Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/08/17 ve všech sekcích
-
Vážený pane řediteli, můžete sdělit našim čtenářům, co dalšího připravuje Škoda auto po uvedení nových značek Kodiaq a Karoq?8 bodů
-
Jede sanitka a v ní řidič, doktor, sestřička a student na praxi. Jedou a najednou zničehonic řidič pustí volant a chytá se křečovitě rukama za krk. Dusí se, oči má někde na čele. Sestřička popadne lékárničku a praští řidiče do hlavy. Tomu hned záchvat přestává, chytá volant a jedou dál.Najednou doktor padá na podlahu, chytá se v křeči za krk, válí se po zemi a dusí se. Sestřička zas popadne lékárničku a praští ho do hlavy. Doktor se hned zvedne, sedne si a jedou dál, jako kdyby se nic nestalo. Student se celý v šoku obrací na doktora: „Jsem ve třetím ročníku a znám jenom teorii, žádná praxe, ale v životě jsem neslyšel o takových symptomech a metody léčby jsou natolik zvláštní, že jsem totálně zmatený. Můžete mi to aspoň trochu vysvětlit?!” A doktor flegmaticky odpovídá: „To neřeš, sestřičce se včera oběsil manžel, tak si z ní děláme prdel...”4 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Kedze niekedy dochadza k nedorozumeniam ohladom rozdielu medzi soot a ash, sposobu vypoctu zanesenia a pod. tak par poznamok: - Soot pochadza primarne z nedokonaleho spalovania, je tvoreny prevazne uhlikom (ale nie len nim, nejaka cast z neho je prave ten ash). Regeneraciou sa vypali prave ta prevazna cast. Uhlik a jeho formy (uhlovodiky) v tomto pripade pochadzaju z paliva, ciastocne aj z oleja. - Ash je to, co sa navzdy usadza vo filtri. Je to vlastne ta nespalitelna cast (kovy) po kazdej regeneracii. Az sa ho tam proste nahromadi vela, tak DPF vypovie sluzbu. P.S. priblizne pri 50tkm je uz oil ash vacsi ako soot (pred regeneraciou), pri 250tkm to uz moze byt 80% prevaha ash-u. Priklad sposobu vypoctu u 2.0TDI CR 103kW Active Regeneration Function The soot load of the particulate filter is calculated by two pre-programmed load models in the Engine Control Module (ECM) J623. One of the load models is determined from the driving profile of the user and the signals from the exhaust gas temperature sensors and Heated Oxygen Sensor (HO2S) G39. Another soot load model is the flow resistance of the particulate filter. It is calculated from the signals of Exhaust Pressure Sensor 1 G450, Exhaust Gas Temperature (EGT) Sensor 3 G495, and Mass Air Flow (MAF) Sensor G70. Prikladam aj graf zaplnenia sootom.2 body
-
Po výměně panelu přístrojů za vyšší verzi dokážu nastavit kilometry dle původního panelu přístrojů(platí pro všechny VDO panely přístrojů do modelového roku 2017 - včetně).2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Omluvte mou smelou otazku a spatnou cestinu. Kdyz mi prekazi SS, proc, proboha proc bych ho chtel zapinat? Aspon jednu racionalnu situaciu mi uvedte.1 bod
-
Zkus možná raději popřemýšlet nad odbornou montáží, ať se do toho nezamotáš. Možná to bude pro tebe ta nejlepší varianta. Do tvého, již zamknutého, tématu jsem ti dával odkaz na téma, kde máš návod i s fotkami. Dokonce několik návodů s fotkami od různých uživatelů. Pokud ani to nepomohlo, doporučuji montáž svěřit firmě.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dal jsem ráno auto do servisu,tenhle problém byl jeden z těch,co jsem hlásil.Zkušební jízdu jsme udělali spolu s technikem,odvezl jsem ho na místo,kde mi to zaručeně dělá,takže to krásně slyšel.Říkal,že s tím nejvíc jezdí u nich O3,ale S3 také a řešení? Promazat nějakým speciálním tukem,nebo,co to řekl. Tak jsem se ptal,jak dlouho to vydrží,prý se zatím nikdo nevrátil..Říkal jsem,že mi to moc nezní,on mi řekl,že škodovka žádné jiné řešení nemá. Pozitivum bylo,že se zrovna ozval zvuk při zvyšování rychlosti a otáček při přeřazení DSG.Takový pazvuk,někde od motoru.Slyším dlouho,byl jsem rád,že to slyšel,on sice moc ne,protože netuší,co to je.To případně pak na jiné téma.1 bod
-
tak já včera asi objevil to moje vrzání...šlo mi to pořád jakoby od pravého předního tlumiče z pod-palubky a podlahy, zkontroloval jsem a promazal nebo vyměnil úplně všechno co snad šlo a pořád se vracelo....no a včera jsem zjistil že baňka na chladící kapalinu byl totálně uvolněná a poskakovala si tam jak chtěla....tak jsem ji vycvaknul abych jí něčim podlepil co zabrání vibracím a přitom jsem si všimnul, že mám uvolněnej plastovej kanál co v něm vedou hadice s palivem a ten vibruje a sem a tam a k tomu je z něj vypadnutá hadice zpětného vedení paliva která díky tomu taky vibrovala do kastle, tak jsem to tam nacvakl zpět, kanál přidělal zpět, podložil baňku takovou antivibrační hmotou a zatim je ticho.....ale to se samozřejmě může změnit zase1 bod
-
Dobry ranko, ano, obsah slozky map komplet smazat a nahrat jen to nove ... POI lze nechat ...1 bod
-
1 bod
-
Kámoš mi včera dal flašku slivovice. Bál jsem se, že ji cestou rozbiju, tak jsem ji vypil. Dobře jsem udělal. Spadl jsem z kola devětkrát.1 bod
-
Ahoj. Šikovný elektrikář z Vysočiny, případně poblíž na tyto úpravy? - při odpojení držáku na kola / vozejku automaticky vrátit předchozí nastavení: asistent vyparkování + kontrola mrtvého úhlu (zarazilo mne, že se automaticky nenastaví zpět) - zavírání víka kufru dálkovým ovládáním + tlačítkem z auta - (de)aktivace zobrazení připraveného tempomatu v místě odoměru Díky předem za info, klidně do SZ1 bod
-
Myslim, ze ferda ma dost zkusenosti na to, aby vedel, co rika. Btw, lozisko ma s ABS a tedy i TPMS spolecneho vic, nez si myslis. Integrovany impulsni krouzek.1 bod
-
1 bod
-
To se nedá vydržet a nekomentovat - samozřejmě, že si vedou knihu jízd, jak jinak by si odečetli z daní náklady na odtah čorky?1 bod
-
Cosby, nechápu pointu, proč to téma teda vůbec zakládáš, když sem ty výsledky stejně nenapíšeš? To je jen jako aby ses pochlubil? Nebo jde o lowe? Jinak to totiž nechápu...1 bod