Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/28/17 ve všech sekcích

  1. Já bych to neřešil, jezdi podle citu a ne pocitů viny, že motor ničíš. Když si dáváš až moc pozor, tak je to kolikrát mnohem horší pro motor.
    6 bodů
  2. možná někdo, koho vyhodili z AAA
    4 body
  3. 4 body
  4. jj přesně, to i já svoju haťapu proženu do červeného a myslím, že je to důvod proč ani teď na ty kiláky nežere žádný olej
    2 body
  5. Chlápek myje auto se svým synem,když ten se najednou zeptá: "Tati?Nemůžeš raději použít houbu?"
    2 body
  6. Stává se. To jsou ty věčné diskuse o zánovních ojetinách: Majitel nového auta vychytává chyby, aby si druhý majitel posléze mohl užít bezúdržbový vůz. Do těch táhel ale nesahej, když to máš v záruce.
    2 body
  7. Maverick: Tak jsem to teď obvolával, u oficiální dovozce Shell, skutečně to pochází z Hamburku a to že to nebude mít technologii PurePlus bude tím že měli na podzim v Kataru nějakou havárii a na trhu se objevila i 5L balení, tím pádem se to vyrábí přímo z ropy, jinak tu firmu jaknaauto.cz zná a ta firma od nich odebírá, takže nějaké to že to bude pančované asi nebude na místě, jinak hliníková fólie se nedává ani u oficiálního prodejce, momentálně teď ale dalším rokem může být. Pokud chce mít člověk 100% jistotu tak pro moravskoslezský kraj je tu http://www.northoil.cz Sidlo v Ostravě, prodejna v Olomouci, průmyslový areál v Černovíru, ulice Na Sezníku 4 , telefon : 739 431 638. Jinak objednávku jsem nejdřív strornoval, dle platných zákonů o nakupování přes eshop, což je po převzetí do 14dnů vracečka bez udání důvodu ale nakonec jsem se rozhodl po vyjádření Shellu olej od jaknaauto.cz vzít, tak uvidím.
    2 body
  8. Včera jsem překročil hranici 370000 km.
    2 body
  9. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/specialista-na-motory-odhalil-nejvetsi-uskali-downsizingu-potizim-lze-predejit/
    2 body
  10. Přesně tak to vidím i já. Je tolik různých podmínek při provozu(kopce a různé rychlosti a zatížení auta), že se podle pravidla jezdit nedá. To musíš mít v ruce a nebo si kup automat.
    1 bod
  11. furt říkám točit motor do červenejch a nikdo mě něvěří...
    1 bod
  12. Neřešil bych, ale proč bych měl podporovat zrovna servisy, které se ohánějí nějakými interními předpisy, když to SA legálně povoluje? Jde o princip. A finanční rozdíl více než 2000 Kč není zrovna malý. To je plná nádrž.
    1 bod
  13. To mi připomíná úchylný návod Toyoty Yaris kde je napsáno, že z 3 na 4 stupeň se v nadmořské výšce do 1200 m.n.m má řadit při 40 km/h a nad 1200 m.n.m. se má řadit při 57 km/h. Prostě sedni do auta a jeď. Troufám si říct, že po půl hodině jízdy musíš vědět v kterém pásmu otáček je to autu příjemné a v kterém ne. Pokud řazení nezvládáš kup si DSG.
    1 bod
  14. Petrrr, taky Ti přišel z MB tento milý mail ?? Vážený pane ....., je tolik slov, které vám mohou přiblížit, jaká nová ŠKODA RAPID je. Je modernizovaná, stylová a překvapivá. Je prostorná, kompaktní a vybavená. Ale i elegantní, atraktivní a designová. A také komfortní, dynamická a univerzální. A bezpochyby praktická, rodinná a spolehlivá. A ještě k tomu bezpečná a úsporná. A zcela jistě oblíbená. Je zkrátka jedním slovem nepopsatelná. Využijte jedinečnou příležitost přesvědčit se, proč je nová ŠKODA RAPID nepopsatelná, a objednejte si testovací jízdu.
    1 bod
  15. Matka bozia... Oci mi driape pri tejto drame...
    1 bod
  16. 1. Nemam rad toto dokola omielane a nespravne prirovnanie... mate podla vsetkeho pneuservis, prezuvate iba u vas kupene gumy? 2. Je to offtopic, tema nie je o tom 3. Prijmaci s tym suhlasil, ja s tym suhlasim, nazor kazdeho dalsieho je absolutne nepodstatny teda Pekny den
    1 bod
  17. Smartgate je taková pičovinka, jo kdyby mi šel do Columba dodělat CarPlay, to by bylo.
    1 bod
  18. no dufam ze okrem predku a zadku bude mat yeti aj iny tvar 3 bocneho okna
    1 bod
  19. 1 bod
  20. V u běžných O II jsou zde principu pouze dva typy originálního osazení: - benzíny až 1,9 TDI předokolka: :vpředu FS III/280 mm, vzadu CI - 38/255 mm - 4kolky a 2,0TDI: vpředu FN 3/288 mm, vzadu CII - 41/260 mm Jinak není nic jednoduššího, než si to zkontrolovat pohledem bez měření - typové označení (FS III, FN 3 atd) je vyraženo na třmenu brzdy, což je dobře vidět otvory v disku bez sundavání kol - pochopitelně s příslušným natočením na díry ...
    1 bod
  21. diky, tak ten treti kablik dam zase do hajzlicku a budu muset na navstevu do Skodovky:-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...