Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/09/17 ve všech sekcích
-
2 body
-
Ta Karosa mě vozila do školy. Todle je druhá verze. První byla celá červená a když řidič dostal novej bus, tak bylo snazší přehodit celý čelo než přendávat světla. :-)2 body
-
Zdar pinďouři, hele že jsme plánovali sraz na 18. dubna? myslím, že to byl tenhle den....;)1 bod
-
1 bod
-
Pozor pozor, nejspis doslo k mylce. Tys asi myslel Clinta vid? [emoji16] Jinak si to zkus, denne tisice kliknuti mysi a kilometry nabehany kurzorem po monitoru. A manualne, zadnej automat. [emoji23]1 bod
-
JJ, řádil. Zato Ty jsi si svůj plat za předstírání práce nezasloužíl nikdy....1 bod
-
1 bod
-
Hochu hochu , staré pravidlo z dob Karosy platí stále : V zimě chladí, v létě hřeje....1 bod
-
Pokud Ti zpráva nedošla je chyba někde v nastavení fóra. Já totiž nemám větší kapacitu zpráv než někdo jiný a po odpovědi, zprávu rovnou mažu. Psal jsem Ti, že správné kódování pro automat, tempomat a nový multifunkční volant je: 0001832. To že máš manuál jsem rozhodně nemohl z toho co jsi mi napsal tušit, to uvádíš až v příspěvku.... Tj. manuál, tempomat a mf volant: 0000832 Na základě tvého příspěvku, TI mohu ještě napsat: Pokud Ti fungují tlačítka, tak nefunkční houkačku způsobuje špatně zapojený kabel pod airbagem. Svítící airbag může dělat: vadná podvolantová jednotka, utržený kroužek pod volantem, vadný kabel pod airbagem, vadný airbag, který jsi si někde sehnal....1 bod
-
Já používám tohle. Foto je z hledání vhodné pozice. Nebabrá se to původnich obvodů1 bod
-
Mýlit se je lidské, ale zrovna u elektřiny, byť se v tomto případě jedná o autoinstalaci to není moc dobré. Co by se třeba stalo, kdyby někdo ty pojistky dal jinak (ne u kamery). A místo 5A co tam má být a má dimenzované průřezy drátů na tento proud dal 4X větší. Ono by se vlastně hned nestalo vůbec nic,ale v případě poruchy a nevybavení pojistky zaměněné omylem v tvůrčím zápalu, by to auto mohlo být zapálené ale opravdu.Z elektrikou v autě není zas taková sranda.1 bod
-
1 bod
-
Já snad vím, co brácha dělá a vím, co si vůči němu mohu dovolit. Nevím, co se do toho začal montovat wolfspitz - asi si nevšimnul kde je, a co a jakým způsobem se tady léta píše. Pouze Petrrr a Effendi jsou v tom orientovaní.1 bod
-
Naše Fabia vrzala už okolo 20tis .Zmínil jsem to při garančce a bez řečí vyměněn stabilizátor na záruku. Vrzala mi i Octavia III a když jsem to byl reklamovat,tak mi bylo řečeno,že potřebují důkaz a že to mám zkusit nahrát,zkoušel jsem vypozorovat za jakých okolností se to děje,ale od té doby co jsem odjel ze servisu nevrzla (asi se bojí,že jí nechám rozebrat ).1 bod
-
Páni, treba si to skúsiť. Trocha z bývalej praxe . Zo zastávky som vyštartoval ostrejšie, staršia tetka si prudšie sadla na sedadlo, možno sa udrela, neviem, sťažnosť a 3 mesiace bez prémií, časy v cestovnom poriadku kontrolované podľa kotúča, dnes GPS a pokec na koberci je na svete. Prach na tých poondiatych tyčiach pre opice a šup prémie dole. Špinavé okná a zas o nulových prémiách, darmo sa oháňam, že cestujúci to utierajú zasr..nými rukami a prestoj je len 10 minút a musím sa ísť aj vy....ť. Kontroluj si pred jazdou bus, vrátane oleja, vzduchu, tankuj ale na pracovný odev nárok nemáš. Transparent ako ihrisko a tá istá tetka sa každý deň pýta, či idem "len" na konečnú. Keď som odchádzal mal som bez vložených smien 700€ v hrubom. Koľko mi z toho podvýšia dôchodok neviem. O prievane pri otvorených oknách, nefungujúcej klíme ani nepíšem, lebo tak isto je to aj v bani. A tam sa nik nesťažuje. Nie je to zábava, ale na svete sú aj horšie veci. A ešte si pri tom aj sedia v teple a manželka s detmi majú režijné cestovné.1 bod
-
Jj, vsak Stanmar lita po Praze i 120 s harmonikovym Ikarusem hlava nehlava. Jeste ze ti lidi jsou tam jak sardinky, jinak by tam litali jak nudle v bandasce .1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Konečně jsem se rozhodl zapojit kameru do pojistkovky. Už mě neskutečně štvalo pořát dokola zastrkávat zástrčku do 12V a kabel se mě furt motal do brýlí apod. Chvilku jsem se cítil jak lama, když jsem multimetrem hledal spínanou pojistku po nastartování, protože všechny pojistky měly na sobě + i bez nastartovalní a už jsem si myslel že neumím s multimetrem pracovat Nakonec jsem našel jen 3 pojistky bez napětí! Zadní stěrač, vyhřívání sedaček a klima+ventilátory. Tady jsem se dočetl že jste to zapojovali na stěrač, ale tam se mě nevešel adaptér z ali, na vyhřívání sedaček se mě to moc nechtělo dávat, protože má jen 7,5A tak jsem to dal na 20A od klimy, tam adaptér padl jakoby tam měl svoje místo.Snad to bude OK. K tomu aby se adaptér do pojistkovky prostrčil je potřeba jednu stranu pojistkovky odšroubovat "hvězdičkou". Očko jsem dal z boku na "držák" palubky, využil jsem jednu díru co tam je a šroubem s matkou a podložkama tam očko připevnil. Pak stačí jen svázat přebytečný dráty k sobě, zastrčit pod polubku a stahovacíma páskama připevnit kam to jen jde. Mě tam zavazí už krabička od T-mobilu tak jsem to připevnil k jejímu uchycení a na zástrčku jsem nalepil oboustranku pěnovou aby nedrnčela o palubku. Drát od kamery mám prostrkaný pod stropnicí, zastrčený za těsnění a plast A sloupku a svedený bokem pod palubku. jedině kde je drát viďet je kolem středového zpětného zrcátka. S výsledkem jsem spokojenej, nečekal jsem že to půjde nakonec tak dobře a vypadat jakš takš k světu.Teď už jen časem pořídit kvalitnější kameru1 bod
-
1 bod
-
Tady někdo frézoval dveře? Že o tom nevím. Nezlob se na mě, ale musím se už trochu smát tvým názorům. Nechápu o co ti vlastně jde. LEDKY neoslňují a pokud se to někomu líbí, tak ať si je tam klidně dá, sám mám taky ledky a nikdy mi nikdo neřekl že to oslňuje, jak tady furt dokola tvrdíš. A tvrdit to, že je tam měli dát už ve výrobě u auta které pochází z doby, kdy se LED technologie začínala teprve rozšiřovat, byla značně drahá a diody neměly ani zdaleka takový výkon jako teď mi přijde taky trochu nemístné . Teď už se LEDky cpou taky všude, ale před 13 roky? Taky tam tehdy mohli dát LED přední světlomety že? ...1 bod
-
Hovořil jsem o tom všem s jedním chlapíkem, jehož argumenty byly racionální a dávaly hlavu i patu. A mimo to je též majitelem onoho autorizáku-prodejny. Po zavíračce si se mnou sednul a při kafi mi to všecno v klídku vysvětlil jak z ekonomické stránky, tak i lidské. Doplním ještě, že s oním pánem nejsem v příbuzenském ani přátelském vztahu a jeho přístup k potencionálním zákazníkům ně dostal. (nemam auto od něj) A taky jako jeden z mála vedoucích mi umožní stát na dílně a pozorovat mechanika při servisních úkonech na mém autě.1 bod