Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/11/17 ve všech sekcích

  1. Od té doby, co jezdím s FA a už vím, co dovede, udržuji daleko větší odstup od cyklistů které míjím a od předemnou jedoucích aut. Nejraději bych si dal na zadek auta nálepku jako kráva asi tohoto znění. "Udržuj odstup, jezdím s FA".
    2 body
  2. Už se to začíná rozpadat. To jsou ty chrochtáci.
    2 body
  3. Mel jsem konecne moznost se projet s OIII FL, ktera nove pristala u nas v rodine. Musim rict, ze ucinnost LED svetel me nadchla. Jak potkavaci, tak dalkove. Kdyz to srovnam se svym SIII a jeho bixenony, je to o řád nekde jinde. Alespon subjektivne hodnoceno. Stejne tak staticke prisvecovani do zatacek ma vetsi smysl/ucinnost, nez corner funkce mlhovek. Tu bych uz kompletne vynechal. Za me tedy LED svetlum OIII FL.
    2 body
  4. MDI je konektor umístěný na boku odkládací schránky před spolujezdcem, propojený s rádiem nebo navigačním systémem Škoda. MDI vyžaduje pořízení některého z propojovacích kabelů se zakončením pro iPod, Aux-in nebo USB, které jsou součástí nabídky Škoda originálního příslušenství. Díky propojovacím kabelům je možné ovládat připojený přístroj přes ovládací prvky rádia nebo navigačního systému Škoda a přehrávat hudební soubory MP3, WMA, OGG a AAC. Přehrávány mohou být rovněž seznamy, tzv. playlist, uložené na externím přístroji. Údaje o přehrávané skladbě jsou zobrazovány na displeji rádia/navigačního systému a také na displeji Maxi DOT. Zobrazení názvu skladby a jménu interpreta umožňují soubory MP3, které tyto informace obsahují ve formě ID3 tagů. Jednotka: 5N0 057 342 Kabely: IPOD 000 051 446 C USB 000 051 446 B mini USB 000 051 446 A
    1 bod
  5. Úplně to samý, co sekce Ostatní diskuze > Lampárna.
    1 bod
  6. 100tis a 4 roky se blizi. [emoji23] red slim line.
    1 bod
  7. Tvých? Já si autí šetřím....[emoji12] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  8. O tom se asi muzeme dohadovat do nekonecna. Drive jsem travil hodne casu ve Skandinavii, kde si, rekl bych, spatnych povetrnostnich podminek v roce uziji docela dost. A ze by tam nejake vetsi procento aut jezdilo se zlutyma (tedy vymenenyma) zarovkama v mlhovkach jsem si nevsiml. Ja mam spis pocit, ze se tyto zarovky dnes vice pouzivaji jako forma tuningu a odliseni se, ale dolozit to nemuzu. Netvrdim nic jineho a plne souhlasim, jen proste dneska nejakych 2300K do mlhovek nikdo z vyrobcu neresi. Pritom by to asi technicky nebyl problem ani pri pouziti LED zdroje. Typicky zakaznik neznaly problematiky ovsem pozaduje LED s bilym svetlem - to je jedine vysvetleni, ktere me napada.
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Tak už mám nový soft. Zatiaľ všetko funguje ako má.
    1 bod
  11. 1 bod
  12. nepleťte sem slevy na cílové skupiny (ZTP, slevy přes zaměstnavatele). Akorát tím plete ostatním hlavu.
    1 bod
  13. Ja som teraz riesil drncanie a vrzanie zadneho praveho operadla. Pomohlo prihnutie oka v karoserii do ktoreho sa zaistuje operadlo. Staci par desatin mm a je ticho. Snad to niekomu pomoze.
    1 bod
  14. Buď rád, že jim nespadnul do tvejch zad, nebo oka
    1 bod
  15. To měl bejt úplatek pro tebe...
    1 bod
  16. Z tejto dvojice jednoznačne brať TSI a pri tomto kuse už vôbec nerieš žiadne rozvody! Okrem toho, tá 1.4-ka je ešte model spred faceliftu a má viac ako 8 rokov. Netvrdím, že ťa nikam neodvezie, ale ak si to finančne môžeš dovoliť, tak prečo by si si kupoval tak staré auto, keď môžeš sadnúť do auta ktoré má možno ešte aj záruku? A hlavne nezabudni, že tým budeš jazdiť ďalších X rokov, takže tá 1.4-ka bude mať čoskoro cez 10 rokov a pomaly môžeš začať riešiť problémy spojené s vekom auta.
    1 bod
  17. Přidávám celý text servisního opatření 23R6 včetně příloh SO_2044259_9.zip
    1 bod
  18. 2043148 - Orosené světlomety, koncové svítilny a boční směrová světla.pdf
    1 bod
  19. Jiříku já tě zdravím.
    1 bod
  20. v bílé to auto vypadá fakt výborně...
    1 bod
  21. Jinak zjevne auto dobry. Neduhy prameni z uspor za kazdou cenu. Nemyslim tim pri servisu (tam samozrejme take, kdo to sidi), ale uz v rámci jeho konstrukce, kde koncern setril, kde se dalo. Shani co nejlevnejsi komponenty i za cenu kvality.... Ale to je dobou a folklór to je snad u vsech znacek.
    1 bod
  22. Pasohlávky 6-8.10. Cca 65 kousků
    1 bod
  23. A2DP je jen BT profil, který je specifikován pro přenos audia s využitím různých kodeků, přičemž, ten který za něco stojí pro nějaké HiFi využití je aptX, který je označován jako "CD-like", a který je svým způsobem bezztrátový. Je však licencovaný, a ne každé zařízení ho má k dispozici... Ostatní kodeky v A2DP jsou víceméně velmi ztrátové, vč. MPEG1&2 Audio, kam patří i MP3. Mimochodem zmíněné Spotify používá nějakou vlastní specifikaci Ogg Vorbis kodeku. Takže pokud se obě zařízení nejsou schopna domluvit na společném kvalitním kodeku, přenos spadne do nějakého základního (povinného) audio A2DP levelu jako je SBC, což není žádná velká (hit)paráda ... To se vám evidentně děje. Je tedy otázkou, jaký nejlepší kodek je podporován Columbusem, a také co leze z toho iNěco (pokud vím, dřívější specifikace A2DP u Apple smartphone nebyla žádný zázrak, prostě na to neměly HW)... Pokud není oběma zařízeními podporován aptX, není možné od toho očekávat žádné velké zázraky.
    1 bod
  24. zde je návod, jak udělat reset servisního intervalu: 1. Turn off the engine. 2. Press right button (keep it pressed) and after 5 seconds turn the key to position 1. 3. After next 5 seconds release right button. 4. Press left button for 3 seconds, relase it and turn the key to position 0. 5. Press the right button and turn the key to position 1
    1 bod
  25. Než tady začneš házet tisíce otazníku, tak si příspěvek pořádně přečti. Píše, že startuje i 50x denně, a jak dobře víš, tak se systém start&stop znovu zapne po každém nastartování, proto to chce vypnout natrvalo, jelikož už tak dost zatěžuje startér a nepotřebuje žádné další zbytečné starty navíc.
    1 bod
  26. nechápu proč vypnout.... plně mi to vyhovuje a rychle jsem si na to zvyknul, nevidím v tom problém, když mi to např v koloně vadí, použijí tlačítko, naopak rozjezd na řižovatce jestejně rychlý, není tam přeci žádný moment navíc.... pokud tedy není někdo zvyklej na semaforu mít celou dobu zařazenou jedničku a sešlápnutou spojku :-D
    -1 bodů
  27. co to píšeš za hovadiny???? jaké mačkat tlačítko??? napřed si o tom něco přečti.... u manuálu startuješ sešlápnutím spojky (stejně musíš řadit a spojku sešlápnout) u automatu pustíš brzdu... pokud víš že budeš popojíždět nebo chceš aby motor po vystoupení z auta běžel - vypneš start stop tlačítkem u řadící páky... je tam víc pravidel, i při silném sešlápnutí brzdy motor nastartuje, nebo když při stání z kopce pustíš brzdu a máš tam neutrál, motor nastartuje (kolona z kopce), nebo zapneš vyhřívání čelního skla nebo nějaký jiný spotřebič a auto nastartuje.... podobně je dáno kdy se naopak motor nevypne.... vypnout motor po jízdě po dálnici není problém, nová TDI mají dvouokrohové chlazení, které např turbo dochlazují i po vypnutí motoru!!! sorry, ale píšeš samé hovydiny, napřed si o tom něco přečti, než to začneš kritizovat.... je tam zcela jiný startér, podobně akumulátor atp....
    -1 bodů
  28. ted je nejhorší termín na slevu, počkej na konec prosince nebo začátek ledna . Konec prosince prodejce bude chtít prodat i se slevou, protože mu to pujde do bonusů v kvartálu. Takže pokud nesleví tak mu ukaž fakáče a papa, on se ti určitě druhej den ozve
    -1 bodů
  29. Kurefsky, v každé zatáčce. No spíš to vypadá na něco uvolněného, dráty ap, nebo ten hajzl na tapec. Už jsem tu a už na tom soudruzi pracují...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...