Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/04/17 ve všech sekcích
-
jj totéž jsem včera říkal prodejci, když jsem viděl akrotku v 1,5TSI v kůži s DSG za pouhých 890 994,- ... že jak to nemá fofr klacek, tak to není auto2 body
-
2 body
-
2 body
-
Teče to přes přední stěnu toho štandlíku se stěrači - prosakuje to na všech škodovkách, není to dělané, aby to úplně těsnilo. Částečně je to kvůli tomu, že kdyby se ucpaly odtové kanálky, tak by voda natekla přes topení do interiéru. Ničemu to prosakování, pokud nepřekročí neúnosnou mez nevadí. Ze spodu tam také cáká voda, navíc na kabelový svazek procházející schránkou s mechanismem stěračů normálně prší. Problém s kabaláží u jedničkové fabie spočíval v tom, že hlavní svazek ležel setrvale ponořený v louži na nosníku.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem jel i s manželkou s Karoqem. Vybava Style plus a další doplňky (Amundsen, asistenti, DSG), motor 1,5 TSI, předokolka. Dojmy: podvozek famózní, tužší než Kodiaq, ale měkčí než moje Octavia. Motor jede dobře, ale moje TDI je údernější. Nikde nic nedrnčelo, a to jsme jezdili po kostkách. Na SUV moc pěkný, manželka se zamilovala (chtěla by ale manuál a diesel), já jsem raději za svoji Octavii, ale musím uznat, že se povedl. Přidávám pár fotek. Jízdu poskytl můj servis. Díky.1 bod
-
jo to je bezva diskuze. Argumenty pro vaše tvrzení si mám hledat sám To se s prominutím raději spolehnu na hrubý odhad pomocí bazarové nabídky. Při uvedení O3 došlo prakticky k jediné podstatné změně: 1.8TSI 4x4 je místo manuálu nyní DSG. Žádné další "omezení" tam není. Všechny benzínové i dieselové varianty lze koupit s manuálem i DSG, k tomu navíc s O3 přibyla výkonější verze TDI 135kW. A pokud se vůbec máme bavit o tom, že manuální převodovka u škodovek obecně vypadla z ceníku, tak je to pouze u některých nejdražších/nejvýkonějších variant, kde je o manuál velmi malý zájem.1 bod
-
Podle mě automaty kupuje víc lidí jak dřív. Proto např Citroen do toho jejich sedanu za 330tis dávají Aisin měnič a s 1.6 benzínem to važně dobře funguje. Není jestli zrušení DSG je dobrý krok . Já už bych manuál nikdy nechtěl.1 bod
-
Díky aspoň za to málo z dneška Aspoň jsme o to víc pokecali Bohužel je smutné,že opět někteří nahlásí účast a stejně nedojedou,ani nenapíšou,že nepřijedou... Příště už nikomu sraz přes SZ připomínat nebudu,stejně Ti dotyční nedojeli.Příště se na ně můžu z vysoka Sraz tam měli dneska mimo jiné i Velorexy A řešili jsme ještě jednu věc,to torzo auta je jaká značka a typ?1 bod
-
https://www.skodacommunity.de/threads/wassereinbruch-im-motorraum-des-fabia-iii.102392/#post-16498821 bod
-
Kámoš mi včera dal flašku slivovice. Bál jsem se, že ji cestou rozbiju, tak jsem ji vypil. Dobře jsem udělal. Spadl jsem z kola devětkrát.1 bod
-
S-S jsem řešil jednodušeji. Malé jazýčkové relé (vypadá jako IO v pouzdře DIL14) má napájenou cívku z 12V (po zapnutí zapalování) přes elektrolyt. kondenzátor 1000microF/25V. V klidovém stavu je kondenzátor vybitý. Po zapnutí zapalování se nabíjí přes cívku relé a toto sepne na dobu cca 1,5 vteřiny. S-S je tím deaktivovaný. Po celou dobu trvání jízdy je kondenzátor nabitý a relé je rozepnuté a tlačítko S-S je funkční (Start-stop je možné zapnout a znovu ručně vypnout. Po vypnutí zapalování se kondenzátor vybije přes vnitřní diodu relé a vnitřní odpor zdroje 12V (po vypnutí tedy 0V). Kontakty relé jsou samozřejmě připojeny ke kont. tlačítka S-S. Celé jsem to řešil jako kabelový mezikus, který je vložen do přívodu kabelu k tlačítkům S-S, ASR a tlak v pneumatikách. Takže, kdyby měl nějaký servis problémy se zárukou, tak jen vyjmu tenhle "bazmek", připojím původní kablík k tlačítkům přímo A JE TO. Vy, co tam nemáte tlačítko ASR, tak tam možná nemáte těch 12V po zapnutí, ale to nevím jistě. Úplně nejjednodušším řešením je proslě zkratovat kontakty tlačítka S-S trvale. Ničemu to nevadí, nic to nehlásí, jen to prostě nejde znovu aktivovat. Ten S-S systém mě během prvního dne jízdy s novým autem tak naštval, že auto nebylo staré ani 24 hodin a už jsem to měl výše uvedeným způsobem vyřešené z "šuplíkových" zásob elektromateriálu.1 bod
-
Definice lásky na první pohled: To když se sejdou dva dostatečně nadržení a ne moc vybíraví lidi…1 bod
-
Policajt číta knihu. Pristúpi k nemu kolega a pýta sa ho:-Čo to čítaš?-Knihu.-O čom je?-O logike. -A čo je to, prosím ťa, tá logika? -Božemôj, veď to je jednoduché... Máš doma trebárs akvárium? -Mám. -No vidíš, z toho logicky vyplýva, že sú v ňom aj rybky. -Jasné, že sú. -A z toho logicky vyplýva, že máš tie rybičky rád. -Pochopiteľne! -No a keď máš rád rybičky, tak z toho logicky vyplýva, že máš rád aj ostatné zvieratká. -Mám rád aj ostatné zvieratká. -No a keď máš rád zvieratká, tak z toho logicky vyplýva, že máš rád aj ľudí. -Samozrejme. -No a keď máš rád ľudí a si normálny chlap, tak z toho logicky vyplýva, že máš rád ženy. -Jasnačka! -No a keď máš rád ženy, tak z toho logicky vyplýva, že nie si buzerant.. Natešený kolega okamžite letí do kníhkupectva a kúpi si tú istú knihu. Na druhý deň ju číta, pristaví sa pri ňom ďalší kolega a pýta sa ho: -Čo to čítaš? -Knihu. -O čom je? -O logike. -A čo je to, prosím ťa, tá logika? -Božemôj, veď to je také jednoduché. Máš doma akvárium? -Nemám. -Tak si buzerant!1 bod
-
@MilanHos ono, kdyz to bude tect na kabelaz, tak to motoru moc neprospeje, viz treba F1.1 bod
-
Kuwa, tie sa snáď vyrábali po celom svete..... . Aj doma mám takú.1 bod
-
Tak se uklidníme a vrátíme se čistě ke kódování. Ostatní smetí smetly stěrače do koše.1 bod
-
U mna je to to iste v rariste to ide aj v boleru je to zaskrtnute a stale nic vcera som na tom presedel pol dna ale na nic neve som neprisiel1 bod
-
Tak dnes mě volal prodejce, že auto dorazilo, je to o měsíc dřív, takže super. Už jsem ho viděl, příští týden přebírám.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dnes ráno jsem byl v trafice. Byl jsem tam pět minut. Když jsem vyšel ven, stála tam policajtka u auta a vypisovala blokovou pokutu Tak jsem šel k ní a řekl jí: Ale no tak, zlato, to takovému fešákovi, jako jsem já, nemůžeš dopřát ani malou přestávku ? Ignorovala mě a dál zapisovala pokutu. Nazval jsem ji nenažranou policajtkou. Podívala se na mě a začala vypisovat další pokutu, za sjeté pneumatiky. Tak jsem ji nazval blbou šlapkou. Tu začala psát třetí pokutu. Tak to šlo dalších dvacet minut. Čím víc jsem ji dráždil, tím víc psala. Mně to bylo ale jedno. Já tam byl pěšky."1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jasně že pamatuju.Tehdá to byla míchaná vajíčka se sýrem a párky. Parádní relax. Jinak 21.10. budu na noční.Hernajs chlape doufám,že tě brzo uvidím.Číslo máš pořád stejné?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Je fakt, že při kick downu to přeřadí klidně o 3 stupně a zbytečně to vylítne do otáček, ale to je všeobecný problém DSG a manuál by to spravil .0 bodů
-
Motor 2.0TDI 135kW se neprodává jen ve výbavě RS, ale také Style a Scout. Varianta 2.0TDI 135kW 4x4 DSG je v ceníku již v roce 2014 (kdy byla přesně zavedena nevím), takže se prodává téměř celou dobu prodejů O3. Jistě že bazary nepředstavují přesné měřítko, ale jsou to alespoň nějaká data. Znáte-li pánové nějaký lepší způsob, jak vyčíslit prodeje jednotlivých motorizací, sem s ním. Zatím ale předkládáte tvrzení o prodejích bez jakýchkoli podkladů Abychom se mohli bavit o trendu, jistě nebude problém ukázat nějakou datovou řadu vývoje v čase, že? Btw prakticky všude platí - čím dražší výbava tím větší zájem o automatickou převodovku.0 bodů
-
Hele když tady řešíte DPF, docela by mě zajímalo jak je to s jeho vypalováním a kolik toho vydrží .. Mám najeto 113 000km na fabči. Jezdím denně minimálně 50-60 km ale většinou je to 20 tam a 20 zpět dálnice 140 a zbytek městský provoz.. DPF se vypaloval po nějakých 600 km. Není někdo z F-M nebo okolí ostravy co by mě napojil diagnostiku a zjístil kolik toho má DPF ještě před sebou? Koukal jsem na profituning a nový i s montáží a demontáží vyjde na 15 000 .. není lepší než za 10 000 ho nechávat renovovat přidat 5000 a mít jistotu nového filtru? Když už tam ta blbost musí být? Nebo je lepší ho vyříznout a upravit soft? Co STK? :/ A taky se mě zdá že když jsem tankoval Vervu tak se DPF nevypaloval ani jednou za 2 měsíce .. je to možné? Má přeci jen cetanové číslo 60 které by mělo snížit kouřivost ale zdá se mě to divné ..-1 bodů
-
Znáte snad jiného výrobce, který vám nabídne prakticky všechny motorizace v manuálu a automatu, minimálně ve 3 výbavových stupních, některé i s pohonem všech kol? Škodovka je v tomhle daleko před konkurencí, počet kombinací výbavových stupňů x motorů x převodovek x poháněných náprav je pomalu větší než u několika přímých konkurentů dohromady A vy se tady rozčilujete nad tím, že jedna kombinace vypadla z ceníku (zřejmě kvůli minimálním prodejům) ?-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Tak tak, jak říká píše Wittmann. Proto ten svazek dostal plastovou "podpěru". A problém s ucpanými kanály není nic výjimečného.. Po letech prach nečistoty s tlejícím listím udělá pěknou zátku a ruku na srdce, kdo to pravidelně čistí. Sám jsem to viděl u tchána a jeho 11ti leté Fabie - když pátral, proč má pořad po dešti a myčce mokro ve voze u spolujezdce. Takhle voda proteče a zase odteče, kdežto když to bude utěsněné tmelem, máte zaděláno na krásné jezírko s přepadem přes větrací otvor do interiéru.. jen do toho..-1 bodů