně jezdí 80 procent oktavek myslivců. Leon nebo Golf hatchback je jenom větší buzertaška pro holky nebo mladý hejsky s trvalou [emoji23]
    2 body
  8. praxe ver ze to ma neco do sebe,jak uz drhnes tak vis ze je neco blbe a davas vetsi pozor,tobe se proste nelibi jen ze je to stribrne
    1 bod
  9. Jj. Ani Hummer by neměl šanci...
    1 bod
  10. Škoda, že tam nebylo staré Sorento. To by určitě vyhrálo
    1 bod
  11. 1 bod
  12. Mně se taky líbí lift víc, vypadá totiž jako auto a ne jako dodávka od pošťáka [emoji3]
    1 bod
  13. Mne se vic libi lift, proto jsem si ho koupil.
    1 bod
  14. Největší sranda je, že combi má u oktavky po zatažení rolety úplně stejně velký kufr jako lift. Takže jde jen o prostor od rolety ke střeše. Ale když to naložíš ke střeše, tak pak hovno vidíš dozadu.
    1 bod
  15. Přikládám moje dvou týdenní jízdy do práce. 60% dálnice na tempomat a 40% Praha přes Blanku a pak pár křižovatek. Foceno před natankováním cca jen 39 litrů. Výsledná reálná spotřeba 4,2. Auto je čerstvě po první výměně oleje. Před tím spotřeba pořád kolem 5l. Jezdím na pohodu, žádný brzda plyn...
    1 bod
  16. Sabizo, i negativní reakce může znamenat zájem... Tak aby jsi se do toho nezamotal.
    1 bod
  17. Možná to není SUV zázrak, zato má ale výtečnou prodejnost - a o to automobilce jde především.
    1 bod
  18. Normalni je to, co kazdy ocekava, i zlodej. Nenormalni je neco necekaneho.
    1 bod
  19. Je dobře, že jde PČR do Hyundai vozů. Pokud nabídne automobilka lepší cenu a podmínky, které PČR vyžaduje, nevidím důvod, proč by měli zůstávat u ŠA, která si naúčtuje další prachy jen za to, že je to ŠA.
    1 bod
  20. Pravá hospodská diskuse. Přichází vulgarity a odvádění pozornosti jinam. Tak to má být. Každopádně ani v autě za třicet tisíc člověk nemusí žít jako prase. Kokodák se mně nelíbí, verzi Sportline pro daný segment považuju za ulítlou. Ale ohrnovat nad tím nos kvůli plastu v podběhu a přitom jezdit v takovým brajglu?
    1 bod
  21. To je SUV. To nemůže mít lakovaný plasty. A vůbec, hodnocení odporných plastů jsou nejvěrohodnější od lidí, co 1) auto naživo ještě neviděli 2) mají sami pod nohama toto 3) a po otevření kufru se kochají tímto
    1 bod
  22. 1 bod
  23. Lepší bude,když změníme lokál. Vymněnili kuchaře, podražili všechny bramboráky o 30 Kč. No a jak píše Pitrsman,paní v tom fakt mněla chaos. Příště bych byl pro jinou destinaci.
    1 bod
  24. dik za video teraz som ho dopozeral.vsetko som robil da sa povedat ako ten chlapik-vymenil som vsetky hadicky na podtlak.spustil som cez vag rele cerpadlo aj solenoid.takze uz fakt asi ostava len ta hadica..ja ho fakt nepocujem.mam dole kryt spod motora a to hned pocut ako vysavac a vag nosim ako povinnu vybavu.ked ho nepocujem po jazde po par hodinach hned napojim a bum 16795.vcera som vycistil kontakty na rele.tak uvidim ale urcite pozriem aj tie hadice z cerpadla.mal som ich odpojene.voda nevytiekla.ved kuknem zajtra a dam ti vediet.zatial ti dakujem
    1 bod
  25. Mi se nelíbí ani ten Tiguan, pro mě v reálu velké zklamání, auto bez emocí. Větší emoce ve mě vzbuzuje Kodiaq, ale spíše v negativním slova smyslu, takže bych asi nešel ani do jednoho A Ateca? Design pěkný, to auto mě nijak neuráží, ale přijde mi opět naprosto nemastná neslaná, auto, na které se podívám a řeknu si "Hm, auto". Prostě jako by na trhu byla už 10 let.. Tak nevím, volba by byla těžká, Vitara je hnus, Kunkvaj obyč tuctovka, RAV 4 hnus jako všechny Toyoty dnes, CX-3 pěkné, ale malé, CX-5 nepěkné.. Z vyjmenovaného bych asi od pohledu bral nejvíce toho X-traila, ale nikdy jsem v něm nejel, takže těžko soudit.. Aut hodně a přitom tak blbý výběr...
    -1 bodů
  26. Do servisu nechceš, fotku nedáš, sám to nepoznáš, ale chtěl bys slyšet, jestli je to ještě v pohodě Po 75000 budou ještě kotouče snad v pořádku. Pokud nejsou zvlněné, popraskané nebo nemají hranu, tak ok. Pokud budeš měnit jen destičky, vyměnil bych všechny, jde o rozdíl cca 1000 Kč. Celkem cca 3000 Kč originál komplet všechny destičky. Pokud nemusíš mít originál, tak zhruba 2000 například za ATE - záleží, co koupíš.
    -1 bodů
  27. no ono originál nutně neznamená to nejlepší. Nezkoušel jsem osobně, ale i tady jsem někde četl, že třeba destičky Textar s kotouči Zimmerman brzdí líp, než originál.
    -1 bodů
  28. Zimmermann desticky i kotouce dopredu a dozadu taky zimmermann desticky? Nekde jsem cetl, ze to pak dost piska, protoze zimmermann desticky tvrdsi smes, nez original. Nemám s tím vlastní zkušenost, ale žiju v tom, že je lepší mít měkčí směs destiček a tvrdší kotouče.
    -1 bodů
  29. Pořád dokola, to už nemá ani cenu tady přispívat.
    -1 bodů
  30. -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...