Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/20/18 ve všech sekcích

  1. Sice je to velký OT, ale přece jen...nyní o 7 let starší se omlouvám zakladateli tématu a všem, kteří můj příspěvek četli, co jsem to napsal před těmi sedmi lety za blbost...
    2 body
  2. Policie doporučila v tomto počasí na silnice raději vůbec nevyjíždět.Silničáři poslechli hned.
    2 body
  3. Musím se podělit o své zkušenosti s kvalitou náhradních dílů dodávané firmou Škoda Auto svým autorizovaným servisům a o tom jak funguje oddělení péče o zákazníky. Dne 2.1.2018 jsem přistavil vůz na výměnu předního skla. Dne 3.1. jsem si vůz nepřevzal: 1. škrábanec na skle(který se sice podařilo nějak částečně zaleštit) 2. sklo bylo příliš nízko a mezi plastem kryjícím prosto mezi zrcátkem a stropnicí byla u stropnice škvíra 2 až 3 mm + poškozená stropnice Vůz jsem nepřevzal, protože sklo je zmetek a ani samotné přisunutí výše by situaci nevyřešilo(to se i ukázalo při dalším skle) Dne 10.1.2018 už konečně mohl servis sklo vyříznout, protože se do té doby čekalo až lepidlo zavadne natolik až nebude nebezpečí, že při řezání bude lepidlem zašpiněně některý jiný díl 1. sklo po posazení na vozidlo a posunutí co nejvýše ke střeše stejně neřešilo problém, protože zůstala opět spára mezi plastem a stropnicí Servis mě kontaktoval a já jim zakázal sklo lepit. Kontaktoval jsem oddělení péče o zákazníka s dotazem, jak je možné, že posílají do servisů díly, které nejsou možné namontoval. Nedostal jsem odpověď, tak jsem kontaktoval infolinku, protože oddělení péče o zákazníky vůbec neodepsalo. Infolinka jen napsala, že email přeposílají na oddělení péče o zákazníky. Dne 11.1. přišlo sklo, které servis označil za vhodné pro nalepení a bylo následně nalepeno. Před touto informací došlo opět k urgenci reakce na infolinku. Jen odpověď, že byla přeposlána na oddělení péče o zákazníky. Dne 12.1. mi servis volal, že sklo je opět zmetek, protože pásek, který zajišťuje výhřev je nalepen tak, že je vidět skrz sklo v prosvětlené oblasti vedle VIN. Zjištěno bohužel až po nalepení na vůz. Spára však mezi plastem a stropnicí již není!!! Toho dne jsem již napsal na infolinku stížnost na reakční dobu péče o zákazníky s tím, že měli předat tuto stížnost na moji žádost jinam než na oddělení péče o zákazníky. Rovněž jsem se dotazoval zda je zmetkový můj vůz nebo zda zasílají zmetkové díly na servis zcela běžně. Bez odpovědi. Po informaci ze servisu jsem zavolal na infolinku. Paní se mi smála, že péče o zákazníky nemá na starost jen mě, ale řeší celý svět a informovala mě, že proti mému přání to opět poslali na oddělení péče o zákazníky - paní vedoucí. Po tomto telefonátu, jsem dojel do servisu a zjistil, že pásek naštěstí není vidět v celé ploše, ale cca 0,5 cm a výhřev skla funguje. Na základě toho, že jsem byl do včera bez vozu a nikoho to ve firmě Škoda Auto vůbec nezajímalo a řešení v nedohlednu, protože péče o zákazníky se přeci stará o celý svět a nějaký pán ze Strakonic je vůbec za tři dni ani nezajímá, jsem si auto raději převzal. Tj. Výsledek: auto mám doma se zmetkovým sklem, které hřeje a firma Škoda Auto místo péče o mě, jako o zákazníka, se mi akorát ironicky smála do telefonu. Nejen, že auto má spoustu výrobních vad, ale ještě se mi firma snaží nacpat sklo, které vyhodili z výroby, protože s ním byl problém a místo, aby jej vyřadili se jej snaží dál prodat. Třeba si té spáry nikdo nevšimne(u těch prvních dvou skel) a toho plechu k výhřevu si všimnu zřejmě jen já.. Místo řešení jen ticho a výsměch = Škoda Auto.
    1 bod
  4. Uz som sa stretol s dotazom v sprave, ze uzivatelovi nefungoval takyto sposob preinstalacie. Dany telefon som nemal v ruke, takze neposudim ci to bolo verziou Androidu alebo bola chyba medzi stolickou a displejom (99,9% pripadov). Preto radim globalne aby kazdy odinstaloval staru verziu.
    1 bod
  5. No to by musela být sakra náhoda, jediný co dobře hoří jsou starší busy...
    1 bod
  6. ja pri novej verzii iba nainštalujem "navrch" tej starej. nerobím žiadne odinštalovanie
    1 bod
  7. Odinstaluj iba Caristu, a mozes potom nainstalovat rovno verziu co ma v nazve "crk.support". Kedze uz si raz spravil " fejkovy" nakup a Lucky Patcher si ho pamata, tak navod uz nepotrebujes a pojde ti ta nova. Uplnu odinstalaciu Caristy aj Lucky Patchera urob IBA v pripade vyskytu problemov. Info pre vsetkych: tu otazku ohladom zmien/changelogu novych verzii som dostal aj v spravach. Vyvojar je skupy na info a vacsinou je to zosumarizovane do par viet, tu je priklad toho co vidim uz od prvej beta verzie 3.7: New in v3.7 beta: - Bug fixes - Even more BMW E6x, E7x, E8x, E9x customizations - New customizations for VW Mk7, Audi B8, etc. - Advanced diagnostics for Nissan/Infiniti & Renault/Dacia Please try all customizations with a yellow "Send feedback" button!
    1 bod
  8. Jak vidím, nejsem sám, kdo má problém s autobaterií (já už jsem ho snad definitivně vyřešil výměnou autobaterie). Jinak moje OIII 1,2TSI 77kW dobíjí po nastartování konstantním napětím 14,4 až 14,7V (měřeno digitálním měřáčkem v zásuvce zapalovače) podle toho jak moc je vybitá baterie a kolik je zapnuto spotřebičů. No a po určitém čase až auto vyhodnotí, že baterie je nabitější, tak nejdříve začne snižovat dobíjecí napětí při volnoběhu motoru na 14V (při otáčkách motoru ale dobíjí dál stejným napětím jak dřív) no a pak po určitém čase až auto vyhodnotí, že baterie je nabitá úplně, tak dobíjecí napětí spadne na 12,7 až 13V a při brzdění motorem se zvyšuje na 14,7V (rekuperace). Měřil jsem to i v práci na firemní OIII 1,6TDI 77kW a funguje to u ní podobně, akorát jsem na ní naměřil i 14,8V při rekuperaci brzděním motorem (baterie už byla nabitá a na toto napětí to vyskočilo z 12,7V). Ten čas, kdy se to přepne z plného dobíjení (14,7V) jenom na udržovací (12,7V) s rekuperací, trvá různě, závisí to, jak byla baterie nabitá předtím a hlavně na teplotě (teď v zimě musím jet opravdu dlouho cca. 45min až 1h). I když baterku nabiji externí nabíječkou, tak po nastartování to nějaký čas dobíjí plným napětím 14,4 až 14,7V. Jak píše Tommy, napětí 14,9V je už opravdu vysoké (takové jsem zatím nikdy nenaměřil), ale vesměs všichni výrobci baterií na svých webech píšou, že jejich AGM baterie jsou schopny absorbovat napětí až 15V z důvodu rekuperace (viz. obrázek níže od VARTY, kde je doporučeno 14,8V). Tak si myslím, že to dobíjecí napětí 14,9V by nemělo být až tak škodlivé vůči AGM baterii, ale každopádně je vyšší než třeba u mne. Další věc je, jestli se to z těch 14,9V po delší jízdě přepne na to udržovací napětí, pokud ne, tak je tam něco špatně. Jinak moje externí dobíječka CTEK dobíjí při volbě AGM baterie napětím 14,7V (obyčejné akumulátory napětím 14,4V). To co řekli Tommymu v servisu, že AGM baterie může být dobíjena maximálně 14,6V, tak i obrázek níže říká že to není pravda. Mi při zátěžové zkoušce autobaterie na garanční prohlídce také jednou špatně nastavili parametry toho akumulátoru na měřáku, tak ten výsledek mi pak byl nanic a dávám si na to od té doby pozor.
    1 bod
  9. Mě ani ne, je to jen auto..
    1 bod
  10. Docela mne udivuje, že se neaktivovali Airbagy... Každopádně řidič měl velké štěstí...
    1 bod
  11. Spotřeba je jako u každého auta závislá na stylu jízdy. Při dodržování rychlostních limitů jezdím Ostrava - Bruntál za 7,1l/100km. Ovšem nešlápnout tomu na krk chce velkou dávku sebezapření. Když tomu naložím tak kolem 9,5 a nakrátkých cestách i 12. Pokud bych ale chtěl jezdit na spotřebu, koupim si Diesel a ne tuhle závodničku kombinovanou s limuzínou.
    1 bod
  12. Tohle je poslední reakce z pátka 19.1., která se vztahuje na moji návštěvu k 31.1.2018(uvedl jsem, že jim dnes termín potvrdím a tohle přišlo jako další reakce od 4.1.2018, kde mi vůbec neodpovídají na mé dotazy). Citace: Protože ze servisní historie je patrné provedení dalších oprav Vašeho vozidla na komerční bázi, dovoluji si Vás upozornit, že na tyto opravy se nevztahují záruční podmínky vyplývající ze záruky vozidla a odstranění reklamovaných vad komerčních zakázek je povinen provést poskytovatel této služby. Prosíme Vás proto předem o pochopení, že pokud bude požadováno odstranění těchto vad našim Servisním centrem, můžeme tak učinit pouze formou komerční zakázky. Dále bude muset být účtována práce za servisní úkony, které již byly předmětem reklamace u jiného servisního partnera. Na voze byl vyměněn zadní nárazník a nyní se řeší to přední sklo a tohle je oficiální odpověď. Nic víc, vše lze dohledat. Žádná z těchto oprav nemá vliv na níže reklamované vady: 1. po vyřazení zpátečky, vypnutí parkovacího asistenta a opětovném zařazení zpátečky nelze na navigaci vyvolat ovládací menu kamery 2. parkovací asistent ani kamera se nezobrazí na navigaci při vyjíždění z garáže. Nutné ručně pomocí tlačítka systém vypnout a opět zapnout 3. nefunkční virtuální pedál - citlivost celého systému se od koupi vozu stále snižuje 4. reakce motoru na plynový pedál. Vůz nepřidá plyn ani po prudkém sešlápnutí plynu do polohy kick down. Tj. při předjíždění je to velký problém. 5. multifunkční volant po delší jízdě - cca. 400 km přestává ovládat Maxi-Dot 6. samovolná aktivace zobrazení PDC u křižovatky signalizuje v okolí překážky, ale kolem vozu nikde nic není(jedná se jak o akustické tak obrazové upozornění) 7. vůz občas nechá otevřené páté dveře - dveře se zastaví těsně před dosednutím 8. při razantním zrychlení nebo na nezpevněné vozovce dojde k tzv. utrhnutí kola a kolo je schopné "začít skákat", tak , že se ozvou velké tupé rány od přední nápravy - vůz má od výroby "sportovní podvozek". Všechny komerční zásahy prováděly jejich autorizované servisy, které mi stále cpou, že je mám využít pro řešení záruky. Čeho se bojí? Zřejmě toho, že vyrábí zmetky, které nedokážou ani uvést do funkčního stavu. Z těchto lidí se mi chce zvracet. Závěr: Má nabídka k prodeji stále platí....důvody jistě chápete.
    1 bod
  13. omylem vloženo....tak alespoň přidám pdf k řešení problémům s automatickým přepnutím na levostranný provoz.... https://forum.skodahome.cz/applications/core/interface/file/attachment.php?id=419602
    1 bod
  14. Potvrzuji funkčnost Caristy 3.7 beta built 12 na Android 8 a Huawei Mate 10 Pro. Postup dle 1. strany PDF, pouze jsem aktualizoval Lucky Patcher na poslední verzi. Je třeba vypnout kontrolu nechtěného software v Google Play services a trochu se v aktuální verzi některé obrazovky liší od návodu. Testováno na nové Fabii poslední generace.
    1 bod
  15. Baterku mám originál z výroby, což je prosinec 2012. Od podzimu do jara používám téměř denně přídavné topení. Přes týden jezdím převážně kratší trasy do cca 30km o víkendu delší (cca 100km). Do dnes baterka O.K. Mám OIII 1.4. TSi, stop/start mám trvale vypnutý.
    1 bod
  16. ak niekomu chýba stále tá páska, Rusi si tie clony menili za tie s tým plastovým držiačikom. viac na stránke https://www.drive2.com/l/10487147
    1 bod
  17. Caute borci. Takze ja mam podobny problem motor nechce alebo nemoze dosiahnut 90 C. Ani po 40 km max na cca 80 C aj to nasledne padne pri volnejsej jazde na 70 C. Vonkajsia teplota okolo 0 C. Kurit auto kuri. Lenze ja mam Audi A6 C7 2012 , motor 2.0 tdi 130kw, multitronic. Po vymene hlavneho 4 cestneho termostatu sa nic nezmenilo. Mechanik ma presviedcal ze ziadny iny tam nieje a ze je to normalne pri tychto motoroch. V technickom nakrese nic nieje spomenute.... Nikde ani stopy po nejakom termostate. Nedalo mi to a nasiel som toto forum a zacal patranie... no bezvysledne. Vcera ma ale napadlo ze som menil jednu hadicku prehrizenu od kuny a nakolko som mal cely objednavaci celok ale ten som nemenil siel som pozriet ako vyzeraju tie rychlospojky. Po otvoreni rychlospojky na tomto celku na mna vybehla pruzina a maly termostat !!! Pozriem objednavacie cislo a je to presne ten isty termoregulator ako ste riesily na Skode ci Volkswagne.. Objednavacie cislo 1K0121113A Objednavacie cislo kompletu 03L122157Q No ale este som to nemenil je tam na ch... pristup cize do servisu v utorok a nasledne budem informovat ci pomohlo. A este jedna pripomienka tento termostat vedie do ochladzovania spalin k EGR... Nie k prevodovke ako u vas. Teda ak som dobre pozeral.Ale uz som dohodnuty ze sa pozru vsetky hadice a spoje ci tam nieje niekde aj pri prevodovke dalsi takyto bazmek (kurv.tko) Mechanik len cumel co som to nasiel Sory ze to pisem sem aj ked je to audi ale je to rovnaky koncern a AUDI forum na SK umrelo tam uz nikto nechodi.
    1 bod
  18. Ale to honění pravda je ne?
    1 bod
  19. No normální projdou, ale Plačka měl na mysli jeho skupinu, kamarády, bezďáky z nádraží s krabičákem po kapsách
    1 bod
  20. Zdarec, po delší době jsem auto napíchnul na VCDS a zjistil jsem následující chyby, můžete někdo dát tip, či přidat nějakou zkušenost s řešení? 1) 0514 - Connections to Rear Right Loudspeakers B110B 11 [008] - Short to Ground Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear 2) 0012 - Digital Radio Antenna B1103 11 [009] - Short to Ground Confirmed - Tested Since Memory Clear Status of digital radio antenna 1-Antenna current: 0 mA Status of digital radio antenna 1-Connection between radio and antenna amplifier: Short circuit Status of digital radio antenna 1-Connection between antenna amplifier and antenna: Not available Status of digital radio antenna 1-DAB_Bit_Error_Rate_FIC: 1.000000 Status of digital radio antenna 1-DAB_Bit_Error_Rate_MSC: 16.777215 3) 0531 - Footwell Illimunation B11FF 01 [009] - Electrical Failure ---------------------------------------------------------------- 1) Prováděl jsem výměnu reproduktorů. Předpokládám, že jsou tam někde špatně zapojené? 2) Netuším... 3) Výměna žárovek u noh za LED. Že by bylo nutné nějaké kódování o výměně? Díky za reakce!
    1 bod
  21. Přijde Karel na návštěvu k Frantovi, který je na vozíku.Sedí, povídají, a když už k večeru začíná být zima, Franta Karla poprosí, zda by mu z horního pokoje přinesl bačkory.Ten se ochotně zvedl a jde do pokoje, kde najde dvě Frantovy dcery v nejlepších letech, 17 a 19, jenom v kalhotkách.Zálibně se na ně podívá a na jejich otázku, co tam dělá,jim odpoví: "Váš otec mi řekl, že vás mám přefiknout." Vyděšeně se na něj podívají a říkají: "To určitě není pravda, to by náš tatínek nikdy neřekl!!" "Tak vy mi nevěříte?" ptá se a otevírá dveře: "Franto, obě?" zavolá a zezdola se ozve: "Jo, jo, Karle, obě!"
    1 bod
  22. Ahoj Tifone, možná mám stejný problém jako ty. Prosím tě můžeš nějak podrobněji vysvětlit jak může mít řídící jednotka vliv na to že seti objevuje nafta v oleji? Dost dobře to nechápu? Děkuji za odpověď.
    1 bod
  23. https://auto.bazos.cz/inzerat/82286458/Skoda-Fabia-III.php Doufám že jsou všichni zdraví
    1 bod
  24. 57A 052 133 - http://www.obautodily.cz/led-osvetleni-nastupniho-prostoru-s-napisem-skoda-original-leve-10516cz2667/ 57A 052 134 - http://www.obautodily.cz/led-osvetleni-nastupniho-prostoru-s-napisem-skoda-original-prave-10517cz2667/
    1 bod
  25. Mýlit se je lidské, ale zrovna u elektřiny, byť se v tomto případě jedná o autoinstalaci to není moc dobré. Co by se třeba stalo, kdyby někdo ty pojistky dal jinak (ne u kamery). A místo 5A co tam má být a má dimenzované průřezy drátů na tento proud dal 4X větší. Ono by se vlastně hned nestalo vůbec nic,ale v případě poruchy a nevybavení pojistky zaměněné omylem v tvůrčím zápalu, by to auto mohlo být zapálené ale opravdu.Z elektrikou v autě není zas taková sranda.
    1 bod
  26. Objevila se mi lehká rezonance jakoby z pravé části palubky a to v rozmezí 2200-2300 otáček. Při jízdě to vlastně není moc slyšet kvůli jiným hlukům auta, slyšitelné to bylo nejvíc při tůrování motoru na startu sprintu. Zdrojem byly nejspíš trubky vedení benzínu v kanálu u pravého podběhu. Zvuky z tohoto místa už řešil tuším někdo z ruských Rapiďáků na drive.ru, zde jsem se inspiroval. Z izolační samolepící folie na trubky tloušťky jsem strhl hliníkovou folii a pruh o rozměru cca 6x15 cm zasunul za černou trubku přívodu paliva, spodek vložky dosedne mezi obě trubičky u jejich křížení na dně kanálku. Proto je dobré trubky předem vycvaknout z držáku, aby se vložka lépe usazovala. Uvidímě jestli to bylo přesně ono, ale rezonance je prozatím pryč.
    1 bod
  27. Jeste k tem svetlum, obcas se mi stane ze na me nekdo blikne, pravdepodobne, ze je oslnuju, ale rek bych ze to mam serizeny dobre. Hranice svetla je dobre rozeznatelna a konci nekde pod urovni spz auta predemnou. Co me zacina rozcilovat je jak me lidi upozornujou, ze mi sviti jenom jedna mlhovka a ja jim musim donekonecna vysvetlovat, ze to neni rozbity ale ze to je schvalne (corner mlhovky)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...