Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/27/17 ve všech sekcích

  1. Tak konečne som si dnes doviezol aj ja fešandu domov.
    3 body
  2. Hlavně aby Koktovi zase za jízdy neupadlo kolo, jako minule [emoji23]
    2 body
  3. "Máte problém z pamětí?" "Nevím, nepamutuju si."
    2 body
  4. Tak to ve Varech vymění za nové Barumky na Kindera
    1 bod
  5. I těch 605 Kč za litr je prostě hrozně moc... To je 2300 za výměnu. 4 litry, přičemž běžně kupuju kolem 1000 ten samý, co lejou v servisu. I Millers Oils stojí pod 600 za litr. Ano, je legrační řešit cenu oleje (měním každých 15 tisíc a dávám LL) u auta v ceně F3, ale je mi prostě proti srsti vyhazovat peníze jen tak zbytečně.
    1 bod
  6. Hm, čo keď mu to šejk vráti ako použitý tovar ?
    1 bod
  7. Co by dal za takové Plačka s nápisem Dodge [emoji23] To by radostí vojel Vencu třikrát za sebou a haranty s manželkou by daroval šejkovi do Persie [emoji16]
    1 bod
  8. No nejhorší je že u nás už má v úterý mrznout a v Lidlu mají pořád jen letní směs.....asi tam naleju jégra, mam ho v mrázáku a stále teče
    1 bod
  9. @Martin Bednář To jsem dal jako příklad. Prodávají i do -30 a stojí okolo 150Kč/5l. Pokud to není psáno na obalu, je chyba brát to jako samozřejmost. Při uvedení OIII bylo hned několik lidí, kteří si stěžovali na popraskaný polykarbonát. Následně se zjistilo, že dovnitř nalévali nějaké agresivní "no name" kapaliny do ostřikovačů.
    1 bod
  10. A sakra, ony tyto dvě existence jsou skutečné? Já myslel, že je to nějaký robot.
    1 bod
  11. Z videa nic nepoznam,ani ze to je rapid.Jinak mne to vrze leto zima tak nejak stejne a hlavne to proste zesiluje,ted uz je to jak škuner.Kdyz to vyjde mel bych jit za cca 14dni do Skodovky jeste s par dalsimi vecmi.Urcite to neberu,jako neco,co patri k naprave,ze to dela hodne autum,neznamena,ze to je ok.
    1 bod
  12. No někdo má kinderkáru, někdo Barumky...
    1 bod
  13. V servisu, kam jezdím já, používají originální olej Škoda v originálních obalech. Vždy se platí celé litrové balení, pokud se tam celé nevejde, může si zákazník odvézt zbytek oleje na dolévání. Originální olej v originálním obalu je možné jakožto originální díl požadovat v každém Škoda servisu, pokud si zákazník přinese vlastní originální balení oleje Škoda, je servis povinen ho akceptovat, pokud ne, změňte dílnu. Pokud by někdo nevěřil, že ho tam opravdu nalijí, může být servisu přítomen, alespoň v mém servisu to možné je, byl jsem několikrát přítomen. Při tomto systému je okradení na oleji naprosto vyloučené. Výrobce neřeší viskozitu, rozlišuje pouze pevný (VW 502 00) a proměnlivý interval (VW 504 00) pro TSI motory. V mém případě 1,2TSI_66kW pevný interval v servisu 319 Kč / 1l, na skoda-dily 290 Kč/1l. Prodloužený interval stojí kupodivu podobně.
    1 bod
  14. Povídá ten co kupuje BARUM. Social Tyres
    1 bod
  15. Plačka stejně u Benziny netankuje. Pepa z JZD má lepší cenu.
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Venku sněží. "Není ti zima?" "Ne, proč se ptáš?" "Že máš ma sobě kraťasy..." "No kdybych je neměl, tak by mi zima byla."
    1 bod
  18. @moralles jo jo, já tak samo, spíše něco nad 10k. (: jinak 20mm bych nedával, to snad nepůjde ani poznat. Aspoň 30mm Dělal jsem to ve škoda Kudrna Orlová, mám to u baráku a jsou tam opravdu ochotní. Minulý týden jsem byl pro pin k rádiu, trvalo to 2 min a zdarma. Někdo psal, že jinde chcou 300,-
    1 bod
  19. bohužel zima před námi,,,,,,už aby bylo minimálně jaro budeme mít opět mladounkou zdravotní sestřičku
    1 bod
  20. Na prstech jedne ruky muzu spocitat kolikrat jsem byl v Cernobylu. 7x !
    1 bod
  21. Hlásim, že mám dobojované! Dnes bola návšteva servisu už o niečo uvoľnenejšia, síce mali nejaký problém s aktualizáciou, súbory vraj boli v nejakom blbom formáte, ale chlapci to nakoniec dali a Surround funguje! A predajca mi medzi rečou povedal, že teraz tam riešia nejakú Octaviu Scout s Cantonom a vraj tiež nejaký podobný problém.
    1 bod
  22. klucí,vůbec nemáte zač,kdykoli,od toho to přeci je .....a jsem rád,že se líbil
    1 bod
  23. Sejis-ještě jednou děkuji za pokec a umožnění malému prolézt auta byl nadšený,hlavně ho zaujala 911
    1 bod
  24. Ten report už ale dej do tématu kam patří, například téma o andoid auto nebo smartgate, semka už je to na hraně mimo téma.
    1 bod
  25. Tak se konečně dostávám k závěrečné minirecenzi updatu CIMBU 44kW=>57kW (dle Cimbu): Po updatu mám skoro půl roku a přes 2,5tkm (jezdim fakt hodně ) ve všech možných režimech od * courání v kolonách, * přes klidnou i svižnou jízdou po městě i okreskách, * jízdu s nákladním přívěsem * dálnici trvale na limitu 133km/h dle navigace (139 PP, 140km/h tacho), * jízdu na tempomat v širokém rozpětí rychlostí, * až po předjíždění tiráků ve stoupacím pruhu s vytáčením do červeného a... - bez nejmenšího problému žádné nestandartní chování, žádná chybová hlášení apod. Naopak, u mě samé PLUSY (v podstatě jen opakuju): - v pořadí dle důležitosti jak se to jeví mě: + zlepšení padání otáček - odměřeno dle řazení nahoru s dvojím vyšlápnutím spojky (jak se dříve řadily/řadí staré převodovky bez synchronů) - při vytáčení motoru nad 3000ot/min s origo softem ani po tak dlouhém řazení nespaly otáčky motoru natolik, aby roztočený motor necukl autem (s výrazným cuknutím ručky otáčkoměru dolů). S update CIMBU se při stejném řazení (s dvojím vyšlápnutím...) přesně trefím do otáček odpovídajícím zařazení vyššího stupně. Připomínám, že motor má těžkou kliku, takže se subjektivně může zdát padání otáček stále pomalé, ale rozdíl to fakt je. Už jen kvůli tomuto bych do updatu šel znovu i kdyby žádné kW navíc ani další plusy nebyly. + rychlejíší a přirozenější odezva na sešlápnutí plynu - s origo softem jsem při potřebě trochu ostřejšího rozjezdu musel šlapat plyn až k podlaze (což jsem obvykle, zvyklej z jiných aut, zapomínal a divil se "co to nejede"...), po updatu dosáhnu stejného efektu se sešlápnutím 1/3 - 1/2 plynu. Také při běžné klidné jízdě stačí méně šlapat na plyn. + zlepšení pružnosti motoru mezi 2000-3000 ot/min, lépe udrží rychlost ve stoupání bez podřazování - pocitově se motor chováním poněkud přiblížil HáTéPéčku (který jsem měl v F1 před UP!-íkem) + nevadnocí tah motoru až do maxima 6500ot/min. Edit: na dvojku subjektivně ano, na trojku a vejš, kdy jsou jízdní odpory o dost větší, mám dlouhodobě určité pochybnosti - subjektivně motor nad 5500ot/min poněkud vadne - což může být skutečným vadnutím, ale vliv může mít i exponenciální nárust jízdních odporů (odpor vzduchu roste s třetí mocninou rychlosti) - na trojku při 5500ot/min to jede přes 120km/h, při 6500ot/min je to přes 140km/h. I tak si myslim, že by tam těch 140 mělo bejt "hned" nebo alespoň dříve, než 150km/h na čtyřku u F1 s 1,2HTP 47kW, což podle mě neni... Řekl bych zlepšení oproti origo softu, nicméně je fakt, že před updatem jsem motor v rámci záběhu (zabíhám motory déle a pomaleji než doporučuje výrobce) moc nehonil, takže více by prozradil graf z brzdy, kvůli kterému ale 2 litry nebo kolik to stojí nedám pomalu se na brzdu chystám - beztak je to pro mě dnes už méně důležitý důvod k upadtu, byť byl zprvu tou hlavní motivací. ______________________________________________________________ Hodí se navíc podotknout, že mezi origo softy 44 a 55kW není až tak velký rozdíl 11kW, ale méně a motor je ve slabší verzi sw uškrcen ne po 4750 ot/min (jak uvádí grafy výrobce, viz 1.str. tématu), ale dle měření SM až po 5500ot/min (kroužek na místě poklesu točivého momentu ode mě) až najdu to číslo SM (je někde doma), kde je i graf silnější 55kW verze, vložím ho taky ______________________________________________________________ a poslední, pro mě asi nejméně důležité plus: + nižší (nebo minimálně stejná) spotřeba - zde jsou záznamy PP z dálkových jízd stejnou trasou z doby před updatem (2016) a po updatu (2017), styl jízdy téměř nachlup stejný - rychlosti dle možností na dálnici i mimo ni na limitu dle navigace (53, 93, 133km/h), většinou na tempomat. 2016 km a decka navíc na 3. foto jsou dány pojížďkami po Olomouci 2017 Rychlostní průměr 2017 by byl lepší nebýt popojíždění v kolonách při cestě tam (Praha) i zpět (objížďka u Hradce). Lepší výsledek bych samozřejmě mohl připsat dalšímu zaběhnutí motoru (popř. teplotě, větru, dešti...), pak by byla spotřeba minimálně stejná. __________________________________ Podtrženo sečteno - update SW ŘJ od CIMBU můžu jen doporučit už ne - viz níže v diskusi.
    1 bod
  26. No ty máš problémy se zatím naučit česky, arabštinu nech na později
    1 bod
  27. Pánové, díky za vaše informace a zkušenosti s regenerací DPF. Já to poznám pouze doma před garáží, respektive při zastavení a ustálení volnoběhu, jednou jsem čekal mnoho minut před otevřenými vraty garáže, nechtěl jsem to předčasně vypnout, aby se ten filtr náhodou ještě více nezapekl, potom jsem se nakrknul a jel udělat kolečko kolem naši čtvrti, aby se regenerace korektně ukončila. Dle mého názoru, zcela nedomyšlené od výrobce, tolik elektroniky a oni tam nedají např. dotaz zda má vůz udělat regeneraci ihned, v případě že jedu dále, potvrdit ano, v případě že budu brzy zastavovat , odložit na příští jízdu. Takhle si určitě mnoho lidí vypne předčasně nevědomky regeneraci při dojezdu do cíle. Mně se to také stalo, to v době, kdy jsem o této problematice ještě nic nevěděl, jenom jsem se divil co motor najednou tak divně vrčí a sama se mi zapnula klimatizace a větráky atd.
    1 bod
  28. Tady to zacina byt nesnesitelne. Alesi vy jste s koktou naproste 2 extremy. Kokta je na tomto foru, aby si zahejtil Skodovku a kolikrat tu pise takove veci, nad kterymi zustava rozum stat. No a podle Tebe je zase FL nejlepsi auto na svete, vse je v nem o 10 urovni jinde a take FL udelal z trojkove Octavky Rolls Royce. Zafungoval u Tebe holt marketingovej placebo efekt. Kdyz se tedy zpet dostanu k Aircare, tak ja bohuzel zadny rozdil ve FL opet nepocitil. Zkousel jsem nechat vse co slo na auto a stejne jediny rozdil, ktery oproti predchozimu climatronicu vidim je lesteny ramecek a tlacitka [emoji3] mozna je to tim, ze neni jaro a ja nejsem alergik. Pak bych MOZNA rozdil pocitil. Ono bohuzel ale Skoda u FL prezentuje spoustu veci, ktere mel jiz predFL ale nebavila se o tom predtim. Napriklad aktivni potlaceni sumu pomoci cantonu. Ta vselijaka cidla vlhkosti a kvality vzduchu mel jiz climatronic preFL. Tak nevim, co si mam o tom vsem myslet. Nicmene by bylo supr se prestat hadat a zacit resit pouze FL [emoji6]
    1 bod
  29. Ahoj, prosím mam O2 1,9 tdi r.v. 2008 260tkm, potřeboval bych, aby mi někdo na stejném autě vyzkoušel, když přijede po jízdě domu (motor dle budíku ohřátý na 90 sahara v chodu) aby po vypnutí motoru zkusil osahat vodní chladič po celé ploše, jestli je teplý, nebo ne. Ten můj je úplně kovově ledový. Již delší dobu řešim problém s občasným přehříváním a to tak, že se to projeví tak jednou za dva týdny, kdy se teplota zvýší na cca 110, tak zvolním nechám spadnout na 90 a poté zase další dva týdny v pohodě drží 90. Již jsem měnil teplotní čidlo, termostat, vodní pumpu a teď jsem si všimnul, že mám úplně ledový chladič po celé ploše, ale přitom obě hadice jsou teplé tak jestli to ta sahara takhle dokáže vyfoukat, nebo jestli je chladič ucpanej........
    1 bod
  30. Tak rozdil je jen nejakych 1500 Kc, to prece neni moc. A nevyhoda dvouhmoty je jedina, logicky nema neomezenou zivotnost. Ale nova dvouhmota bude slouzit dlouho, takze nevim, jestli je vubec treba tuto nevyhodu resit... Vyhody jsou asi jasne... Rozhodnuti stejne bude na tobe. Pokud ti nevadi vibrace a nebojis se poskozeni, ktera muzou v souvislosti s jednohmotou vzniknout, tak jdi do toho. Jeste k otazce. Vymeni ti to jakykoliv servis, ktery meni setrvacniky. Proste je to jen jiny setrvacnik, nic vic...
    1 bod
  31. Když se stydíš za Škodu, tak sis měl koupit souseda z Nošovic.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...