Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/18/17 ve všech sekcích

  1. Dík za to,že jste dorazili. Kávička a muffin neměl chybu. Zakončení na opevnění nemělo chybu.
    3 body
  2. Zatim motor jeste má. A mozna i dva [emoji23][emoji23] a i kdybych si.mel.koupit jine auto na normalni měst dění tak zase škodovka. A ze mi odešel motor. Pricinou byla banalita. Ktera se muze stat a stava se. Upadlou svíčkou. To bys měl.nadávat ma japonce. To byl jejich výrobek.
    3 body
  3. Tvé přání je mým rozkazem Karlos se tam podepsal za všechny do toho jejich památníku nebo co to je Ale podle mě tam místo škoda home je škoda more
    2 body
  4. Jj, Siemens M1 funguje i v režimu PA, kdy je vedení vlaku plně automatizované, strojvůdce je tam víceméně jen jako takový dozorčí.
    2 body
  5. Pravda, dal se na tramvaj, tam nemusi drzet volant a v zime nedostane smyk.
    2 body
  6. Rozhodl jsem si na své Fabii r.v. 2003 s komfortní jednoutkou 443E dodělat komfortní stahování oken pomocí dálkového ovládání a rovnou jsem celý proces nafotnil. Vycházel jsem z tohoto návodu za který děkuju @Tomas_ek 1) Nejprve jsem musel sehnat kabel pres COM1 port a rozchodit starý počítač který má port COM1 a funguje na něm DOS 6.22. Viděl jsem video že to funguje i pod Windows 7 a nějakou bootovací disketou ale ja jsem použil klasický počítač. 2) Další krok byl program VDS-PRO přes který se všechno nastavuje. Stáhnout ho můžete zde 3) Vše zapojit, zapnout zapalování a program VDS-PRO 4) Zde vybrat kanál 46 - Komfortní jednotka 5) Další krok je kanál 11 - Login ve kterém musíte zadat Kod: 19283 6) Ted začíná pravá sranda. Musíme změnit hodnoty v EEPROM Zde je seznam adres které je potřeba změnit. Jedná se o řídící jednotku + jednotky dveří Postup je následující: Nejprve musíme zjistit původní číslo každé adresy. Vyberte kanál 26 - EEPROM čtení Zde zadáme požadovanou adresu. V této ukázce kanál 04361 Výsledkem je hodnota 138 (tato hodnota se může být u každého auta jiná!!!) Z této hodnoty 138 odečteme 8 a výsledek 130 zapíšeme pomocí kanálu 27 - EEPROM Zápis Tento postup se stále opakuje u každého kanálu. Jen musíte dávat pozor na přičítání/odčítání hodnoty Například u adresy: 16416 byla výchozí hodnota 201 ke které jsem přičetl 16 a výsledná hodnota je: 217 To je vše. Stačí aplikovat tento postup na všechny potřebné adresy a vše funguje jak má. Ještě ukázka že vše funguje jak má... Omlouvám se za horší kvalitu fotek ale počítač má ještě černobílý monitor a né moc dobrý jas. EDIT: Pokud mate problem s pripojenim k jednotce, vyzkousejte v nastaveni "Baudrate" prepnout na "Try". Diky @JanT Katalog partnerů kteří nabízejí služby v oblasti kódování funkcí https://forum.skodahome.cz/forum/476-nabídka-služeb/
    1 bod
  7. To vis, Clintovi misto zhavicich svicek zahrivaji spalovaci prostor vne kuny. On svicky nepotrebuje.
    1 bod
  8. To vyjde asi nastejno, vyzvednutí můžeš zadat u Klokočky nebo přímo domů.
    1 bod
  9. Mě se to zdá taky dost km, ale nijak mě to neznepokojuje. Jinak si o ně při výměně asi taky řeknu, jen pro zajímavost. Petrr já nechám maximálně udělat rozvody. Nějaké generálky mě nezajímají.
    1 bod
  10. 1 bod
  11. To bylo na mne??? Pokud ano ,nevšiml jsem si,že by tu v tomto vlákně byl vysvětlenej rozdíl mezi těmi dvěma oleji na které jsem se tu ptal....
    1 bod
  12. Ale to by spíš značilo nějaký problém - něco se děje s motorem. Kdysi v práci nám měnil servis (a zároveň majitel - půjčovna aut) svíčky na Feldě asi po 120 tkm - to už motor začal cukat, jinak do té doby frčel jako nový.
    1 bod
  13. Souhlasim, stačí se podívat na strukturu aktuálních prodejů. Když to porovnám s minulostí (FI, FII), podíl top motorizace (1.2 TSi 81kW, TDi neberu v potaz) a top vybavoveho stupne (Style, i pomerne drahe MC) vyznamnym zpusobem narostl. Prisuzuju to zmene/snizeni cenove hladiny v poslednich letech a zaroven rostoucim (mohly by klidne i vic ) prijmům. Verim, ze by si 1.5TSi s manualni prevodovkou (kvuli cene) naslo solidni pocet zakazniku. Otazka je, zda by jich bylo tolik, aby se vyplatilo tento motor zaradit do nabidky. Mohla by to alespon naznacit Ibiza. Pripadne Polo, jeho zakaznici jsou ale obecne ochotni utratit vice penez nez zakaznik Fabie.
    1 bod
  14. Na základě žádostí, zveřejňuji fotky, jak funguje asistent tažného na Superbovi3.
    1 bod
  15. Proto ma predepsane vymeny a moment dotazeni. Mozna ma ty long intervaly moc long. Coz urcuje vyrobce.
    1 bod
  16. To ne metro je kralovska disciplina, tam se dostane az po tramvaji. Chcectam kazdy. Prima se tam chrape. Takove zamestnani ala Clint. [emoji3]
    1 bod
  17. Jedeš jen dalnicou celou cestu. Rychlé se jede k Bohumina
    1 bod
  18. FII RS se neprodávala především z důvodu nesmyslný ceny - cena začínala pár tisícovek pod 500tKč. Pochopitelně to bylo dano pekelne jedoucim (ale taky složitým a jak se později ukázalo, i nespolehlivým) motorem v kombinaci s DSG. Auto to dramaticky prodražilo. A navíc, ruku na srdce, FII ani ve verzi RS nebyla zrovna fešák. Proporce to nedovolily. A tak za stejnou cenu byla mnohem zajímavější alternativa Ibiza Cupra nebo Polo GTI.
    1 bod
  19. Cikán stopuje na dálnici z Prahy do Brna a zastaví mu auto. Když cikán k autu dojde, tak se otevřou dveře a cikán s děkovačkou začne nastupovat, když si všimne, že za volantem sedí nabušenej a pokérovanej plešon. Tak se děsně lekne a honem rychle se začne omlouvat, že nechtěl rušit, když mu plešon řekne: "Klidně tě svezu, ty špíno, ale pod jednou podmínkou." Cikán: "Jo, jasně a co to je za podmínku?" Plešos mu odpoví: "Celou cestu budeš zakouslej do tenisáku, rozumíš?" A cikán: "Jo, jo... A kde je ten tenisák?" "Vzadu na kouli, ty debi*e!"
    1 bod
  20. Pre tých pár jedincov , ktorí nemali povinne ruštinu : Desaťtisíce Nemcov vyšli do ulíc podporiť Angelu Merkelovú.
    1 bod
  21. No tak jestli tady je další vlna "odvážných" designů a takto vypadá VW, tak se děsím dalšího vývoje. Zatím to podle fotek vypadá, že interiér bude vypadat sice lacině, ale bude in.
    1 bod
  22. Jj, bohuzel se potvrdilo co jsem rikal, resp. zjistil uz drive sam. Originalni dil z cinske OIII nepasuje na evropske provedeni.
    1 bod
  23. To mají ty kupóny nonstop ne :-)?
    1 bod
  24. Woody: Rypicong: já zase slyšel že bílou si na auto dávají ti co nemaj na na příplatkovou metlu
    1 bod
  25. Kupte si chrochtáka a nemusíte svíčky řešit vůbec
    0 bodů
  26. Ahoj,potřeboval bych poradit.Mám škoda Roomster 1.4 63kw rv.2008.V servise mi do něj lejou olej CASTROL MAGNATEC PROFESSIONAL OE 5W-40 1L https://www.eshop-car.cz/cz-detail-495927-castrol-magnatec-professional-oe-5w-40-1l.html ale já ho nemůžu nikde sehnat ve 4L balení.Našel jsem akorát tento Castrol Magnatec 5W-40 http://www.autodily-cardo.cz/-3/castrol-magnatec-5w-40-c3-4l-stitek/ Jaký je v nich rozdíl?Díky za radu.
    -1 bodů
  27. Poraďte někdo. Potřeboval bych vyměnit olej. Prodejce mi řekne že to jde zaměnit aby prodal že.
    -1 bodů
  28. Olej do tohto motoru sa tu rieši cez 20 strán. Čo tak si prečítať najprv vlákno o olejoch, namiesto pokladania blbých otázok, ktoré tu boli už 100x vysvetlené?
    -1 bodů
  29. Teď jsem to chtěl napsat taky
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...