Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/02/17 ve všech sekcích

  1. Petrrr těžko. Co říkal, tak má malého kašpárka, než se jde vychcat, musí ho čtvrt hodiny hledat. Ty tvoje holky Pancho jsou už namlsané šiškou uheráku, Petrrr nemá šanci. Navíc už je Petrrr na dlouhej šuk starej, fousy plesnivý, děravá teplákovka, prázdná šrajtofle a smradlavé ponožky. [emoji23] Dovedeš si představit, že by tvojí nabíječce Petrrr místo píchání vyprávěl, jak stojí kinderkárka za hovno a jak mu rezne pod gumou?
    3 body
  2. Protože stále není v nabídce ŠA ani čínských prodejců opěrka levé nohy v designu sportovních nerezových pedálů II.generace, upravil jsem opěrku určenou původně pro OIII. Použil jsem tuto opěrku z https://www.aliexpress.com/item/For-Volkswagen-VW-Golf-7-GTi-MK7-Seat-Leon-Skoda-Octavia-A7-Rapid-Audi-A3-8V/32703332691.html?spm=2114.13010608.0.0.3ogXdc . Na tomhle webu najdete mnoho prodejců stejného produktu. I když je v popisu uvedeno, že pasuje i do RAPIDa, není tomu tak. RAPID nemá totiž originální plastový nášlap, za který by se tenhle dal jednoduše vyměnit. A tak nezbývá než improvizovat. 1. Je nutné odstanit všechny výstupky na spodní ploše a na boku nášlapu. Nejlépe to jde stopkovou modelářskou frézou o průměru 6 mm, upnutou do vrtačky. Kdo bude řezat nožem, pozor na úraz, plast je poměrně tvrdý! 2.Dále je nutné zarovnat boční zámek do roviny s plastem nášlapu - viz obrázek. 3. Dolní panel A sloupku demontujte: odcvakněte zezadu pojistku páky otevírání kapoty, odloupněte krytku plastového šroubu, šroub vyšroubujte. Vycvakněte opatrně plastový práh (asi tak tři nebo čtyři sponky) a pak vycvakněte panel A sloupku. 4. Na panelu je potřeba vytvořit jistící drážku a zub pro nášlap.Protože panel zapadá do drážky v koberci, bude nášlap dobře fixován proti posunu v obou směrech. Plast panelu je měkký, jde snadno řezat zalamovacím nožem.Je nutné odstanit i drobná žebra na rubu panelu, aby nášlap v zářezu dobře seděl. 5. Následuje snížení pravé hrany o 8 mm. V rozích není tvar hrany řezu přesně zkopírován, ale asi 2 cm od konce se ořezová křivka postupně snižuje, pokračuje stále téměř rovně. 6. Kdo se bojí s..e v síni. Tak praví lidové pořekadlo.Nyní je nutné udělat řez do koberce v rohu prahu, podlahy a podběhu, aby se tam mohl schovat roh nášlapu. Zvolil jsem toto řešení, protože by bylo nutné řezat a brousit i viditelnou část plastu nášlapu, což by nevypadalo esteticky. 6. Nyní doporučuji panel s nášlapem usadit na podběh do finální polohy včetně uchycení bočního panelu A sloupku ve svých úchytech vč. usazení do drážky kobece a nasazení lišty prahu. Dopasujte případné nepřesnosti v usazení. Nášlap nesmí o koberce odstávat, musí na něm ležet volně, bez pnutí. Dolaďte případně tvar hrany na pravé straně nášlapu. 7. Pro uchycení nášlapu na podběhu jsem zvolil systém pacek, zaklesnutých do koberce. Packy jsou z 1 mm pozinkovaného plechu. Mají tvar Z s výškou zubu 3 mm. Šířka je cca 10 mm, délka ramen 20 mm. Na nášlap přilepeny pomocí tavného lepidla. Je potřeba zvolit nějaké kvalitní, určené na plasty, aby dobře drželo. Umístění cca dle obrázku. 7. Na nášlapu si označte polohu, kde je zub u obou pacek (svisle i vodorovně). Pak zkušebně nášlap i bočním panelem usaďte. Na koberci si inkoustovou tužkou označte, kde budou řezy a...... řízněte. Udělejte řezy na každé straně o cca 5 mm delší než je šířka packy. Ničemu to nevadí, stejně to nebude vidět a usnadní to montáž. 8. Odtáhněte koberec a packy nášlapu zahákněte do prořezů. 9. Vše usaďte zpět na své místo a už se jenom kochejte výsledkem své práce. Opěrka je opravu pohodlná a s tou původní, pocházející ještě z dob první Octavie RS se opravdu nedá srovnat.
    2 body
  3. Ty vole Jirko. Ale treba svoji zenu jeste zvladnu. Vsak jsem udelal 3 deti. Ale Tobe musi jezdit z kamaradstvi Pancho pomahat. Zatim co ty spis v praci. Pancho spi doma na Tve posteli s Tvou zenou. Modre RSo je jiz v teto ulici velmi dobre znamo. To ze na bok nalepi samolepku Voda, topeni, plyn. Tomu uz nikdo neveri. [emoji3]
    2 body
  4. Zítra ji napíchnu, máme jí v LED na firmě, tak uvidíme co půjde se světlama.... ;-)
    1 bod
  5. Jojo, ty jsi mi Petře zkazil veškeré mé iluze o mém nadsamectví [emoji22]
    1 bod
  6. To jsou ty tvoje sluzebni cesty pres tyden. Ty sis na hotelu lestil bambusku sam zatim co Tva stara ji pusou lestila Panchovi. [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  7. To se pozná samec, mě stačily za 7let 2 mrdy a mám 2 cácory doma, nebo mi 2x3 měsíce někdo tajně vypomáhal,... nejezdil jsi Pancho náhodou na severní Plzeňsko [emoji23]
    1 bod
  8. Kdepak, moje p.del je jeste panna
    1 bod
  9. Ve stejném městě je také tato věž, která by se dala počítat mezi rozhledny, protože je z ní pěkný výhled na město a okolí : Wieża Bramy Zamkowej
    1 bod
  10. Počasí přálo a tak je tu něco z Polska, konkrétně Jelenia Góra a rozhledna Wieża Krzywoustego (Grzybek) :
    1 bod
  11. Tohle mi nedelejte. Chechtam se uz ctvrt hodiny
    1 bod
  12. Takže dnes jsem konečně viděl ve dne práci směrového světla v základních předních lampách - FUJ .... Nic jiného se k tomu nedá napsat.
    1 bod
  13. zkusil sem to funguje to. Zijeme jen jednou. Tak si clovek musi užívat dokud to jde a ne se trápit blbostma. A do hrobu ja jit tělo zhuntovane.
    1 bod
  14. Jede náklaďák do kopce stylem, že popojede 50 metrů, zastaví, řidič vyběhne ven a začne mlátit klackem do plachty. Pak naskočí, zase popojede a znovu vystoupí a mlátí klackem do plachty a znovu a znovu. Opodál sledujícím policistům to nedá, Zastaví řidiče a ptají se co to vyvádí. A nasupenej řidič odpovídá: "Můj šéf je idiot, na kamion se mi vleze jen 8 tun nákladu a on mě nechal naložit 15 tun ptáků, tak potřebuju, aby jich do kopce aspoň polovina létala."
    1 bod
  15. Policajt kupuje od jinýho policajta zahradu. Tak si ji tak prohlíží, drbe se za uchem a povídá:"Moc pěkná zahrada, ale je moc velká.""Ale neblbni, sem dáš cibuli, tady mrkev, semhle slepice.""No tak dobrá, dohodnuto."Za nějakou dobu se zase potkaj a ten prodávající se ptá: "Tak co zahrada?" "No perfektní. Cibule obrovská, mrkev až po pás, jenom ty slepice. Jestli jsem je nedal moc hluboko." Sedí takhle hajný v hospodě a popíjí zelenou. Vždy po té co ji dopije vstane jde k oknu a volá z něj:"Zeleným nahoru, zeleným nahoru!"Zase si sedne dá si další. Tu dopie a jde k oknu a volá:"Zeleným nahoru, zeleným nahoru!"Zase si sedne a naleje si, vypije zelenou a jde k oknu a volá: "Zeleným na horu, zeleným nahoru!" A pak si jde sednout. To už to ale nevydrží jeho kamarád a zeptá se ho proč to dělá a on na to: "Ale to víš, mám tady na brigádě policajty a sázejí mi stromky. Jedou policajti z akce a vidí jezeďáky dojit krávu a ta kráva přitom pije vodu. Velitel říká:"Dívejte se, to je dobrá kráva. Pije a hned to mění na mléko! Takovou si koupíme!" Tak si tedy koupí krávu, přitáhnou ji k vodě a velitel zavelí: "Hlavu ponořit!" Hlavu ponoří a ten jeden ji dojí, ale nic neteče. Velitel tedy velí:"Hlavu níž!" Dají hlavu níž, ale pořád nic neteče!"Hlavu ještě níž!"Dají ji tedy hlavu uplně dolů. Krava je vystresovana, zvedne ocas a vysere se. A ten velitel zařve: "Dost! Hlavu nahoru! Nevidíte vy volové, že už nasává bahno!"
    1 bod
  16. Jdou dva policajti na obchůzku, když tu jeden povídá:"Koukej, chcíplej pták!"Druhý policista si zacloní rukou oči, vzhlédne k nebi a povídá:"Kde?" Jede takhle chlápek autem a přehlédne nějakou značku omezující rychlost. Za chvíli ho stopne policajt, dojde k němu a zeptá se ho, zda umí číst. A ten chlap na to:"Ale jistě, co potřebujete?"
    1 bod
  17. "éé to je romantika - svíčky, olej...""Nedělej ze sebe debila a zavři tu kapotu." • Dobrý den, chtěl bych si u vás rezervovat stůl pro tři, na osmou.• Tři na osmou? Myslíte si, že tu máme stůl pro šest a půl tisíce lidí?
    1 bod
  18. Zde vedle sebe OIII / Kodiaq (mě teda moc malý nepřipadá)
    1 bod
  19. Podle mě přední plexisklo nesplňuje požadavky na venkovní provoz, ale chtělo by to odbornou expertýzu. Musí být odolné vůči solím, jemnému prachu, atd...
    1 bod
  20. Takže mé dojmy po najetí několika set km s touto motorizací v Kokodáku... Motor vlažný, dynamika jen průměrná. To jsem očekával, těžké a mohutné auto, velký odpor vzduchu. Průměrná spotřeba 11,4 /100km. Pokud jedete vyloženě předpisově bez předjíždění stylem pana klobouka, tak přes 9 litrů průměr. Níž jsem se nedostal. Ale to už není jízda, jenom přesun. Auto jinak na 19" kolech 4x4. Podvozek super, motor tichošlápek. Podvozek mile překvapil, filtruje nerovnosti, nic nebouchá, žádné masírování zadků se nekoná a to je auto bez adaptivních tlumičů. palec nahoru. Rozdíl ve spotřebě v kokodáku mezi TSI 2,0 132kW a TDI 2,0 140kW je 3 litry. Takže je dobré si spočítat, kolik kdo najede a jestli se příplatek u TDI vyplatí. Mohu ovšem srovnávat dynamiku motoru s 2,0 TDI 110kW v oktávce, ta jede výrazně lépe. Rovněž 1,4 TSI 110kW v novém Superbu jede lépe než tento dvoulitr v Kokodáku. S 1,8 TSI v oktávce to ani srovnávat snad nebudu, tam je opravdu propastný rozdíl. DSG funguje skvěle, jenom při předjíždění se člověk sem tam orosí, pač při sešlápnutí plynu se chvíli nic neděje a pak člověk s napětím očekává, co se dít bude a jak to bude rychlé, aby to auto předjel. Protože to není ovšem vozidlo se sportovními ambicemi, dalo se to očekávat a předjíždět je dobré pouze s rozmyslem a nechávat si delší odstup od protijedoucího auta. Sportovní režim nepomůže skoro vůbec, jen to řve ve vyšších otáčkách a nic zvláštního se neděje. Člověk se musí smířit s faktem, že do kopce vás spráská kdejakej lepší osobák s menším obsahem.... Co se týče LED svícení, super. Tady je to bez kompromisu skvělé. Porovnávám s mými bi-xeny na O3, potkávací LED tolik neoslňují a obrazec na zemi je pevně ohraničen, dálkové jsou LED lepší. Potkávací možná lépe svítí ty xeny. Přisvicování do zatáček je znát. Automatické přepínání dálkových a potkávacích bych oželel, nefunguje moc dobře, často oslňuje a trvá to dlouho, než přepne na tlumená a naopak i nazpátek na dálková. Ambientní osvětlení interiéru je taková srandička, ale poteší. Jinak auto skvěle brzdí, řízení je trochu rozevláté, při vyšších rychlostech netuhne tak jako u O3 a je potřeba více drobnějších korekcí. Ale je to o zvyk. V autě nic nevrže, nepraská, ticho. Audio Canton nic moc, hraje o chlup lépe než standart.
    1 bod
  21. Ona je to prkotina, zvláště pro ty, co tu prohlubeň nemají. Pro některé, co ji tam mají, to může být problém, i když jen vizuální. Kdybychom ji tam měli všichni, dá se to považovat za standard, ale takhle? V každém případě je to "hezčí" bez.
    1 bod
  22. VIF - velmi intenzivní fikce. A teď vážně, začni tím , že vynecháš Shell.
    1 bod
  23. Pawouk, slyšel jsem něco o tom, že některé motory mají už od výrobce daleko větší výkon než je tabulkový. Jenže pokud by můj Tulák nyní měl 100kW, tak jeden úpravce, nabízející 96kW a 230Nm, by hodinu mohl dělat, že něco dělá, pak dát auto na válce a říci: máte tam 100kW a natáhnout ruku pro peníze……. Pak se ovšem nedivím, že většina nabízí měření výkonu až po úpravě.
    1 bod
  24. sjakub: jestli je auto v záruce, tak by to měli vyměnit v rámci té záruky zdarma - pakliže to je stejný problém. Mě to vyměnili na záruku po třech a půl letech. (záruku jsem měl prodlouženou na 4 roky)
    -1 bodů
  25. Tady najdeš dílenskou příručku, kde je i tento motor. Motory EA211.pdf PS: A nové jsem založil a příspěvek přesunul.
    -1 bodů
  26. VCP umí samozřejmě nejvíc, ale musíš mít dostatečné informace. VCP jako takové rozhodně neumí zavírat kufr dálkou a ty parametry co tam zapisuje Cosby a každý uživatel VCP nejsou určené pro Superba3, ale pro Passata B8(proto musí držet tlačítko u sedana + stále nejde dálkou zavírat ze stejné vzdálenosti jako otvírat ). Má úprava jen přesně povolí danou funkci. To je důvod proč VCP neumí MR2017, nemluvě o nových jednotkách s indexem L(od 11/2016). Pokud to myslíš s diagnostikou vážně, je nutné koupit oba dva kabely, VCDS stačí v základní verzi + používat originál v angličtině a VCP dle toho zda chceš řešit staré vozy(nastavení komfortních jednotek přes K-Line vyžaduje pro přístup do eepromy - tj. verzi VCP s K-Line). Každý kdo chce dělat diagnostiku si koupí originální kabely. Pokud Ti předchozí věty moc neříkají doporučuji koupit na začátek jen VCDS a v případě problémů si najít nejbližší autorizovaný servise, který Ti bude řešit chyby na nových autech, které Ti při nastavování VCDS občas způsobí. Proto se prosazují i moduly typu OBDEleven, které dokáží vše v případě problémů, alespoň vše opravit do funkčního stavu(zálohováním všech parametrů). To neumí dosud ani ODIS v servise v "offline módu"..
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...