Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/19/17 ve všech sekcích
-
Půjčil jsem Plačkovi svůj dvoulitr TDI a byl nadšenej. Cestou jsem mu utíral hadrem hubu, pač slintal jak bernardýn nad prázdnou miskou [emoji23] Dokonce mě začal přemlouvat, abych mu to prodal. Podvozek, ač se mi zdá tvrdej, byl pro něj oproti kinderu jak v Mercedesu [emoji106]4 body
-
3 body
-
3 body
-
Rimi, doplatiť si za silnejší motor je síce ideálne, ale čo ak výkonnejší motor v ponuke nie je? Rapid sa síce predáva aj s 1.4 TSI a výkonom 92 kW, ale iba s DSG (čo niekomu nemusí vyhovovať). Okrem toho si treba uvedomiť, že väčší motor má okrem ceny aj vyššie prevádzkové náklady (poistky, spotreba, atď.). Ak potrebuješ výkon iba kvôli tomu, že chceš mať rezervu pri predbiehaní, tak nemá problém zmysel kupovať väčší motor, a hodí sa viac práve ten chip motora, ktorý pridá niečo práve v tých otáčkach. Inak prevodovku pri 1.2 TSI nemusíš riešiť. Ak ma pamäť neklame, tak maximálny točák má oficiálne do 200 Nm, takže nejakých 210 Nm to zvládne s prehľadom, a to už je naozaj slušná úprava. 15degren, 1.6 TDI sem nemiešaj, to je niečo úplne iné!2 body
-
pro priste - neni treba TP, vsechny povoleny rozmery se daji najit zde: http://www.skoda-auto.cz/mini-apps/alternativni-pneumatiky2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Hosi jste blazni ? Rapid Combi ? ... vzdyt i ted Rapid Lift ma vetsi kufr nez FIII. combi. kdyby byl combi, tak bude mit kufr vetsi nez OIII. combi. Jak typicke, vetsi vetsi vetsi a uplne k hovnu, jenom vozit vzduch a to nemluvim o neumeni parkovat a pak jsou omrd*ny vse vsechny auta. Ste tak trend SUV. Spadnete uz z ty svetsky a postavte se na zem1 bod
-
Nojo, uplně změnil názor na oktávku ten Plačka, kdyby jste ho viděli, ty slzy štěstí v očích. Liboval si zejména v rozjezdu, když trhal asfalt a pak že ta oktávka je taková na silnici klidnější, že tolik neposkakuje sem a tam Ale to bych chtěl podoktnout a to mi Kinderplačka dá za pravdu, že v autě nebyly slyšet žádné pazvuky, což píšu zejména pro Oplbizu1 bod
-
1 bod
-
Problém může být v brzdách. Ty 15ky se tam nemusejí vejít kvůli kotoučům.1 bod
-
Cerveny interier, kde te cervene neni nejak extremne neni moc, se nehodi k cervene ? Co to je ? A jako k zelene a modre, ktre nemaji zadnou spolecnou barvu in/ex se hodi jo ? No zajimavy1 bod
-
A co tohle,je to vyzkoušené? http://www.ispshop.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=96&products_id=6331 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A máš klimu na Auto, aby si mohla sama ovládat výdechy? Přišel jsem na to tak, že jsem si tam posvítil baterkou. :0)1 bod
-
Celo cerny interier, takze komplet vsechno, jestli bude vsechno stejny - tvarove a uchycenim jako v teto generaci, to o tom silne pochybuji. Takze nejspise ti to muze byt stejne jedno ..... ne fakt nevim, mam jenom tuhle informaci Me to nerikej musis do pentagonu v Bouli a tam jim to rici1 bod
-
Pawouk teď, jak má kvůli té haxně hafo času, doma studuje problematiku elektrických pohonů, benzín a naftu už zavrhl. Koupil si stvebnici Merkur, plochou baterku, postavil kopii Opbizovy megakárky a zkouší, jak dlouho vydrží na baterku jezdit.1 bod
-
1 bod
-
Koukam tady primo do TP a NE! Nejsou zapsene, nejmensi R16 ...1 bod
-
Pawouk se bojí o dávky nemocenské, aby mu nepřišla kontrola. Peněz má víc jak Clint a na kamarády kašle. Jooo, moje škola, Škoda už ho nezajímá.1 bod
-
1 bod
-
kdyz seslapnes naplno (=das "kick down", tozn. pokyn k maximalnimu vykonu), tak je to uplne klidne mozny. 4.5 tis. ot./min. je u tohodle dieselu uplne v pohode, tam nekde tusim taky vrcholi krivka maximalniho vykonu.1 bod
-
1 bod
-
Grooverider: U dieselů se zatím na emisích měří jenom kouřivost a to takovou metodikou, že prolezou i auta s vytlučenými filtry pevných částic. To by se mělo v budoucnu změnit a je to jedině dobře. Jestli budou v budoucnu měřit emise NOx, kterých se týká ono porovnání Euro 5 s Euro 4, budou je muset měřit metodikou, která odpovídá homologaci tvého vozu. Když bude mít auto motor v pořádku, bez problému projde. Nebezpečí je v něčem jiném. Mohou se totiž stát dvě věci, které ti znemožní jezdit: - Neupravenému autu bude po 1.1.2018 odebrána homologace - tím vyhrožují v Německu, u nás se o tom neuvažuje. - Stanice STK dostanou nařízeno kontrolovat verzi a kontrolní součty SW motoru a s auty s motory řady EA189 bez provedeného servisního optaření 23R6 se bude jednat stejně jako s auty s nehomologovanou úpravou SW (čiptuning) - nedostanou emise. To je reálné nebezpečí. Ne hned od r. 2018, ale někdy v budoucnu se to může stát. Jestli ti někdo tvrdí, že od 1.1.2018 neprojdeš bez úpravy emisemi, nech si to dát písemně. Jsem zvědav na reakci. Cest mimo ČR by se servisní opatření nijak dotýkat nemělo. Auto schválené k provozu v kterémkoliv členském státě EU je způsobilé k provozu v celé EU. Samozřejmě můžeš narazit na zákaz vjezdu do města s nízkoemisní zónou, ale to nemá s dieselgate nic společného. Zajímavý by byl případ u nás přihlášeného neupraveného auta původem z Německa. Co by se s ním dělo, kdyby Němci odebrali neupraveným autům homologaci...1 bod
-
Pokud chceš 1-2 tak zde : Injector Pokud celou sadu tak zde: SADA Můžeš je kontaktovat i přímo přes WEB, portál využívají jen k prodeji. Můžeš k nim i po domluvě zajet, vymění, je to na počkání. Můžeš vstřiky dát svému servisákovi, jestli nemáš a nechceš jezdit k prodejci, tak se musíš domluvit s nějakým servisem ve tvém okolí, obvykle nemají problém vyměnit dodané vstřikovače, protože je dost neautorizovaných servisů má problém sehnat za rozumné ceny. Když ti to bude dělat někdo z neautorizovaného servisu je třeba pamatovat, že po osazení vstřiků je nutné jednotce nastavit nové vstřiky a udělat kalibraci, jinak to nebude fungovat dobře. Nevim o firmě v ČR která by uměla dělat opravu Siemens vstřikovacího systému, aniž by to stálo raketu (protože tam samozřejmě narvou vše nové od škodovky) Taky je dobré udělat před výměnou kontrolu na piliny v palivovém filtru, aby jsi je neměnil zbytečně... přímý web: http://www.hsg-international.de/1 bod
-
ano, do tě doby běží 1.4TSI. U Octavie se nyní v ceníku nic nemění. Změny se týkají jiných modelů. Více tady nebudu psát, zde se týká vše pouze motoru 1.5TSI.1 bod
-
Pawouku, sorry za off-topic. Musel jsem je trochu poškádlit a bohužel se toho hned chytili . A nepochopili, že to byl vtip . @omicron je mi už přes 40 a nalítám cca 30 tis. ročně. Na DSG mám, ale nechci ho. A už mlčím1 bod
-
1 bod
-
Hm, už zase, pánové? Najděte se příslušné téma manuál vs automat - je někde v hospodě, nebo v lampárně a tam se dohadujte. Tady už podobné a nikam nevedoucí debaty nechci vidět!1 bod
-
1 bod
-
výhoda je, že Škodovka ho nestala mezi hned. Už jezdí u VW. Jinak náběh do výroby je pro O3 je 27KT20181 bod
-
Pawouku a kurva ty přijedeš ne? Stan tě vyzvedne Ikarusem bez sedaček, abys měl na tu haxnu pohodlí.1 bod
-
Slíbil mi hostesky a pečené kolena rovnou do huby. Dobře to nevypadá, ale malinká sance je. Asi jako přijmutá reklamace ve Škoda saloonu.1 bod
-
Očekávat můžeš, ale marně . Potřebuješ doinstalovat AndroidAuto.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Bojler, podivej se na zadni svetla a predni svetla, jedineho co je defakto skodovacke na exterieru je ta maska. a pochybuju, ze si dali praci s prevarenim svetel a atd.... jedineho co naroubovali je ta maska aby zjistili, jestli to pri poradne zatezi dostatecne uchladi1 bod
-
Nevím sice kolik se jich prodalo, ale já jsem si ho s radostí koupil. Není mi 20 a nepotřebuji trhat asfalt na každé křižovatce. 99 procent jízd jezdím sám ve vozidle a po zkušeností s nedávné jízdy do zahraničí ve 4 dospělých a plným báglem jsem se přesvědčil, že jsem udělal dobře. A teď do mně dvoulitráci...1 bod
-
-1 bodů
-
Taky u mne, když jsem použil "S" se při odřazování žáden hluk, nebo skřípání neobjevilo. Režim "S" u DSG nepoužívám, je to, jak mi říkali při prodeji spotřebu zvyšující a hlučné. Při rychlém přidání plynu na režim "D" si DSG odřadí o dva až tři stupně a zrychlení je veliké. Při rychlém přidání plynu se přeřazuje v 3500 až 4000 otáčkách. U režimu "S" jsem zatím nezkoušel zrychlení za obyčejných situací při předjíždění. Pouze ukázkozkový rozjezd a to je opravdu kravál spojený s vysokou spotřebou.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Kolik že je Ti let ? Co má prosím kvedlačka společného s "chlapem" ? Kolik máš ve svém životě najeto km ? Ale jistě chápu, že pro řadu lidí musí být těch 50kKč navíc problém... @j57 DSG není jen návykové, ale především komfortní, bezpečné a ohleduplnější (obvykle) vůči motoru, nějakých nákladů navíc se obávat moc nemusíš, mám ji již na třetím autě a neměnil bych, stejně jako již nikdy "asfalt".-2 bodů