Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/26/17 ve všech sekcích
-
Počkal bych na 500km, až začne fungovat regulace tlaku oleje. Spotřeba mi v tu chvíli skokově klesla tak o 4 - 5 desetin.1 bod
-
No škoda je, že tu není Plačka, pač Beuticek všem cvaknul celou útratu a ještě rozdal dárky z banky, poukazy na tankování u Benziny v hodnotě 3 tis zdarma. Nojo, kdo nechodí, sám si uškodí [emoji23] Děkujeme!1 bod
-
1 bod
-
Hlásim, že mám dobojované! Dnes bola návšteva servisu už o niečo uvoľnenejšia, síce mali nejaký problém s aktualizáciou, súbory vraj boli v nejakom blbom formáte, ale chlapci to nakoniec dali a Surround funguje! A predajca mi medzi rečou povedal, že teraz tam riešia nejakú Octaviu Scout s Cantonom a vraj tiež nejaký podobný problém.1 bod
-
Zkusit stáhnout car mode a nainstalovat...pokud vše funguje tak není problém... V případě že car mode "padá" Odinstalovat car mode, pak se spojit, ono to zase nabídne instalaci, ty se z toho vrátíš a dáš zavřít aplikaci car mode a pak jen dole zvolíš 1:1. Pak vše funguje, jen po každém připojení musíš dát zavřít aplikaci car mode a neinstalovat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Sejis-ještě jednou děkuji za pokec a umožnění malému prolézt auta byl nadšený,hlavně ho zaujala 9111 bod
-
ja se hadat zase klidne budu, nejlepsi espresso v domacich podminkach je jednoznacne z kapsli nespresso. co z toho ze par lidi ma kvalitni kavovar a mlynek, ale kafe po uprazeni uz ctvrtym dnem neni jaksi ono, ikdyz doba pouzitelnosti se udava vyssi. nikdo nekupuje v prazirne 100g nekolikrat tydne, aby zajistil 100% kvalitni surovinu. jo to ze dokaze udelat dobry kafe prvni tri dny pote co dotahl dom kilo bobuli a dale z toho tecou patoky uz nikdo neprizna. v restauracich a kavarnach se k tomu navic pridava laxni pristup k udrzbe kavovaru, blee1 bod
-
vyzkoušel jsem několik pákových kávovarů, jden automat, dva na kapsle a nakonec jsem zakotvil u nespressa. jednoznačně nejlepší kafe co jde v domácích podmínkách vytvořit a lepší než ve většině restaurací a kaváren. tomu odpovídá i cena. pokud ale nepijete desítky káv denně, tak se to dá. je to rychlovka, čistá práce bez laborování a 100% výsledek vždy.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak se konečně dostávám k závěrečné minirecenzi updatu CIMBU 44kW=>57kW (dle Cimbu): Po updatu mám skoro půl roku a přes 2,5tkm (jezdim fakt hodně ) ve všech možných režimech od * courání v kolonách, * přes klidnou i svižnou jízdou po městě i okreskách, * jízdu s nákladním přívěsem * dálnici trvale na limitu 133km/h dle navigace (139 PP, 140km/h tacho), * jízdu na tempomat v širokém rozpětí rychlostí, * až po předjíždění tiráků ve stoupacím pruhu s vytáčením do červeného a... - bez nejmenšího problému žádné nestandartní chování, žádná chybová hlášení apod. Naopak, u mě samé PLUSY (v podstatě jen opakuju): - v pořadí dle důležitosti jak se to jeví mě: + zlepšení padání otáček - odměřeno dle řazení nahoru s dvojím vyšlápnutím spojky (jak se dříve řadily/řadí staré převodovky bez synchronů) - při vytáčení motoru nad 3000ot/min s origo softem ani po tak dlouhém řazení nespaly otáčky motoru natolik, aby roztočený motor necukl autem (s výrazným cuknutím ručky otáčkoměru dolů). S update CIMBU se při stejném řazení (s dvojím vyšlápnutím...) přesně trefím do otáček odpovídajícím zařazení vyššího stupně. Připomínám, že motor má těžkou kliku, takže se subjektivně může zdát padání otáček stále pomalé, ale rozdíl to fakt je. Už jen kvůli tomuto bych do updatu šel znovu i kdyby žádné kW navíc ani další plusy nebyly. + rychlejíší a přirozenější odezva na sešlápnutí plynu - s origo softem jsem při potřebě trochu ostřejšího rozjezdu musel šlapat plyn až k podlaze (což jsem obvykle, zvyklej z jiných aut, zapomínal a divil se "co to nejede"...), po updatu dosáhnu stejného efektu se sešlápnutím 1/3 - 1/2 plynu. Také při běžné klidné jízdě stačí méně šlapat na plyn. + zlepšení pružnosti motoru mezi 2000-3000 ot/min, lépe udrží rychlost ve stoupání bez podřazování - pocitově se motor chováním poněkud přiblížil HáTéPéčku (který jsem měl v F1 před UP!-íkem) + nevadnocí tah motoru až do maxima 6500ot/min. Edit: na dvojku subjektivně ano, na trojku a vejš, kdy jsou jízdní odpory o dost větší, mám dlouhodobě určité pochybnosti - subjektivně motor nad 5500ot/min poněkud vadne - což může být skutečným vadnutím, ale vliv může mít i exponenciální nárust jízdních odporů (odpor vzduchu roste s třetí mocninou rychlosti) - na trojku při 5500ot/min to jede přes 120km/h, při 6500ot/min je to přes 140km/h. I tak si myslim, že by tam těch 140 mělo bejt "hned" nebo alespoň dříve, než 150km/h na čtyřku u F1 s 1,2HTP 47kW, což podle mě neni... Řekl bych zlepšení oproti origo softu, nicméně je fakt, že před updatem jsem motor v rámci záběhu (zabíhám motory déle a pomaleji než doporučuje výrobce) moc nehonil, takže více by prozradil graf z brzdy, kvůli kterému ale 2 litry nebo kolik to stojí nedám pomalu se na brzdu chystám - beztak je to pro mě dnes už méně důležitý důvod k upadtu, byť byl zprvu tou hlavní motivací. ______________________________________________________________ Hodí se navíc podotknout, že mezi origo softy 44 a 55kW není až tak velký rozdíl 11kW, ale méně a motor je ve slabší verzi sw uškrcen ne po 4750 ot/min (jak uvádí grafy výrobce, viz 1.str. tématu), ale dle měření SM až po 5500ot/min (kroužek na místě poklesu točivého momentu ode mě) až najdu to číslo SM (je někde doma), kde je i graf silnější 55kW verze, vložím ho taky ______________________________________________________________ a poslední, pro mě asi nejméně důležité plus: + nižší (nebo minimálně stejná) spotřeba - zde jsou záznamy PP z dálkových jízd stejnou trasou z doby před updatem (2016) a po updatu (2017), styl jízdy téměř nachlup stejný - rychlosti dle možností na dálnici i mimo ni na limitu dle navigace (53, 93, 133km/h), většinou na tempomat. 2016 km a decka navíc na 3. foto jsou dány pojížďkami po Olomouci 2017 Rychlostní průměr 2017 by byl lepší nebýt popojíždění v kolonách při cestě tam (Praha) i zpět (objížďka u Hradce). Lepší výsledek bych samozřejmě mohl připsat dalšímu zaběhnutí motoru (popř. teplotě, větru, dešti...), pak by byla spotřeba minimálně stejná. __________________________________ Podtrženo sečteno - update SW ŘJ od CIMBU můžu jen doporučit už ne - viz níže v diskusi.1 bod
-
Dela mi to taky. Delal to i S2. Jak se ochladi, zacne to byt slyset. U S2 jsem nechal vymenit silentbloky, druhou zimu to tam bylo zase... Kaslu na to. Ale se.. me to, o tom zadna. Jinak ta náprava je prakticky totozna, jakou mel S2. Takze totozny problem. Spis me dneska pri prezouvani na zimni překvapilo, jak moc mam orezly naboje předních kol. U 2 roky staryho auta. To jsem u zadneho jineho auta ještě nemel. To se zase nekde setrilo1 bod
-
1 bod
-
Jo, Tokaj bych vedel. Ale tu sedlovou strechu. [emoji23] Mel jsem kolegyni puvodem Slovenku, ta mluvila dobre cesky, stejne jako slovensky a kdyz zacla "dlzen a mekcen" ( kdyz se ji to popletlo) mohl jsem se pochcat smichy. [emoji23] Eff: Je to jen prdel a vubec nic proti Tobe, ci Slovakum nebo Slovensku. Vsak nemalou cast rodiny mame u vas. [emoji106]1 bod
-
Priatelia, nemam teraz po ruke ziadnu naftu, viete otestovat ci funguje tato nova cracknuta verzia 2.20.7? https://uloz.to/!AdhrFg4KjuyJ/9wer63atrd6sart16rtw-zip1 bod
-
Zatím zajíždím, ale pohybuji se okolo hodnot z techničáku. Kombinace, bez dálnice, 81kW.1 bod
-
Zavírání 5 dveří dálkovým z jakékoliv vzdálenosti + krátkým stiskem tlačítka na středovém tunelu dořešeno i na prvních verzích Superba3 z roku 2015(do 08/06/2015).. Tím je pokryto celé vývojové spektrum...1 bod
-
1 bod
-
-3 bodů