Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/26/17 ve všech sekcích
-
3 body
-
Chlapi, souhlasím s vámi. Chudák Pawouk to s námi nemá opravdu jednoduché a zastávám se tu Aleše a Omicrona, protože už se jim tady taky nelíbí věcné navážení se do všeho alespoň trochu pozitivního. Jak už jsem psal jinde, někdy mi to tu přijde jako antiškoda klub, ale asi je to typická česká vlastnost. Pokud se vám Škodovka nelíbí, kupte si něco jinýho a nehoňte si tady svoje ega. Pawouku, sorry za OT, klidně to smaž a potrestej mě, jen už jsem se na to nemohl dívat.3 body
-
2 body
-
1 bod
-
Ja si zaznamenávam každý cent, čo som minul v súvislosti s autom. Mám ho presne 100 mesiacov, najazdené 85000 km a bez nákupnej ceny auta má doteraz každý kilometer stál 0,147€. Ak by sa mi auto podarilo predať za 3000€, tak ma komplet prevádzka auta stála 0,23€/km. Sú to bežné náklady, havarijnú poistku som po dvoch rokoch zrušil a hneď nato po dvoch mesiacoch som mal slabší čelný náraz, ktorý má stál 800€.1 bod
-
1 bod
-
Nedalo mi to, tak som skúsil ešte jednu vec. Vypol som zobrazovanie cez palubák, potom som to odkódoval, vypol zapaľovanie na pár minút, znova nakódoval (postup, ktorý navrhuje sk0d@), znova vypol zapaľovanie na pár minút a potom som znova zapol zobrazovanie, a už mi to funguje. Netuším čo z toho zabralo, kedže to už funguje, radšej do toho už nebudem vŕtať, aby som si to zas nerozosral :-)1 bod
-
Čas je vec ktorý sa ťažko prepočítava. Ak totiž strávim pol hodinu s výmenou kolies, tak to mám započítať ako peniaze ušetrené za pneuservis, alebo ako nákladovú položku podľa mojej oficiálnej hodinovej mzdy, alebo mám rozrátať svoju mesačnú mzdu na 30x24 hodín a podľa toho to počítať? A čo ak to je zároveň moje hobby? Takže čas v tomto prípade naozaj rátať nedokážem, ale bolo by to určite ešte zaujímavejšie čítanie. :-) Inak ja sám okolo auta netrávim toľko času, lebo doteraz som nemal garáž. Akurát auto umyjem na wapke a ak sa neponáhľam, ešte takých 30-60 minút strávim sušením, leštením okien, atď. Ak sa ponáhľam a vynechám kolesá, tak to mám za 15 minút, a naopak, ak mám náladu, veľa času a ešte aj dobré počasie, tak začnem čistiť aj interiér, a dokážem pri aute stráviť aj 2 hodiny. Na druhej strane nič iné na aute zatiaľ nerobím, nijak ho neupravujem a nemám ho ani celý víkend v garáži rozobraté, ale to hlavne preto, lebo som doteraz žiadnu garáž nemal. Teraz je plán taký, že základné úkony ako výmena oleja alebo kolies si chcem robiť sám. Z časti aj pre ušetrené peniaze, ale hlavne pre dobrý pocit. A aj keby som možno chcel, toto sa naozaj ťažko prepočítava na peniaze. :-) K tej taxislužbe: je to lacnejšie, ale nie je to komfortné. Ak sa totiž potrebuješ behom dňa ad-hoc premiestniť aj 8-10x, tak sa na taxíku nedoplatíš. A to sme ešte nehovorili o potrebe ísť mimo mesta. Jazdenie taxíkom je finančne výhodné pre toho, kto inak najazdí iba málo kilometrov, a aj to v meste, resp. pre toho kto dokáže jazdenie autom nahradiť iným alternatívnym spôsobom osobnej dopravy.1 bod
-
Naprosto šílené , jak partička pubescentních dětí, které se hádají o kuličky. Kvůli tomuto primitivnímu chování většiny jsem (i jiní) to před časem tady raději opustil, byť jsem tady funkční více jak 10 let, kdy většina z těch dnešních chytrolínů byla asi ještě (v tom lepším případě) někde na základní škole. "Diskuze", která se v podstatě omezuje jen na osobní útoky těch hloupějších (pro většinu bude asi zbytečné je jmenovat), vč. různých urážek a posmívání, polarizování všeho publikovaného jen na černé a bílé, a dokonce rozdávání mínusů i těmi, kteří to tady mají moderovat, a ne to ještě více jitřit, to je fakt jak "u blbečků na dvorečku"... Tento server má čím dále více ambicí zapadnout do sraček jako mnohé jiné, nejen proto, jak zmínil Aleš, že mnozí z vás nedokáží to své české "švejkovství" potlačit ani tady... Je mě vás většiny opravdu moc líto, protože toto má být fanouškovský web, a ne platforma závistivců a jedinců z nějakých spřízněných virtuálních partiček, pro které jsou ostatní jen nějaký póvl. Toto jsem opravdu již dlouho nikde jinde neviděl :-( Jen poznamenám, že auto (LK v maximální výbavě) mám koupené za své vlastní peníze, to jen k těm pindům o tom nákupech do flotil. Veselé Vánoce1 bod
-
1 bod
-
A to nesouhlasím:-) Já mám na maxidotu vždy teplotu oleje a otáčkomer mě zajímá, takže občas koknout i na rychlost neuškodí. Opět jsme u toho, že každý je jiný a každý má jiné preference, tak se tu nesnažte pořad vnucovat svoje názory co je dobré, co někdo přece nemůže potřebovat, když to nepotřebuji já atd.1 bod
-
rok sa s rokom zišiel, wirer na nové kódovania prišiel. niečo sú len kraviny, potešia sa Fabinky. bacha však, čo zmeníš, ináč servis nedoplatíš... v obehu sú zatiaľ tuším 2 verzie, momentálne vypúšťam ďalšiu, trošku vynovenú, doplnenú a rozsiahlejšiu Kódovanie VCDS Fabia III, verzia 2.0. všetky potrebné informácie sú opäť uvedené priamo v dokumente, niečo budem stále dolaďovať a dopĺňať. chcel som to vypustiť už skôr, nakoniec som však nestíhal pomaly ani posledné úpravy. tak snáď sa potešíte, keď už sú tie Vianoce plány boli veľké, možno budú ešte realizované v ďalších verziách...ak bude záujem a "dopyt" postupne urobím upload aj na uloz.to, pridám na svoju skromnú stránku. zoznam zmien a doplnení: - zmena číslovania verzie na 2.0 z dôvodu väčšieho množstva zmien, aktualizácii a doplnení - zmena čísla účtu pre dobrovoľný príspevok, zmena kontaktného emailu, pridaný odkaz na Facebook stránku - spustená facebook stránka @Car3Code - zmena názvu kapitoly 7.2.13 - úvod – čo je VCDS, káble a softvér - doplnenie kódovanie zadných svetiel pri DRL svietení (4.6.2) - zmena usporiadania Úvod, presunutie ovládania VCDS programu do osobitnej kapitoly - úprava názvov a číslovania niektorých kapitol - doplnenie postupu spustenia a komunikácie VCDS s autom (2.3 a 3) - tipy – zmena obrázkov rádio staníc (11.5) + pridaný video postup - zastavenie stieračov pri otvorení prednej kapoty (5.1.4) - zmena intenzity svietenia DRL v pozícii parkovacie svetlá (4.5.8) - komfortné ovládanie okien cez menu rádia (8.2.3) - aktivácia / deaktivácia hlásenia Safe Lock (7.1.6) - doplnený preklad a vysvetlenie Funkcie svetiel (4.3.6) - doplnenie značenia pinov BCM jednotky pre osvetlenie (4.3.1) - kontrola prístrojovej dosky (11.6) - doplnené kódovanie sťahovanie okien diaľkovým (8.2.1) - WinMerge (3.8) - nová kapitola Otvorenie / odomknutie a rozsvietenie svetiel (4.10) + doplnenie kódovania pre rôzne situácie - upozornenie na rýchlostný limit 120km/h (7.1.7) - aktualizované SK a CZ logá staníc (11.5) - rozsvietenie tretieho brzdového pri otvorení kufra (4.10.3) - priebežné doplnenie fotografií, screenov obrazovky a videí - doplnené základné informácie v kapitolách 3.2 až 3.6 - zmena servisných intervalov (10.2.1, 10.2.4, 10.2.3) - aktivácia brzdových a hmlových svetiel pri DRL (4.6.3, 4.6.4 a 4.6.5) - kapitola venovaná servisným intervalom, resetom a nastaveniam (10) - oprava zapojenia pin-ov BCM jednotky (4.3.1) - zmeny odozvy plynu (9.1.2), aktivácia XDS (9.3.4), prispôsobenie XDS (9.3.5) - nová kapitola Bluetooth a telefonovanie (7.3) - doplnenie nastavenia režimu Autoškola (7.2.9) - nová kapitola Dažďový senzor (5.2) - nová kapitola Osktrekovače (5.3) - nová kapitola Parkovací asistent (8.4) - snímač hladiny ostrekovačov aktivácia (5.3.1) + návod na dorobenie - deaktivácia Start/Stop systému verzia 2 – bez zmeny napätia alebo teploty (8.1.2) - vypnutie optického potvrdenia zamykania smerovkami (4.11.5) - upozornenie na zabudnutý kľúč v aute (7.1.8) - pridaná možnosť pre nastavenie US svietenia iba pri parkovacích svetlách bez ohľadu na DRL a stretávacie svetlá (4.9.3) - aktivácia tempomatu (8.1.8) - oprava kódovania v kapitole 7.2.4 – správne má byť jednotka 09 (pôvodne 5F) - rozsvietenie hmloviek pri diaľkových svetlách (4.5.5) - zmena typu hlásenia nezapnutého pásu (8.3.2) - zmena jasu (svietivosti) Corner (4.5.2) - zmena zobrazenia Bolera na MR2018 (7.2.14) - možnosť nastavenia reakcie svetelného senzora (4.11.4) Download: VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v2.0 (lock).pdf https://uloz.to/!J3I5qxz5iHXH/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v2-0-lock-pdf PS: aj hejterom a neprajníkom a ohováračom a kopírovačom a zdieľačom a ... a aj všetkým ostatným pekné sviatky1 bod
-
Přijde chlap středního věku k psychiatrovi a povídá: "Jde o našeho tatínka, už nevíme co s ním - víte, on když se koupe, tak si ve vaně hraje s kačenkou." Doktor na to: "Ale z toho si nic nedělejte, že staří lidé začínají dětinštět, je normální, jak člověku přestává fungovat mozek, začíná se vracet do dětských let, klidně ho nechte, ať si s tou kačenkou hraje..." Chlap se zamračí a doktora přeruší: "Ale to je MOJE kačenka!"1 bod
-
cuká a netáhne - příliš obecný popis. Je to jako, kdy by jsi si stěžoval na průjem - může to být blbé jídlo nebo rakovina v posledním stadiu. Pokud to nejede, jak má, tak se jako první musí auto napojit na diagnostiku....1 bod
-
Pánové děkuji Vám strašně moc za rady. Načetl jsem si všude možně mnoho informací a Vaše poznatky jsou správné. Auto je nyní opravené - EGR vyměněn, cena 14.500 Kč. Prostě se EGR úplně zbláznil a vykazoval hodnoty otevření úplně mimo od skutečnosti a ani kalibrace mu nepomohla, prostě byl už KO. V servise říkali, že je to častý problém nejen u našich aut a měsíčně jich mají několik desítek a ten kdo ho prý zaslepil či vyřadil z provozu, tak si akorát oddělal filtr pevných částic a pak měl problém na Emisích. Děkuji Vám všem, kteří jste do tohoto vlákna dali příspěvek, hodně jste mi pomohli. Děkuji moc :)))1 bod
-
Cruise control jen zobrazuje místo počítadla celkových kilometrů rychlost, na kterou je nastaven tempomat - malými číslicemi, pokud je deaktivovaný a velkými, pokud je aktivní. Pokud máš aktualizovaný SW ŘJ motoru (což postupem času budou mít asi všichni), tak už to aktivovat nejde. Obrázek pro představu: http://moje.auto.cz/?sekce=foto&im_id=im_4ea5ba703bb51&ga_id=GA_4d8c46e625f911 bod