Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/11/17 ve všech sekcích
-
No a Stringo má za jeden kýbl plutonia dva tisíce, za šichtu jich zvládne i dvacet....;) Prý ho ta práce osvítila4 body
-
Stringo vymetá v elektrárně komíny a když je potřeba, v kyblích vynáší vyhořelé palivo z reaktoru v Temelíně. Prostě ho ta práce baví [emoji23]4 body
-
Tak tohle je jasný Nemyslím si že je každej tak úchylnej aby to vnímal takhle. Auta za půl mega nejsou o tom že nemusíš brát co je. Je to pikačovina a jen kvůli tomu bych do servisu taky nejel, ale nevím proč by mě měla fackovat hanba, že to po nich budu chtít dát do pořádku při návštěvě v servisu? Kvalita šla všeobecně do řiti, vidím to každej den v práci, jak, na čem a kdo vyrábí díly na auta, ale prachy se za to chtějí čím dál větší V servisu se k tobě mají chovat pořád stejně mile, ať přijdeš s takovou pikačovinou nebo vylítlou ojnicí. Zaplatil sis slušnou částku, a za ní chceš kvalitu. To máš pravdu, to dost často chybí. btw píšu tu jen svůj názor a i vtom u některých lidí chybí porozumění a za jiný než svůj názor udělují uboze negativní reputaci.2 body
-
To by u Petrrra nebyl problém, nádraží je v každém větším městě a kamarády by si tam v knajpě nebo v čekárně našel taky. Venca není jedinej že jo?2 body
-
Hm, že bych šel montovat škodovky? Čistá hlava, žádný starosti, žádné řešení problémů z mnoha oborů, prachy skoro stejný...2 body
-
2 body
-
Jako vazne nebo je to prdel. Abych vedel jestli se mam hodne smat a nebo malo brecet. [emoji23] [emoji23] [emoji23]2 body
-
tak tak, že má zlomenou čapu, ještě neznamená, že musí pod macešky1 bod
-
1 bod
-
moje řeč, ale podle toho jak jsem se ptal dle čeho se pojišťovna rozhoduje zda opravovat či prohlásit totálku, tak pokud by se započítalo vše, tak to nebude od toho daleko. Zkoušel jsem teď tipcars, abych našel zhruba cenu na trhu ... no i jsem se u toho zasmál, páč 2004 haťapku v kombíku s 350t km mi to nenašlo ani jednu. Když jsem tedy slevil z kritéria km na 300t našlo mi to dvě, obě 2003, jedna s 330t km za 29 900 a druhou s 310t km za 37 000 Kč. Což můj (před tím) realistický odhad byl 25 000 Kč a vidím, že jsem se nemýlil. No a totálka je vyhlašovaná od 70% ceny odhadované na trhu, což by bylo 17 500 Kč. Takže když by se opravovalo vše i nárazníkem a lakem, je jasné, že ta faktura bude blízko, nebo zcela určitě nad. No uvidíme, zítra asi padne resumé, možná v úterý. Ale pokud to bude zpět k tomuto závěru, ruším pojistnou událost a nechám opravit jen to nezbytné, prostě ji ještě nějaký pátek potřebuji.1 bod
-
A další věc je, že když otravujeme v servisu s kdejakou 3,14covinou, tak se nedivte, když přijdete do servisu s opravdovým problémem a budou na vás nebudou usmívat. Taky by mně zajímalo, jestli jste sami k sobě takto kritičtí. :-p1 bod
-
To jo, dovolit si prodávat za ceníkovou cenu, to je vrchol. Všichni kupující v práci žadoní o nižší mzdy, pokud už rovnou nedělají zadarmo. A oni to salonem pokažené auto nedávají za půlku. Andrej s nima zatočí!1 bod
-
No jasny my ovsem nejsme holciny ktere bydli napul v nejakem pronajatem byte ale fotrove od rodin. No prave proto jsem se ptal. Pro mlady lidi bez zavazku ale super prace. Proc ne. Ja kdysi zacinal na 8mi tisicich pred 13ti lety. Dnes uz mam 10.1 bod
-
1 bod
-
Tvoj slovosled je hodný kapitána Danka. Mám fakt iba slabé tušenie čo si tým chcel vlastne povedať.1 bod
-
1 bod
-
Jo Stan mu vyridi nejakou rocni permici na hromadnou. Ted si Pancho muze lestit prazdnou skorapku, akorad mu to vzdycky nekdo musi pomoct zatlacit do mycky. Zase ted jezdi za nejnizsi spotrebu v historii. SuperEcoRSO. S tim ted muze na economy run. Nemusi ani tankovat. [emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Ten smrad je normál, když máš neustále zaplou klimu AC a neměníš kabinový filtr a nečistíš klimu každý rok. Když to necháš déle, zasere se i výparník. Po dešti je to vždycky nejvíce, ale dělá to i po vypnutí klimy, než se to vyfouká, ta vlhkost. Chce to používat AC s rozmyslem. Nechat na AUTO, ale vypnuté AC, případně si to regulovat sám. AC zapínám jen opravdu, když je v autě vedro a vypínám cca 10min před koncem jízdy, aby se to vyfoukalo. Jakmile začne trochu smrdět, měním kabinový filtr a nechávám čistit klimu. Vždycky po zimě, jednou ročně stačí. Jinak čistit klimu bez výměny kabinového (pylového) filtru nemá moc smysl. Cena filtr, čístící prostředek, práce bývá kolem 1800Kč v autorizáku.1 bod
-
Stringo ty vole. Co nam to tu pises, to my vime ze asi uz po 152 nemuzes, to nemusis psat. Jeste ze jako imaginarni clovek sis vybral takove imaginarni zamestnani s tolika elektrarnama. [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
neviem ti povedať , skús čerpadlo , mechanik mi povedal že čerpadlá v 1.6 tdi boli z blata keby bol vstrekovač tak by ti to nešlo vobec mne sa to stali počas jazdy stratil som výkon a auto nešlo viacej ako 20 kmh a a strašný chod motora(3valce) automat nevedel čo radiť , podla tohoto čo ty píšeš skus AGR ventil , otec to mal na 2.0tdi a auto z ničoho nič nešlo ako vedel s tým íst ale max 110 , do kopca netahalo , vypol motor naštartoval a zase išlo normalne a potom to spravilo zasa dali sme na diag , a že AGR ventil treba vymeniť alebo vyčistiť1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
tak tady něco nového powertrain_2017_jaro_motor2.pdf powertrain_2017_jaro_motor3.pdf electric_2017_i_jaro6.pdf electric_2017_i_jaro4.pdf electric_2017_i_jaro2.pdf electric_2017_i_jaro1.pdf electric_2017_ii_jaro_motor2.pdf electric_2017_ii_jaro_motor3.pdf powertrain_2017_jaro_podvozek1.pdf powertrain_2017_jaro_prevodovka.pdf body_2017_jaro.pdf electric_2017_i_jaro3.pdf electric_2017_i_jaro5.pdf electric_2017_i_jaro7.pdf electric_2017_ii_jaro_motor1.pdf paint_2017_jaro.pdf powertrain_2017_jaro_motor4.pdf1 bod
-
Zdar! včera jsem úspěšně vyzkoušel konverzi map BMW 2017 professional&speedcam v RNS510 ( Columbus) , v Superbu II mýho táty. Fungujou perfektně! Oproti VW mapám mají výhodu v tom, že je tam aktuálnější východ, než u VW. Další výhoda je, že jsou rozdělěné na tři oblasti WEST - MID - EAST . Díky tomu se oblast vejde na obyčejné DVD a nemusí být na DL DVD, u kterých bývá problém s vypálením a taky čtením v některých navigacích. No a také by měli obsahovat databázi rychlostních kamer...ale to jsem neměl možnost vyzkoušet. BMW mapy jsou rozdělené do tří oblastí : DVD1: Western Europe Andorra, Belgien, Frankreich, Gibraltar, Irland, Luxemburg, Monaco, Niederlande, Portugal (incl. Madeira), Spanien (incl. Kanaren) und Großbritannien Major Roads West- and Easteurope DVD2: Middle Europe / Central Europe Belgien, Dänemark, Deutschland, Italien, Liechtenstein, Luxemburg, Niederlande, Österreich, Kroatien, San Marino, Slowenien, Schweiz, Tschechische Republik und Vatikanstadt Major Roads West- and Easteurope DVD3: Eastern Europe Bulgarien, Estland, Finnland, Griechenland, Kroatien, Lettland, Litauen, Norwegen, Polen, Russland, Rumänien, Slowakische Republik, Schweden, Weißrussland und Ungarn Major Roads West- and Easteurope Pokud má někdo zájem, tak ať mi napíše zprávu...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Apple má každý, kdo chce kvalitu a diagnostiku na auto kupuje každý, kdo ji potřebuje. Takže já mám oboje. A za své peníze očekávám slušnou kvalitu, ne šunt. Mám pocit, jakoby někteří šunt ještě obhajovali, asi jim to tak stačí. Jinak český bych chtěl podrobný manuál, ne program.-1 bodů
-
Chováš se jak ovčan Když si něco koupím u vietnamce za 2,50 tak je asi jasný že je to vo ničem ale když vypláznu za auto kolem půl miliónu tak je přeci jedno jestli trpí nějakou pikačovinou. Vždyť je to spotřebák, tak drž hubu a krok a za 100tkm to hoď do kopřiv a vyplázni další statisíce. Za soudruhů se držela huba a krok s režimem a teď si necháme srát na hlavu už úplně ve všem. Soudruzi byly zmrdi, ale zboží vyrobený u nás mělo svou kvalitu. Čemu se ale divit, vždyť si to vyrábíme sami, jen zřejmě pod něčí taktovkou-1 bodů