Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/04/17 ve všech sekcích

  1. jj totéž jsem včera říkal prodejci, když jsem viděl akrotku v 1,5TSI v kůži s DSG za pouhých 890 994,- ... že jak to nemá fofr klacek, tak to není auto
    2 body
  2. Málem jsem zapomněl na další důležité fotky ze srazu
    2 body
  3. Proč to dělat jednoduše když to jde složitě že...
    2 body
  4. Teče to přes přední stěnu toho štandlíku se stěrači - prosakuje to na všech škodovkách, není to dělané, aby to úplně těsnilo. Částečně je to kvůli tomu, že kdyby se ucpaly odtové kanálky, tak by voda natekla přes topení do interiéru. Ničemu to prosakování, pokud nepřekročí neúnosnou mez nevadí. Ze spodu tam také cáká voda, navíc na kabelový svazek procházející schránkou s mechanismem stěračů normálně prší. Problém s kabaláží u jedničkové fabie spočíval v tom, že hlavní svazek ležel setrvale ponořený v louži na nosníku.
    2 body
  5. To každopádně. My máme prostě rádi manuál.
    1 bod
  6. Diky všechným za sraz Doufam že na nasledujícim sraze učast bude lepši S nama byl taky trabik dlouhý
    1 bod
  7. Tak jsem jel i s manželkou s Karoqem. Vybava Style plus a další doplňky (Amundsen, asistenti, DSG), motor 1,5 TSI, předokolka. Dojmy: podvozek famózní, tužší než Kodiaq, ale měkčí než moje Octavia. Motor jede dobře, ale moje TDI je údernější. Nikde nic nedrnčelo, a to jsme jezdili po kostkách. Na SUV moc pěkný, manželka se zamilovala (chtěla by ale manuál a diesel), já jsem raději za svoji Octavii, ale musím uznat, že se povedl. Přidávám pár fotek. Jízdu poskytl můj servis. Díky.
    1 bod
  8. jo to je bezva diskuze. Argumenty pro vaše tvrzení si mám hledat sám To se s prominutím raději spolehnu na hrubý odhad pomocí bazarové nabídky. Při uvedení O3 došlo prakticky k jediné podstatné změně: 1.8TSI 4x4 je místo manuálu nyní DSG. Žádné další "omezení" tam není. Všechny benzínové i dieselové varianty lze koupit s manuálem i DSG, k tomu navíc s O3 přibyla výkonější verze TDI 135kW. A pokud se vůbec máme bavit o tom, že manuální převodovka u škodovek obecně vypadla z ceníku, tak je to pouze u některých nejdražších/nejvýkonějších variant, kde je o manuál velmi malý zájem.
    1 bod
  9. Podle mě automaty kupuje víc lidí jak dřív. Proto např Citroen do toho jejich sedanu za 330tis dávají Aisin měnič a s 1.6 benzínem to važně dobře funguje. Není jestli zrušení DSG je dobrý krok . Já už bych manuál nikdy nechtěl.
    1 bod
  10. Díky aspoň za to málo z dneška Aspoň jsme o to víc pokecali Bohužel je smutné,že opět někteří nahlásí účast a stejně nedojedou,ani nenapíšou,že nepřijedou... Příště už nikomu sraz přes SZ připomínat nebudu,stejně Ti dotyční nedojeli.Příště se na ně můžu z vysoka Sraz tam měli dneska mimo jiné i Velorexy A řešili jsme ještě jednu věc,to torzo auta je jaká značka a typ?
    1 bod
  11. https://www.skodacommunity.de/threads/wassereinbruch-im-motorraum-des-fabia-iii.102392/#post-1649882
    1 bod
  12. Kámoš mi včera dal flašku slivovice. Bál jsem se, že ji cestou rozbiju, tak jsem ji vypil. Dobře jsem udělal. Spadl jsem z kola devětkrát.
    1 bod
  13. S-S jsem řešil jednodušeji. Malé jazýčkové relé (vypadá jako IO v pouzdře DIL14) má napájenou cívku z 12V (po zapnutí zapalování) přes elektrolyt. kondenzátor 1000microF/25V. V klidovém stavu je kondenzátor vybitý. Po zapnutí zapalování se nabíjí přes cívku relé a toto sepne na dobu cca 1,5 vteřiny. S-S je tím deaktivovaný. Po celou dobu trvání jízdy je kondenzátor nabitý a relé je rozepnuté a tlačítko S-S je funkční (Start-stop je možné zapnout a znovu ručně vypnout. Po vypnutí zapalování se kondenzátor vybije přes vnitřní diodu relé a vnitřní odpor zdroje 12V (po vypnutí tedy 0V). Kontakty relé jsou samozřejmě připojeny ke kont. tlačítka S-S. Celé jsem to řešil jako kabelový mezikus, který je vložen do přívodu kabelu k tlačítkům S-S, ASR a tlak v pneumatikách. Takže, kdyby měl nějaký servis problémy se zárukou, tak jen vyjmu tenhle "bazmek", připojím původní kablík k tlačítkům přímo A JE TO. Vy, co tam nemáte tlačítko ASR, tak tam možná nemáte těch 12V po zapnutí, ale to nevím jistě. Úplně nejjednodušším řešením je proslě zkratovat kontakty tlačítka S-S trvale. Ničemu to nevadí, nic to nehlásí, jen to prostě nejde znovu aktivovat. Ten S-S systém mě během prvního dne jízdy s novým autem tak naštval, že auto nebylo staré ani 24 hodin a už jsem to měl výše uvedeným způsobem vyřešené z "šuplíkových" zásob elektromateriálu.
    1 bod
  14. Definice lásky na první pohled: To když se sejdou dva dostatečně nadržení a ne moc vybíraví lidi…
    1 bod
  15. Policajt číta knihu. Pristúpi k nemu kolega a pýta sa ho:-Čo to čítaš?-Knihu.-O čom je?-O logike. -A čo je to, prosím ťa, tá logika? -Božemôj, veď to je jednoduché... Máš doma trebárs akvárium? -Mám. -No vidíš, z toho logicky vyplýva, že sú v ňom aj rybky. -Jasné, že sú. -A z toho logicky vyplýva, že máš tie rybičky rád. -Pochopiteľne! -No a keď máš rád rybičky, tak z toho logicky vyplýva, že máš rád aj ostatné zvieratká. -Mám rád aj ostatné zvieratká. -No a keď máš rád zvieratká, tak z toho logicky vyplýva, že máš rád aj ľudí. -Samozrejme. -No a keď máš rád ľudí a si normálny chlap, tak z toho logicky vyplýva, že máš rád ženy. -Jasnačka! -No a keď máš rád ženy, tak z toho logicky vyplýva, že nie si buzerant.. Natešený kolega okamžite letí do kníhkupectva a kúpi si tú istú knihu. Na druhý deň ju číta, pristaví sa pri ňom ďalší kolega a pýta sa ho: -Čo to čítaš? -Knihu. -O čom je? -O logike. -A čo je to, prosím ťa, tá logika? -Božemôj, veď to je také jednoduché. Máš doma akvárium? -Nemám. -Tak si buzerant!
    1 bod
  16. @MilanHos ono, kdyz to bude tect na kabelaz, tak to motoru moc neprospeje, viz treba F1.
    1 bod
  17. Kuwa, tie sa snáď vyrábali po celom svete..... . Aj doma mám takú.
    1 bod
  18. Tak se uklidníme a vrátíme se čistě ke kódování. Ostatní smetí smetly stěrače do koše.
    1 bod
  19. U mna je to to iste v rariste to ide aj v boleru je to zaskrtnute a stale nic vcera som na tom presedel pol dna ale na nic neve som neprisiel
    1 bod
  20. Tak dnes mě volal prodejce, že auto dorazilo, je to o měsíc dřív, takže super. Už jsem ho viděl, příští týden přebírám.
    1 bod
  21. Dnes ráno jsem byl v trafice. Byl jsem tam pět minut. Když jsem vyšel ven, stála tam policajtka u auta a vypisovala blokovou pokutu Tak jsem šel k ní a řekl jí: Ale no tak, zlato, to takovému fešákovi, jako jsem já, nemůžeš dopřát ani malou přestávku ? Ignorovala mě a dál zapisovala pokutu. Nazval jsem ji nenažranou policajtkou. Podívala se na mě a začala vypisovat další pokutu, za sjeté pneumatiky. Tak jsem ji nazval blbou šlapkou. Tu začala psát třetí pokutu. Tak to šlo dalších dvacet minut. Čím víc jsem ji dráždil, tím víc psala. Mně to bylo ale jedno. Já tam byl pěšky."
    1 bod
  22. "Máte problém z pamětí?" "Nevím, nepamutuju si."
    1 bod
  23. po volbách ušetříme,alespon na cigaretách,když je zdraží
    1 bod
  24. Tak slíbené foto z prošlého 25.srazu ŠKODAHOME.Více foto v jiné sekci.
    1 bod
  25. Jasně že pamatuju.Tehdá to byla míchaná vajíčka se sýrem a párky. Parádní relax. Jinak 21.10. budu na noční.Hernajs chlape doufám,že tě brzo uvidím.Číslo máš pořád stejné?
    1 bod
  26. Pamatuješ u nás na chatě jenom pro ilustraci bylo to 19.7.2009,,,,,,ku..a toto letí
    1 bod
  27. Viku chlapééé i já tě moc zdravím,moc rád tě někde opět uvidím,já budu s největší pravděpodobností 21.10. na srazu v Chabrech s dvěma veteránama,,,,,,,,,,ááá co ty??
    1 bod
  28. Jiříku já tě zdravím.
    1 bod
  29. ,,,,tak malá vzpomínka
    1 bod
  30. Tak kdo nám zde zbyl ze staré původní partičky??
    1 bod
  31. Pouze karoserie ano,jinak rok 1984,motor původní najeto pouze 16500 km,byla to vojenská uloženka,proto je téměř netknutá.pokud stihnu dodělat veteránská čísla,tak bude opět po 3 letech k vidění v Chabrech.
    1 bod
  32. Můj veteránek,báječný klikotoč razdvatrojka
    1 bod
  33. je to drsné,ale musíš ťahať za kábliky ...
    1 bod
  34. Je fakt, že při kick downu to přeřadí klidně o 3 stupně a zbytečně to vylítne do otáček, ale to je všeobecný problém DSG a manuál by to spravil .
    0 bodů
  35. Motor 2.0TDI 135kW se neprodává jen ve výbavě RS, ale také Style a Scout. Varianta 2.0TDI 135kW 4x4 DSG je v ceníku již v roce 2014 (kdy byla přesně zavedena nevím), takže se prodává téměř celou dobu prodejů O3. Jistě že bazary nepředstavují přesné měřítko, ale jsou to alespoň nějaká data. Znáte-li pánové nějaký lepší způsob, jak vyčíslit prodeje jednotlivých motorizací, sem s ním. Zatím ale předkládáte tvrzení o prodejích bez jakýchkoli podkladů Abychom se mohli bavit o trendu, jistě nebude problém ukázat nějakou datovou řadu vývoje v čase, že? Btw prakticky všude platí - čím dražší výbava tím větší zájem o automatickou převodovku.
    0 bodů
  36. Hele když tady řešíte DPF, docela by mě zajímalo jak je to s jeho vypalováním a kolik toho vydrží .. Mám najeto 113 000km na fabči. Jezdím denně minimálně 50-60 km ale většinou je to 20 tam a 20 zpět dálnice 140 a zbytek městský provoz.. DPF se vypaloval po nějakých 600 km. Není někdo z F-M nebo okolí ostravy co by mě napojil diagnostiku a zjístil kolik toho má DPF ještě před sebou? Koukal jsem na profituning a nový i s montáží a demontáží vyjde na 15 000 .. není lepší než za 10 000 ho nechávat renovovat přidat 5000 a mít jistotu nového filtru? Když už tam ta blbost musí být? Nebo je lepší ho vyříznout a upravit soft? Co STK? :/ A taky se mě zdá že když jsem tankoval Vervu tak se DPF nevypaloval ani jednou za 2 měsíce .. je to možné? Má přeci jen cetanové číslo 60 které by mělo snížit kouřivost ale zdá se mě to divné ..
    -1 bodů
  37. Znáte snad jiného výrobce, který vám nabídne prakticky všechny motorizace v manuálu a automatu, minimálně ve 3 výbavových stupních, některé i s pohonem všech kol? Škodovka je v tomhle daleko před konkurencí, počet kombinací výbavových stupňů x motorů x převodovek x poháněných náprav je pomalu větší než u několika přímých konkurentů dohromady A vy se tady rozčilujete nad tím, že jedna kombinace vypadla z ceníku (zřejmě kvůli minimálním prodejům) ?
    -1 bodů
  38. Kokotina, raději řešte co koupit nejbližším k vánocům.
    -1 bodů
  39. Ona se totiž do motoru jinudy voda nedostane, co?
    -1 bodů
  40. Tak tak, jak říká píše Wittmann. Proto ten svazek dostal plastovou "podpěru". A problém s ucpanými kanály není nic výjimečného.. Po letech prach nečistoty s tlejícím listím udělá pěknou zátku a ruku na srdce, kdo to pravidelně čistí. Sám jsem to viděl u tchána a jeho 11ti leté Fabie - když pátral, proč má pořad po dešti a myčce mokro ve voze u spolujezdce. Takhle voda proteče a zase odteče, kdežto když to bude utěsněné tmelem, máte zaděláno na krásné jezírko s přepadem přes větrací otvor do interiéru.. jen do toho..
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...