Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/11/17 ve všech sekcích
-
Vzdálený přístup k vozu jako poslední parkovací pozice a oznámení alarmu online, a třeba pro mě od 22. KT Odemčení a uzamčení vozu a ovládání nezávislého topení online - zrovna tyto věci fungují i přes webový prohlížeč Nemůžeš mít vše co chceš. To nefunguje nikde.3 body
-
Toho 18. dubna bychom mohli do Nesuchyně klasicky. Napište mi chlapi, kdo by přijel, jestli to má tento měsíc smysl podnikat2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Mas recht, za kvalitu je lepsi si priplatit, navic mas jistotu, ze ti to nevyhori.1 bod
-
Bez urážky - evidentně o téhle problematice moc nevíš, jen házíš všude kolem špínu. Já se této problematice opravdu poměrně detailně věnuju v rámci svého zaměstnání. Ocenil bych, kdybys místo podobných poznámek raději mlčel. Podobné příspěvky mají stejně hodnotu nula.1 bod
-
Těžko radit takhle z hlavy, potřeboval bych to vidět... @ferda25: Ty jsi hodně velkej negativista, co? Měl jsem možnost služby využívat denně skoro tři měsíce v extrémní zátěži. To, co popisuje tomas005, jsem nezažil. Torufnu si říct (a poprosím autora dotazu, aby to nebral osobně), že to bude nějaká prkotina1 bod
-
1 bod
-
Aleš_BX , už vidím jak někdo připojuje notebook k vozu, aby si zrcadlil data. Trochu nepraktické. A proč nepodporují Windows mobile? Uživatelů prostě není zatím tolik, aby to někoho zajímalo. Všeobecně hodně výrobců aplikací Windows mobile přehlíží, protože pro ně není zajímavý.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Změna v nabídce SmartGate, zavedení ŠKODA One App Modely – všechny vozy Modely KODIAQ od MR2017 a FABIA, RAPID, OCTAVIA a SUPERB od MR2018 disponující funkcí SmartLink+, nejsou kompatibilní s původními aplikacemi určenými pro SmartGate. Tyto aplikace nahradí jedna aplikace ŠKODA One App, která bude zahrnovat mimo jiné funkce původních aplikací. Aplikace bude dostupná v obchodech Google Play a Apple Store během dubna. Pro komunikaci s vozem lze využít buď palubní WiFi síť (Amundsen, Columbus), nebo připojení přes kabel (Swing, Bolero, Amundsen, Columbus). Připojení kabelem vyžaduje podporu MirrorLink nebo Apple Car Play na telefonu zákazníka. V budoucnu bude dostupná i pro Android Auto. Funkce Apple Car Play a Android Auto nejsou v ČR zatím oficiálně dostupné.1 bod
-
Hele, ty Osramy jsou uplne ok, sviti to dostatecne, taky maji 6000 K a vydrzi, navic maji 2letou zaruku. Sviti mi to stejne, jako znameho superb, ktery to ma original.1 bod
-
Včera jsem odvezl Octu do jiného servisu a abych nemusel pěšky, půjčil jsem si u nich za pár korun na 2 dny starého Seata Toledo. No kam se hrabou Škodovky, v roce 1999 mělo Toledo "climatronic", kompletní el. okénka, vyhřívaná a el. nastavitelná a sklopná zrcátka, světýlka nad sluneční clonou, rádio s RDS vč. psaní názvů stanic a skladeb na přístrojovém štítu, DO s centrálem, venkovní teploměr, hlídání hladiny vody v ostřikovačích, el.otevírání víčka nádrže, integrovaný držák nápojů nad rádiem, svítící varovná světýlka ve všech dveřích (ano i zadních), plynovou vzpěru kapoty motoru a motor 1,6MPi s výkonem 74,5kw... kde byla v té době Felicie, Fábie, Octavie asi víme všichni. Docela mě to zarazilo...1 bod
-
Aktualizovali jsme vyhledavani od 3. znaku. Nove muzete vyhledavat vyrazi jako ABS, ESP, TDI atd.1 bod
-
1 bod
-
4042 je poslední oficiální firmware pro tvé rádio, můžeš zkusit 5238 nebo 5269 každopádně před instalací si oprav dvd mechaniku. Upgrade by nemusel dopadnout dobře.1 bod
-
Leda, že by na té SD kartě byly naskenované obrázky z autoatlasu a k tomu jako zvukové soubory hlas nějaké navigace, tak potom by aj to Bolero mohlo navigovat1 bod
-
1 bod
-
Dnes jsem se dozvěděl, že jarní technická konference probíhá 6.-7.4.2017.1 bod
-
1 bod
-
Zde je to ke stažení v pdf. 1065 stran. http://www.skodacommunity.de/threads/codierungen-der-onenote-als-pdf-datei.107882/1 bod
-
Kola jsem nechál převážit ale jen předek....zlepšilo se to ale pořád to není ono.....teď mám fakt pocit jakoby to šlo zezadu.... a co to obloźení kdys ho měnil....a jaká je min tloušťka?1 bod
-
Myslím, že Pavel udělal dobře, že vytvořil nové téma, protože už jsem nechtěl pokračovat v OT, ale zároveň jsem chtěl napsat, že souhlasím, i nesouhlasím. Třeba Hnůjdej už jen kvůli té propagandě nesnáším, ale ani design mi nepřijde moc pěkný, interiéry hrozné.. Ale třeba to zmíněné Sorento mi přijde designově velmi jednoduché a vyrovnané, jediné, co se mi nelíbí, je divně napasovaná linka DRL nad předními světly. Ale jinak myslím, že tento jednoduchý design nezestárne, už teď neuchvátí, ale je dostatečně zajímavý na to, abych se v tom nestyděl jezdit. No a interiér? Nevím, mi nové Kie designem interiérů připomínají Audiny, kvalita zpracování si nezadá s VW, materiály pro pokles kvality koncernu už i lepší. Zato Kožak interiér OK, normálka, ale exteriér? Zadní část, spolu s ostrými hranami myslím rychle zestárne hned, jak přijdou do módy zase kulatá auta (já obecně nejsem zastáncem přehánění a to hranatění Škodovek a VW se mi nelíbí, zlatá vyvážená OII) a předek nebude v módě nikdy, to je prostě překombinovaná patlanina a po 10 letech si budou ještě lidi ťukat na čelo s nepochopením, co to Škodovka tehdy udělala.. Nechci být jako jeden nejmenovaný uživatel, který vidí jen kiu, ale faktem je, že v tomto případě bych ji dal přednost. Ale před Kiou bych dal zase přednost něčemu jinému, takže to je pak už jedno Tak to vidím já-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů