Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/08/17 ve všech sekcích
-
Pawouku, tak už frčím ze zbrusu nového PC , kuuurva to je rychlost. Než řekneš škodahome máš ten PC nastartovanej. Budu moct spamovat a plakat min. 3 násobnou rychlostí než doposud.3 body
-
Při hodnotě auta 50 000 mi částka za opravu 25 000 kč moc směšná nepřijde :-).2 body
-
A alobal taky zabrání tomu, aby vás ovládli Marťani. Nenarvou vám do zadnice velký vysílač a nikdy vás neznásilní.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Z výroby chybí těsnění pod znakem Škoda, což má za následek v deštivém počasí špinění motoru a plastů v motorovém prostoru. Co bude potřeba: - koupit v hobbymarketu lepící D - profilové těsnění, o rozměrech alespoň 2x2cm. Bude ho zapotřebí necelý metr, cena do 60,- Kč. Vyměřit a nalepit těsnění (cca 70 cm) tak, aby při zavření kapoty byla tato část utěsněná (viz.foto) - při nalepení blíže ke chladiči hrozí, že těsnění nebude mít kontakt s výkrojem v kapotě a toto opatření bude neúčinné! Včera otestováno za deště a bez problému, viz fotky Na okraj kapoty není dobré toto těsnění montovat z důvodu stíženého přístupu k páčce. Osazeno na 2.0TDI 140kw - žádný úbytek výkonu a přehřívání nelze pozorovat1 bod
-
@veliz Co odejde po 10-15 letech? Asi to stejný co může odejít po 15 letech na 1.4i 63kw(ale nemusí) Na TSi je bohužel navíc turbo co může odejít jinak co jinýho. A repas po 15 letech může být za stejnou cenu u nějakýho garážníka.. Pokud jde o téma jaký motor do F3 a jelikož není co jinýho vybrat a je zcestný řešit tady 1.4i tak si dovolím říct že jedině TSi. Automobilový trh jde s dobou a poptávkou, chceme levné a vybavené auto tak ho máme. Pokud auto chceš mít dýl jak 10 let tak koupit nové a chovat se k němu tak aby vydrželo.1 bod
-
Ale u F2 je to trošku jinak než u OII U OII pokud má mlhovky, tak jer to už jen o BCM a jejím kódování1 bod
-
1 bod
-
Coz je otazka [emoji3] ze svetla oslnuji protijedouci ridice muze svedcit o jejich spatnem nastaveni [emoji3] jinymi slovy, ze svetla oslnuji jeste neznamena, ze dobre sviti na cestu. No rozhodne je to usmevny argument pro jejich kvalitu.1 bod
-
https://autobild.cas.sk/clanok/210782/nova-finta-zlodejov-auto-ukradnu-za-par-sekund/1 bod
-
Kdepak..ta páčka slouží, jak pro nastavení cyklů nebo pro nastavení citlivosti při stírání dešťovým senzorem, co je v tu chvíli nastaveno. V infotaimentu se jen ten senzor zapíná nebo vypíná..1 bod
-
Viděl jsem na Šumavě, nebo v jižních Čechách mlýn, který si vyráběl proud malou elektrárnou pro tepelná čerpadla, která chladila potok . To je ideální stav. Je to školící středisko AV. Měli jsme tam kdysi nějaké školení.1 bod
-
Ahojte tak prispejem aj ja svojou vlastnou skusenostou.Dnes som osobne menil palivovy filter na 1,6 cr .Uz po precitani prispevkou vyssie ze je k tomu potrebne pripojenie na diagnostiku sa mi zdalo prehnane a aj sa to potvrdilo. Je len potrebne zaliat filter az po okraj doslova ako ked skoro prelejes pohar .Vrchny kryt filtra ma zvnutra asi 1 centimetrovy vystupok (trubka) ktora po zaliati filtra a zalozeni vrchneho krytu filtra je ponorena v palive a nie je mozne aby nasala nejaky vzduch.Po vymene som auto nastartoval a nenastal ani len pokles otacok alebo cukanie .Tak ze chlapi ide to v pohode aj bez diagnostiky!! Robyl som to na II r.v 2010 a aj na III r.v 2015 .1 bod
-
Po 4000 km zatiaľ priemer 5,8l. Ustalilo sa mi to na 5,6 prednedavnom, ale dal som pred par dnami ZA - BA a spat po dialnici a 130 som teda nesiel... tak mi to trocha stuplo.1 bod
-
Na Efectu 95 jsem zatím nejel, ale na Vervu 100 jsem teď projel 3 nádrže. Moje pozorování: - ještě na zimních gumách se mi razantně snížila spotřeba, asi o půl litru. I při vyšší ceně jsem jezdil levněji. - pak jsem přezul na letní (v AS) a s radostí čekal další snížení. Ale naopak. Průměrná spotřeba se zvýšila tak, že byla teď v dubnu o 2 deci vyšší než v zimě při - 10. Při stejných jízdách po městě o 1-2 litry! Auto bylo líné jak lemra. - změřil jsem tlak v pneu a bylo tam 1,9-2.1 . A bylo jasno. V AS se na to vykašlali, jen ta kola po zimě nasadili a ahoj, žádná kontrola. Tak jsem o víkendu dofoukal na 2.7 a auto krásně obživlo. Včera spotřeba 2x75 km jen po dálnici kolem 120 km/h tam 5.5, zpět 5.0 l/100km. Takže v zimě na N95 + zimní průměr 5.8, na jaře Verva + podhuš.pneu 6.1, + po dofoukání 5.2 l. Je ale fakt, že 3 nádrže zas není tolik, aby se ta čísla dala brát jednoznačně. Spíše jen jako vodítko. Dnes právě přemýšlím, jestli vzít Vervu nebo Efectu. Asi ji zkusím. A pro jistotu přikápnu trochu VIFky.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Však tam jde jen o to na kolik se přiblížíš tomu co ti radí maxidot kdy přeřadit, kdy podřadit, prostě to má nějakej koeficient podle kterýho se určuje ekonomická jízda v laboratoři1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
tomas89: Mám to podobný. Na delší trasy - v pohodě jízda po okreskách jsem se dostal i na 4,9l. Když si chci občas užít a přišlápnu to, tak okolo těch 6ti litrů. Dlouhodobě tak těch 5,8-5,9. Zato poskakování po Praze není problém 8 litrů. Naštěstí se centru vyhýbám a nemusím tam pravidelně... Za mně spokojenost! :-)1 bod
-
1 bod
-
Já jsem byl taky se svým Golfem na servisní akci. 1.2 TSI 77kW CJ31 bod
-
Okamžitá spotřeba dle PP při 130 je podle mne nesmyslná. Musel bys mít 2 naprosto stejná auta a ujet s nimi za alespoň podobných podmínek po dálnici nejméně 20km v obou směrech. Pak je ten průměr vypovídající.1 bod
-
Trocha počtení o CNG ve vozech Škoda.... Systém CNG pro vozy Škoda Octavia III a Citigo.pdf1 bod
-
To máš veľmi biedne skóre.. mne sa minule podarilo dať 83 pri spotrebe 8l/100km..-1 bodů