Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/10/17 ve všech sekcích
-
3 body
-
2 body
-
Spíš to vidím na nějaký problém v home úpravách/kodování atd/ jestli máš. Celkem špatná situace, kdy si nikdy nebudeš 100% jistý jestli je všechno řádně uzamčeno.2 body
-
Dovolím si občerstvit téma pár poznámkami po provedené montáži na citigo 2016, třeba se budou někomu hodit. Předně velký dík za tohle vlákno a hlavně návod od Sir_Jarek, protože by to podle něj udělal i můj malý syn :-)! 1. K seznamu dílů - místo rozpínací matice 811807577C mi Kelly dodalo nějaký nesmyslný díly. Zjistil jsem u VW, že je nahrazují maticí díl č. WHT003737. Koupil jsem tedy ty, vyzkoušeno, pasuje to. 2. Nejhorší fází práce byl výplach podběhů. Nechápal jsem, kolik materiálu se po jednom roce se vyplavilo z podběhů, a to zejména na straně s hrdlem nádrže. Tady si člověk říká, že ta úspora škodovky je totálně nesmyslná ... Na čištění se mi spíš než houba osvědčil smetáček. 3. Nalezení otvorů - jednoznačně doporučuju přiložit podběh a fixem označit místa otvorů. Pozice děr +/- maximálně pár milimetrů přesně odpovídala. 4. Zvolil jsem metodu vyříznutí čtverečků, zpětně bych možná uvažoval o sloupnutí kruhové samolepky. Nemám ruce chirurga, a nepoškrábat hranu plechu při snaze o vyříznutí dokonalého čtverce se úplně nedařilo. Takže proběhl nátěr, jeho účinek je asi diskutabilní, protože matice se následně při zamáčknutí přes hranu šoupou a dost možná povrch hrany znova naruší. Použil jsem ale doporučovanou vazelínu, kterou jsem dal i na lemy matic, měla by to snad na nějakou dobu utěsnit. Zacvaknutí matic bylo bez problémů, vrstva plastizolu nevadila (toho jsem se trochu bál). 5. Držáky lepené na hranu nárazníku - tady je zřejmě rozdíl ve tvaru nárazníku oproti Up, protože cca 7 cm spodního konce nejde přilepit. Respektive to šlo, ale po několika vteřinách se odtrhne zpět, a to i se zbytkovou barvou, která je na vnitřku nárazníku. Ovšem tohle vůbec nevadí, jeden šroub je sice montovaný do vzduchu, ale jako celek to drží pevně. Možná by šel konec držáku podlepit třeba vrstvou tmelu, možná nahřátím přinutit k držení pozice, ale neřešil jsem (věděl jsem od luky.daniel, že to drží i tak :-)). 6. Osazení podběhů - dával jsem s tlumením na eUp!, na vnějším spodním rohu nárazníku podběh úplně nekryje. Je tam odkrytý růžek nárazníku dohromady tak max. 5 cm2, podobně velký mám třeba i na předku. Je to takové místo, kde to ničemu nevadí a není to nic, co by na první pohled nějak upoutalo. Výsledek za to určitě stojí, subjektivně se i hluk od zadku snížil, ale to může být jenom psychický a odpovídající částce za díly :-).2 body
-
1 bod
-
Dobre diky [emoji4] ja myslim, ze asi nejlepsi bude pouzit ty OSRAM LEDriving Premium. Varianta ze Seatu je fajn, ale buhvi co se bude muset vse menit. Navic otazka je, jestli ma seat stejne i zadni osvetleni. A skrz kopacks - nechci v aute den. A nejsi prvni, kdo rika ze kopacek je kapesni slunce. Mockrat dekuji za odpovedi [emoji4] nicmene do kufru by bylo slunce fajn1 bod
-
1 bod
-
V jedné firmě zaměstnali 5 kanibalů. Při oficiálním přivítání jim šéf povídá: "Můžete tu pracovat, vydělat si pěkné peníze a můžete se stravovat v naší kantýně, ale naše zaměstnance necháte na pokoji!" Kanibalové souhlasili a slíbili, že nebudou nikoho obtěžovat. Po čtyřech týdnech přišel za nimi šéf a povídá: "Pracujete velmi dobře,ale chybí nám jedna uklízečka,nevíte co s ní je?" Všichni kanibalové odpověděli shodně NE a přísahali,že s tou věcí nemají nic společného. Když šéf odešel, zeptal se vrchní kanibal: "Kdo z vás sežral tu uklízečku?" Zezadu se nesměle ozve: "Já jsem to byl!" A vrchní kanibal odpoví: "Ty jseš idiot. My jsme už sežrali vedoucího oddělení, oblastního ředitele odbytu a hlavního manažera kontrolingu, a nikdo nic nepoznal a ty,debile, sežereš právě uklízečku!" Morální ponaučení: Někteří chybějí - někteří ne!1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To som tak nejak predpokladal. Len je otázkou, či pri súčasnom pohone na kvalitu práce staníc technických kontrol na toho " soudného člověka " natrafíš. Osobne mi je jedno, čo si majiteľ nalepí na auto, pokiaľ ma nebude oslňovať nepodarkami formátu čínska HID sada bez nivelácie a podobne.1 bod
-
1 bod
-
JJ, řádil. Zato Ty jsi si svůj plat za předstírání práce nezasloužíl nikdy....1 bod
-
Hochu hochu , staré pravidlo z dob Karosy platí stále : V zimě chladí, v létě hřeje....1 bod
-
taky pridam svy postrehy, nekdy okolo 220k km mi to delalo taky, bylo to ojetou lamelou, oblozeni v urcity vrstve vydava tenhle zvuk, pokud zatim spojka neklouze nechal bych to byt, me zacla do 20k km spojka hodne klouzat, mozna chip tomu pomohl, tak sla ven, pak sem spojky stridal co 50k km az sem se nasral, nechal ji preoblozit organikou a zatim drzi, mam tam 80kw a havne 276nm takze dostava zabrat. Jinak auto ma momentalne necelych 409k km najeto a porad jezdi jak zamlada a olej neni treba dolejvat, vzdycky mezi vymenou mi klesne z cca 3/4 na merce na neco malo pres 1/2. Pricitam to ze sakne pres turbo, tlaci mi to celkem dost, do toho to dost honim i do popcornu. Jinak pridavam foto pri 400k km, cca dva mesice zpet.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Moje osobni zkusenost hovori tedy take pro LED. Sice neni nataceci, nicmene ten svetelnej kuzel je tak sirokej ze to neni potreba. Svitivost je uplne nekde jinde oproti standartnim bixenum (po vymene za jine vybojky to bude asi taky jina pisnicka). Kazdopadne ty dalkova svetla jsou opravdu nezvyk (to ze to je staticky svetelny kuzel). To jak daleko ty LEDky dosvitej mi prijde teda take dostatecne, pokud nekomu svitej jen tesne pred auto, asi bude lepsi si to nechat zkontrolovat.1 bod
-
1 bod
-
Načo otvorené dvere? Uložiť to ide aj za jazdy. Proste stlačiť a držať set k tomu pritlačiť číslo až pípne a hotovo. Dokonca to ide aj tak, že keď sa dlhšie drží set a pustí a potom sa stlačí číslo tak to uloží. Takto sa mi omylom podarilo uložiť ženinu polohu sedadla na tú moju, keď som išiel po nej za volant. Mohol som celé nastavenie robiť nanovo1 bod
-
No z vlastni zkusenosti, priprav se na velice tuhy boj s nejasnym vysledkem, zacnou ti rikat, ze to nebyla trikrat stejna zavada, zacnou ti nabizet ustupky, atd. atd. Me to trvalo vice jak rok, nez-li jsem z nich dostal nove auto a to az v pripade velkeho vyhrozovani...tohle fakt neni jednoduche a pokud tomu nechces venovat dostatek casu a velkou cast svych nervu, popr. penez za pravniky...tak se do toho snad ani nepoustej1 bod
-
Co se týče technologického postupu, tak můžu s jistotou říct, že tam se chyba nestala. Do toho servisu jezdím už 10 let se všema autama co jsem měl a nikdy nebyl problém a to jsem u všech aut měnil komplet brzdy a nikdy se nic nezkroutilo dokonce i když jsem měl OI, kde byly problémy s brzdami tak po výměně v tomhle servisu tak brzdy sedí doteď u nového majitele auta. Sice jsem se neptal, ale očištěno bylo určitě vše správně dokonce mi i očistili a natřeli takový ten plech za kotoučem co rád rezaví a u třmenů byl takový ten bronzový nátěr, aby se desky volně vracely. to šulda: Nevím co myslíš přesně otázkou jestli byly brzdy dobře zajeté, ale když mi někdo řekne, že prvních 500km nemám brzdit na krev a nedávat tomu kouř když nemusím, tak to nedělám a jezdím normálně bez zbytečného prudkého brzdění, navíc se vibraci objevily po 5tis km a to už je myslím dost km aby si brzdy sedly. to Sniper: O koupi sportovních kotoučů jsem taky uvažoval jen mám strach z toho hluku co od nich při brzdění jde, přece jenom mi každý hluk navíc vadí a taky mám strach abych do toho nevrazil další prachy a po 5 tis. km to bude stejné navíc se tady psalo, že vrtané nebo drážkované kotouče taky někdy vibrujou značku Meyle neznám a nevím co si o ní myslet házivost ložisek resp. nábojů + kontrola poloos, celého řízení provedena a vše v pořádku - tohle provedeno i v jiném servise1 bod
-
Jojo,mám to samé jako Arlo a jsou super..naježděno na této sestavě cca 15 tis.km a žádné vibrace..jen si občas písknou..-1 bodů