Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/15/18 ve všech sekcích

  1. jj, máš pravdu, mám k ní blízko. Nicméně skutečně si myslím ( při pokusu o trochu objektivity :-)), že prostě možnosti AA jsou děsivě omezené, zatímco možnosti MirrorLinku prakticky neomezené ( pokud máš tedy některý z omezených typů telefonu s MirrorLinkem :-) ). Co se týče pouštění videa, asi je to rychlejší v AA, navigace (zatím) taky rozhodně líp běží pod AA, ale na tom už makáme :-) . Jenže tam končíš :-). V tuhle chvíli s Floating Apps for Auto už máme rozjeté plné zrcadlení Iphona na ifotaimentu vozidla a to bez Jailbreaku.....a to už bude zase další liga..... :-)
    3 body
  2. Něco pro odlehčení: http://
    2 body
  3. Píše manžel z hospody: Zlato, dávám si poslední pivo a za 20 minut jsem doma! Pokud nepřijdu, přečti si zprávu znovu.
    2 body
  4. Přijde Karel na návštěvu k Frantovi, který je na vozíku.Sedí, povídají, a když už k večeru začíná být zima, Franta Karla poprosí, zda by mu z horního pokoje přinesl bačkory.Ten se ochotně zvedl a jde do pokoje, kde najde dvě Frantovy dcery v nejlepších letech, 17 a 19, jenom v kalhotkách.Zálibně se na ně podívá a na jejich otázku, co tam dělá,jim odpoví: "Váš otec mi řekl, že vás mám přefiknout." Vyděšeně se na něj podívají a říkají: "To určitě není pravda, to by náš tatínek nikdy neřekl!!" "Tak vy mi nevěříte?" ptá se a otevírá dveře: "Franto, obě?" zavolá a zezdola se ozve: "Jo, jo, Karle, obě!"
    2 body
  5. dělá se to na emisích a nejde ani tak o chyby (ty se dají smazat), ale readiness kody z ŘJ motoru - jedná se o kontrolu součástí, které mají přímý vliv na hodnotu emisí. Více např. zde: http://www.car-diagnostik.cz/readiness-kody-emise/ Toho nefunkčního parkováku si možná všimnou (mě např. upozornili na vadnou mísící klapku klimatizace), ale řešit to nebudou - s emisemi to nesouvisí. Na samotné STK se jednotky nenačítají a i kdyby, tak tipuju, že to bude maximálně závada "A".
    1 bod
  6. Před časem jsem pořídil v kampani na Indiegogo výbornou německou USB nabíječku ZUS (mj. držitel Red Dot Award 2016) s mnoha vydatnými funkcemi jako jsou celkový nabíjecí výkon 4.8A (umožňuje dobíjet 2 současně běžící velké iPady), reversibilní USB porty, Bluetooth s GPS lokátorem, který vám najde auto třeba na velkém parkovišti (bez nutnosti map a datového připojení) a další funkce, ale hlavně je součástí i tzv. "Car Battery Health Monitor", funkce, která průběžně monitoruje stav autobaterie ve smartphone aplikaci ... Je to opravdu hodně povedená vychytávka s vynikajícím designem a velmi kvalitním provedením Printscreen je z mé O3FL.
    1 bod
  7. podal demisi ... ale třeba se z toho vyspí, nebo jak zvolí za 14 dní Drahoše, tak se vrátí
    1 bod
  8. Tak to mi něco uniklo. Pawouk dobrovolně odstoupil? No to jsme ho museli hodně nas.at...
    1 bod
  9. Až to pořádně odzkoušíme i za jízdy a pro různá IOS. Neříkám, že to je super friedly, proto to zatím píšu jen tady pro fajnšmekry, ale ono crackovat AA přihráváním modulu do vývojářského režimu nějaké soubory a pak dvakrát denně hlídat updaty na indickém serveru taky není teda zrovna pro technické antitalenty. :-) Ono totiž zcela stejným způsobem umíme jakoukoliv navigaci - třeba Waze spustit na libovolném telefonu v autě a pomocí telefonu s MirrorLink certifikací ho spustit na obrazovce Floating Apps for Auto, ale nikde to nepublikujeme. Samozřejmě se přenáší jen obrazovka z druhého telefonu, tzn. nemůžete ten Waze z obrazovky infotaimentu ovládat, jen ho sledovat. Proto raději vyvíjíme vlastní navigaci. Ale co se applu týče, spoustě lidí by stačilo jen si třeba přehrávat pohádky nebo filmy, co mají na iPhonu nahraný, a to by takhle šlo. ( A jde to samozřejmě i s druhým android telefonem - a nemusí být certifikovaný ML). A s tím připojením to není tak strašný, jak se na první pohled zdá. WiFi síť si totiž pamatuje IP adresy připojených zařízení velice dlouho a adresa vzdáleného displaye jde uložit do záložky webového prohlížeče. Takže spustíš druhý telefon, na něm aplikaci pro sdílení displaye na webovém rozhraní a pustíš aplikaci, jakou chceš. Na telefonu připojeném k ML auta spustíš ve Floating Apps for Auro webový prohlížeč, ze záložky ip adresu připojeného zařízení - a je hotovo,,,, Já už takhle asi rok používám druhý telefon v autě na zobrazení kojenecké kolíbky na zadním sedadle ( v protisměru jízdy ), do které nevidím, ale takhle v multiokně mohu sledovat, jestli malý spí, nebo co vyvádí. A naučila se to spouštět i moje manželka, což svědčí o tom, že to není tak náročné, jak to vypadá :-)
    1 bod
  10. musíš si bohužel ještě počkat
    1 bod
  11. no jo, takový bomby jste tady rozjeli
    1 bod
  12. Zapomínáš na jeden fakt, že Pawouk už není členem gangu Odstoupil na jeho vlastní žádost.
    1 bod
  13. toto video je iba "projektor" - t.j vyuzitie nejakeho HDMI vstupu do infotainmentu. to nie je ML ani CP. je to workaround, vyzadujuci HW upravy a navys hodne nasty. o take nieco zaujem nemam.
    1 bod
  14. Presne toto mi nikto nevie povedat,dokonca ani to,ci to je vhodne aj pre auta pred MR 2017.Zvlastne je aj to,ze neponukaju k tomu listy na bocnu liniu auta.Vymyslel to ale Milotec a ponuka ich samostatne a tieto sa lepia.Bohuzial iba bocne. http://www.milotec.net/bocni-listy-nerezove-superb-iii-lim-combi.htm http://www.milotec.net/showgaleryimg.php?imgId:3193
    1 bod
  15. Kiran Kumar nás ale zásobuje, opět vyšlo několik updatů, v tuto chvíly je poslední 1.5.0. YoutubeAuto 1.5.0
    1 bod
  16. Tak konečně to dotření funguje. Tři zásadní věci, které vypadají samozřejmě, ale nikdo to člověku nepřipomene: - resetovat nastavení stěračů na rádiu - nechat auto “si pospat”...večer jsem resetoval a zamknul a ráno šlo (teda tímto si jistý nejsem) - funguje to pouze za jízdy, nikoli při stání
    1 bod
  17. Vážení, kdo chtěl, viděl v mém postupu možnost v celku rozumného řešení, nenáročného8 na montáž. Kdo bude chtít, tomu rád poradím, ale na připomínky j57 již považuji za bezpředmětné reagovat.
    1 bod
  18. @Aleš_BX to jsem samozřejmě četl, ale Omicron má FL pokud jsem se díval správně, kdežto já před FL rok 2013 a co jsem, kde našel po diskuzích tak rok 2013/2014 lze bez problémů nakodovat.
    1 bod
  19. No lenze ja som chcel zistit zavadu, a to ze vymenili hned to prve co im ukazala diagnostika bez toho aby opticky skontrolovali cokolvek je nekorektne jednanie. Otazne je co na to hovori zakon ak sa preukaze ze chyba bola inde.
    1 bod
  20. Ale no tak..... Ten kdo prodává Colomba ho v 99,999999 % případů vymontoval ze SVÉHO auta, protože: 1) si pořídil kvalitnější rádio z Číny a příští dva roky chce zasvětit jeho zprovoznění, 2) všechny cesty se už naučil zpaměti a navigaci už nepotřebuje, 3) auto naboural - na bazoši býval maník, který měl takovou smůlu, že zbořil i několik aut za den.
    1 bod
  21. Tím že jí koupíš na netu/bazaru podporuješ zloděje ve své činnosti protože 99 ze 100 v bazarech bude kradená. Neříkej že tak drahé auto nemáš pojištěné ?
    1 bod
  22. rok sa s rokom zišiel, wirer na nové kódovania prišiel. niečo sú len kraviny, potešia sa Fabinky. bacha však, čo zmeníš, ináč servis nedoplatíš... v obehu sú zatiaľ tuším 2 verzie, momentálne vypúšťam ďalšiu, trošku vynovenú, doplnenú a rozsiahlejšiu Kódovanie VCDS Fabia III, verzia 2.0. všetky potrebné informácie sú opäť uvedené priamo v dokumente, niečo budem stále dolaďovať a dopĺňať. chcel som to vypustiť už skôr, nakoniec som však nestíhal pomaly ani posledné úpravy. tak snáď sa potešíte, keď už sú tie Vianoce plány boli veľké, možno budú ešte realizované v ďalších verziách...ak bude záujem a "dopyt" postupne urobím upload aj na uloz.to, pridám na svoju skromnú stránku. zoznam zmien a doplnení: - zmena číslovania verzie na 2.0 z dôvodu väčšieho množstva zmien, aktualizácii a doplnení - zmena čísla účtu pre dobrovoľný príspevok, zmena kontaktného emailu, pridaný odkaz na Facebook stránku - spustená facebook stránka @Car3Code - zmena názvu kapitoly 7.2.13 - úvod – čo je VCDS, káble a softvér - doplnenie kódovanie zadných svetiel pri DRL svietení (4.6.2) - zmena usporiadania Úvod, presunutie ovládania VCDS programu do osobitnej kapitoly - úprava názvov a číslovania niektorých kapitol - doplnenie postupu spustenia a komunikácie VCDS s autom (2.3 a 3) - tipy – zmena obrázkov rádio staníc (11.5) + pridaný video postup - zastavenie stieračov pri otvorení prednej kapoty (5.1.4) - zmena intenzity svietenia DRL v pozícii parkovacie svetlá (4.5.8) - komfortné ovládanie okien cez menu rádia (8.2.3) - aktivácia / deaktivácia hlásenia Safe Lock (7.1.6) - doplnený preklad a vysvetlenie Funkcie svetiel (4.3.6) - doplnenie značenia pinov BCM jednotky pre osvetlenie (4.3.1) - kontrola prístrojovej dosky (11.6) - doplnené kódovanie sťahovanie okien diaľkovým (8.2.1) - WinMerge (3.8) - nová kapitola Otvorenie / odomknutie a rozsvietenie svetiel (4.10) + doplnenie kódovania pre rôzne situácie - upozornenie na rýchlostný limit 120km/h (7.1.7) - aktualizované SK a CZ logá staníc (11.5) - rozsvietenie tretieho brzdového pri otvorení kufra (4.10.3) - priebežné doplnenie fotografií, screenov obrazovky a videí - doplnené základné informácie v kapitolách 3.2 až 3.6 - zmena servisných intervalov (10.2.1, 10.2.4, 10.2.3) - aktivácia brzdových a hmlových svetiel pri DRL (4.6.3, 4.6.4 a 4.6.5) - kapitola venovaná servisným intervalom, resetom a nastaveniam (10) - oprava zapojenia pin-ov BCM jednotky (4.3.1) - zmeny odozvy plynu (9.1.2), aktivácia XDS (9.3.4), prispôsobenie XDS (9.3.5) - nová kapitola Bluetooth a telefonovanie (7.3) - doplnenie nastavenia režimu Autoškola (7.2.9) - nová kapitola Dažďový senzor (5.2) - nová kapitola Osktrekovače (5.3) - nová kapitola Parkovací asistent (8.4) - snímač hladiny ostrekovačov aktivácia (5.3.1) + návod na dorobenie - deaktivácia Start/Stop systému verzia 2 – bez zmeny napätia alebo teploty (8.1.2) - vypnutie optického potvrdenia zamykania smerovkami (4.11.5) - upozornenie na zabudnutý kľúč v aute (7.1.8) - pridaná možnosť pre nastavenie US svietenia iba pri parkovacích svetlách bez ohľadu na DRL a stretávacie svetlá (4.9.3) - aktivácia tempomatu (8.1.8) - oprava kódovania v kapitole 7.2.4 – správne má byť jednotka 09 (pôvodne 5F) - rozsvietenie hmloviek pri diaľkových svetlách (4.5.5) - zmena typu hlásenia nezapnutého pásu (8.3.2) - zmena jasu (svietivosti) Corner (4.5.2) - zmena zobrazenia Bolera na MR2018 (7.2.14) - možnosť nastavenia reakcie svetelného senzora (4.11.4) Download: VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v2.0 (lock).pdf https://uloz.to/!J3I5qxz5iHXH/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v2-0-lock-pdf PS: aj hejterom a neprajníkom a ohováračom a kopírovačom a zdieľačom a ... a aj všetkým ostatným pekné sviatky
    1 bod
  23. A to je co , za brzdu?? Je tam zátěž atd.. ?? Vím o firmách a úpravách svoje.... ani výsledky z brzdy nemusí být OK. Dojeď někam na MAHU.
    1 bod
  24. To mi dělá asi dva roky, pokaždé co jedu do servisu to hlásím a kontrolujou to a že je vše OK. Před cca měsícem vyměněné silenbloky stabilizátoru a dělá to pořád.
    1 bod
  25. hm. ako to slusne napisat. je to SUPII v automate, kupoval som ho v zaruke 1 rocny a za 3 dalsie roky som naprdlal 85k... znamena to, ze ked dam za to liter u nejakeho garazmajstra, ktory "ví co dělá", tak u toho Wiesbadenu neostanem visiet? chodim celkom bezne napriec SK, do HU a pomerne casto do CR a teda, ze by som mal nejaky vyznamny strach, ze ma necha niekde auto kvoli tomu, ze som si zmenil nejake stock nastavenia alebo zadaptoval spojky ci skrtiacu klapku, tak to nie. prave naopak. ked si olej vymenim na dvore, viem, ze som si ho vymenil a ze mi vytiekol vsetok a dal som tam poriadny. OK, su iste veci, do ktorych by som sa nepustal a zverim ich odbornikom (vymena spojky, vymena brzdovej kvapaliny a pod.) ale bezne veci, ktore su vygooglitelne a podla mna bezpecne, to mam na salame. dalsia vec je, ze napr. pipanie prednych pasov mi v autorizaku vypnut nevedeli a ani nechceli. nie. nie som jeden z tych machrov, ktory chodi bez pasov v aute, ale ked parkujem do dvora, otravovalo ma si furt pas odopinat, zapinat a znova odopinat. bez ohladu na moj nazor sa pytam: na keru rit je forum, ked si na nom nemame poradit, lebo je niekto priposraty odovzdat svoje skusenosti? ja len prosto nerozumiem tej logike. co sa boji, ze pride o zakaznika? alebo preco? keby sa chalani v garazovych servisoch radsej naucili davat igelit na sedadlo, podlahu, volant a prevodovu paku. a nie vratit auto furt zamrdane od oleja.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...