Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/17/17 ve všech sekcích
-
tak se nenavážej do mě a nebudu mít na tebe taky blbý keci s ikarusem na sraze sem byl, ale tebe sem tam neviděl3 body
-
Čeština a alkohol…. O tom, že čeština je nejkrásnější a nejbohatší jazyk na světě netřeba polemizovat. Zvláště dá-li se dohromady s největším koníčkem Čechů – alkoholem. A tak – jak říkáme hezky česky těm, kdo si poněkud více přihnuli? Elektrikář může být nadrátovanej a soudce jak zákon káže. Klempíř byl na šrot. Metař byl nametenej a sládek nachmelenej. Akademický malíř byl pod obraz a malíř pokojů zmalovanej. Loutkoherec byl zpumprlíkovanej. Zpěvák, a že jich bylo, byl zhulákanej. Letec byl jako bomba, pyrotechnik jako puma a kanonýr jako dělo. Pracovník pneuservisu byl gumovej. Truhlář byl jako prkno. Kněz byl jako slovo boží, funebrák tuhej. Meteorologa nebylo potřeba, ale byl by na mraky. Veterináře potřeba bylo, a když se vracel z akce, byl jako zvíře. Boxer byl ztřískanej, kropič zlitej. Zemědělci ji měli jako vidle. Zootechnik v JZD byl jako dobytek, řezník jako prase. Kovář byl zbušenej, kuchař na kaši a myslivec piclej. Písmomalíř byl často zlinkovanej, lakyrník zlakovanej. Kominík byl zčazenej. Sklenář měl okno. Koukám teď na televizní zprávy. Je tam nějaký poslanec. Ten kdyby přijel do Vísky, tak by byl odhlasovanej. Uklízečka bude na prach. Zaměstnanec autobazaru je jetej. Dopravář má špičku a pumpař je total. Zahrádkář by mohl být nakropenej, dřevorubec zrubanej. Karbaník je zkárovanej. Ortopéd bude zlámanej, dermatolog koženej a anesteziolog v bezvědomí. Pedagog bývá vyškolenej. Hudebník na moll a entomolog na mol. Chmelař je jako žok. Ajznboňák i tramvaják je vykolejenej. A výhybkář namazanej. Zoolog má opici. Logicky. Kynolog je jako doga. Zákazník má nakoupeno. Řidič je zřízenej a ocelář zkalenej. Flétnista zhvízdanej. Profesím, které se ve výčtu neobjevily, se srdečně omlouváme.3 body
-
2 body
-
Spy fotka. Petrrr vyfocen se svým americkým snem. Asi vyhrál vánoční loterii. :-)2 body
-
Aplikacia Carista OBD2 umoznuje diagnostiku a nastavenie niektorych funkcii na koncernovych vozidlach (podporuje aj dalsie znacky). Existuje verzia pre Android aj Apple. Co potrebujete: Samotnu aplikaciu - da sa kupit, alebo najst "odomknuta" verzia na webe ELM327 adapter - ja som pouzil verziu Bluetooth 1.5 Kompatibilne auto - kompletny aktualny zoznam je tu. V nasledujucom videu som diagnostikoval Skodu Rapid a aktivoval dial staging (pretocenie ruciciek). POZOR, TREBA POUZIT SPRAVNU VERZIU ADAPTERA, NA TRHU SU AJ ZLE KUSY (POTVRDENE SKUSENOSTAMI UZIVATELOV), VIAC INFO NAJDETE V SAMOSTATNEJ TEME, PROSIM CTENYCH UZIVATELOV FORA ABY SVOJE OTAZKY A SKUSENOSTI OHLADOM NAKUPU SMEROVALI DO NEJ. EDIT 16.11.2016: navod na odomykanie Caristy Carista Lucky Patcher.pdf Zamknutu Caristu v3.0 beta 19 najdete tu https://uloz.to/!ZmynF3CfszxU/carista-3-0-b19-apk Lucky Patcher v.6.3.5 tu https://uloz.to/!B4J5XD1gwtTy/luckypatchers-com-v6-3-5-apk Bohuzial neviem ci Vam to pojde na inych verziach Androidu a Caristy, treba skusat. Edit 27.07.2017: pri niektorych autach Carista nefunguje s otvorenymi dverami. Vzdy sa uistite, ze su vsetky dvere zavrete a ze mate zapnute zapalovanie. Edit 22.11.2018: Posledna odomknuta verzia 3.8 beta 10 je tu Edit 29.3.2020: POZOR, majitelia smartfonov s upravenymi romkami - je mozne ze vam nenaskoci okno Lucky Patchera pri snahe o emulaciu platby. Napr. ak mate cinske MIUI (Xiaomi, Huawei atd.), skuste postupovat podla tohto odkazu1 bod
-
Na O3 3/2014 dnes přes kombinaci Carista (aktuálně z Google Play) + Lucky Patcher (verze 6.9.5) + návod z první strany úspěšně nastaveno: - deaktivace Start / Stop (nutnost) - protočení ručiček (jen tak pro efekt ;-)) - aktivace zadních světel při DRL (vím, je to proti smyslu "denního svícení", ale ty LEDky na zadku stejně skoro nic neberou a auto je víc vidět) - vypnutí ostřiku xenonů (akorát mě to prudí - časem to možná zase zapnu a nastavím si přes kabel delší interval na aktivaci ostřiku předních světel při ostřiku čelního skla) - údaj o počtu litrů k dotankování (spíš jen tak pro zajímavost) Co Carista bohužel neumí (možná časem anebo nějaká pokusná beta...): - el. zavírání kufru přes DO / tlačítkem od řidiče; takže i nadále zavírám tlačítkem na dveřích kufru (vyřeší to kabel - zatím to není nutné, všichni z rodiny na "čudlík" dosáhnou) Edit 23.12.2017: Za pomoci Carista 3.7 beta-7 + Lucky Patcheru doděláno: - el. zavírání kufru přes DO / tlačítkem od řidiče - vypnutí pípání při otevírání / zavírání kufru přes DO / tlačítkem od řidiče - aktivace zavírání oken při dešti - aktivace "Lap Timer" - denní svícení aktivní pouze pokud je spínač světel na AUTO (v pozici 0 nic nesvítí) Takže za mě: good app and big thx for sk0d@...1 bod
-
Nesmis Jezdit v Praze. Tam nepotrebujes zadne pneu, na toz zimni. [emoji23]Prijed sem a ten Tvuj haldex Ti bude malej. [emoji23]1 bod
-
Po celkem krátkém čase, kdy jsem byl v servisu na seřízení světel (které mne neuspokojilo) jsem zde opět skončil na první garančce po 28.000km. Hlasitě jsem zdůraznil, že po seřízení se situace trochu zlepšila, ale stále nejsem spokojen. Při vyzvednutí vozu mi tvrdili, že vše bylo jak má být a že jak budou mít jinou Octu s LED, že se podívají na nastavení. Nicméně nejspíš trochu kecali, jelikož nyní mám konečně pocit, že světla skutečně svítí celkem dobře (vzhledem k tomu, že si toho sama všimla i má polovička, tak to asi bude pravda ). Při rychlosti nad 70km naprosto zmizí "hrana" světlo tma a osvit od tlumených světel se ztrácí v dáli. Dokonce na mne tu a tam i bliknou protijedoucí auta, což se mi nikdy dříve nestávalo. Až nyní, tedy po více jak půl roce mohu konstatovat, že jsem celkem spokojen. Z uvedeného vyplývá následující : nenechte se odbýt a požadujte seřízení klidně opakovaně, až se to v servisu konečně naučí a budou rádi, že se Vás konečně zbavili. Ještě malý postřeh : cca při dosažení rychlosti 45km shora, se rozsvítí LEDky do stran a je možno kontrolovat všechny zajíce a myši po příkopech. Na pomalých okresních serpentýnách, resp. nižších rychlostech, hrana světlo-tma zůstává blízko před autem a bez dálkových je to trochu opruz.1 bod
-
pakoslav kolegovia nepochopili čo chceš, čítal som tvoj príspevok aj inde ty chceš dlhodobo odstaviť auto. Bolo to aj tu na fore písané že dakto mal dlhodobo odstavené auto a bateria KO už to nerozchodila. Nedá sa použiť nejaká power banka, a najlepšie to máš odpojiť bateriu a odložiť nabitú doma.1 bod
-
1 bod
-
Lidi, nejlepší potahy jsou žádné potahy. Koukněte se k někomu kdo má najeto třeba 250000km a uvidíš...1 bod
-
Oplbiza je na fotce podezřele vysmátej, je to jasná fingovačka a je spokojený, že mu vyšla. Teď to bude ještě hrát na soud na otřes mozku a bolest hlavy, aby z toho chudáka vysál poslední groš [emoji23]1 bod
-
Uz jsem neco nasel. Tak se v podstate potvrzuje co jsem se domnival. Vizidlo nelze zabavit pokud jim nebyl spachan trestny cin a nebo je li jeho hodnota vyssi nez vyse pokuty prestupku ( a da se to dal rozstrilet tim, ze policista neni opravnen k radnemu odhadu ceny vozu). A ano, je pravo na nesouhlas s prestupkem a predani spravnim organum kde na Policii lezi tzv dukazni bremeno.....tedy oni musi prokazat. Takze pratele hezkycesky.......Nebat se hned uniformy, ikdyby jste meli statnice z jazyka tak NEUMIM REC ......a hlavne NIKDY NIC NEPODEPISOVAT!!! P.S. Diky Motosman za odkaz1 bod
-
Projizdim to vlakno po vlaknu ale vsade pisou o uzavreny (teda uznany) pokute. Ale nikde nic neni o predani. Uz notnou dobu projizdim kdejaky weby ale vse je o udelenych pokutach......ne o nesouhlasu a predani. Chapu ze vetsina lidi ani netusi, ze neco jako predani existuje ale nekdo snad jo.....resp konkretne v cizine. Ale diky kazdopadne. Odkaz je hodne uzitecny i pro jine veci nez dopravu1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Motosi, tady je ten článek o Shell V-Power Diesel. http://www.auto.cz/ucinky-paliva-shell-v-power-diesel-ford-mondeo-funguje-to-1118991 bod
-
V tom montaznim navodu je na prvnich dvou stranach popsano osetreni toho reznouciho mista pripadne vymena bocnice a nasledne doopatreni je montaz podbehu. Koliky by seriznou sly, nicmene vadi jen dva ze ctyr samotnemu podbehu. Nelze vsak ale montovat nejprve drzaky podbehu a az pak lapace. Nesly by navleknout "zarezavaci podlozky" na ty koliky. Prvni strana toho navodu. Slibil jsem vsak, ze ho verejne ukazovat nebudu..1 bod
-
1 bod
-
1) unifikace - můj Leon je na tom stejně. Nemám ani automat, ani speedlimiter. 2) pokud máš front assist, tak by tím tlačítkem mělo být možné vynutit zrušení aktivovaného FA 3) pokud máš volbu režimů (comfort, eco), tak v režimu eco při prošlápnutí na kickdown tlačítko dostaneš plný tlak turba a tedy plný výkon 4) pokud máš DCC, tak by při kick down měly tlumiče ztuhnout i v režimu comfort Takže za mě to stupidní není.1 bod
-
Tak mohl, ale stavel barak narodil se mu potomek. A cestovat pres cast republiky ty neznas. Mas to vzdy 10 min a to kolikrat prijedes stejne pozde. [emoji23] Jo a navic se do neho furt navazis kdyz ma Opela wir leben autos. [emoji23] Ja ho tady potrebuji. Sice mam radu jinych spojencu, ale jsou jeste ustraseni a nechteji se tolik projevovat neb by treba prisli o moderatorstvi fora apod. Ze ty jsi si uz precetl predcasne darek od manzelky k Jezisku a to knihu Ja Putin - diktator. [emoji23]1 bod
-
Tak dneska jsem si projel služební Fabii Combi 1.0 TSI 81 kW. Jakožto vlastník Fabie s 1.2 TSI 81 kW jsem hrozně rád, že mám čtyřválec. Tím, že je jinak auto prakticky stejné (shodou okolností i stejné zimní kola - 15'' Mato), soustředil jsem se jen na motor (všichni v práci ji jinak chválili jak jde pěkně do otáček a je svižná). Na ten zvuk, ketrý je teda příjemnější ze 4válce bych si asi časem zvykl. Pružnost motoru velmi podobná, rozdíl byl, že při stabilní jízdě 55 km/h se svým autem můžu mít zařazenou čtyřku, tady bylo potřeba dát 3. Ale co mi fakt vadilo byly hodně citelné vibrace od motoru do volantu a do pedálu při přidání plynu. Kolegovi, který jel ve fabce poprvé to až tolik nepřišlo, ale po vyzkoušení řízení mé soukromé Fabie taky potvrdil, že oproti té služební je to řízení mnohem pohodlnější (ta služební má najeto pouze 2200 km, takže moc zhuntovaná ještě nebude)1 bod
-
A sakra, Sabizovo auto chytilo koktózu.... No hlavně že jsi OK Ty. Kdo by nás tady pak prudil, plačka na to sám nestačí a kokta je beznadějnej případ sám o sobě.1 bod
-
1 bod
-
Byla to určitě fingovačka, Sabiza do něj prudce nacouval, aby měl hrazenou škodu, pač to má už neprodejný Chce totiž zase koncern1 bod
-
Nicméně při takovém nárazu se hne celé auto až k čumáku. Nevypadá to, ale laserem se to dá změřit. Dá se říct, že auto už nikdy nebude jako dřív.1 bod
-
Kdyby to bylo opačně, tak má OPEL předek až u okna a zadek koncernu jen deformaci nárazníku a kufru. Zadek je vždycky pevnější. Přesvědčil jsem se u Felicie, nahustil to do mě Rendl a předek na odpis. Já měl lehce poškozený zadek na Felicii. Takže to není tím jak si Plačka myslí, že koncern je špatný.1 bod
-
Nesmysl, kdes na to přišel? 1.4 TSI EA 211 existuje jak s 92 kW, tak ve 110 kW variantě. Ta 92 kW verze existuje třeba v posledním Leonu, Yeti, Rapidu, atd. Tudíž je to aktuální motor (když tedy pomineme nástup 1.5 TSI). V OII FL byl 1.4 TSI EA111 90 kW (CAXA).1 bod
-
Jazdím 90% mesto, čiže ani v hmle nemám potrebu zapínať hmlovky a teda spínač nikdy nevyťahujem. Z mojej strany to bolo len upozornenie, pretože niekto vyššie písal, že zapne Auto a viac nerieši.. ale človek nie vždy jazdí v ideálnych podmienkach a teda to treba riešiť.. v hmle, prípadne v daždi, kým sa nezapnú stierače... atď. A taká kontrolka je vtedy naozaj nápomocná. Mne určite chýba... ešteže je tam predpríprava a že sa dá dorobiť. Určite čoskoro bude aj v mojom aute! Ale už sme asi mimo tému..1 bod
-
1 bod
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů