Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/15/17 ve všech sekcích
-
mno hele Petře, jestli jsi jí zajížděl ty, tak to musí bejt samá reklamace, pořád vrže, někudy do ní zatejká, podvozek už bude taky vyskákanej..za flašku rumu tu z ní uděláme putovní záležitost5 bodů
-
3 body
-
No už to není nejmladší MR, i když asi furt mladší jak ty. Zajetá je dobře a zatím funguje bez problému Nevím jestli by sis ji mohl vůbec dovolit. Tolik peněz ani Pražák nemá.3 body
-
3 body
-
Pokud dáš jenom pružiny tak to nikdy nebude ideální, takže rozdíl nehledej a teď hodně lidí popíchnu mezi AP, H&R, ST, Eibach ... Ale když do toho zamíchaš třeba TATechnix tak ani tam zásadní rozdíl nenajdeš.. Mluvim z praxe a mám opravdu na porovnání stejné díly. Musíme se však bavit o shodných pružinách. Porovnávat 40/40 s 40/40. Jakákoliv pružina pod nějakých -25mm už není nic ideálního pro sériový tlumič. Sériový tlumič to do -25mm dává, proto se taky osazujou sport modely pouze zkrácenými pružinami zpravidla -15 a -25mm.. Taky pružiny ojetím klesají, takže musí tlumič fungovat i když auto kleslo o 15mm.. Lidi si chválej Eibachy atd protože je tam snížení zanedbatelný kolem 20mm. Ti to z toho udělá RSko a to funguje skvěle. Ten článek o tý montáži je na uražení rukou. Nic o povolení ramen a silentbloků v podélném směru. Pak se to celý kroutí.. To je peklo..2 body
-
No ještě, že tě nepobavila moje manželka, to by hned šla na vrakáč a ty pod drn.2 body
-
2 body
-
Já rozhodně nemystifikuji. Pokud si dodáš volant s airbagem, tak ještě počítej s investicí cca. 12.000,-(musí u O3 vyměnit ještě: páčky valeo, spínačku valeo, osazení na volantu pro valeo - standard v O3 je značka Kostal - tam je podpora tempomatu jen pro mf volant, tj. nelze použít kroužek od Kostalu s podporou výhřevu - nešel by tempomat nebo ACC) S Valeo kroužkem do softwaru 0245(v odkazu je jen software 0205) si můžeš u O3 nebo S3 taky nechat zdát o tempomatu(není podporován, shodný příběh jako u Kostalu) a i kroužek se software 0245 nemusí podporovat tempomat(ACC) a poznáš to jedině až ho zapojíš. Pokud objednáš ve Škodovce i vůči VINku vozu co to má, tak Ti stejně pošlou špatný, protože logistika to zatím nedokázala vyřešit(auta s výhřevem volantu se vyrábí "jen 10 měsíců") a to už se jim nevrátil jen jeden kroužek....asi jim to nevadí, že po čelní havárii vozy, kdy vystřelí airbag ve volantu nemají vlastně čím auto opravit.1 bod
-
Vem Fresh + mediapacket + Apusy + sunset , víc není třeba. Uhádat se dá +- 16 tisíc, CITIGO moc nejde na odbyt, obzvlášť KIWI. Proto půjde uhádat docela dost. 55kW není třeba, stačí 44kW, do 4000ot je motor stejnej.Do 250 000 se myslim dá uhádat. . Já jsem s autem spokojenej. Auto je jednoduchý, na svou kategorii prostorný a všude se vejde. Spotřeba průměr 4.2l/100km1 bod
-
@wirer ak vieš spraviť zálohu a potom ju v prípade problémov obnoviť a vrátiť auto do pôvodného stavu, tak to môžem risknúť!1 bod
-
1 bod
-
Zdravim, rozhodl sem se že si v prosinci/lednu objednám nové Citigo. Zatim bych viděl konfiguraci nějak takto: 5D Fresh 55kW KIWI + černé Apusy, rezerva, rádio Swing. Cena dle ceníku je 260 000 Kč předpokládám že na těch 250 000 to půjde uhádat. Jediná věc co bych potřeboval vědět je jestli se dá dodatečně namontovat originál držák na telefon (na netu je origo za 1000kč) nebo si musim připlatit 2500kč rovnou z výroby.1 bod
-
1 bod
-
Tady pár foto z toho T napínáku, vyndán preventivně v cca 76tkm, jistě by jezdil x km dál ale nikdo neví kolik ... vyjetej byl cca 3,5 zubu. edit: orientačně měřeno na suchém=nenamazaném napínáku, že síla samotné pružiny při vyjetí těch cca 3,5 zubu, tedy stlačených nějakých 9,75mm, dělá kolem 7,5kg.1 bod
-
Zdravím vážení, dostal jsem odpověď i od člověka ze Škody, z oddělení typových zkoušek a technických předpisů. Napsal mi následující: "Pokud není u pneumatiky uvedeno M+S, je možné použití této pneumatiky i s označením M+S. Opět bez postihu ze strany státních orgánů nebo STK.". Tohle potvrzuje i tezi uživatele JayBee1. Předpokládám, že je vše tedy vyřešeno. Děkuji vám všem za pomoc, David.1 bod
-
Mně se Kodiaq líbí hodně a kdyby stál polovinu, byl by doma [emoji106] Karota jsem v reálu neviděl, tak nemohu soudit.1 bod
-
Nič v zlom, ale poznám vodičov ktorí majú najazdené 2x tak veľa ako ty, ale bezpečne predbiehať nevedia. Okrem toho je všeobecne známe, že väčšia časť vodičov, a to obzvlášť ženy, vôbec nevyužívajú potenciál motora a nad 4000 (nedajbože 5000) motor nikdy netočia, lebo "to už moc hučí, a pre motor to určite nie je dobré". Toto je moja X ročná skúsenosť, a vidím to aj na svojej partnerke, ktorá má síce vodičské oprávnenie nejakých 9 rokov, ale donútiť ju aby podradila z 5 rovno na 3, alebo aby akcelerovala plynom na podlahe, je takmer nemožné. Ale ak si výnimka potvrdzujúca pravidlo, tak super. Ale teraz späť k téme. Neviem či to tu už odznelo, ale dôležité je pochopiť, že 63 kW motor je v tomto prípade fyzicky úplne identický so 77 kW verziou, len má inak nastavený softvér. Tým pádom bezpečné navýšenie výkonu treba riešiť tak, že 77 kW je vlastne ten základ od ktorého sa dá odraziť, a ešte bezpečne navýšiť o nejakých 20-25%. Takto sa dá úplne bez problémov dostať na nejakých 92-96 kW (125-130 koní). A ako to už tu odznelo, 63 kW verzia má reálne viac, väčšinou niekde okolo 66 až 70 kW, preto navýšenie iba na 77-81 kW bude cítiť iba minimálne. Ja osobne zastávam názor, že keď už sa chipuje, tak treba ísť aspoň na tých 92 kW, aby to malo zmysel. Obzvlášť ak úprava bude stáť rovnako veľa. A na zapisovanie do technického preukazu by som sa určite vykašlal.1 bod
-
Pokud můžu radit, do nového auta si objednejte vše po čem toužíte. Mluvím z vlastní zkušenosti. Dodělávání je dobré tam, kdo auto koupil z druhé ruky, nebo podědil...atd.1 bod
-
Já to neberu nijak vážně[emoji3] Máš to sice nějaké nedotažené, ale zase za slušnou cenu. Člověk si dnes moc nepomůže, auta kvalitou upadají celkově, trošku se mění jejich důležitost pro člověka a nové generace vítají sharing a nic nevlastnit.1 bod
-
Jen tak pro zajimavost, zkusil jsem zmerit silu pruziny stareho napinaku, co mam ted doma - pri 5ti kg se mirne zasune, pri 8mi kg je zhruba na pulce zasunuti a na uplne zasunuti je potreba 11kg, takze progrese je tam dost velka.1 bod
-
Kdyz tak ctu ruzny testy, sam bych asi uprednostnil 1.4 TSi. Mam ho uz v tretim aute a vzdy naprosto bez problem k maximalni spokojenosti. Ano, nemam na svych autech vysoke najezdy, ale projev motoru je skvelej, dynamicke parametry noveho 1.5 TSi jsou defacto totozne a jeho technika znatelne komplikovanejsi. Nejak zasadne nizsi realna spotreba se ocekavat neda. Tak proc? Snad jen jit s dobou a mit posledni stav techniky, pokud na tom nekomu zalezi.1 bod
-
Nejsem z Brna,ale jsem z Břeclavi a LED osvětlení jsem si měnil a kodoval ted o víkendu,kdyby nekdo chtěl1 bod
-
Zdravím, potřebuji radu a předem se omlouvám,zda už se tu tento problém řešil, ale nikde jsem to nenašel. Jedná se o škoda octavia 1.9tdi 81 kW R.v.2002, teď k problému. Mám na autě dodělávané automatické rozsvícení potkávacích světel po nastartování (přes relé). Z ničeho nic se stalo, že se světla nerozsvítí a musím je zapínat ručně. Tady jsem narazil na problém. Při prvním otočením vypínače světel do polohy obrysových světel sice svítí podsvícení přístrojovky, ale nerozsvítí se kontrolka a ani nesvítí světla. Při otočení do polohy potkávacích světel se kontrolka rozsvítí, ale svítí pouze přední světla, zadní ne. Jinak vše ostatní funguje bez problémů (couvačky,blinkry, brzdy,mlhovky). Zkoušel jsem proto relé vypojit z konektoru a podívat se na něj, zda třeba není připečený. Relé vypadalo naprosto v pořádku a i když jsem ho nechal vypojené,tak pořád ten stejný problém. Nemohl odejít vypínač světel? Budu rád za každou radu, jelikož musím jezdit se zadními mlhovkami, abych byl vůbec vidět :-/ EDIT: Ještě podotknu, že všechny pojistky i žárovky nefunkčních světel jsou v pořádku1 bod
-
Tak přidám také jednu úspěšnou story. Něco mi v novém roce začalo v kabině hlubokým tónem drncat při přejíždění nerovností, zvláštní je, že to vevnitř znělo jakoby zezadu. Takže jsem zkoušel možné i nemožné. Podkládání plata, vytáhnutí opěrek hlavy a sedaček, rezervy, boxu s nářadím, plastů v kufru a nic. Pak jsem tady našel, že někdy pomáhá vytáhnout dorazy kapoty co jsou na straně u skla, také nic. Až pak jsem přišel na to, že drnčí kapota uprostřed pod maskou. Nevím proč, ale vevnitř to jde slyšet skutečně jakoby ze zadní části auta. Tak jsem trochu vyšrouboval velké kulaté přední dorazy kapoty a od tohoto zvuku je klid. Co jsem ale nevyřešil je praskání v přístrojovce vlevo a vpravo při přejezdu nerovností. Šrouby, na které jde vidět jsem dotáhl, budíky posunul a obložil a pořád si po bocích potvora praská tu svou. Asi zkusím štěstí u 'odborníků', jestli na to nemají nějakou léty prověřenou fintu1 bod