Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/28/17 ve všech sekcích

  1. Pawouk si poradí. Všechny tyhle pičhoviny včetně tohoto komentáře by měl se vší úctou vymazat.
    4 body
  2. Mohu se zeptat, kolik jsi s těmito budíky najezdil?
    2 body
  3. Ano, s drotikmi. Možná je to užší, jsem to neměřil. Musím se na to ještě lépe podívat. Povím Vám, čím dál více mi to sklo s drotikmi sere.
    1 bod
  4. Alesi, ten povysenej konec. My vime, O3 po FL je proste bezchybny, jako R&R. Chudak Pawouk, tohle neskonci snad nikdy!
    1 bod
  5. O převodovce jsem nic nepsal. Ale jinak citace z konfigurátoru OIII " Při objednání tažného zařízení přímo z výroby jsou vyšší zátěži přizpůsobeny alternátor, akumulátor, ventilátor a chladicí systém, a dokážou tak zaručit správnou funkci vozu při tažení přívěsu s maximální povolenou hmotností. " Takže u přípravy to patrně nebude, ale při tažném z výroby to pořád platí.
    1 bod
  6. Uzamčení auta, při nastartovaném motoru - KESSY POUZE STG 09 (Zentralelektrik) Zugriffsberechtigung: 31347 Anpassung Zugangskontrolle Funk bei Klemme 15 ein auf aktiv setzen
    1 bod
  7. Alešku, díky Tobě snad nebudu ani truchlit po xenonech... Zajímavost: Koukal jsi na Mihocar? Mají tam 4 oké světlomety na O III FL a jsou to xenony . Měl jsem za to, že se xenony do O III FL nikdy nemontovaly. Asi předprodukce, nebo světla pro jiný trh? A nebo si to spletli a jde o LED..
    1 bod
  8. Ale to jenom proto, že to mám daleko do garáže. ;-)
    1 bod
  9. Je tam jiny prepinac (misto telefonu) na prepinani zobrazeni rozlozeni na panelu, na sportovnim volantu to jeste asi nemaji pripravene
    1 bod
  10. Nic proti těm budíkům nemám. Čitelné jsou pro mne naprosto dostatečně. O III FL style, s potkávačkama a s denním svícením.
    1 bod
  11. Semtam škubnutí motoru cejtím “do sedaček” a to už od koupě a tak to zatím beru jako vlastnost.
    1 bod
  12. Chtělo by to alespoň natočit, takhle od klávesnice těžko soudit. Předpokládám, že režim ohřívání katalyzátoru poznáš (podle popisu to na něj totiž vypadá) a ten to podle tebe není.
    1 bod
  13. Tak mi to přeci jen nedalo a trochu oleje jsem si z mého motoru odsál... Nejsem chemik, ani znalec v oboru motorových olejů a proto mi případně odpusťte můj laický popis a úvahu... K mému zjištění se již hned na první pohled nejedná o olej specifikace VW 502.00 nebo 504.00, jež mám doma k dispozici a jež je nám všem velmi dobře znám... Jedná se o zelenou tekutinu, jež je mnohem více řidká, než jakýkoliv běžný olej, jež jsem dosud u koncernu viděl. Viskozita o dost nižší, než běžné oleje koncernu, patrná již promnutím v prstech... vůně shodná, jako běžný syntetický olej. První co mě napadlo, bylo ku..a, co to je za vodičku :-( ... to asi nejlépe vystihuje popis této kapaliny. Z výše uvedeného tak usuzuji, že se skutečně bezpochyby jedná o olej typu VW 508.00. Mé 2.0 TSI (motor DLBA) bylo vyrobené 25.9.2017 a již z výroby tak má použitý olej specifikace VW 508.00. A.
    1 bod
  14. Píšeš o póvlu, blbečkách na dvorku, základní škole atd. Zkus začít sám u sebe. Taky už sem tady dost dlouho a vidím jak pořád a pořád dokola omýláš své všechny minulé a stávající LK v maximální výbavě, to taky o něčem vypovídá, i když Ty to zřejmě nevidíš. Tím nechci říct že nikdy nemáš pravdu, ale tvoje posty dost často znějí velice povýšeně.
    0 bodů
  15. ne, ale jaký by to mělo význam? Já to auto koupil už s tím problémem, takže bývalý majitel mohl rádio zapojit zle. Takže je klidně možné, že jde o dva probléme, Ten spínač v zámku se dá zjistit přes VAG a ten bzučák na světla se dá taky přes VAG - vyloučí se špatní bzučák na budíkách. Pokud se nic nezjistí, tak nezbývá, než pátrat po kontaktech, jestli nejsou někde zoxidovaný, nebo ve dveřích uhnilý. Přes VAG zjistím i který to je zámek? Jj, zjistit se to dá, ale nejdříve začni tím rádiem, je to věc, kterou zvládneš v pohodě i na ulici, prostě ho vyndej a vytáhni z konektorů. Budeš k tomu potřebovat nejspíš plechy, který strčíš vedle radia, aby šlo vytáhnout. Po odpojení to zkus, když to bude ok, je to v radiu a jeho instalaci, pokud ne-e, tak to mohl někdo propojit ještě v kabeláži za konektorama rádia jj, jak odpojit radio to vím, určitě to testnu.
    -1 bodů
  16. Já bych jel rozhodně do fabriky do Kvasyn a na vrátnycy bych jim ty promáčklyny omlátyl o hlavu.
    -1 bodů
  17. Clerfayt: K cemu? Kdyz prekrocim 70 stupu teplotu oleje uz jedu skoro na plnej kotel, do ty doby drzim max. 2000-2300 otacek... Nechce se mi pocitat kolik jsem projel km ...
    -1 bodů
  18. Škoda, že se nedozvíme, jestli jsou čitelné lépe, než ty předchozí černé na bílém. O tom ta debata totiž je, o zhoršení jedné vlastnosti auta po faceliftu. Nakonec i tato debata ukazuje, že o zhoršení jde, neboť před faceliftem si na čitelnost nestěžoval nikdo. Mimochodem hodnocení "ideálně" a "dostatečně" se vzájemně prakticky vylučuje
    -1 bodů
  19. Kolikátý to je "poslední příspěvek" do této diskuze? Ačkoliv jsem s nelibostí konstatoval, že oproti černo-bílému provedení před faceliftem je to z praktického hlediska hrozný downgrade, pořád se tu najde někdo, kdo mi bude vyvracet tvrzení, že to nejde přečíst vůbec (což jsem netvrdil) a na otázku, zda je to z hlediska čitelnosti zlepšení nebo zhoršení jsem nedostal odpověď vůbec. Že je barevný kontrast bílé s šedou dost nepraktický pro čtení je prostě neoddiskutovatelný fakt. Ale je úplně jedno, co si o tom myslím já. Podle ISO-9241-3 je minimální doporučený kontrast pro práci s textem 3:1, s ohledem na různé drobné nedostatky zraku související nejen s věkem však spíše 4.5:1. A to je minimum a nikoliv optimální hodnota! Barevný kontrast nových budíků O3FL je možná tak třetinový (1.5:1), v porovnání s tím, co doporučují odborníci (kteří na rozdíl od nás tomu skutečně rozumí). Před faceliftem byl kontrast budíků přibližně 21:1 (tj. maximální možný). Jo a budíky na slunci jsou čitelné dost blbě, i když jsou zrovna podsvícené, to jsem si ověřil opakovaně osobně. K tomu jízdu nepotřebuji.
    -1 bodů
  20. Ten druhý obrázek je docela názorný, jen ho porovnat s předfaceliftovou verzí. Stačí když svítí slunce, a není vidět vůbec nic. Kdo nemá možnost se projet, videí na Youtube použitelných k porovnání je taky docela dost.
    -2 bodů
  21. Jen statické ukázky v různých světelných podmínkách. To mi k hodnocení stačí, protože v předfaceliftu jezdím a čitelnost je vždy lepší než po faceliftu (dokonce i za ideálních podmínek).
    -4 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...