Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/13/17 ve všech sekcích

  1. když to vrže, stačí přidat plyn, pustit rádio nebo telefonovat
    3 body
  2. Kdepak Forda, Thálie to je vůz - cestou necestou, polem nepolem.
    3 body
  3. Osobně jsem sám Opel ze začátku ani nechtěl a v týdnu, co se dražil, jsem se musel hodně přemlouvat k tomu, abych se vůbec jel podívat na to, jak vypadá a projet si ho. Dražila se tam i Audi A6, ale byla bouchnutá až moc na to, abych se tím zaobíral. Po prohlídce jsem přišel na to, že tam odešla i spojka, takže oprava (včetně nových rozvodů za 40 tisíc) by stála více než celý Opel. Neříkám, že jsem unešený z toho, jak je Opel úžasný. To rozhodně ne, má dost nedostatků, které by se musí přecházet (spotřeba, váha). Například ovládání tempomatu je zmatené a proti ŠA podivné. Volant je obrovský, má divná tlačítka, aktualizace navigace stojí 5 tisíc, autorizovaný servis je drahý jako prase a dokázal bych si představit trochu lepší uspořádání středového panelu, na který si musí člověk trochu zvyknout. Na druhou stranu to auto má za sebou 200 tisíc kilometrů, vrže minimálně (resp. někde v palubní desce mírně bouchá při nižších otáčkách doinstalované handsfree od nějaké no-name značky, kterou tam pojišťovna měla), je potřeba namazat spojkový pedál, musím opravit menší odřeniny laku, ale nic, co bych nepřežil. Pro mě je důležité, že v tom je solidní motor, který něco vydrží, má to bezpečnostní prvky, ISOFIX, tempomat, kvalitní a pohodlná sedadla. A hlavně to má můj vždy chtění středový rozdělovač na zadních sedačkách, do kterého si člověk dá dvě pití a sváču! Když to beru se vším všudy, co jsem zatím dělal a platil, jsem na 152 357 korunách, včetně nákupní ceny, povinného ručení, nových pneumatik, xenonových výbojek a povinné výbavy. Za tu cenu bych Octavii nesehnal, rozhodně ne v takové výbavě a stavu. Rozhodně bych musel sáhnout po Octavii, která byla jetá pouze na německých dálnicích, za příznivého počasí, jezdil s ní zkušený řidič, aka. uznávaný doktor a byla servisovaná jen ve špičkových servisech (ale servisní knížka se omylem ztratila). Takže ano, Insignia není výhra, není to ovšem ani prohra. Za ty prachy si říkám, že je to prostě kup roku. A pokud se mnou bude rok? Dva? Klidně... pak ji za těch 150 tisíc (teď je ve stejné výbavě za 250 a více) prodám a budu zase na nule.
    2 body
  4. Je fakt že kvalitou zpracování je opel za stejné peníze o několik levelu lepší než škodovka o tom nemá smysl diskutovat. Škodovka si je moc jistá, protože má obrovské prodeje i přes to, že za ty prachy nabízí asi nejméně z evropských automobilek, na českém trhu paradoxně méně než VW ale ten trpí stejnou kvalitativní chudobou.
    2 body
  5. Mam stejny problem s padanim rucicky paliva. Rano nastartuju,sviti plna nádrž,rozjedu se,vecer dojedu domu a rucicka je skoro dole.
    2 body
  6. Díky za sraz, doufám, že všichni dorazíte domu ok [emoji6] Stanmar rozhodl, že Sabiza dostane ještě šanci, ale musí veřejně plivnout na svého Opla a složit ódu na dvojkovou oktavku v bílé barvě. Navíc do roka musí Sabiza pořídit kvalitní vozidlo značky Škoda. [emoji3]
    2 body
  7. tak si odpovím sám.. po nakodování spolu s denníma světlama i zadní, svítí pak i ty proužky..
    1 bod
  8. Tak ... došla mi objednávka P profilu / těsnění - https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?orderId=30514531844680&productId=32734714004 Zatím jsem zkoušel jen kousek, ale asi to půjde ... zkoušel jsem nejdříve jen na okrasnou lištu, ale tam to bude špatně držet, navíc je vidět i z venku (možná, pokud by to bylo ještě něčím podlepené, ale to mne moc neláká). Druhý pokus je již trochu výše a vypadá to, že to mohlo splnit účel. .. příští týden budu lepit a pak čekat na déšť. Pokud to nesplní účel, půjdou tam ještě asi zástěrky, ale na ty moc nespěchám. Pokud najdete někdo trochu delší P profil, byl bych rád, ideální si myslím by bylo tak 24mm.
    1 bod
  9. Ahoj Za mě musím říct, že světlo jsem nedemontoval i když to asi nebude těžký. Ven to šlo dobře, ale zpátky to byl trochu gynekologickej zákrok a jelikož nemam nejmenší ruce, tak jsem na zpětnou montáž použil přítelkyni. Byla šikovná a dala to.)))
    1 bod
  10. Já bych spíš napsal "pokračuje" než "začíná"
    1 bod
  11. Kdepák, všichni budeme mít pantograf na střeše...
    1 bod
  12. Je fakt, že dřív než se u nás rozumě dodělá to co už bylo započato a nedoděláno, tak asi dřív vymizí vozy na fosilní paliva a začne to celé na novo, protože pokud chceme jít cestou elektrovozů, tak nám nezbude nic jiného než dělat nové dálnice s bezdrátovým dobijením :-)
    1 bod
  13. řekl bych že té D35 se ani nedožiji, ale je krásné se na ní dívat na mapách.cz kudy vede
    1 bod
  14. Za ty prachy bych neváhal tak. Ale nechápu co všichni máte s německými dálnicemi. Nikdy jsem nejezdil po dálnicích kolem Düsseldorf, ale dálnice na Berlin, Hannouver, pak jížní dálnice na Stuttgartt, Norimberk... jako žádná zázrak. Konkrétně A17/A14 si nezadá s D1 před rekonstrukcí... Naše dálniční síť bez D1 má vysokou kvalitu povrchu. Čímž se dostávám.... nechápu proč opravují primárně dálnici kolem humpolce, když absolutně nejhorší je průjezd D1 u brna, tam už se nedá jet bezpečně ani 80 km/h. U Humpolce díky povrchové zimní úpravě byla dálnice dost OK.
    1 bod
  15. tak jsem byl včera u Klokočky na Barranďáku. Jednání všech super. olej mi vzali - překvapilo mě, že se mě zeptal jestli chci jejich filtr. Co mě nepotěšilo: do emailu napsal 1500, při sepisování to počítal a řekl 1500kč, počítejte do 2tis. Nakonec 2200Kč, ale čert to vem. Horší bylo když jsem zvednul kapotu. Motor zasranej od brzdovky - to netuším jak se jim povedlo a povolený víčko nádržky na brzdovku. Takže třetí AS a zase zklamání - ještě že už s autem nemusím na žádnou prohlídku...
    1 bod
  16. Jo jo, jede to málo, nemá to výkon a nedá to ani 130km/h. Vracím se zpět do Fabie a objednávám si ještě jednu novou Fabii s nadčasovým 1.0 MPI motorem. Ještě uvažuji, zda zvolit výbavu Active nebo TRUMP/F výbavu. Chtěl bych něco trochu více.
    1 bod
  17. Chápu. Ono s 1.0 TSI motorem se jezdí cuprově, ne?
    1 bod
  18. se podívej na ty dnešní lidi, samej facebook, yutube, instagram a nevím co. každá buzna jako ty má androida s fotákem a furt si něco fotí!
    1 bod
  19. NJN. Jednou zkusíš Forda a už nechceš nic jinýho...
    1 bod
  20. To jo, když furt jezdí Fordem.Kdyby nebyly ty Clintovo srazy tak se Motosovo O2 nepodívá na světlo boží jak je rok dlouhej. To auto má většinou v umělém spánku a jen dobíjí baterku. Bojí se aby nemusel resuscitovat jednou. Jako nyní Pancho.
    1 bod
  21. Myslim, ze auto by nemalo otravovat okolie kadejakymi pazvukami. Ale nanestastie sa medzi nami pohybuju mentalne 15-rocni jedincii, ktorim to imponuje.
    1 bod
  22. Interier Ambition Light. Konečne sa mi podarilo dobojovať do Octi ambition osvetlenie ovládané cez Infotaiment ako majú napr. SuperB. Síce iba jednofarebné ale viac mi ani netrebalo. Keďže dobojovať sa ku správnemu zapojeniu a dokódovaniu bolo nemožné "alebo aspoň ja som nič konkrétne nenašiel" tak sem hodím taký menší návod, možno niekomu kto sa bude chceť pohrať pomôže. Samotné zapojenie do BCM popisovať do podrobna nebudem, je identické ako v návode na footwell light z netu briskoda. Ja som to síce zapojil na pin v konektore C 72 ktorý je určený práve pre spomenuté osvetlenie nôh no ak by to chcel niekto úplne origo tak tuším sú to pini C61, C35, C36, C37 (C = znamená o ktorý konektor v BCM sa jedná) Takže ku samotnému kódovaniu Napojíme sa na jednotku 09 - centrálna elektronika Zadáme bezpečný prístup - 31347 (ďalej sa to odvíja od toho ktorý pin v konektore ste použili, v mojom prípade teda 72) Otvoríme Adaptáciu - 10 Leuchte30FR LC72-Dimmwert AB 30 - nastavíme na 100 (maximálna intenzita svetla) Leuchte30FR LC72-Lasttyp 30 - nastavíme 18-2*5W Leuchte30FR LC72-Lichtfunktion A 30 - nastavíme Ambientelicht 2 Vňitřní světlo: konfigurace světel-Ambiente_Applikationsleisten_in_Instrumententafel - nastaviť na zabudovaný Vňitřní světlo: konfigurace světel-Ambientemenue mit alle Zonen - nastaviť na aktivní To je všetko a teraz si už len užívať dobre vykonanú prácu Dá sa s tým ešte vyhrať aby sa jednotlivé osvetlenia ovládali zvlášť ale kto bude chcieť nech tiež troška potrápi hlavičku prípadne som k dispozícií. Na záver krátke video a foto infotaimentu
    1 bod
  23. Nevrtají, jdou normáně dolů, ne? Používají se šrouby, co už jsou v podbězích.
    1 bod
  24. Ahoj. Tak uz mam hotovo. Jednotka 3c8035730E. Vyzkousen telefon iphone 5 pripojim pouze jako hansfree stejne tak i lenovo ale samsung S4 mini jako premium pres rSAP a to uz je neco. SMS na maxidotu wifi v aute a podobne. Proste super. Skoda ze nejde pripojit i muj Iphone.
    1 bod
  25. Já mám na své Fabijce 100.000 km a vše je jak nové. Dokonce to mám v LPG. TURBOPLYN! jooooooooo!!! Plánuju najet 350.000 km a pak to za 90.000 prodat a někdo si ještě užije. Fabia lll bude totiž pořád krásná a motor, vydrží 500.000 a víc. Já si to prostě myslím. Proč by ne.
    -1 bodů
  26. Nooo, tak to bude pro Ales_BX tvrdaaa raaana
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...