Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/05/17 ve všech sekcích

  1. Takže pří 100 000 km výročí jsem také nechal vyměnit rozvody, zde jsou ceny mého autorizovaného servisu (v závorce cena s DPH): Původní sada z výroby vymontovaná z motoru: Délka řetězu 72 mm. Co se týká napínáku, ten jde zmáčknout rukou úplně normálně. Po pořádném promačkání z něj se zbytkem oleje vylezlo opravdu dost žmolků a lezly by dále. Řekl bych, že je to docela špatně navržené a starý olej se v tom krásně zachytává, usazuje a degraduje.
    2 body
  2. Tak taky přidám jednu Jižní Moravy u obce Nový Poddvorov Info
    2 body
  3. Zdravim vsechny diskutery, jelikoz nemam vuz s MAXIDOT a chybely mi informace o nekterych dulezitych hodnotach, ktere vuz dava k dispozici, rozhodl jsem se vytvorit si vlastni palubni pocitac s dotykovou obrazovkou. Vysledek me prace je na nize uvedenych fotografiich. Pri kazdem spusteni se detekuje zda v DTC nejsou ulozeny nejake chybove kody, pokud ano, pokazde se vypisi a je i moznost jejich mazani. Neustale se monitoruji vsechny hodnoty a v pripade prekroceni jejich limitu, jsem informovan o prekroceni napr. teploty chladici kapaliny, riziko moznosti vzniku namrazy a v neposledni rade take varovani po 2h jizdy, atd. Ke kazde hodnote displej muze kreslit grafy s 5 min historii. Mereni spotreby neni limitovano "stropem" jako u vsech vozu a znacek (Skoda napr. stropuje kolem 50l/100km, aby ridic nesel za jizdy do komatu), ale ukaze skutecnou hodnotu aktualni spotreby. V pripade, ze se ve voze rozsviti MIL kontrolka (kontrolka motoru) jsem o tomtez informovan vcetne vypisu pripadnych chybovych kodu. Zatim to mam ulozene kvuli prenosnosti v krabicce, ale uvazuji o pevnem zabudovani do palubovky vozu. Zapinani/vypinani je automaticke s klickem, takze staci mit dostupny pouze displej. S vozem komunikuji pomoci bluetooth a ELM 327. Toz to je muj takovy decentni tuning
    1 bod
  4. To jsou zajímavá čísla, ale já to radši nepočítám. Ono by mi taky mohlo vyjít, že by bylo levnější jezdit taxíkem :-D
    1 bod
  5. T10369/1 http://equipment.skoda-auto.cz/webapp/wcs/stores/servlet/Product2_10001_10051_48538_-11____ https://audi.snapon.com/SpecialToolsDetail.aspx?itemid=17520116
    1 bod
  6. Ahoj, dnes se mi dostaly do rukou nové xenony (demontáž z nového služebáku, který ještě nemá spz ). Jak jsem to tu celé pročetl, tak je ještě zde nikdo nezkoušel namontovat. Mám domácího Rapida 2014 a chtěl bych je tam zkusit narvat. Vypadá to, že dokud to někdo nezkusí, tak se nezjistí, zda to jde nakódovat, nebo ne. Nikomu se pochopitelně nechce nic kupovat, když nemá jistotu, že to bude fungovat. Já jsem nic neplatil, takže toto dilema neřeším . Otázka zní, zda je tu někdo, kdo by se o kódování chtěl pokusit, nebo nějaký kontakt (já s tím zkušenosti nemám, ani nikoho neznám) Dík
    1 bod
  7. 2kan:...... Aktuálně: - Liftback - 12/14 týdnů ( RS + 19 týdnů ) - Kombi - 12/14 týdnů ( RS + 10 týdnů )
    1 bod
  8. Lukason to tu uz predpovedal a mnoho viac ( 7-ma strana ) refresh:
    1 bod
  9. Pomohlo by, keby si uviedol odkiaľ si.
    1 bod
  10. Zaujímavé úvahy páni. V podstate ste zhrnuli, že každý by si mal vyberať motor podľa toho, akým štýlom a aký profil trasy jazdí. V neposlednom rade, aj koľko najazdí ročne. Môže mi byť asi srdečne jedno, ak s Tdi budem jazdiť za 6 a s Tsi za 8, ak návratnosť investície do Tdi je vzdialená. Ja Kodiaqa vnímam skôr ako rodinné auto pre pokojný štýl jazdy, než aby som sa naň pozeral tak, že koľko žerie pri agresívnom štýle jazdy. Na to je ďaleko vhodnejšia určite octavia a superb. Jedna rovina úvahy o aute je aj z pohľadu: súkromné použitie (väčšinou = menší nájazd a normálna jazda) / firemné použitie (väčší nájazd a väčšinou agresívnejší štýl jazdy) Na súkromné použitie mi vyjde v prevažnej väčšine, bez ohľadu na spotrebu, ako rozumnejší benzín. U firemného použitia sú rôzne možnosti. Napr. u nás vo firme, keď som sa kolegov spýtal, prečo objednávajú dokola diesle, ak im bez ohľadu na nájazd a spotrebu všetko zamestnávateľ preplatí, tak vyskúšali benzín a zostali pri ňom aj naďalej. Psychologicky najskôr síce riešili, že jazdia za 6,5-8 namiesto 5,5-6,5, ale nakoniec sa im benzíny zapáčili a častejšiu návštevu benzínky vnímajú len ako jednu negatívnu vec. Samozrejme rozdiel je tam, kde sa na náklady na palivo pozerá striktne a diesel je tak jedinou možnosťou.
    1 bod
  11. V salonu vedi zpravidla vetsi prd nez my tady i davno po uvedeni modelu na trh...
    1 bod
  12. Tak nejprve chces superba do 200 a pak prijdes s octavii za 400? Nechapu...
    1 bod
  13. Rozprávajú sa dvaja väzni: Ja som dostať desať rokov natvrdo. A ty? Ja pätnásť. A za čo? Ále, súdili ma za detskú pornografiu a keď sa ma sudca opýtal, ako by mi znelo tak 7 - 8 rokov, povedal som mu, že celkom sexy...
    1 bod
  14. Ptá se sousedka: "Tak jak se Vám osvědčila ta štětka na WC,jak jsem Vám ji doporučila?" "Ale jó,super,paráda...Jenomže papír je papír"
    1 bod
  15. Dobrý den Když budu chtít nahrát do Columbusu nové mapy od BMW ( DVD2: Middle Europe / Central Europe ) Je třeba je nějak upravit? Nebo stačí stáhout originál: http://gpsunderground.com/forum/forum/car-navi-system/car-gps-systems/bmw/37007-bmw-europe-professional-2017 Díky moc za odpověď.
    1 bod
  16. sice me tu nakopete do pr*ele, ale pokud mam 800 000+- na superba, tak neresim 3-4 tisice za olej ne... a pochybuju, ze s koupenym - ojetym nekdo jezdi do znackoveho servisu.. kdybyste to resili na foru dacia, tak to beru, ale u manazerske limusiny resit vlastni olej...
    1 bod
  17. Ty jo někdo to tu pár stran zpátky psal. Tuším že je nutné mít napájení, rádio a gateway jednotku. Ale nějak nechápu, proč kvůli aktualizaci vytahovat rádio z auta. Já to dělal úplně v pohodě. Klíček do první polohy, vypnout světla a klimatizaci a je to. Akorát ten čas že musíš být u auta a to si myslím že demontáži a montáží dílů nestrávíš o moc míň času. Jo a pro aktualizaci map nepotřebuješ měnit FW
    1 bod
  18. Omlouvám se, ale jsem LAMA, jak zjistím jakou verzi map mám v navigaci Columbus - Superb 2 combi rok 2012 a případně nenašel by se někdo kdo by poradil (pomohl) s aktualizací. Původní majitel mapy nikdy neaktualizoval.
    1 bod
  19. Poměrně škoda, že to tu nyní tak umřelo. Přitom je toto vlákno u HTP naprosto zásadní a pomáhá si uvědomit, že včasná výměna oleje dokáže ušetřit desetitisíce za skočené rozvody, podpalování ventilů, repase hlav, překroužkování pístů, atp. Rád bych se připojil a přidal své dosavadní zkušenosti a znalosti z užívání své Fábie II 51kW - rok 2011, inovovaný motor CGPA. Auto mám asi měsíc, měl jsem před dvěma lety ještě starší Fábii z roku 2008 se 44kW HTP a s naprosto sociální výbavou - švihadla, bez klímy, atp. Ta šla po roce pryč, protože motor byl hodně slabý a prostě celkově jsem neodhadl, že mi sociální výbava bude hodně vadit... Takže ještě po peripetiích s Renaultem jsem přesně dne 16. 10. 16 koupil následující krasavici s naprosto poctivou historií a najetými 39.500 km. Vůz vlastnil UniCredit Bank a jezdila s ním bankéřka, která mnoho nenajela a jak mi potvrdil servis, ke kterému auto každý rok jezdilo, byla Fábka využívána spíš jako vyloženě klientský vůz - jezdilo se ke klientům do firem, atp. Jinak, dle servisky se na olej najelo většinou v rozmezí 9 - 12 tis km. Rozhodl jsem se, že provedu za pomocí detergentů režim proplachu, který nemůže u zánovního motoru ničemu uškodit a alespoň tak částěčně zneguji prasárny, které se v autorizácích dějí.. Při první výměně to byl černý, téměř dehtový humus, kterého navíc rozhodně nebyly deklarované necelé tři litry, ale asi 3.6l, takže nechápu, jak se jim to povedlo to tam takto natlačit. Každopádně vyměnil jsem olej, ujel asi 1.000 km a vyměnil znovu. Fotoreportáž, kterou tu sdílím je právě z té poslední výměny, na které lze vidět, že olej už není černý, ale stále je hodně hnědý. Každopádně takový proplach motoru hodně pomohl a nyní jsem od výměny ujel asi 1.500 km a olej je stále lehce nažloutlý a průhledný. A co se detergentu týče, použil jsem Motor Flush za 160 Kč. Účinnost? Těžko říct, zda to něco dělá. Je to na bázi nějakého lihu, takže něco to asi rozpustí. Každopádně před výměnou to tam naleju, nechám motor běžet na volnoběh asi 10 minut a poté vypustím olej. Jinak menší info k samotné výměně: 1. Klíč na filtr je 36 a hvězdička na ráčnu je 6. 2. U filtru vyměnit také pryžový O kroužek 3. U výpušťáku vyměnit těsnící podložku za měděnou 4. Filtr povolujte po rysku, počkejte pár minut a poté zcela demontujte - díky tomu se vám zbytek oleje nevyvalí na altík 5. Před samotnou výměnou samozřejmě pořádně projeďte auto, olej nechte kapat alespoň půl hodiny a po výměně nechejte motor běžet alespoň 15 minut na volnoběh, než vyrazíte... Good job :-)
    1 bod
  20. ...udělal jsem vlastní pokud by někdo potřeboval.... Dezinfekce klimatizace Škoda Octavia 1U.pdf
    1 bod
  21. Na 2 válce jde do 100Nm, maximum na 4 válce je 250Nm tzn. maximum na 2 válce je 250/2= 125Nm a pokud systém dovolí ve dvouválcovém režimu 100Nm tak je to na 80% možností těchto 2 válců, takže tomu říkám že jedou na plno. Tak kde je to "doslova maximalne na pol plynu " Sranki, dobrou vlastností jedince je rozvaha, tzn: než něco vypustím tak si to rozmyslím, vieš?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...